"je bent een beetje doem"quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:33 schreef Darz het volgende:
Waarom hebben ze die verdomde pringlesbus niet gewoon net een paar centimeter groter gemaakt in de diameter. Ik kan goffedomme net 10 chippies eruit pakken en dan zit mijn hand al vast.
IEMAND OPLOSSINGEN. KAN IK ZE AANKLAGEN???????
klacht: Pringles bus te smal![]()
antiklacht: maxima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:34 schreef Robbiev85 het volgende:
[..]
"je bent een beetje doem"
gewoon de bus op z'n kop houden, en voila daar komen de chippies
ditquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:36 schreef Sackboy het volgende:
Pringles![]()
Die dingen smaken naar karton.
Komt omdat je ook de bus opeet, die si gemaakt van kartonquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vriend zit wel eens "vast" met zijn hand in die bus. De enige oplossing om los te komen is het chipje loslaten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:33 schreef Darz het volgende:
Waarom hebben ze die verdomde pringlesbus niet gewoon net een paar centimeter groter gemaakt in de diameter. Ik kan goffedomme net 10 chippies eruit pakken en dan zit mijn hand al vast.
IEMAND OPLOSSINGEN. KAN IK ZE AANKLAGEN???????
klacht: Pringles bus te smal![]()
antiklacht: maxima
Grotere chipjes makenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
Omdat die chipsjes anders niet op hun plek blijven.
Oh neen!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
Omdat die chipsjes anders niet op hun plek blijven.
Voor Pringles misschien wel.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:49 schreef miaeak het volgende:
[..]
Oh neen!
Dan zullen de chipjes groter moeten.
Ramp ramp ramp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |