Nice. Lekker nummerquote:
quote:De Deense artiest Trentemøller heeft het nummer Moan opgedragen aan Laika, die in de videoclip van het nummer is te zien.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Hé Ricko, die icon van je. Die behandel ik nu op school.
Iets met aansprakelijkheid?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Hé Ricko, die icon van je. Die behandel ik nu op school.
Ik denk vooral het laatste.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daarom moet lachen of huilen.
Wie is de koningin?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:37 schreef RickoKun het volgende:
Oh Japsnars heeft het gedaan goedzo mehn!
Jij bent vanaf nu koning van KLB SC!!!!
Het in het leven roepen van een situatie, welke voor anderen bij niet-inachtneming van de vereiste oplettendheid en voorzichtigheid gevaarlijk is.quote:
Oke. Dat vat ik wel gewoon op als aansprakelijkheid.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het in het leven roepen van een situatie, welke voor anderen bij niet-inachtneming van de vereiste oplettendheid en voorzichtigheid gevaarlijk is.
Wat doe jij voor studie dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het in het leven roepen van een situatie, welke voor anderen bij niet-inachtneming van de vereiste oplettendheid en voorzichtigheid gevaarlijk is.
Mag ik je handje vasthouden spongebobquote:
Hij volgt een interne verzekeringstraining zodat hij bij Centraal Beheer Achmea kan gaan werken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |