Weet je wat zo irritant is, ik heb er een stuk of drie vlak achter elkaar. En je gaat automatisch langzamer fietsen om er rekening mee te houden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:52 schreef Neroje het volgende:
Gewoon je middelvinger opsteken, lucht op
Vandaar de TT, maar ik stel je dus alsnog teleur?quote:
Ik dacht dat het een zonsondergang was. Met een auto er voor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Vandaar de TT, maar ik stel je dus alsnog teleur?
quote:
Dat is heel creatieve beplantingquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:55 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een zonsondergang was. Met een auto er voor.
Rijd je dan normaal gesproken keihard door zonder te kijken als je ergens voorrang hebt?quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Weet je wat zo irritant is, ik heb er een stuk of drie vlak achter elkaar. En je gaat automatisch langzamer fietsen om er rekening mee te houden.
Ik vind niet dat je daar rekening mee kan houden. Doordat de auto af gaat slaan mindert hij sowieso vaart, je ziet pas vrij laat dat je ook echt geen voorrang krijgt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:54 schreef Myraela het volgende:
Daar kan je tenminste nog rekening meehouden.
Auto's die eerst voor je stoppen en als je dan begint met fietsen ineens gas geven zijn pas kut.
Nou, gewoon het tempo waarop ik normaal zou fietsen. Wel met kijken uiteraard, wat in principe al niet eens nodig zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:57 schreef Neroje het volgende:
[..]
Rijd je dan normaal gesproken keihard door zonder te kijken als je ergens voorrang hebt?
Ok, dan snap ik hetquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nou, gewoon het tempo waarop ik normaal zou fietsen. Wel met kijken uiteraard, wat in principe al niet eens nodig zou moeten zijn.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:01 schreef appelsjap het volgende:
Als ik op een stuk papier schijt en dat inscan heb ik nog een duidelijkere paint.
Tegenover jou schaam ik me wel een beetje voor mijn paint.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:05 schreef Ensaf het volgende:
Als je je laat overrijden kun je lekker geld van de verzekering beuren!
Tegen die lach in het midden van de rotonde kan ik niet op!quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Tegenover jou schaam ik me wel een beetje voor mijn paint.
Wat een sarcasme allemaal.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:08 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Tegen die lach in het midden van de rotonde kan ik niet op!
Ik wil net zeggen, dat lijkt op "quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:08 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Tegen die lach in het midden van de rotonde kan ik niet op!
Komt door het lijnenspelquote:Op vrijdag 6 november 2009 01:29 schreef Ensaf het volgende:
't Lijkt een beetje op demet de bekende tranen, maar is toch weer een stuk vrolijker.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:32 schreef resque het volgende:
tering zeik niet! ik krijg zovaak geen voorrang van fietsers terwijl ik van RECHTS kom! fuckers!
dat kostte me mn koffie!quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:30 schreef JeMoeder het volgende:
Voor een automobilist met haaientanden zou ik zeker stoppen
quote:
Leer anders even lezen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:32 schreef Sjibble het volgende:
Waarom denken mensen dat ze blind over de rotonde kunnen fietsen?
Je moet gewoon opletten en bij twijfel afremmen.
Wie is er meer de lul als je aangereden wordt, de jij of de automobilist?
Fietsers zijn net zo erg als je moet parkeren, ze denken er telkens net langs te kunnen. Vooral moeders met kinderen flikkken het vaak om er rakelings langs te gaan
quote:
Ik doel ook niet specifiek op jouw, maar over het algemeen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Leer anders even lezen.Ik zeg toch dat ik oplet en afrem maar dat het niet nodig moet zijn als ik voorrang heb en daardoor ergerlijk is.
auto denkt: oh, hij remt af om me voor te laten gaan. Een gegeven paard en zo...quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Leer anders even lezen.Ik zeg toch dat ik oplet en afrem maar dat het niet nodig moet zijn als ik voorrang heb en daardoor ergerlijk is.
eens en hun eigen haaientanden zien ze niet eensquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:11 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik doel ook niet specifiek op jouw, maar over het algemeen.
Dagelijks neem ik wel 10 rotondes, en de ene flikt het erger dan de ander. Moest een keer vol in mn ankers omdat er zo'n racefietser het nodig vond om de rotonde met 45 te nemen, welke ik met een normale 25 wil pakken.
Zij komen er op kwart in en ik ga er half uit...
Jij wil haar alleen maar doenquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Laat ik dan even origineel zijn
OMFG wat een paintDie skills
![]()
Hoe doe je dat
TEACH ME !11!
En jij bent jaloers dat ik jou niet wil doenquote:
Jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En jij bent jaloers dat ik jou niet wil doen
Ik geef toe dat sommige fietsers inderdaad irritant kunnen zijn, maar toch begrijp ik het niet. Die fietser zie je in principe al op het moment dat die de rotonde opgaat. Ik zit ook dagelijks in de auto en heb nog nooit vol op mijn rem gemoeten voor een fietser die voorrang had.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:11 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik doel ook niet specifiek op jouw, maar over het algemeen.
Dagelijks neem ik wel 10 rotondes, en de ene flikt het erger dan de ander. Moest een keer vol in mn ankers omdat er zo'n racefietser het nodig vond om de rotonde met 45 te nemen, welke ik met een normale 25 wil pakken.
Zij komen er op kwart in en ik ga er half uit...
Kusje op je auquote:
Zie je dat je me toch wiltquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Laat ik dan even origineel zijn
OMFG wat een paintDie skills
![]()
Hoe doe je dat
TEACH ME !11!
Ergens in het idyllische Brabant.quote:
Nee hoor, maar ik ben een liefhebbende knul dus ik kan er niet tegen als mensen bedroefd zijn en daarom ben ik er om die mensen op te vrolijkenquote:
Je krijgt wel een e-boob vergroting voor de huillach in je rotondequote:
je bent te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ben een liefhebbende knul dus ik kan er niet tegen als mensen bedroefd zijn en daarom ben ik er om die mensen op te vrolijken
Dat hoor ik vakerquote:
Het is een apart fietspad.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:44 schreef Light het volgende:
Is dat een rotonde met een fietsstrook of een fietspad? Als het een fietsstrook is, dan kun je ook midden op de rijbaan voor de auto's gaan fietsen. Dan zien ze je vast wel.
De randstad is net een ritje in de achtbaan. Spanning voor elke bocht & zum kotsen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik geef toe dat sommige fietsers inderdaad irritant kunnen zijn, maar toch begrijp ik het niet. Die fietser zie je in principe al op het moment dat die de rotonde opgaat. Ik zit ook dagelijks in de auto en heb nog nooit vol op mijn rem gemoeten voor een fietser die voorrang had.
Ik heb het dan over de rotondes waar ze fietsstroken hebben. Op dezelfde weg, alleen gescheiden door een strookjequote:
Ah oke, ik zat weleens met mijn fiets tegen een auto omdat ze op het laatste moment midden op het fietspad remde, lekker slim.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:16 schreef Sjibble het volgende:
[..]
De randstad is net een ritje in de achtbaan. Spanning voor elke bocht & zum kotsen.
Het bleef ook gelukkig bij die wielrenner waar ik even van schrok, dan ga je wel flink op je rem natuurlijk.
Maar andere automobilisten weten er ook wat van. Lag ik een keer letterlijk op de kofferbak van een auto omdat mevrouw rechts voorsoorteerde, hard op de rem ging. Ze dacht dat ik d'r links zou inhalen? Niks aan de hand gelukkig. Ook een geval van "er even snel langs willen" .
[..]
Ik heb het dan over de rotondes waar ze fietsstroken hebben. Op dezelfde weg, alleen gescheiden door een strookje.
Blauw is gewoon mooi.quote:
Heeft nog niemand die verkapte emo.gif in je paint opgemerkt?quote:
Dat is ook irritant jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:46 schreef BoerBert het volgende:
Ik reed vorige week op een weg waar aan de rechterkant een weg aansluit. De weg waar ik op rijd is dus de voorrangsweg. Ik op de fiets (lekker tempootje, want wind mee), en een auto staat te kijken/wachten totdat hij de weg op kan. Hij had daar al alle tijd voor, want ik was ongeveer de enige op de weg rond die plek. Dus ik denk, nou dan wacht je ook maar op mij als je zo graag wilt wachten. Nee, wat doet die lul, hij gaat echt 2 meter voordat ik bij die auto ben die weg op
Wat een hondelul ben je dan.
Goed, terechte klacht wel denk ik zo.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft nog niemand die verkapte emo.gif in je paint opgemerkt?
""
Geniepig hoor.
Pas een stuk of 12quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
""
Geniepig hoor.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
""
Geniepig hoor.
Er zit geen "quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
""
Geniepig hoor.
Het is een combinatie van ofzoquote:
Kijk, erkenning.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godverdomme ja, blinde kutmongolen altijd
Maak het bijna dagelijks mee... Terwijl ik zelf wel altijd fietsers zie aankomen.
Klacht ZEER gegrond
Ongegronde klacht. Als je niet overreden wil worden ga dan lekker lopen, bij voorbaat in je schotse kiltquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:50 schreef griekjeee het volgende:
Op een rotonde. Schandalig is het, iedere dag is het weer opnieuw afwachten of je wel of niet aangereden en wel in het ziekenhuis belandt. Ik heb een situatieschets gemaakt van zo'n rotonde. De automobilist heeft dus haaientanden, en toch vertikken ze het bijna allemaal om te stoppen voor fietsers. Ik denk omdat ze in de veronderstelling zijn er 'nog wel even voor te kunnen'. Dit is gruwelijk irritant als je zelf een beetje doorfietst. Soms moeten auto's ook echt op het laatste moment remmen en dan zie je ze verontschuldigende gebaren maken, ik begrijp het echt niet is mij nog nooit overkomen achter het stuur.
[ afbeelding ]
Klacht: Zie TT
Mocht mij zoiets ooit overkomen dan kan ik je 100% garanderen dat die diegene echt een MEGA probleem heeftquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb ooit een keer in een boze bui een bijna vol blikje cola naar een auto gegooid die z'n richtingaanwezer niet aandeed bij het afgaan van een rotonde. Was een beste knal. Ik was wel bang dat 'ie me nog achterna zou komen.
Wat ook leuk is om te doen als je op de fiets bent is te doen alsof je snel over wilt steken als iemand z'n richtingaanwijzer niet aandoet bij het afgaan van de rotonde. Het zijn altijd die falende turkjes met een petje in een Golfje die kwaad worden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:37 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Mocht mij zoiets ooit overkomen dan kan ik je 100% garanderen dat die diegene echt een MEGA probleem heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |