Eens,quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:14 schreef TheArt het volgende:
Moniek 2e op dit moment achter Klassen. Wat mij betreft mag ze er in het vervolg weer vol inkleunen vanaf het begin.
Die commentator is gewoon info aan het verzamelen voor de samenvatting, danwel commentaar aan het geven voor bij de samenvatting.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:12 schreef Semmm het volgende:
Heeft die commentator nou nog steeds niet door dat we hier niks horen? ik hoorde hem heel zacht zeggen dat kleinsman een voorzichtige start heeft.
Daar ziet er niet naar uitquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:21 schreef qonmann het volgende:
Hughes zou het wel eens kunnen gaan doen ...:)
of nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:21 schreef qonmann het volgende:
Hughes zou het wel eens kunnen gaan doen ...:)
She didquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:23 schreef Semmm het volgende:
[..]
Daar ziet er niet naar uit
of ze moet erg goede laatste rondjes rijden.
maar ze houdt het niet vol..gaat hard nu (het verval dan)quote:
Die Japanse dames zijn erg goed, zij zekerquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:32 schreef Sporttv het volgende:
Sterke tijd van Hozumi zeg
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:32 schreef Semmm het volgende:
nou, dan moet Diane Renate het maar doen
Dat zal het postuur zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:40 schreef maril het volgende:
Sablikova doet mij op een of ander manier denken aan Marianne Vos.
De Tsjechische, hup Martinaquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:40 schreef Joene het volgende:
Sablikova dan maar gewoon.
Nee Wüst beste Nederlandse.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:50 schreef Timm-E het volgende:
Alleen Kleinsman en vd Weijden verbeteren zich tov Heerenveen... Kleinsman beste Nederlandse
Dat worden niet veel medailles op de langere afstanden. als dit een goed indicatie isquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:50 schreef DeeBee het volgende:
Pfoe, Nederlandse vrouwen bakken er weinig van...
Oja. Maar Kleinsman relatief veeeel beter.quote:
Kleinsman is ook geen slechte schaatsenrijdster alleen moet men niet blijven zeiken over Turijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:50 schreef Timm-E het volgende:
Alleen Kleinsman en vd Weijden verbeteren zich tov Heerenveen... Kleinsman beste Nederlandse
Nee klopt. En volgens mij kan ze zelfs nog een stukkie sneller ook.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:53 schreef maril het volgende:
[..]
Kleinsman is ook geen slechte schaatsenrijdster alleen moet men niet blijven zeiken over Turijn.
De Kramer van het vrouwenschaatsen op de langere afstanden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:57 schreef maril het volgende:
Sablikova is toch verrenweg de grootste kanshebster voor 2 x goud op de 3 en zeker de 5 km
wij zijn daar voor de zilver of bronzen plak , gewoon omdat Sablikova de beste op die afstanden is.
dan moet het wel heel wat beter gaanquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:57 schreef maril het volgende:
Sablikova is toch verrenweg de grootste kanshebster voor 2 x goud op de 3 en zeker de 5 km
wij zijn daar voor de zilver of bronzen plak , gewoon omdat Sablikova de beste op die afstanden is.
Eerder een soort Gunda Niemann maar dan met stijl.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:58 schreef qonmann het volgende:
[..]
De Kramer van het vrouwenschaatsen op de langere afstanden.
Al dat vroege geconcludeer en gepanikeer. Kom op, het is november. De OS is over dik 3 maanden pas. Laten we over 2 maanden nog eens concluderen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:51 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat worden niet veel medailles op de langere afstanden. als dit een goed indicatie is
1000 heren volgens de sitequote:Op vrijdag 6 november 2009 19:07 schreef maril het volgende:
Komt er nog een afstand?
Ik ben niet in paniek , weet je wel wat dat woord inhoud elke keer als wij een mening hebben die jou niet zint zijn we in paniek. nou luister ik ben niet in paniek ik weet wat dat nl is als ex straatfobier ( en nog een beetje) en erger dus regelmatig mateloos aan dat belerend toontje van jou.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Al dat vroege geconcludeer en gepanikeer. Kom op, het is november. De OS is over dik 3 maanden pas. Laten we over 2 maanden nog eens concluderen.
Amenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:15 schreef maril het volgende:
[..]
Ik ben niet in paniek , weet je wel wat dat woord inhoud elke keer als wij een mening hebben die jou niet zint zijn we in paniek. nou luister ik ben niet in paniek ik weet wat dat nl is als ex straatfobier ( en nog een beetje) en erger dus regelmatig mateloos aan dat belerend toontje van jou.
Ja tijd was inderdaad erg slecht voor hem.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:38 schreef Timm-E het volgende:
Koskela DQ (blokje), bovendien erg slechte tijd...
Edit: Zag ik bij ingaan van eerste bocht.
Paniek, het is maar hoe je het beestje wil noemen. Wat ik zie is dat er gelijk weer een aantal mensen veel te vroeg conclusies gaan trekken op basis van de eerste wereldbeker van het seizoen. En daar reageer ik dan op. Dit heeft bijzonder weinig met een belerend toontje te maken. Jullie hebben het recht om gelijk weer aan de Nederlandse dames wat betreft de OS te twijfelen en ik heb net zoveel recht om te zeggen dat jullie voorlopig schromelijk overdrijven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:15 schreef maril het volgende:
[..]
Ik ben niet in paniek , weet je wel wat dat woord inhoud elke keer als wij een mening hebben die jou niet zint zijn we in paniek. nou luister ik ben niet in paniek ik weet wat dat nl is als ex straatfobier ( en nog een beetje) en erger dus regelmatig mateloos aan dat belerend toontje van jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |