Dank je!quote:
Dit is schreeuwen, niet zingen... Hopelijk is haar stem weg, dan hoeven we dit niet meer aan te horenquote:
Ze had bijna een hersenbloeding zegt ze... was ze bijna helemaal wegquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:23 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dit is schreeuwen, niet zingen... Hopelijk is haar stem weg, dan hoeven we dit niet meer aan te horen
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:38 schreef 3FMaster het volgende:. Zo, weer eens werken op vrijdag, + de komende 3 weken
Hoe was EW?
dan is het goedquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh. Ik zit ook naar de Beeb te kijken.
sorry, zit even bij Jools op BBC2quote:
Kim lian is soms welquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:46 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]![]()
EW was leuk, de muziek was niet altijd super, maar het ging over de laarzen van Kim Lian, dus je weet wel waar dat uiteindelijk over gaat
Ik moet zelf nu weer gaan
't is krap maar 't gaat lukken!quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:48 schreef Sirolf het volgende:
Nou, zullen er dan zo nog wel mensen wakker worden voor Temper Trap en The Killers?
Als die nog gehaald worden tenminste.
Mooi gepland dan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:52 schreef derrudy_kevin het volgende:
[..]
't is krap maar 't gaat lukken!
Hmja, ff opzoeken hoor... Iets met iets frisser. Of zoiets.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:57 schreef Sirolf het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe deze plaat heet? Ik denk 'm wel te kennen, maar ben de titel vergeten...
Ik weet hetquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, ff opzoeken hoor... Iets met iets frisser. Of zoiets.
Mr. Brightside?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:57 schreef Sirolf het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe deze plaat heet? Ik denk 'm wel te kennen, maar ben de titel vergeten...
Ik schakel pas om 4 uur in.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:48 schreef Sirolf het volgende:
Andre Pronk... blij dat ik m'n TV al uit heb, en de radio hierbij nu ook.
Heeft Guus Meeuwis het toch goed gedaan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:13 schreef -Hans- het volgende:
Guus Meeuwis deed een cover van Hero - Toen ik je zag. Tsja, toch wel kippenvel hoor. Handen in de lucht en meezingen tijdens Brabant. Gekke Groningers
. Voor de rest is het een klasbak, maar ik vind hem wel vrij zakelijk. Komt het podium op doet zijn ding en is weer weg. Het is ook niet echt muziek waar ik veel mee heb. Toch een dikke 1,5 uur opgetreden met bijzonder fraaie lichteffecten..
Jup, toch wel een dikke voldoende voor Guusquote:Op zaterdag 7 november 2009 03:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heeft Guus Meeuwis het toch goed gedaan.
Ali B is dan ook shady. Ik heb liever artiesten als Guus Meeuwis die het niet alleen bij praatjes houden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, toch wel een dikke voldoende voor Guus
Vorig jaar was het Ali B nou die was na 45 min toch echt al klaar. Guus heeft gewoon 1,5 uur staan rocken.
Sluit ik mij wel graag bij aanquote:Op zaterdag 7 november 2009 03:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ali B is dan ook shady. Ik heb liever artiesten als Guus Meeuwis die het niet alleen bij praatjes houden.
Vroeg.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:12 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, ik ga ook maar eens. Morgen vroeg op, 1ste techniekles
Het is 8u op een zaaderdag. Wat doe je op. En waarom ga je zo vroeg naar een brommer kiek'n.quote:Op zaterdag 7 november 2009 07:35 schreef Brennel het volgende:
Zometeen brommert kiek'n (en ja, dat bedoel ik letterlijk).
Dat nummer is door Guus geschreven, dus kan je eigenlijk niet van een cover spreken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:13 schreef -Hans- het volgende:
Guus Meeuwis deed een cover van Hero - Toen ik je zag. Tsja, toch wel kippenvel hoor.
...
quote:Deze week toch maar eens gaan warm draaien in de kantoorstudio. Aanstaande vrijdag m'n debuut op KX Radio!
Ah, wist ik echt nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat nummer is door Guus geschreven, dus kan je eigenlijk niet van een cover spreken.
quote:
Ik zag het ook netquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:19 schreef Timo20 het volgende:
Moggel![]()
Serieus? de nieuwe Kane is MH??![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:19 schreef Timo20 het volgende:
Moggel![]()
Serieus? de nieuwe Kane is MH??![]()
![]()
![]()
Jammer dat de plaat zo kort is.. Maar wel een fijne plaatquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[JvV mode] Kei harr-de porrn-o [/ JvV mode]quote:
Haha geniaalquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:10 schreef borisz het volgende:
Speciaal voor Hans http://twitter.com/martini_klok
Omdat het nog een stukje reizen was en ik om 9.30 afgesproken had.quote:Op zaterdag 7 november 2009 07:59 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is 8u op een zaaderdag. Wat doe je op. En waarom ga je zo vroeg naar een brommer kiek'n.
Woeiquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:14 schreef Brennel het volgende:
[..]
Omdat het nog een stukje reizen was en ik om 9.30 afgesproken had.
* Brennel heeft eindelijk een nieuwe scooter
De Big ben was leuk, de Zwitserse klok was leuk, maar moeten ze nou voor elke toren een twitter-klok maken?quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:10 schreef borisz het volgende:
Speciaal voor Hans http://twitter.com/martini_klok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |