goed dat wij niet in duitsland wonen. dan zit luca tot zijn bromfietscertificaat op een zitkussenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:48 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben wel 2 auto's, dat maakt het iets makkelijker. En we hebben alle kinderen gevraagd om zelf een autozitje mee te nemen. Hier in Dld moeten ze tot 1.50m nog op een zitkussen. Sowieso niet meer kinderen dan gordels dus dan heb je er ook niet zoveel
Ah, dat maakt het inderdaad wel lastiger ja.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:06 schreef livelink het volgende:
Als het in onze eigen plaats is, zou ik dat zeker wel vragen aan de ouders, Renzell.
Maar in mijn woonplaats is niks op dit punt.
Ja, maar dan moet je wel goed weer hebben.... en mijn kinderen zijn in de herfst en in de winter jarig. Desondanks wel een speurtocht gedaan voor de oudste (in de winter).quote:Op woensdag 11 november 2009 10:06 schreef renzell het volgende:
Een kinderfeestje thuis lijkt mij echt verschrikkelijk trouwens!Ik zou ze veel liever meenemen het bos in, of naar een fijne speeltuin. Grote picknickmand met lekkere dingen mee en rausen maar.
't Is geloof ik 12 jaar of 1.50 mquote:Op woensdag 11 november 2009 09:50 schreef lady-wrb het volgende:
goed dat wij niet in duitsland wonen. dan zit luca tot zijn bromfietscertificaat op een zitkussen
Da's waar Grijs. Die van mij is in april jarig en op de een of andere manier is het altijd straaaaaaalend weer rond zijn verjaardag!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:12 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel goed weer hebben.... en mijn kinderen zijn in de herfst en in de winter jarig. Desondanks wel een speurtocht gedaan voor de oudste (in de winter).
vind ik ook. Heb net de ha al gebeld, hij belt terug. M heeft ws de mex. griep.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:21 schreef Rewimo het volgende:
Dat duurt lang zeg, Vicky
Snoop, wat zonde zeg, van het circus
poe, gelukkig!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Is geloof ik 12 jaar of 1.50 m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |