quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:02 schreef FastFox91 het volgende:
"Windows Live Communicatiosn Platform has encountered a problem and needs to close."
Als ik wil inloggen.
Waar de fuck heb je het over?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:12 schreef HalvinCarris het volgende:
Wat de NEUK is MSN? Wie gebruikt dat nog?
Over dat gelul in de TT? Denk na.quote:
Waar zijn je vriendenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:06 schreef Impry het volgende:
Heb hem inmiddels geïnstalleerd en meteen zo veel mogelijk extra's en opties uitgezet:
[ afbeelding ]
Denk dat het zo wel te redden is
Aan het werk of wat anders zinnigs aan het doen. Heb geen scholieren meer in m'n lijst staan die niets doen.quote:
Hou ons op de hoogtequote:Op vrijdag 6 november 2009 11:13 schreef Lakitu het volgende:
Eens, zag het net ook bij mij![]()
![]()
Sowieso dat ik het niet ga doen, ben al op zoek naar een manier
Wat de fuck is nou MSN? Kan iemand me dat zeggen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:27 schreef Lakitu het volgende:
HET IS GELUKTZit weer in m'n eigen msn, zonder de update dus. Heb het gedaan zoals deze site zei: http://www.raymond.cc/blo(...)er-or-msn-messenger/
Enige wat je hoeft te doen is dat reshacker programmaatje te downloaden en de instructies te volgen op die site.
Kankertrollquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:30 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Wat de fuck is nou MSN? Kan iemand me dat zeggen?
quote:
Dat zei ik dus alquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:27 schreef Lakitu het volgende:
Enige wat je hoeft te doen is dat reshacker programmaatje te downloaden en de instructies te volgen op die site.
Het is enigste trouwens.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:27 schreef Lakitu het volgende:
HET IS GELUKTZit weer in m'n eigen msn, zonder de update dus. Heb het gedaan zoals deze site zei: http://www.raymond.cc/blo(...)er-or-msn-messenger/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |