Ik denk dat het een beetje tegenviel, want deze week heeft hij ze laten liggen.quote:
Ontopic nu.quote:
Daarom roeleert Oztank ook zwaar de pan uitquote:Op donderdag 5 november 2009 23:26 schreef Meddo het volgende:
Valt toch wel mee![]()
Ik zie ze overal voor 1,35 ofzo (geen snelweg)
Jij hebt er kijk op. Maar wel het soort kijk waardoor we nog niet meteen goedkopere benzine hebbenquote:Op donderdag 5 november 2009 23:26 schreef vosss het volgende:
Ik tenk altijd 50 euro, dan wordt het nooits duurder
Ik betaal niet voor benzien, dat doet mijn tankpasjequote:Op donderdag 5 november 2009 23:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daarom roeleert Oztank ook zwaar de pan uit![]()
[..]
Jij hebt er kijk op. Maar wel het soort kijk waardoor we nog niet meteen goedkopere benzine hebben
M.a.w. je hebt een leasebak en je betaalt gewoon eigen bijdrage per maand?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik betaal niet voor benzien, dat doet mijn tankpasje
Jup, en dat is maar 130 euro netto ofzo, daar rij je zelf geen auto vanquote:Op donderdag 5 november 2009 23:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
M.a.w. je hebt een leasebak en je betaalt gewoon eigen bijdrage per maand?
ook in culemborg gehaald toevallig?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Jup, en dat is maar 130 euro netto ofzo, daar rij je zelf geen auto van
Nou is het wel een kleine kutbak, een peugeot 207, maargoed, het rijd zullen we maar zeggen
Al sla je me dood, ik zal morgen eens kijken waar dat ding vandaan komtquote:Op donderdag 5 november 2009 23:38 schreef Misan het volgende:
[..]
ook in culemborg gehaald toevallig?
misschien kwam het doordat ik een voorloopauto had dat ik die moest inleveren bij een garage en meteen een uitermate verse bak meekreegquote:Op donderdag 5 november 2009 23:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Al sla je me dood, ik zal morgen eens kijken waar dat ding vandaan komt
Dat maakt niet uit, ING in breda had er toen ook 100 staan. Ze komen gewoon recht van de importeur af.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:40 schreef Misan het volgende:
[..]
misschien kwam het doordat ik een voorloopauto had dat ik die moest inleveren bij een garage en meteen een uitermate verse bak meekreeg
wtf?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:42 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ING in breda had er toen ook 100 staan. Ze komen gewoon recht van de importeur af.
Trouwens wel leuke wagentjes die 207's, maar int begin echt ff schikken toen zn airbag eruit vloog tijdens het rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |