Wat zoek je Troel?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:40 schreef Troel het volgende:
Het is jammer dat ik nog geen goedkope shorties ben tegengekomen, moet nog een verjaardagscadeautje bedenken voor mijn moeder en mijn Nino draagt erg prettig, maar om nou de hele tijd tig doeken heen en weer te slepen is zo onhandig. Het wordt tijd voor een leuke kerstkorting bij Didy ofzo
Ik heb een maat L. Zonder tussenstuk als 'gewone' jas past het precies. Met tussenstuk en kind in de doek zit het ruim. De mouwen zijn niet super lang vind ik. Maar de verkoopster heeft precies de afmetingen, lengte, breedte oksel-oksel, breedte onderkant, lengte mouwen, etc.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:04 schreef Webkim het volgende:
Die staat mooi Tessie.![]()
En jouw jas ook Tex. Mag ik zo brutaal zijn te vragen welke maat je hebt gekozen? (Mag ook per pm.)
Met mijn jas heb je dat niet. Daar heeft je kindje een eigen hoofdgat voor (en achter.)quote:Op zondag 15 november 2009 00:54 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik was dit topic weer eens kwijt, maar wat een mooie doeken zie ik weer voorbij komen!
En Tex, je jas is mooi hoor! Eerst had ik alleen een plaatje gezien van je jas, maar nu dus in het echt, heel mooi! Kan je daarmee dan ook nog rugdragen?
En Pvoesss die toch waar jij het over hebt, die hou je toch, of heb ik het mis?
De ehidna van slingomama.quote:Op zondag 15 november 2009 14:16 schreef miss_sly het volgende:
pvoess, welke heb jij ook alweer? ik wil toch iig voor we naae Berlijn gaan maar een jas kopen, want dan kan het wel eens koud worden.
Ik heb nog een korte didy tobi (maat 3) in de aanbiedingquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:40 schreef Troel het volgende:
Het is jammer dat ik nog geen goedkope shorties ben tegengekomen, moet nog een verjaardagscadeautje bedenken voor mijn moeder en mijn Nino draagt erg prettig, maar om nou de hele tijd tig doeken heen en weer te slepen is zo onhandig. Het wordt tijd voor een leuke kerstkorting bij Didy ofzo
Ik lees steeds dat je bent teruggekomen met een Mackaquote:Op zondag 15 november 2009 21:16 schreef mrien het volgende:
Ik ben naar de beurs geweest en teruggekomen met een Manduca![]()
En heb daar Troel gezien, Owlet en Macka66
Was erg leuk en gezellig en heeeel veel gezien!
Wel in m'n hoofd, stuiterde van alle indrukken hahaquote:Op maandag 16 november 2009 15:19 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik lees steeds dat je bent teruggekomen met een Macka
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:37 schreef Nijna het volgende:
Echt iets voor de die-hard draagmama (gejat van de weblog)
Ja, een Lena met wolquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:07 schreef cattie het volgende:
Die is eng!
Mijn Lisa met wol shorty is binnen.Wat een heerlijke doek, zo zacht ook en sterk. Ik ben een fan van Didymos strepen met wol.
Nu nog Eva en Lena met wol. Helaas zijn die (heel) moeilijk te vinden en duur.. Maar wie weet heb ik wel een ebay gelukje ofzo.
Aare is ook heerlijk, maar wil graag gezelschap van de andere wollen dames!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:59 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja, een Lena met wol![]()
Al vind ik je Aare met wol wel erg mooi! (Ken 'm van p_iglet, fijne dunne en sterke doek.)
Ik ben dan wel niet Pvoess maar ze staan hier, valt onder de categorie draagtruien.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:56 schreef miss_sly het volgende:
Heel engzouden mensen dat werkelijk kopen en gebruiken?
Vraagje aan de dames die een draagjas hebben gekocht: heb je die besteld? en hoe heb je dan de maat bepaald?
en Pvoess: ik zie geen Ehidna op de site van slingomama?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |