Het was al best lang geleden dat ik iets had gekliktquote:
hihihi gelukkig is alle info van iedereen welkomquote:Op donderdag 12 november 2009 18:22 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heet geen Oeke maar als ik nu een klein kindje zou krijgen dan zou ik die van Oeke kiezen
Draculettetje, ik weet niet vanwege wat je in een rolstoel zit dus daarom deze vraag: doen je handen het goed?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:19 schreef draculettetje het volgende:
oeke de doek die je te koop heb is dat een fijne doek om mee te beginnen?
of vind je geweven dan eigenlijk fijner, ik heb er allemaal nog geen verstand van
heb al begrepen voor het begin dat het rekbaar moet zijn maar verder kom ik niet....
ik heb dystrofie in mn rechtervoet en onderbeen, loop in huis daardoor veel op krukken of mn tripple stoel en buitenhuis dus de rolstoel of scootmobielquote:Op donderdag 12 november 2009 18:48 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Draculettetje, ik weet niet vanwege wat je in een rolstoel zit dus daarom deze vraag: doen je handen het goed?
Indien wel dan kun je gerust beginnen met een rekbare doek en die voor of opzij afknopen. Indien niet dan is een buidelsling of ringsling misschien 'handiger'
Fijn dat je je handen goed gebruiken kan! En we PM'menquote:Op donderdag 12 november 2009 18:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb dystrofie in mn rechtervoet en onderbeen, loop in huis daardoor veel op krukken of mn tripple stoel en buitenhuis dus de rolstoel of scootmobiel
maar ik kan mn handen goed gebruiken voor de knopen! maar nu gooi je weer met termen die ik niet ken![]()
er gaat een wereld voor me open hier geloof ik![]()
@ webkim dank ook voor de uitgebreide info, zal het eens allemaal op me in laten werken
Uitstekende linkquote:Op donderdag 12 november 2009 19:27 schreef Webkim het volgende:
Mag ik dan alvast even verwijzen naar hier? Zie het menu aan de linkerkant voor meer info. Ik heb wat nuttige gedeeltes in samenwerking met de makers van die site vertaald, maar het staat nog niet online en jullie Engels is vast ook prima in orde.
Ik heb vandaag weer bijna een uur gedragen. Mijn dreumes óp de baby, want meneer wilde per se op mijn buik. In Goldfische naar de visboer. Zo gezellig; op niet draagdagen mis ik het echt.
Lna met wolquote:Op donderdag 12 november 2009 20:37 schreef cattie het volgende:
Ik heb trouwens ook weer iets onderweg. Lisa met wol shorty van gbay.Sorry Owlet, maar lisa bleef maar roepen.
![]()
En ik wil graag Lena met wol, maar die is wel heel erg zeldzaam. Dus wil ik dat didymos nog leuke andere wollies uitbrengt. Bijvoorbeeld wollen millies, wollen vogels of een wollen rode Tina (die met die blokjes).
Doet me denken aan die van lcicle, maar dan in pasteltinten ofzoquote:Op donderdag 12 november 2009 22:18 schreef Pvoesss het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe exclusive van slingomama?
http://www.slingomama.nl/product_info.php?cPath=43_68&products_id=424
Yeeeey dat verdient een stem in het award topicquote:
Oeh, weer een roodhaartje in een Zinnoberquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:37 schreef tessie het volgende:Mn nieuwe Zinnober is vanmiddag binnen gekomen!
En ik vind de wol gelukkig niet kriebelen
Hij voelt best wel dun, dat had ik niet verwacht. Ben benieuwd hoe hij draagt. Graeme ligt nog te slapen, en straks is het flesjestijd... Ik hoop dat ik hem vanavond nog even uit kan proberen. En anders morgen in elk geval
Hij is wel moooooooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |