Nice. Lekker nummerquote:
quote:De Deense artiest Trentemøller heeft het nummer Moan opgedragen aan Laika, die in de videoclip van het nummer is te zien.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Hé Ricko, die icon van je. Die behandel ik nu op school.
Iets met aansprakelijkheid?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Hé Ricko, die icon van je. Die behandel ik nu op school.
Ik denk vooral het laatste.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daarom moet lachen of huilen.
Wie is de koningin?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:37 schreef RickoKun het volgende:
Oh Japsnars heeft het gedaan goedzo mehn!
Jij bent vanaf nu koning van KLB SC!!!!
Het in het leven roepen van een situatie, welke voor anderen bij niet-inachtneming van de vereiste oplettendheid en voorzichtigheid gevaarlijk is.quote:
Oke. Dat vat ik wel gewoon op als aansprakelijkheid.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het in het leven roepen van een situatie, welke voor anderen bij niet-inachtneming van de vereiste oplettendheid en voorzichtigheid gevaarlijk is.
Wat doe jij voor studie dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het in het leven roepen van een situatie, welke voor anderen bij niet-inachtneming van de vereiste oplettendheid en voorzichtigheid gevaarlijk is.
Mag ik je handje vasthouden spongebobquote:
Hij volgt een interne verzekeringstraining zodat hij bij Centraal Beheer Achmea kan gaan werken.quote:
dichtbij een dijkquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 02:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Er is niemand en ik ga ook zo slapen
Macaronikanen.quote:gwoon hartskke kut hoedat mese hier nix moge zegge je moet gwoon kune zegge wat je denkt ook als er dan een paar van die crinele macaronikanen je de keel wille doorznijden hartsikke goed dat je opkomt voor ons blanke ras
wihte pouwer !!![]()
Ken je dit topic al: een stuk Jupiter gekocht!!! Wie nog meer??quote:Op zondag 8 november 2009 04:38 schreef Siniti het volgende:
Er verschijnt altijd weer een grote glimlach op mijn gezicht als ik die held zie posten
Dat bleek na een jaar toch een geweldige kloon te zijn?quote:Op zondag 8 november 2009 04:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ken je dit topic al: een stuk Jupiter gekocht!!! Wie nog meer??
Ja, was Croupouque.quote:Op zondag 8 november 2009 04:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat bleek na een jaar toch een geweldige kloon te zijn?Heb het wel eerder gelezen, al kende ik Fok! toen nog geeneens. Geweldig topic
Can't be.quote:Op zondag 8 november 2009 02:26 schreef Maisnon het volgende:
huh Nicholas Hoult die dat lelijke jongetje speelde in About a Boy... is ineens knap
Dat komt door de ts.quote:
Nee jij bent de gangmaker wou je zeggen.quote:Op zondag 8 november 2009 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat komt door de ts.
En: zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |