Dat is fijn, LB, daar heb je het voor gedaanquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:23 schreef Luchtbel het volgende:
Rewimo, je vroeg laatst nog of we nu echt meer tijd hebben samen. Daar had ik nog geen antwoord op gegeven. Maar ik denk dat we dat wel hebben nu. Het is natuurlijk wel zo dat ik veel werk en alles en Jolie wordt ook nog geregeld door anderen uit school gehaald en we hebben 's avonds vaak oppas. Maar het is nooit meer echt heel laat dat ik d'r kan halen en dan zijn we altijd zo thuis of zij is al thuis en dat scheelt wel veel.
goed dat wij niet in duitsland wonen. dan zit luca tot zijn bromfietscertificaat op een zitkussenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:48 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben wel 2 auto's, dat maakt het iets makkelijker. En we hebben alle kinderen gevraagd om zelf een autozitje mee te nemen. Hier in Dld moeten ze tot 1.50m nog op een zitkussen. Sowieso niet meer kinderen dan gordels dus dan heb je er ook niet zoveel
Ah, dat maakt het inderdaad wel lastiger ja.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:06 schreef livelink het volgende:
Als het in onze eigen plaats is, zou ik dat zeker wel vragen aan de ouders, Renzell.
Maar in mijn woonplaats is niks op dit punt.
Ja, maar dan moet je wel goed weer hebben.... en mijn kinderen zijn in de herfst en in de winter jarig. Desondanks wel een speurtocht gedaan voor de oudste (in de winter).quote:Op woensdag 11 november 2009 10:06 schreef renzell het volgende:
Een kinderfeestje thuis lijkt mij echt verschrikkelijk trouwens!Ik zou ze veel liever meenemen het bos in, of naar een fijne speeltuin. Grote picknickmand met lekkere dingen mee en rausen maar.
't Is geloof ik 12 jaar of 1.50 mquote:Op woensdag 11 november 2009 09:50 schreef lady-wrb het volgende:
goed dat wij niet in duitsland wonen. dan zit luca tot zijn bromfietscertificaat op een zitkussen
Da's waar Grijs. Die van mij is in april jarig en op de een of andere manier is het altijd straaaaaaalend weer rond zijn verjaardag!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:12 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel goed weer hebben.... en mijn kinderen zijn in de herfst en in de winter jarig. Desondanks wel een speurtocht gedaan voor de oudste (in de winter).
vind ik ook. Heb net de ha al gebeld, hij belt terug. M heeft ws de mex. griep.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:21 schreef Rewimo het volgende:
Dat duurt lang zeg, Vicky
Snoop, wat zonde zeg, van het circus
poe, gelukkig!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Is geloof ik 12 jaar of 1.50 m
Mn gevoel zegt dat ie wat oververmoeid en "gewoon" grieperig is ( moesten papa afgelopen week vroeg naar zn werk brengen omdat gipsepoot met de auto naar school gebracht moest worden en als papa op de fiets ging was ie niet op tijd trerug zodat mama kon werken) dus dat was de hele week erg vroeg uit bed...quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:46 schreef Rewimo het volgende:
Hè vamp, wat naar joh, kan me voorstellen dat je je er niet lekker onder voeltHou hem goed in de gaten en luister naar je gevoel! Sterkte en beterschap voor hem
Vicky, ik las dat het met Amber alweer wat beter gaat? Gelukkig maar
Gymles op school...quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:50 schreef Rewimo het volgende:
vamp, vergat ik te vragen: eentje in het gips ook nog? Wat is er gebeurd?
Ach ja... t houdt je van de straat!quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:03 schreef Rewimo het volgende:
Nou zeg, wat een pechOok voor jou. Zal ie nog wel een paar weken zoet mee zijn. En daarna jijzelf ook nog...
quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:15 schreef Vicky het volgende:
Vamp, beterschap daar!!
Vannacht 4x eruit geweest maar vanmorgrn kwam Amber om 8.30 vrolijk haar bed uit. Ze heeft praatjes voor 10 en heeft nog geen woord gerept over haar oor. Ik zeg er verder ook niets over. Heb nog geen temp gemeten, ga ik straks ff doen. Ze is kadootjes aan het uitzoeken en is er helemaal vol van dat Klaas straks op tv aankomt.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:37 schreef Vicky het volgende:
Net temp gemeten: 37,6. Hoop dat het niet weer omhoog gaat.
T Mickemonster stond vannacht in zn blote kont voor de wc.. alles uit onderbroek pyama, hevig zweten...quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:32 schreef Grijs het volgende:
Och allemaal zieke kindjes, beterschap!
Hier ook een zieke, de oudste kwam eergisteren erg hangerig uit school. 's Avonds bleek hij koorts te hebben en hij had ook hoofdpijn. Gisteren voelde hij zich overdag vrij goed, maar 's avonds weer koorts. Na wat paracetamol is hij gaan slapen, maar kwam even later beneden: "Mama, mama, ik heb verschrikkelijk gestolen!"
Dus ik vraag verbaasd wat hij dan gestolen heeft... Hij: "Ik heb het lek van Amsterdam doorgeslikt!" Ik check even of ik het goed heb verstaan: "Heb jij het lek van Amsterdam doorgeslikt?" Hij: "Ja!!!"
Ik heb hem maar even een paar slokjes water gegeven (misschien zat dat lek hem nog dwars) en daarna weer naar z'n bed gebracht. Hij is nog een paar keer wakker geworden, maar heeft toch nog redelijk geslapen. Hij voelt zich nu wel wat beter, maar is nog wel wat slapjes.
nee, ik ben het nu ook wel weer een beetje zat hoor!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:55 schreef lily het volgende:
Job, super! gefeliciteerd
en Amber nog wat verhoging dus. Het wordt tijd dat ze weer helemaal opknapt, Vicky.
Het is zo niet leuk als je kind ziek is...bah
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:15 schreef Lois het volgende:
Ik zocht nog een leuke smiley voor alle zieke kindjes maar dat lukt niet![]()
Beterschap voor alle kindjes met oorpijn, koorts, ijlen e.d.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |