Mn gevoel zegt dat ie wat oververmoeid en "gewoon" grieperig is ( moesten papa afgelopen week vroeg naar zn werk brengen omdat gipsepoot met de auto naar school gebracht moest worden en als papa op de fiets ging was ie niet op tijd trerug zodat mama kon werken) dus dat was de hele week erg vroeg uit bed...quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:46 schreef Rewimo het volgende:
Hè vamp, wat naar joh, kan me voorstellen dat je je er niet lekker onder voeltHou hem goed in de gaten en luister naar je gevoel! Sterkte en beterschap voor hem
Vicky, ik las dat het met Amber alweer wat beter gaat? Gelukkig maar
Gymles op school...quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:50 schreef Rewimo het volgende:
vamp, vergat ik te vragen: eentje in het gips ook nog? Wat is er gebeurd?
Ach ja... t houdt je van de straat!quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:03 schreef Rewimo het volgende:
Nou zeg, wat een pechOok voor jou. Zal ie nog wel een paar weken zoet mee zijn. En daarna jijzelf ook nog...
quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:15 schreef Vicky het volgende:
Vamp, beterschap daar!!
Vannacht 4x eruit geweest maar vanmorgrn kwam Amber om 8.30 vrolijk haar bed uit. Ze heeft praatjes voor 10 en heeft nog geen woord gerept over haar oor. Ik zeg er verder ook niets over. Heb nog geen temp gemeten, ga ik straks ff doen. Ze is kadootjes aan het uitzoeken en is er helemaal vol van dat Klaas straks op tv aankomt.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:37 schreef Vicky het volgende:
Net temp gemeten: 37,6. Hoop dat het niet weer omhoog gaat.
T Mickemonster stond vannacht in zn blote kont voor de wc.. alles uit onderbroek pyama, hevig zweten...quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:32 schreef Grijs het volgende:
Och allemaal zieke kindjes, beterschap!
Hier ook een zieke, de oudste kwam eergisteren erg hangerig uit school. 's Avonds bleek hij koorts te hebben en hij had ook hoofdpijn. Gisteren voelde hij zich overdag vrij goed, maar 's avonds weer koorts. Na wat paracetamol is hij gaan slapen, maar kwam even later beneden: "Mama, mama, ik heb verschrikkelijk gestolen!"
Dus ik vraag verbaasd wat hij dan gestolen heeft... Hij: "Ik heb het lek van Amsterdam doorgeslikt!" Ik check even of ik het goed heb verstaan: "Heb jij het lek van Amsterdam doorgeslikt?" Hij: "Ja!!!"
Ik heb hem maar even een paar slokjes water gegeven (misschien zat dat lek hem nog dwars) en daarna weer naar z'n bed gebracht. Hij is nog een paar keer wakker geworden, maar heeft toch nog redelijk geslapen. Hij voelt zich nu wel wat beter, maar is nog wel wat slapjes.
nee, ik ben het nu ook wel weer een beetje zat hoor!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:55 schreef lily het volgende:
Job, super! gefeliciteerd
en Amber nog wat verhoging dus. Het wordt tijd dat ze weer helemaal opknapt, Vicky.
Het is zo niet leuk als je kind ziek is...bah
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:15 schreef Lois het volgende:
Ik zocht nog een leuke smiley voor alle zieke kindjes maar dat lukt niet![]()
Beterschap voor alle kindjes met oorpijn, koorts, ijlen e.d.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |