http://live.isuresults.eu/2009-2010/berlin/quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:32 schreef Montov het volgende:
Hoe heeft de B-groep trouwens gereden?
Vorig jaar was de site http://www.isuresults.eu/2009-2010/worldcup/berlin/ wel snel in het tonen van de resultaten, maar nu nog niet.
Kuipers heeft ook een nominatie.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ah ja, natuurlijk. Smeekens was de enige met een nominatie op de 500.
Hier kan ze wat steken laten vallen, maar wat mij betreft pakt ze in Vancouver goud.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:35 schreef qonmann het volgende:
TVP-tje voor de 3000 m dames
Dat Sablikova maar moge winnen
Het is nog echt ook.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Amerikanen met Colbert Report op het pak
En Yu.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:44 schreef Leatherface het volgende:
De Koreanen gaan weer snel.
Wordt straks in Vancouver een mooi duel tussen de Lee's, Nagashima, Kato, Wotherspoon, Fredricks en eventueel Koskela op de 500.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:44 schreef Leatherface het volgende:
De Koreanen gaan weer snel.
Wordt straks in Vancouver een mooi duel tussen de Lee's, Nagashima, Kato, Wotherspoon, Fredricks en eventueel Koskela op de 500.
Nagashima, Fredericks, Wotherspoon en Yu laten geen goede eerste indruk achter. Eigenlijk een hele slechte indruk. Ok, het is vroeg in het seizoen, maar toch.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:02 schreef Sporttv het volgende:
Ben benieuwd naar Klassen
Wel tijdens het uitrijden. Verheijen tegen Uytdehaage.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:02 schreef Semmm het volgende:
Wat ik me opeens afvraag, is er wel eens iemand tijdens het inrijden gevallen en tijdens de val een rijd(st)er heeft meegenomen?
Ja die ken ik, met z'n hoofd in z'n rug toch?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:03 schreef Montov het volgende:
[..]
Wel tijdens het uitrijden. Verheijen tegen Uytdehaage.
Eens,quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:14 schreef TheArt het volgende:
Moniek 2e op dit moment achter Klassen. Wat mij betreft mag ze er in het vervolg weer vol inkleunen vanaf het begin.
Die commentator is gewoon info aan het verzamelen voor de samenvatting, danwel commentaar aan het geven voor bij de samenvatting.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:12 schreef Semmm het volgende:
Heeft die commentator nou nog steeds niet door dat we hier niks horen? ik hoorde hem heel zacht zeggen dat kleinsman een voorzichtige start heeft.
Daar ziet er niet naar uitquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:21 schreef qonmann het volgende:
Hughes zou het wel eens kunnen gaan doen ...:)
of nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:21 schreef qonmann het volgende:
Hughes zou het wel eens kunnen gaan doen ...:)
She didquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:23 schreef Semmm het volgende:
[..]
Daar ziet er niet naar uit
of ze moet erg goede laatste rondjes rijden.
maar ze houdt het niet vol..gaat hard nu (het verval dan)quote:
Die Japanse dames zijn erg goed, zij zekerquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:32 schreef Sporttv het volgende:
Sterke tijd van Hozumi zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |