Het was al best lang geleden dat ik iets had gekliktquote:
hihihi gelukkig is alle info van iedereen welkomquote:Op donderdag 12 november 2009 18:22 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heet geen Oeke maar als ik nu een klein kindje zou krijgen dan zou ik die van Oeke kiezen
Draculettetje, ik weet niet vanwege wat je in een rolstoel zit dus daarom deze vraag: doen je handen het goed?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:19 schreef draculettetje het volgende:
oeke de doek die je te koop heb is dat een fijne doek om mee te beginnen?
of vind je geweven dan eigenlijk fijner, ik heb er allemaal nog geen verstand van
heb al begrepen voor het begin dat het rekbaar moet zijn maar verder kom ik niet....
ik heb dystrofie in mn rechtervoet en onderbeen, loop in huis daardoor veel op krukken of mn tripple stoel en buitenhuis dus de rolstoel of scootmobielquote:Op donderdag 12 november 2009 18:48 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Draculettetje, ik weet niet vanwege wat je in een rolstoel zit dus daarom deze vraag: doen je handen het goed?
Indien wel dan kun je gerust beginnen met een rekbare doek en die voor of opzij afknopen. Indien niet dan is een buidelsling of ringsling misschien 'handiger'
Fijn dat je je handen goed gebruiken kan! En we PM'menquote:Op donderdag 12 november 2009 18:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb dystrofie in mn rechtervoet en onderbeen, loop in huis daardoor veel op krukken of mn tripple stoel en buitenhuis dus de rolstoel of scootmobiel
maar ik kan mn handen goed gebruiken voor de knopen! maar nu gooi je weer met termen die ik niet ken![]()
er gaat een wereld voor me open hier geloof ik![]()
@ webkim dank ook voor de uitgebreide info, zal het eens allemaal op me in laten werken
Uitstekende linkquote:Op donderdag 12 november 2009 19:27 schreef Webkim het volgende:
Mag ik dan alvast even verwijzen naar hier? Zie het menu aan de linkerkant voor meer info. Ik heb wat nuttige gedeeltes in samenwerking met de makers van die site vertaald, maar het staat nog niet online en jullie Engels is vast ook prima in orde.
Ik heb vandaag weer bijna een uur gedragen. Mijn dreumes óp de baby, want meneer wilde per se op mijn buik. In Goldfische naar de visboer. Zo gezellig; op niet draagdagen mis ik het echt.
Lna met wolquote:Op donderdag 12 november 2009 20:37 schreef cattie het volgende:
Ik heb trouwens ook weer iets onderweg. Lisa met wol shorty van gbay.Sorry Owlet, maar lisa bleef maar roepen.
![]()
En ik wil graag Lena met wol, maar die is wel heel erg zeldzaam. Dus wil ik dat didymos nog leuke andere wollies uitbrengt. Bijvoorbeeld wollen millies, wollen vogels of een wollen rode Tina (die met die blokjes).
Doet me denken aan die van lcicle, maar dan in pasteltinten ofzoquote:Op donderdag 12 november 2009 22:18 schreef Pvoesss het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe exclusive van slingomama?
http://www.slingomama.nl/product_info.php?cPath=43_68&products_id=424
Yeeeey dat verdient een stem in het award topicquote:
Oeh, weer een roodhaartje in een Zinnoberquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:37 schreef tessie het volgende:Mn nieuwe Zinnober is vanmiddag binnen gekomen!
En ik vind de wol gelukkig niet kriebelen
Hij voelt best wel dun, dat had ik niet verwacht. Ben benieuwd hoe hij draagt. Graeme ligt nog te slapen, en straks is het flesjestijd... Ik hoop dat ik hem vanavond nog even uit kan proberen. En anders morgen in elk geval
Hij is wel moooooooi!
Wat zoek je Troel?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:40 schreef Troel het volgende:
Het is jammer dat ik nog geen goedkope shorties ben tegengekomen, moet nog een verjaardagscadeautje bedenken voor mijn moeder en mijn Nino draagt erg prettig, maar om nou de hele tijd tig doeken heen en weer te slepen is zo onhandig. Het wordt tijd voor een leuke kerstkorting bij Didy ofzo
Ik heb een maat L. Zonder tussenstuk als 'gewone' jas past het precies. Met tussenstuk en kind in de doek zit het ruim. De mouwen zijn niet super lang vind ik. Maar de verkoopster heeft precies de afmetingen, lengte, breedte oksel-oksel, breedte onderkant, lengte mouwen, etc.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:04 schreef Webkim het volgende:
Die staat mooi Tessie.![]()
En jouw jas ook Tex. Mag ik zo brutaal zijn te vragen welke maat je hebt gekozen? (Mag ook per pm.)
Met mijn jas heb je dat niet. Daar heeft je kindje een eigen hoofdgat voor (en achter.)quote:Op zondag 15 november 2009 00:54 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik was dit topic weer eens kwijt, maar wat een mooie doeken zie ik weer voorbij komen!
En Tex, je jas is mooi hoor! Eerst had ik alleen een plaatje gezien van je jas, maar nu dus in het echt, heel mooi! Kan je daarmee dan ook nog rugdragen?
En Pvoesss die toch waar jij het over hebt, die hou je toch, of heb ik het mis?
De ehidna van slingomama.quote:Op zondag 15 november 2009 14:16 schreef miss_sly het volgende:
pvoess, welke heb jij ook alweer? ik wil toch iig voor we naae Berlijn gaan maar een jas kopen, want dan kan het wel eens koud worden.
Ik heb nog een korte didy tobi (maat 3) in de aanbiedingquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:40 schreef Troel het volgende:
Het is jammer dat ik nog geen goedkope shorties ben tegengekomen, moet nog een verjaardagscadeautje bedenken voor mijn moeder en mijn Nino draagt erg prettig, maar om nou de hele tijd tig doeken heen en weer te slepen is zo onhandig. Het wordt tijd voor een leuke kerstkorting bij Didy ofzo
Ik lees steeds dat je bent teruggekomen met een Mackaquote:Op zondag 15 november 2009 21:16 schreef mrien het volgende:
Ik ben naar de beurs geweest en teruggekomen met een Manduca![]()
En heb daar Troel gezien, Owlet en Macka66
Was erg leuk en gezellig en heeeel veel gezien!
Wel in m'n hoofd, stuiterde van alle indrukken hahaquote:Op maandag 16 november 2009 15:19 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik lees steeds dat je bent teruggekomen met een Macka
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:37 schreef Nijna het volgende:
Echt iets voor de die-hard draagmama (gejat van de weblog)
Ja, een Lena met wolquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:07 schreef cattie het volgende:
Die is eng!
Mijn Lisa met wol shorty is binnen.Wat een heerlijke doek, zo zacht ook en sterk. Ik ben een fan van Didymos strepen met wol.
Nu nog Eva en Lena met wol. Helaas zijn die (heel) moeilijk te vinden en duur.. Maar wie weet heb ik wel een ebay gelukje ofzo.
Aare is ook heerlijk, maar wil graag gezelschap van de andere wollen dames!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:59 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja, een Lena met wol![]()
Al vind ik je Aare met wol wel erg mooi! (Ken 'm van p_iglet, fijne dunne en sterke doek.)
Ik ben dan wel niet Pvoess maar ze staan hier, valt onder de categorie draagtruien.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:56 schreef miss_sly het volgende:
Heel engzouden mensen dat werkelijk kopen en gebruiken?
Vraagje aan de dames die een draagjas hebben gekocht: heb je die besteld? en hoe heb je dan de maat bepaald?
en Pvoess: ik zie geen Ehidna op de site van slingomama?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |