Alles goed?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:07 schreef Anonymousz het volgende:
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
hij zong niet slecht, maar verder is alles onder de maatquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:06 schreef Karina het volgende:
Oh wat jammer dat leuke zusje is er ook uit.
En Michael was wel goed hoor D.!
zeker dubble dquote:
Op wie?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:08 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die die jongen op Zac Efron vind lijken?
Neequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:08 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Is er al een mystery guest bekend gemaakt? (geen zin om vorig topic door te lezen)
wie wie wie wie wie wiequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:08 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die die jongen op Zac Efron vind lijken?
Dubbel D in tha housequote:
Thank god not.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:11 schreef D. het volgende:
Heeft die Zac geen geld voor een broekriem?
uhmquote:
Vreemd he, normaal doen ze bij SBS nooit 'lichtelijk overdreven'quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:25 schreef Yenthe het volgende:
Moeten we nou serieus van 25 kandidaten auditierondes en alle andere rondes gaan bekijken?![]()
Lichtelijk overdreven...
2quote:
Volgens mij is er helemaal niemand die dat enige toegevoegde waarde vindt hebbenquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:33 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat mystery gebeuren dus echt niets.
nu je het zegtquote:
Floortje had tieten, die zijn net wegquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:34 schreef Henk-B het volgende:
Ik denk dat het Floortje is???
Dat vliegergordijn?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:35 schreef Myraela het volgende:
Eindelijk iemand met leuke kleren.
Ben ik het niet mee eens. Constant 50 Hz te laag zingen is moeilijk hoor!quote:
Ow, wist niet dat je hem bedoeldequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:37 schreef Myraela het volgende:
Dat is die Zac Efron look-a-like.
Zijn auditie was mijn favoquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:38 schreef Karina het volgende:
Die heeft dus helemaal geen stem, die jongen. Vals en zacht.
Vind je Lol xDquote:
quote:
Dat was begin 80'squote:Op vrijdag 6 november 2009 21:40 schreef Myraela het volgende:
Welcome in the sixties.
Voor als het zweet uitbreektquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:40 schreef starla het volgende:
waarom heeft ze een zweetband?
ze lijkt op pocohontasquote:
Broekiequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, zo oud ben ik niet.
Hadden de Dolly Dots niet ook zoiets dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo'n haarbandje is meer sixties hoor. Zie de Sixties Haarband Hyves
Die hadden het uit de sixties denk ikquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Hadden de Dolly Dots niet ook zoiets dan?
Ah, kijk, daar heb je het alquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Die hadden het uit de sixties denk ik
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:45 schreef Yenthe het volgende:
Vader van Bart heeft de kaaklijn van Johnny Bravo.
Ik vind er wel een paar lekker.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:45 schreef Karina het volgende:
De mannen van deze Popstars zijn niet echt mijn types, van die softies allemaal.
De vrouwen zijn ook niet veel soeps imhoquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:45 schreef Karina het volgende:
De mannen van deze Popstars zijn niet echt mijn types, van die softies allemaal.
Is die hippie niks voor jou?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik ben geen manquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
De vrouwen zijn ook niet veel soeps imho
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Maar jij hebt niet zo'n goede smaak had je al laten blijken
Die met de zweetband bedoel je?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben geen manmaar ik denk dat je gelijk hebt, alleen dat meisje met dat lange, donkere haar vind ik wel knap, de rest niet eigenlijk.
you go girlquote:
Nee die met dat hele lange haar. Niet die van net. Maar misschien was ze er al weer uit, ik houd het niet bij, er zijn er nog zo veel over.quote:
Ik heb heule goede smaak.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch niet erg?
Zullen een hoop mannen juist blij mee zijn
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:49 schreef Yenthe het volgende:
Qua mannen vind ik het echt bagger.
Waar zijn de stoere, grote, woest aantrekkelijke, humoristische maar toch lieve mannen?
Ik zie ze niet!
Ik ben niet de enige dus! Die metrosexuelen val ik niet op, stelletje watjes.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:49 schreef Yenthe het volgende:
Waar zijn de stoere, grote, woest aantrekkelijke, humoristische maar toch lieve mannen?
Ik zie ze niet!
girlpowerquote:
Ik hoor het wel als ze voorbij komtquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die met dat hele lange haar. Niet die van net. Maar misschien was ze er al weer uit, ik houd het niet bij, er zijn er nog zo veel over.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:51 schreef Anonymousz het volgende:
goed gedaan blondie
Agree! Verkapte gaytjes.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige dus! Die metrosexuelen val ik niet op, stelletje watjes.
*zwaaitquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:49 schreef Yenthe het volgende:
Ik zie ze niet!
Van Fok?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:02 schreef Yenthe het volgende:
Is zij eerder in Idols of Xfactor ofzo geweest? Waar ken ik haar van?
mooiequote:
Mee eensquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:03 schreef Karina het volgende:
Ze zingt wel goed, maar ik vind haar zo overdreven doen.
Bij jou zingt ie wel goed?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:06 schreef Karina het volgende:
En hij zingt goed, maar zijn motoriek is nogal
Daar ging het bij mij ook al misquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:06 schreef Yenthe het volgende:
Stoer? Mja..
Groot? Ook...
Woest aantrekkelijk? Ja jammer, daar gaat het toch fout...
Nou het begon goed, daarna werd het wel wat minder inderdaad, niet zijn nummerquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Bij jou zingt ie wel goed?
*tegen tv slaat
Precies ,jammerquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:07 schreef Karina het volgende:
En dit nummer is niet echt zijn stijl denk ik.
Doe mij zweetbandje dan maar. Val meer op lief en kleinquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:08 schreef Karina het volgende:
Haar bedoel ik, zij is de enige vrouw die ik wel leuk vind. Qua uiterlijk bedoel ik dan.,
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:10 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ziet eruit als een of andere Zuid Amerikaanse rebellenleider
vooral die vaderquote:
T'is heel kort door de bocht, maar als ik die ouders zie, dan zie je weer waar kinderen van afstammen. Appels vallen niet ver van de boomquote:
Jaaaaaaaaaa Popeyequote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:15 schreef Karina het volgende:
Zij zingt wel goed, jammer dat ze eruit ziet als een kogelstootster.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:18 schreef Karina het volgende:
Zullen we ooit van 1 MP horen wie het is? Volgens mij niet.
Ik las ergens dat hij vanavond ging zeggen dat ie Robin wasquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:18 schreef Karina het volgende:
Zullen we ooit van 1 MP horen wie het is? Volgens mij niet.
no wayquote:
Die kon toch niet zingenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:21 schreef Yenthe het volgende:
Het is die ene, die nu bij TMF veejayed! Sacha Visser?
Oh dat zou best kunnen, die deed toch ook al mee met dat schaatsen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:21 schreef Yenthe het volgende:
Het is die ene, die nu bij TMF veejayed! Sacha Visser?
Ja, met andere BN'ers waaronder Hilbrand Nawijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:23 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Komt die ook niet uit zo'n talentenjacht?
Ah oke.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, met andere BN'ers waaronder Hilbrand Nawijn
Ja, ik heb er 'verstand' vanquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:26 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Ah oke.
Dat bewijst maar weer dat ik nul verstand heb van de wereld der Bekende Nederlanders.
D'r onderkin is wel gegroeid sinds de laatste paar uitzendingen, zeker zwanger van de 2equote:Op vrijdag 6 november 2009 22:28 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Misschien is ze zwanger"hormonen enzo"
Oh ja dat was het, ik dacht dat hij met dat schaatsprogramma mee deed. Nawijn was wel grappig trouwens.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, met andere BN'ers waaronder Hilbrand Nawijn
Nouja grappig, ik had meer last van plaatsvervangende schaamtequote:Op vrijdag 6 november 2009 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat was het, ik dacht dat hij met dat schaatsprogramma mee deed. Nawijn was wel grappig trouwens.
Jawel, maar ik vond hem toch wel leuk, die man had er gewoon lol in.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja grappig, ik had meer last van plaatsvervangende schaamte
BN'er toch, geen BNN'er?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vond hem toch wel leuk, die man had er gewoon lol in.
En dat Paars een dochter van een BNN;er was wist ik niet (of was ik vergeten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |