quote:
laat maar ff weten, ben eigenlijk wel benieuwd.quote:
Dat is zo leukquote:Op vrijdag 6 november 2009 03:17 schreef Bos81 het volgende:
Wat is eraan?
Ja ik hoor in bed te liggen, maar ik was wakker geworden, dus maar even de PC aangezet
Zweep eroverquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:57 schreef Ole het volgende:
Ik kreeg net de vraag of afschrijvingskosten ook kosten zijn
Tijd om tong langs te sturenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:29 schreef Ole het volgende:
Oeh heerlijk zo'n maagdelijk nieuw toetsenbord.
Theo Maassen bij VI...ben benieuwd !quote:
Het is leuk maar René steelt weer de showquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Theo Maassen bij VI...ben benieuwd !
as usualquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:02 schreef tong80 het volgende:
Het is leuk maar René steelt weer de show
Leg eens uitquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:20 schreef rubbereend het volgende:oi
Voor de liefhebbers van poker:Lex Veldhuis komend seizoen bij HSP
HSP is High Stakes Poker, een pokershow waar om geld gespeeld wordt maar niet in de toernooivorm die je veel op TV ziet. Spelers zitten aan tafel met bedragen uiteenlopen van 2 ton tot 5 ton. Het komt dus voor dan er potten gespeeld worden van meer dan een half miljoen dollar. Veel van de grote mannen en vrouwen in de pokerwereld schuiven aan in die show en nu mag er dus ook een Nederlander aan meedoen. Lex Veldhuisquote:
Hopelijk speelt zijn vriendin ook meequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:20 schreef rubbereend het volgende:oi
Voor de liefhebbers van poker:Lex Veldhuis komend seizoen bij HSP
jij valt wel op Aziatische dames?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Hopelijk speelt zijn vriendin ook mee
edit: nee dus.
20 doelpunten en er niks aan vindenquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:08 schreef lookinforyou het volgende:
Middag![]()
En weer terug van het voetbal.
Justin en team met 20-0gewonnen. Dat de wedstrijd niks aan was, lijkt me duidelijk.
quote:Mijn pa nog steeds in het ziekenhuis en nu ook nog een longontsteking erbij
Echt nie Rubber, is niks aan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
20 doelpunten en er niks aan vindenals PSV met 20-0 wint vind ik het een prachtige wedstrijd
![]()
[..]
Lekker man, koffie verkeerdquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:01 schreef rubbereend het volgende:
Mooi dan kan die ranzige koffie achterwege blijven
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
HSP is High Stakes Poker, een pokershow waar om geld gespeeld wordt maar niet in de toernooivorm die je veel op TV ziet. Spelers zitten aan tafel met bedragen uiteenlopen van 2 ton tot 5 ton. Het komt dus voor dan er potten gespeeld worden van meer dan een half miljoen dollar. Veel van de grote mannen en vrouwen in de pokerwereld schuiven aan in die show en nu mag er dus ook een Nederlander aan meedoen. Lex Veldhuis
Wisseltquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:52 schreef rubbereend het volgende:
jij valt wel op Aziatische dames?
November is dus de Evelyn maandquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Wisselt, heb niet echt voorkeur qua 'ras'. Evelyn ziet er goed uit
.
Hier de hele dag mistig geweestquote:Op zondag 8 november 2009 12:44 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Wat een heerlijk weer zeg
idd, lekker met de bakfiets naar het Amsterdamse Bos (wat meer een uit de hand gelopen park is) geweestquote:Op zondag 8 november 2009 12:44 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Wat een heerlijk weer zeg
Niet vertellen want ik wil naar de herhaling van SS kijken.quote:Op zondag 8 november 2009 23:24 schreef rubbereend het volgende:
Wat heeft Ajax eigenlijk gedaan vandaag?
Ik zou het sowieso maar niet vertellenquote:Op zondag 8 november 2009 23:33 schreef tong80 het volgende:
Niet vertellen want ik wil naar de herhaling van SS kijken.
Ook het kolven afbouwen?quote:Op maandag 9 november 2009 12:41 schreef appelsientje het volgende:
Goed we gaan dus stoppen met borstvoeding....Finn blijft afvallen als we borstvoeding geven en als we hem voeden via een flesje komt hij gewoon netjes aan....
Dus Appeldinnetje gaat afbouwen en Finn krijgt de fles.
Yup, we gaan alles afbouwen... (Appeldinnetje is ook best gevoelig voor borstontsteking)quote:Op maandag 9 november 2009 13:32 schreef Bloes het volgende:
[..]
Ook het kolven afbouwen?
Nou weet je, het moet wel leuk blijven, voor iedereen en flesvoeding is ook prima
Hey Rubberquote:Op maandag 9 november 2009 13:58 schreef rubbereend het volgende:
heee ik had een post geplaatst maar die is wegzal wel iets mis zijn gegaan
je hebt vast zelf een verkeerd knopje ingedruktquote:Op maandag 9 november 2009 13:58 schreef rubbereend het volgende:
Editquote:Op maandag 9 november 2009 13:58 schreef rubbereend het volgende:
de fles geven betekent dat jij dat ook 's nachts aan de slag moetquote:Op maandag 9 november 2009 12:41 schreef appelsientje het volgende:
Goed we gaan dus stoppen met borstvoeding....Finn blijft afvallen als we borstvoeding geven en als we hem voeden via een flesje komt hij gewoon netjes aan....
Als er drie raadsleden uit je fractie zijn gestapt moet dat toch ook wel te denken geven.quote:Op maandag 9 november 2009 21:33 schreef borisz het volgende:
PVDA heeft iig naar je geluisterd, die willen Marcouch weg hebben, tenminste niet als lijsttrekker van Nieuw-West.
Ben het wel met je eens.
wij krijgen vroeger op onze katholieke basisschool bij levensbeschouwing uitgelegd en projecten over alle grote geloven. Daar vind ik opzich niks mis mee. Je leert andere geloven begrijpen.quote:Op maandag 9 november 2009 21:23 schreef Againzender het volgende:
krijg nou ff de vinkentering. brfief van de school van Axel. Dat wij binnenkort op het schoolplein aangesproken kunnen worden door een onderzoeker van de VU die vragen gaat stellen over godsdienstonderwijs op basisscholen. (Axel zit bewust op een openbare school).
Initiatief van het stadsdeel (lees: Marcouch) waar de school tegen is (tegen de manier van peilen).
Eerst wilde ze alleen gaan vragen of er behoefte is aan islamles. (hoi Marcouch) maar dat is na protesten breder getrokken
Rot ff op met die onzin, zorg als stadsdeel even dat de jeugd leert lezen, schrijven, rekenen en een wat minder bekrompen beeld van de wereld krijgt dan ze in kerk of moskee leren dan dit soort fabels bij mijn kind door de strot te duwen![]()
* Againzender zal wel weer onredelijk zijn, maar is extreem pissig
Je kind nmoet gewoon genoeg voeding krijgen. Als dat niet met de borst lukt, jammer, maar gelukkig hebben we hier gewoon een prima alternatiefquote:Op maandag 9 november 2009 12:41 schreef appelsientje het volgende:
Misschien leuk voor de middelbare school, maar op de lagere school zijn die kinderen nog veels te makkelijk te beinvloeden voor geloofsmisbruikers, vind ik.quote:Op maandag 9 november 2009 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wij krijgen vroeger op onze katholieke basisschool bij levensbeschouwing uitgelegd en projecten over alle grote geloven. Daar vind ik opzich niks mis mee. Je leert andere geloven begrijpen.
wij kregen geen geloof opgedrongen maar leerden gewoon over al die geloven hoe ze ontstaan zijn en wat de essentie was. Gewoon een soort van geschiedenis dus. Verder niks opdringen of ons een geloof aan praten.quote:Op maandag 9 november 2009 23:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien leuk voor de middelbare school, maar op de lagere school zijn die kinderen nog veels te makkelijk te beinvloeden voor geloofsmisbruikers, vind ik.
En aangezien het hier een projectje van Marcouch zelf is vertrouw ik het al helemaal voor geen meter.
Mie toequote:Op maandag 9 november 2009 23:27 schreef Againzender het volgende:
Ik ga eens pitten trouwens. Drukke dag morgen
Alsof dat nu anders isquote:Op maandag 9 november 2009 21:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de fles geven betekent dat jij dat ook 's nachts aan de slag moet
Wel zielig voor de kassamiep die dan opeens schrikt omdat tong zo vroeg isquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is de supermarkt al zo vroeg open dan?
Wij zijn een stad hè van 8 tot 8 is de AH open.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is de supermarkt al zo vroeg open dan?
Ze keken massaal op hun horloge.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel zielig voor de kassamiep die dan opeens schrikt omdat tong zo vroeg is.
Hier is de AH van 8 tot 22 open en zelfs op zondag van 16 tot 20quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij zijn een stad hè van 8 tot 8 is de AH open.
Normaal ga ik rond de tweede 8.
Jaloers isquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier is de AH van 8 tot 22 open en zelfs op zondag van 16 tot 20
schandalige tijdenquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier is de AH van 8 tot 22 open en zelfs op zondag van 16 tot 20
Toen ik nog in Australie werkte.. waren daar supermarkten die 24 uur per dag open warenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:11 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
schandalige tijden![]()
of gewoon erg jaloers
Of als op- zondag je bier of shag op isquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toen ik nog in Australie werkte.. waren daar supermarkten die 24 uur per dag open waren
Handig als je om 5 uur 's ochtends moet werken.. of terug komt van stappen en nog best veel trek heb
in je bed geplast, dat je al zo vroeg wakker bent ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of als op- zondag je bier of shag op is
ga jij eruit tijdens de borstvoeding ? Ik mocht lekker blijven liggen, omdat ik de volgende dag moest werkenquote:
Ik ging om 12 uur vannacht even pissen keek op Fok.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in je bed geplast, dat je al zo vroeg wakker bent ?
Heb wel eens 's nachts iemand borstvoeding gegeven maar dat bedoel je vast niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ga jij eruit tijdens de borstvoeding ?
Yup ik ga eruit.. haal de kleine op, verschoon zijn luier.. en dan probeer ik verder te slapenquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ga jij eruit tijdens de borstvoeding ? Ik mocht lekker blijven liggen, omdat ik de volgende dag moest werken
Je bent te liefquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup ik ga eruit.. haal de kleine op, verschoon zijn luier.. en dan probeer ik verder te slapen
Maar soms laat appeldinnetje met doorslapen(niet dat ik dan echt slaap, maar toch)
ik deed de laatste en de eerste fles en de nachtfles deed "moeders". Goede verdeling !quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup ik ga eruit.. haal de kleine op, verschoon zijn luier.. en dan probeer ik verder te slapen
Maar soms laat appeldinnetje met doorslapen(niet dat ik dan echt slaap, maar toch)
Zo hoort hetquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik deed de laatste en de eerste fles en de nachtfles deed "moeders". Goede verdeling !
Ja daar wil ik ook naar toe gaanquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik deed de laatste en de eerste fles en de nachtfles deed "moeders". Goede verdeling !
trustequote:
trustequote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:24 schreef borisz het volgende:
Hartje zien kloppen? Nummer 3 op komst?
Gefeliquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:26 schreef Againzender het volgende:
[..]we zijn pas op 8 weken, maar die echo was zo verbluffend duidelijk dat ik de hele dag niets annders kan dan glimlachen
Begin wel een beetje kramp in mijn gezichtsspieren te krijgen onderhand
Wauw wat leuk AZ, feliquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:26 schreef Againzender het volgende:
we zijn pas op 8 weken, maar die echo was zo verbluffend duidelijk dat ik de hele dag niets annders kan dan glimlachen
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:26 schreef Againzender het volgende:
[..]we zijn pas op 8 weken, maar die echo was zo verbluffend duidelijk dat ik de hele dag niets annders kan dan glimlachen
ja ik las het vroeg op de avondquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:56 schreef maril het volgende:
Klote bericht op teletekst![]()
Duitse keeper Enke (32) overleden
Robert Enke, doelman van Hannover 96 en het Duitse nationale elftal, is op 32-jarige leeftijd overleden. De politie gaat uit van zelfmoord.
Enke speelde acht interlands voor de Mannschaft. Dit jaar werd hij vaste keus voor bondscoach Joachim Löw, maar door een bacteriële infectie moest hij de laatste interlands missen.
Enke debuteerde in het betaald voetbal bij Carl Zeiss Jena en speelde in het vervolg voor Borussia Mönchengladbach, Benfica, Barcelona, Fenerbahce, Tenerife en belandde in 2004 bij Hannover. Zondag stond Enke nog onder de lat in het duel met Hamburger SV.
Ploeggenoot Bruggink geschokt
Bondscoach Joachim Löw en manager Oliver Bierhoff brachten dinsdagavond de Duitse spelersgroep op de hoogte van het trieste nieuws. "We zijn geschokt. Woorden ontbreken hiervoor", zo stelde Bierhoff later.
Hannover 96-aanvoerder Arnold Bruggink reageerde geschokt en was niet in staat commentaar te geven. Voor Martin Kind, de president van Hannover, kwam het nieuws volledig onverwacht.
"Dit is vreselijk. Ik weet niet exact wat er gebeurd is en waarom, maar ik ben ervan overtuigd dat dit niets met voetbal te maken heeft", aldus Kind.
Enke was getrouwd. Het paar verloor drie jaar geleden zijn 2-jarige dochter Lara door een aangeboren hartafwijking
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:26 schreef Againzender het volgende:
Gefeliciteerd!! de 3equote:Op dinsdag 10 november 2009 21:26 schreef Againzender het volgende:
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heet niet voor niets Againzender.
Tong's sport-dilemma topic.# 2
Dit klinkt vrij wanhopig bij het idee dat je er 3 hebt hequote:Op woensdag 11 november 2009 09:57 schreef appelsientje het volgende:
Gefeliciteerd!! de 3ejemig veel succes
Zegt de aanstaande omaquote:Op woensdag 11 november 2009 15:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit klinkt vrij wanhopig bij het idee dat je er 3 hebt he
Haha ja idd... moet er nog ff niet aan denken... maar wie weet in de toekomstquote:Op woensdag 11 november 2009 15:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit klinkt vrij wanhopig bij het idee dat je er 3 hebt he
Nee want ik moet fietsen naar zingenquote:Op woensdag 11 november 2009 17:02 schreef Ole het volgende:
Gaat het niet heel hard regenen vanavond?
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:58 schreef rubbereend het volgende:
het Carnavalsjaar is weer begonnen
Bij mij om de hoek va 07.00 tot 22.00 en eens in de 4 weken ook op zondag.quote:
Dat meen je nietquote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef rubbereend het volgende:
prachtig die uitbreiding van google streetview
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Jordanus+Hoornstraat,+3812+Amersfoort&sll=51.441072,5.473185&sspn=0.006219,0.01649&ie=UTF8&hq=&hnear=Jordanus+Hoornstraat,+3812+Amersfoort,+Utrecht&layer=c&cbll=52.156731,5.375949&panoid=wirj6horxYYUlf_l3h8Cvg&cbp=12,104.63,,0,17.08&ll=52.156785,5.375748&spn=0.001599,0.004823&z=18
Het grappige is dat iemand dit soort dingen opzoektquote:Op woensdag 11 november 2009 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Zie dat mijn ouderlijk huis in Vleuten Utrecht er nu ook op staat.
tegenwoordig staat het huis aan een doodlopend stukje in Leidsche Rijn, en ze zijn gewoon tot aan het hek gereden met die autoquote:Op woensdag 11 november 2009 20:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het grappige is dat iemand dit soort dingen opzoekt
Ik ben ook al aan het kijken of ik mezelf in ons dorpje zie, maar helaasquote:Op woensdag 11 november 2009 20:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
tegenwoordig staat het huis aan een doodlopend stukje in Leidsche Rijn, en ze zijn gewoon tot aan het hek gereden met die auto
Mijn ouders zie ik niet, gezien het mooie weer zaten die aan de achterkant lekker koffie te drinken in de zon denk ik
feli feli feliquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:26 schreef Againzender het volgende:
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:58 schreef rubbereend het volgende:
het Carnavalsjaar is weer begonnen
quote:
quote:
zat net ff de afleveringen van "kamer 4b" te kijken van omroep Brabant.....best geinig trouwensquote:
wij hebben geen omroep Brabant op de kabel hierquote:Op donderdag 12 november 2009 01:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zat net ff de afleveringen van "kamer 4b" te kijken van omroep Brabant.....best geinig trouwens
Dat is minder ja.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:23 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
Vannacht zijn mijn buurman en 3 kinderen van hem naar het ziekenhuis gegaan met mexicaanse griepAlleen zijn vrouw heeft het niet....
Zo komt het wel dichtbij
Maar een gewone griep is ook klote.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:40 schreef lookinforyou het volgende:
We houden het in de gaten hier.
Ben er niet zo bang voor trouwens.
En voor de meesten is het een "gewone" griep zo ongeveer.
Dat dus.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:46 schreef borisz het volgende:
Het is ook een 'gewone' griep met het verschil dat hier niemand resistent voor is. Vandaar dat er een hoop mensen ziek worden. Dat af en toe iemand overlijdt aan de griep is altijd kut, maar statistisch komt het even vaak voor als bij de normale seizoensgriep.
Bij Axel op school heeft een juf het al gehad, en zijn eigen juf het het waarschijnlijk gehad. Bij Marc op de opvang 1 leidster en 1 kind met zekerheid.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:23 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
Vannacht zijn mijn buurman en 3 kinderen van hem naar het ziekenhuis gegaan met mexicaanse griepAlleen zijn vrouw heeft het niet....
Zo komt het wel dichtbij
Als het goed is, staat er ook een map ongebruikte icoons.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:01 schreef tong80 het volgende:
Kreeg net een pop up. Dat ik ongebruikte icons op mijn bureau blad heb. Wilt u dit herstellen klik dan op het balonnetje. Ik klikken en niet lezen wat er in beeld kwam. Ik klik op volgende en daarna op finish.
Nu ben ik alle icoontjes kwijt. Alleen google staat er nog omdat ik die wel heb gebruikt.
Hoe kom ik bij een map ?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als het goed is, staat er ook een map ongebruikte icoons.
Ok.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:18 schreef Bos81 het volgende:
Die map wordt als het goed is automatisch aangemaakt en op het bureaublad geplaatst
Maar goed de pC gaat weer uit hier, tot later vandaag
is er nog een beetje vuurwerk?quote:
Wilders zelf is ziek en zijn vervanger had het erg moeilijkquote:Op donderdag 12 november 2009 12:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
is er nog een beetje vuurwerk?
Heb een topic geopend om de plaatsvervanger van Wilders.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wilders zelf is ziek en zijn vervanger had het erg moeilijk, Rutten doet het erg goed
mijns inziens dan
prachtig ook hoe ze begonnen met 3 leden van de fractie aanwezig en hoe ineens iedereen weg was en Pechtold er wat van zeiquote:Op donderdag 12 november 2009 13:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb een topic geopend om de plaatsvervanger van Wilders.
Lang niet zo gelachen.
En Wilders wer ziek als het er toe doet.
En daar stemt meer dan een miljoen Nederlanders bop
Ze gingen even een patatje halenquote:Op donderdag 12 november 2009 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prachtig ook hoe ze begonnen met 3 leden van de fractie aanwezig en hoe ineens iedereen weg was en Pechtold er wat van zei![]()
klinkt vermakelijk allemaal! Ik kijk vanavond de samenvatting welquote:Op donderdag 12 november 2009 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prachtig ook hoe ze begonnen met 3 leden van de fractie aanwezig en hoe ineens iedereen weg was en Pechtold er wat van zei![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze gingen even een patatje halen
jemig, amateurquote:Op donderdag 12 november 2009 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is ook belangrijker natuurlijk.
Ook mooi om te zien hoe HAmer weer door de mand viel toen ze Rutten aanviel. Ze viel hem namelijk aan op iets dat nu met de huidige AOW ook zo is
Spekman was er inmiddels maar bij gaan zitten vooraanquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 november 2009 23:52 schreef Againzender het volgende:
Overigens nog bednkt voor alle felicitatiesik weet dat ik erg vroeg ben met het nieuws, maar ik wil het gewoon even kwijt
bij ons is het in het verleden ook wel eens fout gegaan, en verdriet kan je inderdaad beter delen. Net als vreugdequote:Op donderdag 12 november 2009 16:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Herkenbaarhadden wij ook.. en bij de eerste ging het ook fout na 10 weken, maar ik/ we hebben geen spijt dat we het gezegd hebben (kan je ook makkelijker je verdriet delen)
Idd de vreugde dat je zwanger bentquote:Op donderdag 12 november 2009 16:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
bij ons is het in het verleden ook wel eens fout gegaan, en verdriet kan je inderdaad beter delen. Net als vreugde
de dag met sowieso al een korte nacht: 21 juniquote:Op donderdag 12 november 2009 16:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd de vreugde dat je zwanger bent
Wanneer is de datum eigenlijk ?
het stukje 'today' is inderdaad niet zo heel indrukwekkendquote:Op donderdag 12 november 2009 16:28 schreef appelsientje het volgende:
Oja ... vandaag had ik een lezing in de Kuip......grappig stadion vooral de history room..... met nadruk op history
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:24 schreef appelsientje het volgende:
Herkenbaarhadden wij ook.. en bij de eerste ging het ook fout na 10 weken, maar ik/ we hebben geen spijt dat we het gezegd hebben (kan je ook makkelijker je verdriet delen)
Zwanger = zwanger. Of het nou fout gaat met 8 weken, 10 weken of 9 maanden, of gewoon goed gaat Je bent zwanger!quote:Op donderdag 12 november 2009 16:26 schreef Againzender het volgende:
bij ons is het in het verleden ook wel eens fout gegaan, en verdriet kan je inderdaad beter delen. Net als vreugde
youtube is je beste vriend !quote:Op donderdag 12 november 2009 01:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wij hebben geen omroep Brabant op de kabel hier
5 juli 2051. Zal wel door alcoholconsumptie in combinatie met stad komenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:51 schreef Bjoro het volgende:
trouwens mensen al gekeken wanneer ze dood gaan ?
http://www.sterfdatum.nl/
Nee dat was een foutje. Nu ergens in 2200.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:37 schreef rubbereend het volgende:
Hoe kan dat nou? In 2012 gaat de hele wereld er toch aan?
* Bjoro zal overlijden op woensdag 12 augustus 2054 op de leeftijd van 83 jaarquote:Op donderdag 12 november 2009 18:18 schreef Againzender het volgende:
5 juli 2051. Zal wel door alcoholconsumptie in combinatie met stad komen
ligt eraan op welke manier je oud mag worden. Hopelijk met niet al te veel gebreken enzoquote:Op donderdag 12 november 2009 18:38 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nee dat was een foutje. Nu ergens in 2200.
Ik word wel 84 zeg, pffff. Ik weet niet of daar blij van ga worden.....
Al gekeken naar die serie ?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt eraan op welke manier je oud mag worden. Hopelijk met niet al te veel gebreken enzo
nee, maar ik zal het binnenkort eens doenquote:
zeker grappig ! Overigens maar 5 min per aflevering ofzo hoor !quote:Op donderdag 12 november 2009 18:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, maar ik zal het binnenkort eens doen
Haha nee idd.. die opmerking maakte ik daar ook al... werd toch niet in dank afgenomen..quote:Op donderdag 12 november 2009 16:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
het stukje 'today' is inderdaad niet zo heel indrukwekkend
kan hoor, maar goed.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:59 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het niet zo grappig en dan dat brabants![]()
sorry tong
dat gebeurt morgen welquote:
Ja maar ze weten zelf nog niet welke bank mijn geld gaat krijgen:+quote:Op donderdag 12 november 2009 20:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dat gebeurt morgen wel
als banken nog geld van je krijgen
idd, dat geld moet je toch dokkenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja maar ze weten zelf nog niet welke bank mijn geld gaat krijgen:+
Maar goed, ik hou het geld wel apart, want uiteindelijk ben ik toch de klos
Helaas welquote:Op donderdag 12 november 2009 20:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
idd, dat geld moet je toch dokken
Ben het met je eens . Ben tillburgse en de dialect die daar word gesproken is Tilburgs en dat vind ik geen mooie dialect.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:59 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het niet zo grappig en dan dat brabants![]()
sorry tong
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:13 schreef pascalheister het volgende:
avond
Zaterdag eindelijk het concert van Muse @ Ahoy, heb er zin in
Gaat ook niet om het mooie dialect, meer om de grappige situaties/teksten !quote:Op donderdag 12 november 2009 22:10 schreef maril het volgende:
Ben het met je eens . Ben tillburgse en de dialect die daar word gesproken is Tilburgs en dat vind ik geen mooie dialect.
Die vond ik ook 3 x niets, ik heb niet eens een glimlach om mijn mond gehad.quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Gaat ook niet om het mooie dialect, meer om de grappige situaties/teksten !
En nu ga ik echt slapen
gelukkig is humor iets persoonlijks !quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:10 schreef maril het volgende:
Die vond ik ook 3 x niets, ik heb niet eens een glimlach om mijn mond gehad.
Dat is het nou precies. Ik had icons die ik nog niet gebruikt had nadat mijn PC nieuw was ingericht. Die zijn dus allemaal verdwenen. Alleen google staat er nog die gebruikte ik om mee te starten. Er staat nu dus nog één icoontjequote:Op donderdag 12 november 2009 17:31 schreef Bluezz het volgende:
Tong wat gebruik je vaak en wil je op je bureaublad hebben?
Mogguhquote:Op donderdag 12 november 2009 20:04 schreef Ole het volgende:
Nee ik heb wel wat beters te doen op vrijdagavondMaar alleen die voorstukjes zijn al zo vreselijk irritant!
Maar waarom maak je geen snelkoppeling. Rechtermuisknop indrukken als je op een site ben en dan op snelkoppeling maken drukken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is het nou precies. Ik had icons die ik nog niet gebruikt had nadat mijn PC nieuw was ingericht. Die zijn dus allemaal verdwenen. Alleen google staat er nog die gebruikte ik om mee te starten. Er staat nu dus nog één icoontje
Sorry dat ik je niet begrijpquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:33 schreef maril het volgende:
[..]
Maar waarom maak je geen snelkoppeling. Rechtermuisknop indrukken als je op een site ben en dan op snelkoppeling maken drukken.
Als ik jou niet begrepen heb sorry voor mijn bemoeizucht.
quote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:39 schreef rubbereend het volgende:
Maar heeft tong dan die linkjes nodig? Je gebruikt de PC toch alleen om te Fokken?
Of zou tong stiekem zijn boekhouding erop doen, en allemaal online games spelen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:01 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik moest lachen
En jullie bedankt voor de reakties wat betreft mijn pa
Het zou me heel erg verbazen, maar ja, je weet het niet met Tongquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Of zou tong stiekem zijn boekhouding erop doen, en allemaal online games spelen?
Of hij is nu als een idioot met tong uit de mondquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:36 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Het zou me heel erg verbazen, maar ja, je weet het niet met Tong
Eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:39 schreef rubbereend het volgende:
Maar heeft tong dan die linkjes nodig? Je gebruikt de PC toch alleen om te Fokken?
jazeker de enige echtequote:Op vrijdag 13 november 2009 00:06 schreef rubbereend het volgende:
nou kampioen worden we niet meer, vanavond compleet afgedroogd door onze directe concurrent
[..]Muse
heb je sta kaarten?
dat hij nu een paar dagen niet naar zijn bazen gaat luisteren?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:48 schreef appelsientje het volgende:
Weekend
hopelijk dat FInn dat ook zo ervaart
thx.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:27 schreef rubbereend het volgende:
tof, veel plezier. Ze zijn livemaar volgens mij heb jij ze ook al eerder live gezien
[..]
dat hij nu een paar dagen niet naar zijn bazen gaat luisteren?
ik doel meer op uitslapenquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:27 schreef rubbereend het volgende:
tof, veel plezier. Ze zijn livemaar volgens mij heb jij ze ook al eerder live gezien
[..]
dat hij nu een paar dagen niet naar zijn bazen gaat luisteren?
en laat naar bedquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:59 schreef Bluezz het volgende:
Het licht ging hier alweer aan en uit, niet zoveel info aan tong geven zodat ie gaat sleutelen aan de pc
Appelvrouwtje heeft een baby gebaard toch en geen volwassene?quote:
ik hoop het.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:29 schreef Ole het volgende:
Over een aantal jaren vast wel!
Zag je hoe aardig ze voor elkaar waren? Ze maakten zelfs grapjes over de relquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:30 schreef borisz het volgende:
Albert en Peter zaten naast elkaar vandaag. Einde rel.
relnichtenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Zag je hoe aardig ze voor elkaar waren? Ze maakten zelfs grapjes over de rel
is 06:57u heeeeeel lang ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:27 schreef Bjoro het volgende:
heb vanavond tegen maudje gezegd dat ze morgenochtend echt heeeeeeeel lang mag slapen !
Zou het helpen ?
Ja leukquote:Op zaterdag 14 november 2009 09:25 schreef borisz het volgende:
Mogge.
Nieuw-Zeeland - Bahrain op de zaterdagmorgen
Ha die Bjoro.quote:
Tot 04:00quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:21 schreef Ole het volgende:
Maar nu kan ik met een gerust hart naar de kroeg!
Ik zal wel weer iets leuks posten rond die tijdquote:
Zbenn Nn iewt drwonkewnquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zal wel weer iets leuks posten rond die tijd
en over jaren is ze niet uit bed te branden en is dat ook weer niet goedquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:27 schreef Bjoro het volgende:
heb vanavond tegen maudje gezegd dat ze morgenochtend echt heeeeeeeel lang mag slapen !
Zou het helpen ?
leukquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:58 schreef appelsientje het volgende:
We zijn trouwens vandaag voor het eerst met z'n 3-en naar de stad geweestfinn in de wagen..
echt een gezinnetje
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:15 schreef Againzender het volgende:
Tip: ga naar de dierentuin als het regent
Dat is wel een goede tipquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
leuk
Vanochtend naar Artis gegaan terwijl het nog met bakken naar beneden kwam. Eenmaal bij Artis was het vrijwel droog, en waren wij volgens mij een van de dertig bezoekers
Het voeren bij de zeeleeuwen werd daardoor erg persoonlijk: wij waren daar met z'n vijftienen. Erg leuk
Axel heeft gisteren ook de gehele middag bij de naschoolse opvang bezorgd lopen vragen of de Sint wel op tijd zou aankomenquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net mijn nichtje van 5 aan de telefoon. Helemaal blij dat de Sint veilig is aangekomen
Leuk he, allemaal fases die je gaat doorlopenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:58 schreef appelsientje het volgende:
We zijn trouwens vandaag voor het eerst met z'n 3-en naar de stad geweestfinn in de wagen..
echt een gezinnetje
Mijntjequote:Op zaterdag 14 november 2009 20:36 schreef tong80 het volgende:
Net mijn nichtje van 5 aan de telefoon. Helemaal blij dat de Sint veilig is aangekomen
Ja, gewoon sowieso dingen doen die de meute niet doen, scheelt veel mensenquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:15 schreef Againzender het volgende:
leuk
Vanochtend naar Artis gegaan terwijl het nog met bakken naar beneden kwam. Eenmaal bij Artis was het vrijwel droog, en waren wij volgens mij een van de dertig bezoekers
Het voeren bij de zeeleeuwen werd daardoor erg persoonlijk: wij waren daar met z'n vijftienen. Erg leuk
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel heeft gisteren ook de gehele middag bij de naschoolse opvang bezorgd lopen vragen of de Sint wel op tijd zou aankomen
wat scheelt het O;)quote:
De nieuwe CD is goedquote:Op zondag 15 november 2009 14:53 schreef pascalheister het volgende:
middag
Muse was supervet gister, wat een show gaven ze weer weg![]()
Yep, maar er zit niets inquote:Op zondag 15 november 2009 15:53 schreef rubbereend het volgende:oi
iedereen al de schoen gezet gisteravond?
quote:
zegt me niets maar het blijft treurigquote:
Zegt me idd niks.. maar zo te lezen heeft hij een oneerlijk gevecht verloren.. wel triest.quote:Op zondag 15 november 2009 18:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zegt me niets maar het blijft treurig
schrok er heel erg van, user die je toch vaak tegen kwam. Rotziektequote:
ja, hij is wegquote:Op zondag 15 november 2009 15:53 schreef rubbereend het volgende:
oi
iedereen al de schoen gezet gisteravond?
heb je al aangifte gedaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |