quote:
laat maar ff weten, ben eigenlijk wel benieuwd.quote:
Dat is zo leukquote:Op vrijdag 6 november 2009 03:17 schreef Bos81 het volgende:
Wat is eraan?
Ja ik hoor in bed te liggen, maar ik was wakker geworden, dus maar even de PC aangezet
Zweep eroverquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:57 schreef Ole het volgende:
Ik kreeg net de vraag of afschrijvingskosten ook kosten zijn
Tijd om tong langs te sturenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:29 schreef Ole het volgende:
Oeh heerlijk zo'n maagdelijk nieuw toetsenbord.
Theo Maassen bij VI...ben benieuwd !quote:
Het is leuk maar René steelt weer de showquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Theo Maassen bij VI...ben benieuwd !
as usualquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:02 schreef tong80 het volgende:
Het is leuk maar René steelt weer de show
Leg eens uitquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:20 schreef rubbereend het volgende:oi
Voor de liefhebbers van poker:Lex Veldhuis komend seizoen bij HSP
HSP is High Stakes Poker, een pokershow waar om geld gespeeld wordt maar niet in de toernooivorm die je veel op TV ziet. Spelers zitten aan tafel met bedragen uiteenlopen van 2 ton tot 5 ton. Het komt dus voor dan er potten gespeeld worden van meer dan een half miljoen dollar. Veel van de grote mannen en vrouwen in de pokerwereld schuiven aan in die show en nu mag er dus ook een Nederlander aan meedoen. Lex Veldhuisquote:
Hopelijk speelt zijn vriendin ook meequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:20 schreef rubbereend het volgende:oi
Voor de liefhebbers van poker:Lex Veldhuis komend seizoen bij HSP
jij valt wel op Aziatische dames?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Hopelijk speelt zijn vriendin ook mee
edit: nee dus.
20 doelpunten en er niks aan vindenquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:08 schreef lookinforyou het volgende:
Middag![]()
En weer terug van het voetbal.
Justin en team met 20-0gewonnen. Dat de wedstrijd niks aan was, lijkt me duidelijk.
quote:Mijn pa nog steeds in het ziekenhuis en nu ook nog een longontsteking erbij
Echt nie Rubber, is niks aan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
20 doelpunten en er niks aan vindenals PSV met 20-0 wint vind ik het een prachtige wedstrijd
![]()
[..]
Lekker man, koffie verkeerdquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:01 schreef rubbereend het volgende:
Mooi dan kan die ranzige koffie achterwege blijven
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
HSP is High Stakes Poker, een pokershow waar om geld gespeeld wordt maar niet in de toernooivorm die je veel op TV ziet. Spelers zitten aan tafel met bedragen uiteenlopen van 2 ton tot 5 ton. Het komt dus voor dan er potten gespeeld worden van meer dan een half miljoen dollar. Veel van de grote mannen en vrouwen in de pokerwereld schuiven aan in die show en nu mag er dus ook een Nederlander aan meedoen. Lex Veldhuis
Wisseltquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:52 schreef rubbereend het volgende:
jij valt wel op Aziatische dames?
November is dus de Evelyn maandquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Wisselt, heb niet echt voorkeur qua 'ras'. Evelyn ziet er goed uit
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |