Heb ook geen idee. Kan haar ook niet plaatsenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:32 schreef Karina het volgende:
Die 2e MP kan ik echt niet plaatsen, vast uit een soap of zo (die kijk ik niet, dus die ken ik niet).
jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:31 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Joshua?
Die is volgende week aan de beurt.
Er wordt gezegd dat het een dochter van Robert ten Brink is, Charlotte. Maar ik heb echt geen idee, zou niet weten wie dat is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:32 schreef Karina het volgende:
Die 2e MP kan ik echt niet plaatsen, vast uit een soap of zo (die kijk ik niet, dus die ken ik niet).
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:36 schreef Yenthe het volgende:
Ik vind Dewi erin stoppen oneerlijk, een Michelle kan daar natuurlijk nooit aan tippen...
Idd. dewi heb haar kansen al gehad.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:36 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat het een dochter van Robert ten Brink is, Charlotte. Maar ik heb echt geen idee, zou niet weten wie dat is.
Zou wel eerlijker zijn voor de competitie om er nog een onervaren persoon aan toe te voegen. Ik vind Dewi erin stoppen oneerlijk, een Michelle kan daar natuurlijk nooit aan tippen...
Daar heb je ook weer een puntquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Michelle kan aan de rest ook niet tippen
Ja dat vind ik ook... komt door haar hele uitstraling denk ik en vooral door haar vlotte pittige kapselquote:
Och dat is een kwestie van styling.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook... komt door haar hele uitstraling denk ik en vooral door haar vlotte pittige kapsel
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:43 schreef MissJ het volgende:
ik vind dit uitstelgedrag echt zooooooo irritant echt![]()
SBS6![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |