-edit- dat kun je ook normaal verwoorden, jullie hebben een belangrijke pot voor de boeg, het gaat om de subtop plekken tenslottequote:
Hij geeft toch een normale reactie?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:12 schreef navigator het volgende:
[..]
-reactie op edit-, jullie hebben een belangrijke pot voor de boeg, het gaat om de subtop plekken tenslotte
Lijkt me ook. Iedereen die over Ajax mee wil praten is hier welkom dacht ik zo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij geeft toch een normale reactie?
Whehe Ajax goes Calimero-style?quote:Reactie Kesler verbaast trainer Jol
AMSTERDAM - Trainer Martin Jol van Ajax heeft vrijdag verbaasd gereageerd op de column van Henk Kesler op de website van de KNVB. De directeur betaald voetbal snapt niet waarom de oefenmeester van de Amsterdamse club de laatste weken klaagt over het speelschema van de competitie. Kesler vindt het misplaatst dat Jol zijn twijfels zet bij de aanstelling van arbiter Pieter Vink voor de topper van zondag tegen FC Twente.
,,Ik kijk wel een beetje op van zijn reactie'', zei Jol vrijdag na een ontspannen training van Ajax. ,,Meneer Kesler is als directeur betaald voetbal toch mijn baas. Misschien had beter het hoofd van de scheidsrechters kunnen reageren. Bovendien heeft Kesler in mijn ogen geen gelijk. Ajax speelt als enige club zeven keer een uitwedstrijd in de eredivisie nadat het Europees heeft gevoetbald. Dat is volgens mij geen toeval. Ik denk dat we beter moeten lobbyen in Zeist. En volgens mijn informatie zijn die data van de Europa League allang bekend als het schema van de eredivisie in elkaar wordt gedraaid.''
Jol: ,,Wat betreft scheidsrechter Vink zeg ik ook niets te veel. Ajax heeft vorig seizoen gevraagd of hij de club voorlopig niet mocht fluiten. Hij leidde dit seizoen de uitwedstrijd van ons tegen PSV. Suarez kreeg tot twee keer toe geen strafschop en aan het doelpunt van Bakkal ging een overtreding op Wielaert vooraf. Volgens meneer Kesler zou ik me alvast indekken voor de supporters van Ajax. Maar dat is natuurlijk niet het geval. Ik ben volkomen onafhankelijk.''
De aanstelling van Vink voor de uitwedstrijd van zondag tegen FC Twente leeft ook bij de spelersgroep van Ajax. ,,Hij is toch een attractie'', stelde Jan Vertonghen. ,,Hij is denk ik wel een goede scheidsrechter, maar heeft ook rare dingen gedaan. Dat doet iedereen wel eens.''
Laatste waarschuwing navigator.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:06 schreef navigator het volgende:
- edit -
ik volg dat niet. Kan iemand ophelderenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:20 schreef dennis00 het volgende:
Als ze dit elftal bij elkaar kunnen houden, dan zou het opnieuw prachtig kunnen worden. Helaas gaat dat niet gebeuren.
In FM2010 is een database update, waarbij elke club maar 3 buitenlandse spelers kan hebben en de overige spelers naar hun vorige club gaan, en zo voort... Ajax heeft een prachtig elftal.
Ik heb net kaartjes voor Anderlecht, nu maakt 't ook gewoon weinig uit wat het wordt.
Je haalt 3 dingen door mekaar,gozert....quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:20 schreef dennis00 het volgende:
Als ze dit elftal bij elkaar kunnen houden, dan zou het opnieuw prachtig kunnen worden. Helaas gaat dat niet gebeuren.
In FM2010 is een database update, waarbij elke club maar 3 buitenlandse spelers kan hebben en de overige spelers naar hun vorige club gaan, en zo voort... Ajax heeft een prachtig elftal.
Ik heb net kaartjes voor Anderlecht, nu maakt 't ook gewoon weinig uit wat het wordt.
Of KNJB...........o wacht............quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Whehe Ajax goes Calimero-style?Straks is het nog de KNFB.
Zondag statistisch gezien een overwinning dus!quote:Onderlinge historie
FC Twente heeft de laatste jaren grote moeite thuis van Ajax te winnen. Van de laatste tien thuiswedstrijden tegen de Amsterdammers wonnen de Tukkers er slechts twee, tegen zeven nederlagen en één gelijkspel.
De laatste vijf onderlinge duels in Enschede
Seizoen Wedstrijd Uitslag
2004/05 FC Twente-Ajax 2-3
2005/06 FC Twente-Ajax 2-3
2006/07 FC Twente-Ajax 1-4
2007/08 FC Twente-Ajax 2-1
2008/09 FC Twente-Ajax 0-2
Bron:VI
alleen jammer dat de laatste 3 wedstrijden Suarez er niet veel van bakt omdat hij Pantelic moet bedienen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:12 schreef navigator het volgende:
[..]
-edit- dat kun je ook normaal verwoorden, jullie hebben een belangrijke pot voor de boeg, het gaat om de subtop plekken tenslotte
Ajax![]()
Het gaat steeds beter lopen, hoe lang zal het duren voordat alle kenners door het stof moeten om toe te geven dat Pantelic toch weldegelijk een behoorlijke spits is voor Ajax die het elftal beter laat renderen???
Ach door zo'n functie in het team hou je m misschien wel in de winterstopquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
alleen jammer dat de laatste 3 wedstrijden Suarez er niet veel van bakt omdat hij Pantelic moet bedienen.
de frustratie druipt werkelijk van zn gezicht af als hij weer een duimpje krijgt van Marko.
maar Pantelic is wel is wel iets beter gaan ballen
Hij moet eens wat tijd gegund worden, speel je hier niet direct bij je entree de sterren van de hemel dan ben je al meteen een stuk stront. Johan Derksen, de grootste sukkel en betweter van ze allemaal, schreef 'm zelfs al af voordat hij één bal aangeraakt had.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:10 schreef thewishmaster het volgende:
Pantelic haalt uit naar critici
Ajax-spits Marko Pantelic haalt even fijntjes uit naar iedereen die de afgelopen tijd kritiek op hem heeft.
De aanvaller kan tot dusver in de media en bij het Ajax-publiek op flinke kritiek rekenen. In het thuisduel met Feyenoord werd hij zelfs hier en daar uitgefloten. Na zijn doelpunt tegen Dinamo Zagreb wilde Pantelic hier nog wel iets over kwijt.
"Niemand lijkt te willen horen dat ik per wedstrijd beter ga spelen. Ik hoop dat al die grote sukkels en betweters in Nederland nu eindelijk mijn spel zullen waarderen", aldus de Serviër voor de camera's van AT5.
Bron: www.at5.nl
Als we om te beginnen nou eens 60% van onze kansen erin schieten, dan zijn we al een heel eind. Het leek nergens op tegen Dinamo.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:02 schreef Adidah het volgende:
Ik heb gewoon een vreemd gevoel dat Ajax dit geheel onverwacht makkelijk gaat winnen. Zeg maar, met een doelpunt of drie. Eens zal Twente toch een keer moeten verliezen. En morgen gaat dat gebeuren.
Ik teken ervoorquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:02 schreef Adidah het volgende:
Ik heb gewoon een vreemd gevoel dat Ajax dit geheel onverwacht makkelijk gaat winnen. Zeg maar, met een doelpunt of drie. Eens zal Twente toch een keer moeten verliezen. En morgen gaat dat gebeuren.
Als iemand zo'n hoog salaris verdiend, wordt er nu eenmaal meer verwacht van hem. Ik moet wel zeggen dat hij er steeds beter in komt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:11 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Hij moet eens wat tijd gegund worden, speel je hier niet direct bij je entree de sterren van de hemel dan ben je al meteen een stuk stront. Johan Derksen, de grootste sukkel en betweter van ze allemaal, schreef 'm zelfs al af voordat hij één bal aangeraakt had.
Waarom vind je het maar niks? Wat is het probleem dat ze om 16.30 beginnen?quote:Op zondag 8 november 2009 15:01 schreef Kremers het volgende:
Een wedsrijd om 16:30 beginnen.... Waarom hebben ze dat egenlijk gedaan? Zodat mensen meerdere wedstrijden live kunnen bekijken via Eredivisie live? Vind het maar niks...
Heb ik ook. Maar die vreemde voorgevoelens kloppen lang niet altijd, helaas.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:02 schreef Adidah het volgende:
Enoh heeft mij nooit kunnen overtuigenquote:Op zondag 8 november 2009 18:16 schreef Frederick_Blah het volgende:
Onzin, héél Ajax geeft niet thuis vandaag.. oneerlijk om alleen Enoh de schuld te geven.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:02 schreef Adidah het volgende:
Cliché: tegen je concurrenten wordt je niet kampioen. Onnodig puntverlies als Roda-uit of - nog erger - Sparta-thuis. Win je dat soort wedstrijden 'gewoon' dan kun je het je permitteren te verliezen van FC Twente.quote:Op zondag 8 november 2009 18:24 schreef Zocalo het volgende:
Nou, daar gaat weer een kampioenschap vrees ik. Van je beide directe concurrenten verloren.
Zoveel verdiend hij niet. Bovendien gewoon basiskracht.quote:Op zondag 8 november 2009 18:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die gozer loopt hier een riant salaris op te strijken. Terug op het vliegtuig naar Cape Town.
Doe maar lekker negatief. Jij stond vorig jaar zeker te juichen voor AZquote:Op zondag 8 november 2009 18:24 schreef Zocalo het volgende:
Nou, daar gaat weer een kampioenschap vrees ik. Van je beide directe concurrenten verloren.
Jij mag ook nu gewoon oprotten. Je hoeft je hier voor niemand te vertonen.quote:Op zondag 8 november 2009 18:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Daar gaat inderdaad het kampioenschap gvd. Als Suarez in de winter verkocht wordt kap ik er mee dit seizoen nog Ajax te volgen.
Jij bent misschien nog wel de grootste idioot. Als je gewoon een beetje oplet zie je dat Pantelic ongelooflijk belangrijk is voor Ajax. Maar ik kan je niets kwalijk nemen hoor. Er zijn meer idioten die lopen te kankeren als het fout gaat.quote:Op zondag 8 november 2009 18:31 schreef Shreyas het volgende:
Terechte overwinning Twente.
Je hoopt in de laatste minuten nog op een gelijkspel, maar dat zou onverdiend zijn geweest.
Ajax is afgetroefd op bijna alle punten, aanvallend zwak, heel veel onnodig balverlies en er lopen toch net iets te veel spelers rond met te weinig kwaliteit voor een club als Ajax. En het is nogmaals bewezen, als het niet van Súarez komt, dan komt het van niemand.
Wat mij betreft haakt Ajax hier af voor de strijd om de landstitel, het gaat tussen Twente en PSV, jammer, maar ik had ook niet verwacht dat Jol de boel binnen 1 seizoen op de rails zou krijgen. Felicitaties aan Twente.
Ja volgens Feyenoord welquote:Op zondag 8 november 2009 18:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Pantelic!
Charisteas was nog beter man.
Waarom heb je nu opeens een grote bek als we weer eens opeens verliezen van (nota bene) Twente?quote:Op zondag 8 november 2009 18:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Pantelic!
Charisteas was nog beter man.
Waaom doe je dat StevenMac? Je weet toch dat daar een nog hogere straf op staat?quote:Op zondag 8 november 2009 18:53 schreef Backfireee het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van een gebande
Waar was je vorige week dan toen we met 5-1 jullie compleet van de mat veegden? Juist.quote:Op zondag 8 november 2009 18:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waaom doe je dat StevenMac? Je weet toch dat daar een nog hogere straf op staat?
Toen was ik in de voetbalkantine. Wat wil je daar nou eigenlijk mee duidelijk maken? Moet ik net zoals jou altijd achter mijn computer op FOK zitten ofzo?quote:Op zondag 8 november 2009 19:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waar was je vorige week dan toen we met 5-1 jullie compleet van de mat veegden? Juist.
Kneusje...
Wat heeft het baantje van ieand in fucksnaam te maken met het Ajax-topic waar jij gewoon moet oprotten? Ik loop toch ook niet in het kakkerlakken-topic Feyenoord uit te lachen als ze weer eens met dramatisch voetbal 0-4 verliezen?quote:Op zondag 8 november 2009 19:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik pallets sorteerZo maar uit je mouw geschud?
Helaas viel ie geblesseerd uit, met hem ging het beter dan met Sulejmani... Ik begin te vrezen dat het met hem nooit goed gaat komen...quote:Op zondag 8 november 2009 15:14 schreef Joel-Smeets het volgende:
Inderdaad een stronttijd 16.30,en heeft dacht ik met EL te maken,nu moet ik de wedstrijd missen door n tapasavondje.On-Topic:Pantelic is een spits,en een spits word afgerekend op doelpunten,en die heeft hij te weinig gemaakt,al gaat hij idd steeds beter spelen.Vandaag kan hij het bewijzen.
Absoluut, we zijn nog niet eens op de helft van het seizoen.quote:Op zondag 8 november 2009 19:25 schreef Pedroso het volgende:
Hoe denken we over de kampioenskansen ? Als we de komende wedstrijden de draad weer oppakken doen we gewoon weer volop mee.
Zoals de afgelopen jaren gebruikelijk loop je weer achter de feiten aan. Vooral die gelijke spelen tegen Roda en Sparta kunnen eventueel wel eens erg duur blijken te zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 19:25 schreef Pedroso het volgende:
Hoe denken we over de kampioenskansen ? Als we de komende wedstrijden de draad weer oppakken doen we gewoon weer volop mee.
Vorig jaar stonden we er goed voor hoor in de winterstop. Toen hebben we het verneukt in 3 a 4 wedstrijden na de winterstop. Moeten we dit jaar maar is omdraaien.quote:Op zondag 8 november 2009 19:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zoals de afgelopen jaren gebruikelijk loop je weer achter de feiten aan. Vooral die gelijke spelen tegen Roda en Sparta kunnen eventueel wel eens erg duur blijken te zijn.
Maar dan moeten we wel eerst die periode goed doorkomen en dat valt - gezien de laatste jaren - nog te bezien...quote:Op zondag 8 november 2009 19:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vorig jaar stonden we er goed voor hoor in de winterstop. Toen hebben we het verneukt in 3 a 4 wedstrijden na de winterstop. Moeten we dit jaar maar is omdraaien.
Volgens mij hebben we kort na de winterstop zowel PSV, Twente als Feyenoord. Als we die wedstrijden goed doorkomen staan we er gewoon weer bij hoor.
Je eigen speler uitfluiten vind ik niet normaal hoor..quote:Op zondag 8 november 2009 19:35 schreef Barca het volgende:
Pantoffelheld moet gewoon zijn voeten laten spreken in plaats van zo'n grote bek op te zetten. Mensen vinden toch wel wat ze vinden willen.
Donderdag was ie goed en vandaag ging het beter met hem, dan zonder hem... dus misschien zit het er wel in. Voordeel van de twijfel voorlopig nog.quote:En, ik ben nog niet positief onder de indruk van zijn spel!
Och laat hem zijn pleziertje hebben. Als je al jaren voor een simpele middenmotor moet gaan supporteren kan ik best begrijpen dat ze wel is tegen de grote broer willen aanschoppen.quote:Op zondag 8 november 2009 19:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar het klopt wel. En nu gewoon opdonderen als je het toch niet over Ajax kan hebben.
Jij zal vast niet veel winnen in de toto.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:02 schreef Adidah het volgende:
Het heeft denk ik meer te maken met het feit dat Ajax een schijtclub is, maar ik kan het mis hebben.quote:Op zondag 8 november 2009 20:10 schreef Lebawski het volgende:
Ik vind het altijd zo aandoenlijk dat "fans" van andere clubs meer op Ajax letten dan op hun eigen prestaties. Net zoals PSV-ers die staan te juichen dat Twente wint, als Ajax in de situatie van PSV zat dan zou ik toch willen dat Twente verliest, zodat je zélf aan kop komt ? Maar nee hoor, dan is het moeilijker om in die calimero-rol te kruipen.
Boehoequote:Op zondag 8 november 2009 20:10 schreef Lebawski het volgende:
Ik vind het altijd zo aandoenlijk dat "fans" van andere clubs meer op Ajax letten dan op hun eigen prestaties. Net zoals PSV-ers die staan te juichen dat Twente wint, als Ajax in de situatie van PSV zat dan zou ik toch willen dat Twente verliest, zodat je zélf aan kop komt ? Maar nee hoor, dan is het moeilijker om in die calimero-rol te kruipen.
Nee, het is pure jaloezie en opgekropte frustratie. Iedereen kijkt gewoon tegen Ajax op.quote:Op zondag 8 november 2009 20:14 schreef Zapper het volgende:
[..]
Het heeft denk ik meer te maken met het feit dat Ajax een schijtclub is, maar ik kan het mis hebben.
Hahaha, niks jaloezie, arrogantie waar iedereen op kots en dan lekker genieten als Ajax wederom op z'n bek gaatquote:Op zondag 8 november 2009 20:15 schreef Adidah het volgende:
[..]
Nee, het is pure jaloezie en opgekropte frustratie. Iedereen kijkt gewoon tegen Ajax op.
quote:Op zondag 8 november 2009 20:15 schreef Adidah het volgende:
[..]
Nee, het is pure jaloezie en opgekropte frustratie. Iedereen kijkt gewoon tegen Ajax op.
Zo is het. Begrijpelijk ook. Ajax is nu eenmaal de grootste en succesvolste club van Nederland.quote:Op zondag 8 november 2009 20:15 schreef Adidah het volgende:
[..]
Pantelic bewijst wél dat hij het kan, maar het is inderdaad wisselvallig.quote:Op zondag 8 november 2009 19:35 schreef Barca het volgende:
Pantoffelheld moet gewoon zijn voeten laten spreken in plaats van zo'n grote bek op te zetten. Mensen vinden toch wel wat ze vinden willen.
En, ik ben nog niet positief onder de indruk van zijn spel!
Wel schattig hoe jullie altijd alles weten om te draaien in jullie voordeel.quote:Op zondag 8 november 2009 20:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo is het. Begrijpelijk ook. Ajax is nu eenmaal de grootste en succesvolste club van Nederland.
Zie het maar als een compliment.
Och, er is geen woord gelogen aan hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 20:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wel schattig hoe jullie altijd alles weten om te draaien in jullie voordeel.
Okee je punt is gemaakt, daaahaaagquote:Op zondag 8 november 2009 20:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wel schattig hoe jullie altijd alles weten om te draaien in jullie voordeel.
En daarna gaan ze opeens altijd roepen dat je maar op moet rotten.quote:Op zondag 8 november 2009 20:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Okee je punt is gemaakt, daaahaaag![]()
.
Je mag van mij best blijven. Kan me voorstellen dat je niet vrolijk wordt van die middenmotor in Rotterdam Zuid. Als jij er plezier in vind om in het topic van deze geweldige club te posten, veel plezier !quote:Op zondag 8 november 2009 20:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En daarna gaan ze opeens altijd roepen dat je maar op moet rotten.
Zo voorspelbaar...
En dan gaan ze weer terugwijzen.quote:Op zondag 8 november 2009 20:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je mag van mij best blijven. Kan me voorstellen dat je niet vrolijk wordt van die middenmotor in Rotterdam Zuid. Als jij er plezier in vind om in het topic van deze geweldige club te posten, veel plezier !
Het is toch zo. Als er iemand zijn snavel moet houden dan zijn jullie het wel, de lachertjes van de eredivisie van het afgelopen decenniumquote:
Inderdaad. Nu gewoon consolideren in de 'gemakkelijke' wedstrijden en zorgen dat je aan blijft haken. Twente gaat het ook nog wel zwaar krijgen, net als PSV. D'r is geen ploeg die het hele jaar door constant is, en Ajax is juist de groeiende ploeg.quote:Op zondag 8 november 2009 19:12 schreef Pedroso het volgende:
Jammer, maar niets afgedwongen. Twente verdedigend goed en zo zie je maar weer dat standaardsituaties in dit soort wedstrijden beslissend zijn.
Als Ajax tot de winterstop bij blijft dan zijn ze gewoon nog 1 van de 3 kampioenskandidaten.
Joh,Zijn we vorige week alweer vergeten,ik zou eerst eens naar je eigen cluppie kijken,voordat je commentaar gaat leveren op andere clubsquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 20:15 schreef Adidah het volgende:
[..]
Zeker had dat fijner geweest maar er is nog geen man over boord. Ze moeten nu alleen geen steken meer laten vallen tegen bv Utrecht en NAC (beide uit) die er voor de winterstop nog aan komen.quote:Op zondag 8 november 2009 20:37 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu gewoon consolideren in de 'gemakkelijke' wedstrijden en zorgen dat je aan blijft haken. Twente gaat het ook nog wel zwaar krijgen, net als PSV. D'r is geen ploeg die het hele jaar door constant is, en Ajax is juist de groeiende ploeg.
Gewoon nog op kampioenskoers, al was het natuurlijk fijner geweest als je vandaag 1 of 3 punten had gepakt.
D'r is toch in Nederland heel wat meer afgelachen om jullie anders, met name om de grote mond elk jaar om vervolgens weer te falen.quote:Op zondag 8 november 2009 20:35 schreef Adidah het volgende:
[..]
Het is toch zo. Als er iemand zijn snavel moet houden dan zijn jullie het wel, de lachertjes van de eredivisie van het afgelopen decennium.
Ik kom niet graag 'sarren' hier om een nederlaag tegen Twente (wat geen schande is) hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 20:41 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kan me voorstellen dat ze graag komen sarren in het Ajax-topic. D'r zijn ook zoveel lui die overal blind naar happen. Denk gewoon eens na voor je op iemand reageert...
Als je het zelf maar blijft geloven.quote:Op zondag 8 november 2009 21:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
D'r is toch in Nederland heel wat meer afgelachen om jullie anders, met name om de grote mond elk jaar om vervolgens weer te falen.
Makkelijke overwinning vandaag he?quote:Op zondag 8 november 2009 21:14 schreef Adidah het volgende:
[..]
Als je het zelf maar blijft geloven.
Waarmee?quote:Op zondag 8 november 2009 21:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vraag me echt af wat mensen als D-K en Ritmo hiermee nou willen bereiken.
Waarmeequote:Op zondag 8 november 2009 21:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vraag me echt af wat mensen als D-K en Ritmo hiermee nou willen bereiken.
Ik fluit niemand uit.quote:Op zondag 8 november 2009 19:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar dan moeten we wel eerst die periode goed doorkomen en dat valt - gezien de laatste jaren - nog te bezien...
[..]
Je eigen speler uitfluiten vind ik niet normaal hoor..![]()
[..]
Donderdag was ie goed en vandaag ging het beter met hem, dan zonder hem... dus misschien zit het er wel in. Voordeel van de twijfel voorlopig nog.
Suarez is al een tijdje uit vorm. Zegt op zich wel wat over hem dat hij nog steeds goals blijft maken. Maar hij is al een paar weken niet echt superscherp.quote:Op zondag 8 november 2009 21:33 schreef Ritmo het volgende:
Suarez lijkt overigens een beetje uit vorm? Komt Ajax niet slecht uit zo voor de winterstop denk ik.
Sowieso tekent het deze competitie zich idd best duidelijk af nu, qua onderlinge uitslagen zit er wel een redelijk logisch patroon in.quote:Op zondag 8 november 2009 21:39 schreef Againzender het volgende:
Balen vandaag. Maar nu twee keer verloren in de competitie, en nou net van de twee teams die boven ons staan... kennelijk is dit onze plek op dit moment.
Ons eigen publiek doet dat... daar mag hij best wat van zeggen, vind ik.quote:
haha een echte fan!!quote:Op zondag 8 november 2009 18:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Daar gaat inderdaad het kampioenschap gvd. Als Suarez in de winter verkocht wordt kap ik er mee dit seizoen nog Ajax te volgen.
quote:Op maandag 9 november 2009 01:43 schreef Frederick_Blah het volgende:
Wat een gezeur![]()
Ik had van te voren echt niet gedacht dat we van deze reeks...
zo 8/11 FC Twente - Ajax
do 5/11 Dinamo Zagreb - Ajax
zo 1/11 Ajax - Feyenoord
do 29/10 FC Dordrecht - Ajax
zo 25/10 AZ - Ajax
do 22/10 Ajax - Dinamo Zagreb
... er vijf zouden winnen. Waren ook wel even heftige weken zo.
Wat zijn zes en vijf punten nu? We zijn wel van verder teruggekomen. En achtervolgen is altijd makkelijker dan leiden, zeker nu we al heel wat traditionele rotduels achter de rug hebben.. Als we het gat niet laten groeien dan gaan we er naar de winterstop op en erover.
Traditionele rotduels zijn voor jullie toch altijd juist tegen de kleinere tegenstanders?quote:Op maandag 9 november 2009 01:43 schreef Frederick_Blah het volgende:
Wat een gezeur![]()
Ik had van te voren echt niet gedacht dat we van deze reeks...
zo 8/11 FC Twente - Ajax
do 5/11 Dinamo Zagreb - Ajax
zo 1/11 Ajax - Feyenoord
do 29/10 FC Dordrecht - Ajax
zo 25/10 AZ - Ajax
do 22/10 Ajax - Dinamo Zagreb
... er vijf zouden winnen. Waren ook wel even heftige weken zo.
Wat zijn zes en vijf punten nu? We zijn wel van verder teruggekomen. En achtervolgen is altijd makkelijker dan leiden, zeker nu we al heel wat traditionele rotduels achter de rug hebben.. Als we het gat niet laten groeien dan gaan we er naar de winterstop op en erover.
Dat vind ik de verbetering bij Ajax, er wordt tegen de kleinere clubs niets weg gegevenquote:Op maandag 9 november 2009 09:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Traditionele rotduels zijn voor jullie toch altijd juist tegen de kleinere tegenstanders?
Het is alleen jammer dat de concurrentie dat ook niet meer doet, waardoor wedstrijden als tegen Twente (en PSV) je uiteindelijk toch nog de das om doen.quote:Op maandag 9 november 2009 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik de verbetering bij Ajax, er wordt tegen de kleinere clubs niets weg gegeven
Twee seizoenen geleden verloren we nog punten bij VVV, Groningen-uit verloren we vorig jaar, AZ-uit hetzelfde. Dat zijn dan misschien wel ploegen die niet draaien dit seizoen, maar vaak weten dat soort clubs zich tegen Ajax wél op te laden. En op het kunstgras van Heracles gaat ook nog wel altijd één van de lijstaanvoerders onderuit... Ajax in ieder geval niet. Roda-, Twente- en psv-uit leverden dan op één puntje na niets op, maar we hebben ze wel al gehad.quote:Op maandag 9 november 2009 09:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Traditionele rotduels zijn voor jullie toch altijd juist tegen de kleinere tegenstanders?
Als je zegt dat het kut is ben je een typische opportunistische tyfusjood, als je positief blijft ben je een arrogante kankerneus. Kies zelf.quote:Op maandag 9 november 2009 16:17 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Twee seizoenen geleden verloren we nog punten bij VVV, Groningen-uit verloren we vorig jaar, AZ-uit hetzelfde. Dat zijn dan misschien wel ploegen die niet draaien dit seizoen, maar vaak weten dat soort clubs zich tegen Ajax wél op te laden. En op het kunstgras van Heracles gaat ook nog wel altijd één van de lijstaanvoerders onderuit... Ajax in ieder geval niet. Roda-, Twente- en psv-uit leverden dan op één puntje na niets op, maar we hebben ze wel al gehad.
Ik vind de schade gewoon wel meevallen, het competitieprogramma is op papier een stuk eenvoudiger vanaf nu.
Maar goed, blijkbaar moet ik zoals de meeste andere Ajax-supporters nu al om het hoofd van Jol schreeuwen, want anders ben ik arrogant ofzo?
Dat is een feit.quote:Op maandag 9 november 2009 17:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je zegt dat het kut is ben je een typische opportunistische tyfusjood, als je positief blijft ben je een arrogante kankerneus. Kies zelf.
Als Gabri en de Zeeuw beiden inzetbaar zijn hoef je hem in principe ook niet op te stellen.quote:Op maandag 9 november 2009 19:53 schreef Lebawski het volgende:
Domme overtredingen, tactisch zwak en aan de bal een dra-ma. Hij begint steeds minder te spelen en dus richting niveautje Ajax-onwaardig.
Mee eens, dan kun je eindelijk een voetballer opstellen die het spel verdeelt vanachter Gabri en De Zeeuw. Een speler die in balbezit in de punt naar achteren speelt en het spel verplaatst en bij balverlies blijft hangen terwijl De Zeeuw en Gabri als eerste druk zetten.quote:Op maandag 9 november 2009 20:02 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als Gabri en de Zeeuw beiden inzetbaar zijn hoef je hem in principe ook niet op te stellen.
Hij pakt de bal af òf hij maakt een overtreding. Hij heeft geen gele kaart binnengehaald. Hij is weleens de bal slecht kwijtgeraakt inderdaad.quote:Op maandag 9 november 2009 19:44 schreef thewishmaster het volgende:
Die nederlagen in de duels tegen de concurrentie gaan ze nog de das omdoen dit jaar. En wat maakte Enoh weer een domme overtredingen de hele tijd, die leert dat echt nooit af.
Tja ik miste aardig wat creativiteit.. hoe zit het nou met Aissati? Heeft die nou ook vormcrisis ofzo? Of gooi Zeegelaar of Cvitanich er desnoods bij..quote:Op maandag 9 november 2009 20:33 schreef dennis00 het volgende:
[..]
Hij pakt de bal af òf hij maakt een overtreding. Hij heeft geen gele kaart binnengehaald. Hij is weleens de bal slecht kwijtgeraakt inderdaad.
Maar ze hadden sowieso Emanuelson moeten wisselen, en zeker niet de Zeeuw.
quote:'Aissati weigert veld te verlaten bij wedstrijd van Jong Ajax'
Ismaïl Aissati moet vrezen voor een disciplinaire straf bij Ajax. De middenvelder speelde maandagavond mee met de beloften, maar zorgde daar voor commotie. RTVNH meldt dat Aissati het veld niet wilde verlaten toen hij gewisseld werd.
Aissati is teruggekeerd van een bilblessure en ging zondag nog niet mee met het vlaggenschip naar FC Twente. Maandagavond deed hij daarom mee met Jong Ajax tegen Jong De Graafschap, een competitieduel voor de beloften. Coach Pieter Huistra gaf hem een basisplaats, maar liet Aissati de wedstrijd niet afmaken.
Dit tot woede van de spelmaker, die het veld weigerde te verlaten. Pas na een felle discussie op het veld tussen Aissati, Huistra en enkele medespelers liep de middenvelder woedend naar de kleedkamers. Aissati moet nu vrezen voor een sanctie: wordt ongetwijfeld vervolgd.
Wat is dat toch altijd met die Marokkanenquote:Op maandag 9 november 2009 21:41 schreef Lebawski het volgende:
Aissati heeft last van meer dingen trouwens:
[..]
Wat hij zegt. Misschien moet hij eens praten met z'n maatje Afellay. Die is wel volwassen geworden.quote:Op maandag 9 november 2009 23:29 schreef Lebawski het volgende:
Echt zonde. Als hij nou eens onbevangen gaat voetballen, doen waar hij goed in is en verder z'n mond gaat houden, zou hij ook nog van waarde zijn voor dit Ajax ook nog. Jammer dat die jongen niet zo slim is om dit in te zien. Hij kan zich onderscheiden van de meerderheid in de selectie.
Te mooi om waar te zijn, maar dromen mag altijd..quote:Jol hoopt op terugkeer van spelers als Van der Vaart, Babel en/of Huntelaar
9 november 2009 RvN Sport1
In het programma van Sport1 liet Martin Jol weten dat hij in contact blijft met oud-Ajacieden als Van der Vaart, Babel en Huntelaar in de hoop ze te kunnen verleiden voor een terugkeer. Met name de terugkeer van Van der Vaart zou hij zien zitten. 'Met hem erbij kunnen we kampioen worden, dan hebben we het sterkste middenveld van Nederland. [...] Kijk zo'n jongen is natuurlijk ook een legende in Hamburg, hij kan ook zo terug naar Hamburger SV, maar hopen kan altijd. Ik heb al een aantal keer met hem gesproken, we houden de optie open.'
'Ik ben heel erg gecharmeerd van Ryan Babel, een mooie sterke speler. Bovendien doet het me veel plezier dat hij zelf al aangegeven heeft eventueel graag terug naar Ajax te komen. Maar ook met Klaas-Jan Huntelaar heb ik deze zomer al een aantal gesprekken gehad, maar dat was toen nog te vroeg. Maar wie weet, ook zijn situatie is inmiddels veranderd.'
De spelers lijken vooral serieuze opties te worden wanneer Suarez onverhoopt zou vertrekken bij Ajax.
aan suarez vertrekken vind ik niks moois aanquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:01 schreef Devz het volgende:
[..]
Te mooi om waar te zijn, maar dromen mag altijd..
3e ring dan zie je echt geen fuck meerquote:Op maandag 9 november 2009 14:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat heeft jullie voorkeur voor het vergroten van de ArenA?
http://www.parool.nl/paro(...)er-Ajaxstadion.dhtml
Grachten dicht of [ afbeelding ]
Ja, waardeloze spits die Huntelaar.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:47 schreef Lebawski het volgende:
Van al die genoemde spelers zou ik alleen Van Der Vaart willen (heeft inderdaad aangegeven nog niet terug te willen), en als noodoplossing bij een eventueel vertrek van Suarez misschien Huntelaar op huurbasis. Verder niks. Laat ze maar in het buitenland.
Hij schoot ze er bij Ajax altijd in, hoe onzichtbaar hij ook was. Hij liep zelfs bijna 1 op 1...quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:19 schreef Lebawski het volgende:
Nee, maar geen aanvaller om op te bouwen.
Als Suarez alleen vertrekt niet, maar als we daarvoor Van der Vaart en eventueel Huntelaar terug zouden kunnen krijgen vindt ik het geen probleem. Maar goed Huntelaar terug halen zou weer een gigantisch wanbeleid zijn want wat moet er dan met Pantelic gebeuren?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
aan suarez vertrekken vind ik niks moois aan
Jullie slechte verdediging was daar de reden van. Die is nu een stuk beter dan in de jaren dat Huntelaar bij jullie speelde.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:28 schreef Lebawski het volgende:
Heel goed, topstatistieken. Maar hoe vaak is hij kampioen geworden bij Ajax ? Ajax heeft een kapstok nodig, waar je je aanvallen op af kan stemmen. Iemand die meevoetbalt en een ander kan laten scoren. Daarbij heeft Ajax betere middenvelders nodig, en minstens een goede rechtsbuiten. Dát is bouwen aan een ploeg, daar heeft Ajax altijd succes mee gehad, en daar hebben concurrenten ook succes mee. Huntelaar voetbalt slecht mee, geeft weinig assists en is een slecht aanspeelpunt. Je bent dan te afhankelijk van zijn doelpunten, en dat komt het spel niet ten goede. In lastige wedstrijden breekt je dit al helemaal op.
Hij begint dezelfde trekjes als bij PSV weer te vertonenquote:Op maandag 9 november 2009 21:41 schreef Lebawski het volgende:
Aissati heeft last van meer dingen trouwens:
[..]
Pardon? Huntelaar zou de beste aankoop van Ajax ooit zijn, hetzelfde geldt voor vdVaart. Ibrahimovic, Maxwell, Chivu waren nog niet zo goed toen ze aankwamen, als deze jongens nu zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:49 schreef Lebawski het volgende:
Het voetbal moet daarentegen nog steeds stukken beter, en Huntelaar is daar niet de juiste man voor. Huntelaar zou een korte termijn aankoop zijn, verkeerde visie.
Wat snap je niet aan mijn verschillende berichten met een duidelijke uitleg ? Bouwen aan een goed Ajax is spelers kopen die functioneren in een systeem, alle 11 spelers beter laten voetballen, complementair zijn etc. Huntelaar is een topspits, maar een matige voetballer. Je zou doelpunten kopen, maar er achteruit gaan qua spel ten opzichte van een goed aanspeelpunt zoals Kluivert, Zlatan en Arveladze dat waren.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:33 schreef dennis00 het volgende:
[..]
Pardon? Huntelaar zou de beste aankoop van Ajax ooit zijn, hetzelfde geldt voor vdVaart. Ibrahimovic, Maxwell, Chivu waren nog niet zo goed toen ze aankwamen, als deze jongens nu zijn.
Ajax moet ze alleen halen als ze hun goedkoop kunnen aantrekken en het groots investeren in deze jongens moet niet de bedoeling zijn. Beide spelers zouden het ook als falen zien, als ze nu naar Ajax terug gingen.
Huntelaar en ook van der Vaart zullen wel ergens anders heen moeten als ze zo weinig speeltijd blijven krijgen. Toch blijft Ajax kansloos, ook voor verhuur, omdat die spelers vast wel bij een andere club in Duitsland, Engeland, Spanje of Italie terecht kunnen.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:39 schreef Joel-Smeets het volgende:
Huntelaar heeft aangegeven dat hij het te vroeg vindt om terug te keren naar Ajax,maar met het oog op het komend WK heeft hij niet veel keus als hij in een kansloze positie zit in de winter bij AC Milan,en Ajax zich alleen meldt voor hem.Laat ook zien dat Jol niet veel vertrouwen heeft in Pantelic of houden ze zich al bezig met een vertrek van Suarez..
Ja,maar ik denk dat Huntelaar of VDV Ajax verkiezen boven een subtopclub in Italie,Duitsland(of HSV moet al komen voor VDV),voor topclubs is Huntelaar allang niet meer interessant aangezien hij bij Real Madrid en AC Milan gewoon zwak heeft gepresteerd.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Huntelaar en ook van der Vaart zullen wel ergens anders heen moeten als ze zo weinig speeltijd blijven krijgen. Toch blijft Ajax kansloos, ook voor verhuur, omdat die spelers vast wel bij een andere club in Duitsland, Engeland, Spanje of Italie terecht kunnen.
Hij speelde gewoon goed bij Real hoor, trouwens heel Milan draait niet, dat kun je niet in de schoenen van alleen de spits schuiven.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:49 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ja,maar ik denk dat Huntelaar of VDV Ajax verkiezen boven een subtopclub in Italie,Duitsland(of HSV moet al komen voor VDV),voor topclubs is Huntelaar allang niet meer interessant aangezien hij bij Real Madrid en AC Milan gewoon zwak heeft gepresteerd.
Nou dat denk ik niet want subtopclubs in Spanje, Italie, Duitsland en Engeland betalen veel beter dan Ajax.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:49 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ja,maar ik denk dat Huntelaar of VDV Ajax verkiezen boven een subtopclub in Italie,Duitsland(of HSV moet al komen voor VDV),voor topclubs is Huntelaar allang niet meer interessant aangezien hij bij Real Madrid en AC Milan gewoon zwak heeft gepresteerd.
Tuurlijk,ik las 2 jaar terug nog dat de armste club uit de Premier League(Derby County geloof ik),evenveel geld bezit als PSV,Ajax kan ook niet op tegen de salarissen die daar worden betaald.Maar geld is niet alles,als Huntelaar moet kiezen tussen bijvoorbeeld Wigan Athletic en Ajax,neem ik aan dat Ajax een voorkeur heeft.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet want subtopclubs in Spanje, Italie, Duitsland en Engeland betalen veel beter dan Ajax.
Valt wel mee,hij heeft een sterke periode gehad,maar de laatste maanden speelde hij gewoon kut of helemaal niet in Madrid.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:27 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Hij speelde gewoon goed bij Real hoor, trouwens heel Milan draait niet, dat kun je niet in de schoenen van alleen de spits schuiven.
Ik denk dat er wel een betere club zich bij KJH zich zal aanbieden dan Wigan. Everton, Stuttgart, Dortmunt, Villareal etc zouden mooie clubs voor hem zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:52 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Tuurlijk,ik las 2 jaar terug nog dat de armste club uit de Premier League(Derby County geloof ik),evenveel geld bezit als PSV,Ajax kan ook niet op tegen de salarissen die daar worden betaald.Maar geld is niet alles,als Huntelaar moet kiezen tussen bijvoorbeeld Wigan Athletic en Ajax,neem ik aan dat Ajax een voorkeur heeft.
Blij zijn met een blessure van je eigen spelerquote:Op woensdag 11 november 2009 22:27 schreef Barca het volgende:
Rommedahl geblesseerd.Die is op de tribune meer waard dan in het veld!
Tv-gelden, dat is waar de Eredivisieclubs de laatste jaren ook zo op hameren en waarom ze voor voetbal achter de decoder zijn ofcourse.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:52 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Tuurlijk,ik las 2 jaar terug nog dat de armste club uit de Premier League(Derby County geloof ik),evenveel geld bezit als PSV,
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:27 schreef Barca het volgende:
Net als jij.. triest figuurtjequote:Op woensdag 11 november 2009 22:27 schreef Barca het volgende:
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:27 schreef Barca het volgende:
Ga eens deaud, klapjosti. Je eigen spelers geblesseerd willen zien maakt jou tot een laffe kuthondquote:Op woensdag 11 november 2009 22:27 schreef Barca het volgende:
Ik denk dat Rommedahl regelmatig een positieve inbreng heeft gehad dit seizoen (zie de goals tegen Anderlecht en Dinamo Zagreb), we weten ook wel dat het geen wereldspeler is. Blij zijn met een blessure gaat dan behoorlijk ver. Jij verheugt je waarschijnlijk al op de geniale invalbeurten van Kennedy?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:27 schreef Barca het volgende:
Barca, het is wel genoeg geweest met dit soort berichten. Met ingang vanaf vandaag worden dit soort berichten verwijderd. De berichten die geplaatst worden zijn van dusdanig sfeer verpestende aard dat andere users zich beginnen te storen aan je, voor zover ze dat al niet deden natuurlijk.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:27 schreef Barca het volgende:
Ja dat zit er dik in maar altijd als ik naar het programma van PSV kijk lijkt het alsof ze iedere week tegen RKC of Willem II spelenquote:Op donderdag 12 november 2009 23:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Tegen die clubs moet Ajax ook gewoon een keer hoor
Ik heb dat ook. Komt waarschijnlijk omdat al die ploegen tegen Ajax de mouwen opstropen en tegen PSV gaan ze ineens 'voetballen'.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja dat zit er dik in maar altijd als ik naar het programma van PSV kijk lijkt het alsof ze iedere week tegen RKC of Willem II spelen.
Dat zonder meer.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:19 schreef Frederick_Blah het volgende:
Maar 't mag geen excuus zijn want de vorige 80-90 jaar wist Ajax zich ook altijd dé favoriet en werd er wél aan die verwachtingen voldaan.
Wij hadden een zwaar programma in het begin. Twente valt nu ook wel mee, veel van die ploegen zijn uit vormquote:Op donderdag 12 november 2009 23:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja dat zit er dik in maar altijd als ik naar het programma van PSV kijk lijkt het alsof ze iedere week tegen RKC of Willem II spelen.
Nog nooit zulks grote onzin gelezen. Geef eens een link naar dat forum dan! Vast een paar blagen van een jaar of 14 die dat roepenquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:19 schreef Frederick_Blah het volgende:
Ik zag laatst ergens op een obscuur internetforumpje een paar Roda-supporters beweren dat Ajax dé aartsrivaal was. Die vraag zou ík dan al fout hebben gehad bij Lotto Weekend Miljonairs..
Wehe Calimero!quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. Komt waarschijnlijk omdat al die ploegen tegen Ajax de mouwen opstropen en tegen PSV gaan ze ineens 'voetballen'.
Zonder Calimeroinslag: ik denk echt dat als ploegen dezelfde instelling zouden hebben tegen PSV als tegen Ajax dat de Eindhovenaren dan op een heel andere plek zouden eindigen...
Voeg Feyenoord ook maar aan dat rijtje toe hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 07:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wehe Calimero!
Ajax - Willem 2
Ajax - Nac
Ajax - RKC
Heb je die wedstrijden gezien? Allemaal zo mak als een lammetje.
Hier moet ik je gelijk geven..quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ajax - Willem 2
Ajax - Nac
Ajax - RKC
Precies, kakkies laten zich ook altijd als makke schapen afslachten door onsquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:18 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Voeg Feyenoord ook maar aan dat rijtje toe hoor
True, het valt dit seizoen wel mee wat dat betreft. Alleen Roda gaf weer opvallend extra gas. Eerst dik verliezen van RKC, er tegen Ajax opeens staan en uit de vier duels erna maar 1 pnt. pakken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wehe Calimero!
Ajax - Willem 2
Ajax - Nac
Ajax - RKC
quote:
Iets wat iedereen van de zomer al aan kon zien komen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zou hem terugsturen naar Inter. Nutteloze verhuur geweest lijkt me.
1. Nu hij geblesseerd is kan hij NIET worden opgesteld. Dat is positief. Een blessure is natuurlijk lullig, maar Jol is anders in staat om hem op te stellen! Sommige dingen zijn blijkbaar moeilijk te begrijpen!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Barca, het is wel genoeg geweest met dit soort berichten. Met ingang vanaf vandaag worden dit soort berichten verwijderd. De berichten die geplaatst worden zijn van dusdanig sfeer verpestende aard dat andere users zich beginnen te storen aan je, voor zover ze dat al niet deden natuurlijk.
Tip: Leeg je PM box.
Wat een verrassing!quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zou hem terugsturen naar Inter. Nutteloze verhuur geweest lijkt me.
Als psv-supporter vind ik dat ook wel weer meevallen. Ik zou graag zien dat ploegen tegen psv wat meer gaan 'voetballen' in plaats van met zn elven voor het doel liggen. Zeker in de jaren dat psv achter elkaar kampioen werd gebeurde dat veel. (met als gevolg dat het allemaal wat minder spectaculair was om naar te kijken)quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. Komt waarschijnlijk omdat al die ploegen tegen Ajax de mouwen opstropen en tegen PSV gaan ze ineens 'voetballen'.
Zonder Calimeroinslag: ik denk echt dat als ploegen dezelfde instelling zouden hebben tegen PSV als tegen Ajax dat de Eindhovenaren dan op een heel andere plek zouden eindigen...
Wiellaert, Enoh Rommedahl, Verhoeven, Bruno SIlva, Lindgren, Cvitanich, Bakircioglu!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:22 schreef Barca het volgende:
[..]
Wat een verrassing!
Net als Eduardo en Pantelic. En de aankoop van Atouba. Sulejmani, Aissati, Oleguer, enz.
Daarom zei ik ook enz.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wiellaert, Enoh Rommedahl, Verhoeven, Bruno SIlva, Lindgren, Cvitanich, Bakircioglu!
Na Suarez is er nog maar 1 goede aankoop gedaan en dat is de Zeeuw.
Niet geheel mee eens.. Enoh vind ik toch ook een zeer goede aanwinstquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wiellaert, Enoh Rommedahl, Verhoeven, Bruno SIlva, Lindgren, Cvitanich, Bakircioglu!
Na Suarez is er nog maar 1 goede aankoop gedaan en dat is de Zeeuw.
Ja,maar wisselvalligquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Niet geheel mee eens.. Enoh vind ik toch ook een zeer goede aanwinst
Langerna niet zo wisselvallig om als "slechte aankoop" beschouwd te worden.. Als je gaat vergelijken met Wielaert en consorten is Enoh een wereldspelerquote:
Dat bedoel ik.. en dat maakt veelal die ene misser meer dan goedquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:41 schreef Joel-Smeets het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik hem als een miskoop beschouw,maar het is altijd afwachten voor een wedstrijd of hij zijn dag heeft of dat we 20 minuten beeldmatriaal van hem hebben,waarin hij dom de bal inlevert en alleen bijna maar overtredingen maakt.Het is wel een vechter op het veld,daar houd ik wel van
Hij maakt veel goed door zijn inzet. Maar zijn inzicht is echt enorm slecht. Soms zie je hem dom ballen over de zij lijn spelen, passes over 5 meter geven die niet aankomen en soms zelfs passes zonder te kijken. Hij lijkt goed omdat hij doorzet en vaak ballen afpakt (gepaard met veel overtredingen). Let voor de grap maar eens een wedstrijd op de voorzetting van zijn spel. Dan zie je zijn tekortkomingen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:41 schreef Joel-Smeets het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik hem als een miskoop beschouw,maar het is altijd afwachten voor een wedstrijd of hij zijn dag heeft of dat we 20 minuten beeldmatriaal van hem hebben,waarin hij dom de bal inlevert en alleen bijna maar overtredingen maakt.Het is wel een vechter op het veld,daar houd ik wel van
Gabri is een veel betere voetballer maar is wat minder het type stofzuiger.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:12 schreef Joel-Smeets het volgende:
Inderdaad,ik ben ook meer een Gabri-fan overigens...
Het schijnt dat Ze Eduardo sterk bezig is de laatste weken, als halfspeler in de A1. Hij wordt deze zomer gekocht, als z'n ontwikkeling zo door blijft gaan. Pantelic is geen geweldige speler, maar kwam gratis en heeft wél elementen die nog niet in deze selectie te vinden waren. Atouba is een echte miskoop. Sulejmani zal hier nog wel een paar jaar rondlopen, en heeft nog genoeg in zich om te ontwikkelen tot een goede voetballer, maar die discussie voer ik liever niet met jou. Aissati heeft vooral veel pech gehad, in vorm zou hij een aanwinst kunnen zijn, feit is wel dat hij voorlopig niet de speler is die Ajax nodig had of dacht gekocht te hebben. Oleguer is helemaal geen slechte verdediger, je moet alleen niet van hem verwachten dat hij goed kan voetballen. Als back-up bijzonder van waarde.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:22 schreef Barca het volgende:
[..]
Wat een verrassing!
Net als Eduardo en Pantelic. En de aankoop van Atouba. Sulejmani, Aissati, Oleguer, enz.
Ik heb laatst eens echt op hem zitten letten, maar hij wordt me toch vaak in onmogelijke situaties aangespeeld door teamgenoten, vaak nog met een flutpass ook. Heb het idee dat als ze niet weten wat ze met de bal moeten doen ze 'm Enoh maar geven...quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij maakt veel goed door zijn inzet. Maar zijn inzicht is echt enorm slecht. Soms zie je hem dom ballen over de zij lijn spelen, passes over 5 meter geven die niet aankomen en soms zelfs passes zonder te kijken. Hij lijkt goed omdat hij doorzet en vaak ballen afpakt (gepaard met veel overtredingen). Let voor de grap maar eens een wedstrijd op de voorzetting van zijn spel. Dan zie je zijn tekortkomingen.
Hier hield ik op met lezenquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:21 schreef Barca het volgende:
Onderbouwing?! Kijk naar de wedstrijden en je ziet het zelf! (Als je er tenminste oog voor hebt én het wil zien!)
Hij heeft voor 2 seizoenen getekend. 2011 dus.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:30 schreef Joel-Smeets het volgende:
Tot hoelang loopt het contract van Atouba door?
De duurste...quote:Op zondag 15 november 2009 21:42 schreef rubbereend het volgende:
Het is wel erg dat je zo moeten denken over één van de duurste aankopen ooit van Ajax
Hopelijk kan hij hiermee verder opbouwenquote:Op zondag 15 november 2009 18:17 schreef Lebawski het volgende:
Jong Servië stond gister met 2-0 achter tegen Jong Noorwegen, en Miralem Sulejmani scoort 3 goals waardoor Servië alsnog wint. Mooie ontwikkeling, hopelijk doet dit hem goed !
Dat is niet mijn pakkie aan. Zal je toch echt zelf achteraan moeten gaan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:20 schreef Barca het volgende:
2. Ik kan mijn mailbox NIET legen. Geen toegang tot mijn mailbox. Dus als jij nou zorgt dat 'ie leeg wordt gemaakt!
Waarom? Mij boeit het niet!quote:Op maandag 16 november 2009 09:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is niet mijn pakkie aan. Zal je toch echt zelf achteraan moeten gaan.
Ik neem aan dat Ajax zo'n man toch wel in dienst heeft?quote:Op maandag 16 november 2009 14:25 schreef Joel-Smeets het volgende:
Ze waren nu toch ook van plan om met Sulejmani naar een mental coach ofzoiets te gaan?
quote:'Ajax toont als enige club concrete belangstelling voor Drenthe'
Spanje blijft men ervan overtuigd dat de toekomst van Royston Drenthe op korte termijn in Nederland ligt. Volgens het doorgaans goed ingevoerde Cadena Ser heeft Ajax tot dusver als enige club concrete belangstelling voor de verdediger annex middenvelder. Dat zou volgens de omroep de transfer van de oud-Feyenoorder naar Amsterdam alleen maar bevorderen.
Drenthe leek afgelopen zomer een van de spelers te zijn die zich op moest maken voor een nieuwe werkgever. Alhoewel er in Italië diverse clubs lichte interesse toonden, weigerde de ex-jeugdinternational zich neer te leggen bij een vertrek uit het Santiago Bernabéu. Manuel Pellegrini liet hem bovendien weten dat hij deel uit maakte van zijn plannen en liet hem met regelmaat spelen.
Voor het derde seizoen achtereen lijkt de 22-jarige Drenthe zich echter te moeten schikken met een bijrol. De veelbesproken nederlaag tegen Alcorcón was pas zijn zesde duel van het seizoen, en tevens zijn laatste. Nadien liet Pellegrini duidelijk blijken dat hij niet tevreden was over het rendement van zijn pupil. Drenthe zat enkele malen bij de wedstrijdselectie, maar kwam niet meer in actie.
Drenthe zal waarschijnlijk niet de enige Nederlander zijn die in januari, of eventueel volgend jaar zomer, het vlaggenschip van de Spaanse topclub verlaat. Voor Ruud van Nistelrooij en Rafael van der Vaart ziet de situatie er evenmin rooskleurig uit. Afgelopen zomer zagen Arjen Robben, Wesley Sneider en Klaas-Jan Huntelaar zich al gedwongen een andere club te zoeken.
Die muziek ookquote:
quote:Ajax mogelijk zonder Pantelic tegen Heerenveen
Marko Pantelic geldt bij Ajax nog als een vraagteken voor de thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen (zondag). De spits liep een week geleden een hamstringblessure op in het competitieduel met FC Twente. Ondanks de kwetsuur meldde Pantelic zich bij de Servische nationale ploeg voor de oefenduels met Noord-Ierland en Zuid-Korea.
Zaterdagavond speelde Servië tegen Noord-Ierland, maar Pantelic was vanwege zijn blessure toeschouwer van dat duel. Ook de oefeninterland tegen Zuid-Korea laat hij schieten en daarom is hij inmiddels teruggekeerd bij Ajax. "Pantelic is teruggekomen uit Servië. We hopen dat zijn hamstringblessure op tijd genezen is voor de wedstrijd van zondag tegen Heerenveen", laat trainer Martin Jol weten op de clubwebsite.
quote:
quote:Jol: 'Interesse Ajax in Drenthe is een fabeltje op internet'
In Spanje wordt volop gesproken over de belangstelling van Ajax voor Royston Drenthe, maar Martin Jol ontkracht via de officiële kanalen van de Amsterdamse club dat de verdediger annex middenvelder van Real Madrid op de verlanglijst staat. "Ik lees overal dat we Drenthe willen halen. Een onverlaat zet dat fabeltje op internet en het wordt door diverse sites klakkeloos overgenomen."
Cadena Ser, doorgaans een van de best geïnformeerde omroepen van Spanje, meldde maandagmorgen de concrete interesse vanuit Amsterdam voor de voormalig Feyenoorder. Jol betreurt dergelijke berichtgeving. "Het is vooral vervelend voor onze fans. Ik hoop dat zij beseffen dat niet alles wat op internet verschijnt, ook waar is. Ik ben blij dat we zondag weer een wedstrijd hebben. Dan zijn we hopelijk weer even van dit soort onzin af."
Jol wilde tevens duidelijk maken dat bepaalde media zich laten foppen door iemand die zich op Hyves uitgeeft voor Urby Emanuelson. "Terwijl Urby niet op Hyves blijkt te zitten", benadrukt de oefenmeester. "Dat is vervelend, temeer omdat een journalist aan Ryan Babel vragen ging stellen over uitspraken van Urby die niet van onze Urby bleken te zijn." Eerder dit seizoen kwam een andere Ajacied, Gregory van der Wiel, in opspraak door het gebruik van Twitter.
Zo werkt het tegenwoordig. Waarschijnlijk zal Johan Derksen op VI met de primeur gaan komen dat Ajax interesse heeft in Drenthe en dat Urby domme dingen heeft gezegd. Dit uit zeer betrouwbare bron.quote:
Die eerste goal verraad juist klasse, kleine ruimte, versnellen met de bal kort aan de voet, doeltreffend uit halen in de korte hoek. Knappe goal.quote:Op maandag 16 november 2009 16:06 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Die muziek ook![]()
Die 2e en die 3e goal zitten er mooi in
Anita vind ik totaal niet geschikt (als linksback)quote:Op maandag 16 november 2009 16:10 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ik zie hem graag komen,maar dat gaat dan weer ten koste van Anita.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:51 schreef navigator het volgende:
gelukkig maar dat het een fabeltje is, opzouten met die kakkerlak, die wil ik never nooit niet in het mooiste shirt ter wereld zien!!
wazzup ouwe vuurwerkfreakquote:
Netjes.hopelijk zondag hetzelfde!quote:Sulejmani scoort opnieuw voor Jong Servië
18 november 2009
Miralem Sulejmani heeft woensdag opnieuw indruk gemaakt met Jong Servië. Drie dagen na zijn hattrick tegen Jong Noorwegen (3-2) was Sulejmani in het oefenduel tegen Jong Denemarken (1-3) opnieuw trefzeker. De Serviër scoorde twee maal voor zijn land.
Sulejmani maakte in het Deense Lyngby zowel de 0-1 als de 0-2 voor Jong Servië. Het duel eindigde uiteindelijk in een 1-3 overwinning voor het team van Sulejmani.
Dit weekend wacht de Ajacied een bijzondere wedstrijd als Ajax zijn oude club sc Heerenveen in de Amsterdam ArenA treft.
Wat raar,als ajax.nl het toch meldt..quote:Op woensdag 18 november 2009 19:38 schreef D_skilled het volgende:
Lol. Het is niet Sulejmani die twee keer gescoord heeft maar ¦ćepović. Bron: site Servische voetbalbond (FSS). Was ik al bang voor. De coach van Jong Servië zei vooraf al aan de wedstrijd een aantal andere spelers een kans te willen geven.
Je geloofde toch niet werkelijk dat er enige kans was dat hij op huurbasis naar Ajax zou komen?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:12 schreef Joel-Smeets het volgende:
Achja,Sulejmani is in vorm,dat is wat telt...
Ik had nog gelezen dat Huntelaar naar Wolfsburg kon als opvolger van Dzeko(mocht hij vertrekken),dus dat is niet zon goed nieuws mocht Ajax het in de winterstop willen proberen om hem terug te halen..
Jawel.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Je geloofde toch niet werkelijk dat er enige kans was dat hij op huurbasis naar Ajax zou komen?
Ik heb die Eriksen wel eens op Ajaxtv gezien,echt een fantastisch talent.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:20 schreef navigator het volgende:
Eriksen komt er binnenkort bij, hoop dat hij de creatieve middenvelder is die we zo hard nodig hebben.
Zou ook graag Urby een tijdje achter de spitsen zien staan, met zijn dribbels moet hij ook veel meer kunnen forceren dan hoe het nu vaak gaat.
Ik zie ze die 5 punten achterstand in 2 wedstrijden niet meer inhalenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:52 schreef rubbereend het volgende:
De punten aftrek voor Zagreb wordt teruggedraaid.
Waarom?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:52 schreef rubbereend het volgende:
De punten aftrek voor Zagreb wordt teruggedraaid.
quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 19:36 schreef rubbereend het volgende:
Flink stuk gisteren over de financiële situatie bij Ajax in het AD. Zo zou de hele operatie Luque 14 miljoen hebben gekost
ach, wat is 14 miljoen in het hedendaagse voetbal.... als het verhaal al klopt trouwens.quote:Op zondag 22 november 2009 19:36 schreef rubbereend het volgende:
Flink stuk gisteren over de financiële situatie bij Ajax in het AD. Zo zou de hele operatie Luque 14 miljoen hebben gekost
Triest,gewoon triest.quote:
Ik hoop liever op een ervaren verdediger,we hebben nu al 4 talenten in de verdediging lopen.quote:Op zondag 22 november 2009 21:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Verschillende bronnen melden dat Nicolai Boilesen, een 17-jarige Deense verdediger in januari naar Ajax komt met een contract voor 3,5 jaar.
quote:Ajax trekt Deens jeugdtalent aan
Volgens de Deense krant Ekstra Bladet heeft Ajax een nieuw jeugdtalent aangetrokken. Het gaat om de zeventienjarige Nicolai Boilesen, een jeugdspeler van Brøndby. De verdediger komt volgens Ekstra Bladet per 1 januari 2010 naar Amsterdam en zal een contract voor 3,5 jaar tekenen. Ajax had concurrentie van Manchester United en AS Monaco. Boilesen komt transfervrij, maar Ajax zal wel drie of vier miljoen Deense kronen opleidingskosten betalen.
Ach, we hebben qua ervaren verdedigers ook al Atouba, Wielaert, Oleguer, Silva en Ogararu. Doe me dan maar nog een Alderweireld.quote:Op zondag 22 november 2009 21:17 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ik hoop liever op een ervaren verdediger,we hebben nu al 4 talenten in de verdediging lopen.
Ik het het meer over een type Stam,als je snapt wat ik bedoel.quote:Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ach, we hebben qua ervaren verdedigers ook al Atouba, Wielaert, Oleguer, Silva en Ogararu. Doe me dan maar nog een Alderweireld.
Tsja, types als Stam, gearriveerde spelers, vragen nou eenmaal wat veel salaris hè. Wie had je zoal in gedachten dan?quote:Op zondag 22 november 2009 21:44 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ik het het meer over een type Stam,als je snapt wat ik bedoel.
dus nou niet meer zeuren als er iemand uit de jeugdopleidng naar Engeland gaat hèquote:Op zondag 22 november 2009 21:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Verschillende bronnen melden dat Nicolai Boilesen, een 17-jarige Deense verdediger in januari naar Ajax komt met een contract voor 3,5 jaar.
Heb het liever over het geweldige spel van Ajax gisteren - edit -.quote:Op zondag 22 november 2009 19:36 schreef rubbereend het volgende:
staat erbij hè, AD. 4 a 5 miljoenquote:Op maandag 23 november 2009 12:46 schreef dennis00 het volgende:
14 miljoen in het hedendaagse voetbal is veel, maar waar is je bron? Luque heeft echt geen 14 miljoen gekost, misschien 4 of 5 miljoen in totaal...
Nooit gedaan. Al denk ik niet dat het onverstandig is voor een Deen om naar de jeugdopleiding van Ajax te gaan. Maar ik snap je punt, zo hypocriet zijn we dan ook wel weer in Nederlandquote:Op maandag 23 november 2009 11:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus nou niet meer zeuren als er iemand uit de jeugdopleidng naar Engeland gaat hè
Mja, vooralsnog staat het tussen aanhalingstekens. Ik geloof het pas 100% als het op Ajax.nl staat.quote:Op maandag 23 november 2009 12:54 schreef Kremers het volgende:
Ajax troeft ManUtd en AC-Milan af in strijd om Boilesen
Victory!
Maar goed, eerst afwachten hoe hij het gaat doen
Ach, 14 miljoen slaat nergens op. Die jongen verdiende 2 miljoen per jaar, dat wordt gewoon gepubliceerd door Ajax. Daarbij is het tekengeld hoogstens één jaarsalaris.quote:Op maandag 23 november 2009 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
staat erbij hè, AD. 4 a 5 miljoenhij verdiende aan vast salaris al meer_O- Het gaat om het totaal van salaris, bonussen, tekengeld en geld voor zijn broer die zaakwaarnemer is.
quote:Op maandag 23 november 2009 12:46 schreef dennis00 het volgende:
14 miljoen in het hedendaagse voetbal is veel, maar waar is je bron? Luque heeft echt geen 14 miljoen gekost, misschien 4 of 5 miljoen in totaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |