Weet je wat zo irritant is, ik heb er een stuk of drie vlak achter elkaar. En je gaat automatisch langzamer fietsen om er rekening mee te houden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:52 schreef Neroje het volgende:
Gewoon je middelvinger opsteken, lucht op
Vandaar de TT, maar ik stel je dus alsnog teleur?quote:
Ik dacht dat het een zonsondergang was. Met een auto er voor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Vandaar de TT, maar ik stel je dus alsnog teleur?
quote:
Dat is heel creatieve beplantingquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:55 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een zonsondergang was. Met een auto er voor.
Rijd je dan normaal gesproken keihard door zonder te kijken als je ergens voorrang hebt?quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Weet je wat zo irritant is, ik heb er een stuk of drie vlak achter elkaar. En je gaat automatisch langzamer fietsen om er rekening mee te houden.
Ik vind niet dat je daar rekening mee kan houden. Doordat de auto af gaat slaan mindert hij sowieso vaart, je ziet pas vrij laat dat je ook echt geen voorrang krijgt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:54 schreef Myraela het volgende:
Daar kan je tenminste nog rekening meehouden.
Auto's die eerst voor je stoppen en als je dan begint met fietsen ineens gas geven zijn pas kut.
Nou, gewoon het tempo waarop ik normaal zou fietsen. Wel met kijken uiteraard, wat in principe al niet eens nodig zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:57 schreef Neroje het volgende:
[..]
Rijd je dan normaal gesproken keihard door zonder te kijken als je ergens voorrang hebt?
Ok, dan snap ik hetquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nou, gewoon het tempo waarop ik normaal zou fietsen. Wel met kijken uiteraard, wat in principe al niet eens nodig zou moeten zijn.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:01 schreef appelsjap het volgende:
Als ik op een stuk papier schijt en dat inscan heb ik nog een duidelijkere paint.
Tegenover jou schaam ik me wel een beetje voor mijn paint.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:05 schreef Ensaf het volgende:
Als je je laat overrijden kun je lekker geld van de verzekering beuren!
Tegen die lach in het midden van de rotonde kan ik niet op!quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Tegenover jou schaam ik me wel een beetje voor mijn paint.
Wat een sarcasme allemaal.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:08 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Tegen die lach in het midden van de rotonde kan ik niet op!
Ik wil net zeggen, dat lijkt op "quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:08 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Tegen die lach in het midden van de rotonde kan ik niet op!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |