Ik denk dat het een beetje tegenviel, want deze week heeft hij ze laten liggen.quote:
Ontopic nu.quote:
Daarom roeleert Oztank ook zwaar de pan uitquote:Op donderdag 5 november 2009 23:26 schreef Meddo het volgende:
Valt toch wel mee![]()
Ik zie ze overal voor 1,35 ofzo (geen snelweg)
Jij hebt er kijk op. Maar wel het soort kijk waardoor we nog niet meteen goedkopere benzine hebbenquote:Op donderdag 5 november 2009 23:26 schreef vosss het volgende:
Ik tenk altijd 50 euro, dan wordt het nooits duurder
Ik betaal niet voor benzien, dat doet mijn tankpasjequote:Op donderdag 5 november 2009 23:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daarom roeleert Oztank ook zwaar de pan uit![]()
[..]
Jij hebt er kijk op. Maar wel het soort kijk waardoor we nog niet meteen goedkopere benzine hebben
M.a.w. je hebt een leasebak en je betaalt gewoon eigen bijdrage per maand?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik betaal niet voor benzien, dat doet mijn tankpasje
Jup, en dat is maar 130 euro netto ofzo, daar rij je zelf geen auto vanquote:Op donderdag 5 november 2009 23:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
M.a.w. je hebt een leasebak en je betaalt gewoon eigen bijdrage per maand?
ook in culemborg gehaald toevallig?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Jup, en dat is maar 130 euro netto ofzo, daar rij je zelf geen auto van
Nou is het wel een kleine kutbak, een peugeot 207, maargoed, het rijd zullen we maar zeggen
Al sla je me dood, ik zal morgen eens kijken waar dat ding vandaan komtquote:Op donderdag 5 november 2009 23:38 schreef Misan het volgende:
[..]
ook in culemborg gehaald toevallig?
misschien kwam het doordat ik een voorloopauto had dat ik die moest inleveren bij een garage en meteen een uitermate verse bak meekreegquote:Op donderdag 5 november 2009 23:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Al sla je me dood, ik zal morgen eens kijken waar dat ding vandaan komt
Dat maakt niet uit, ING in breda had er toen ook 100 staan. Ze komen gewoon recht van de importeur af.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:40 schreef Misan het volgende:
[..]
misschien kwam het doordat ik een voorloopauto had dat ik die moest inleveren bij een garage en meteen een uitermate verse bak meekreeg
wtf?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:42 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ING in breda had er toen ook 100 staan. Ze komen gewoon recht van de importeur af.
Trouwens wel leuke wagentjes die 207's, maar int begin echt ff schikken toen zn airbag eruit vloog tijdens het rijden.
ja, beide gerelateerd aan de olieprijs, energieprijzen hebben verder weinig te maken met de prijs van benzine of dieselquote:Op donderdag 5 november 2009 23:53 schreef DrDarwin het volgende:
De gasprijs is gerelateerd aan die van andere energie, binnenkort mogen de energieleveranciers weer de prijs die jij moet betalen voor een half jaar bepalen.
Daar zit een connectie tussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Die twix en snickers zijn ook fokking duur vandaar dat hij ze de 2e keer niet meer gekocht heeft.quote:
Awww... Pisnicht rijdt in een auto en op kosten van 'de baas'quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:03 schreef pisnicht het volgende:
Mensen die zich druk moeten maken over dit soort zaken moeten hun auto gewoon inleveren. Paupers
Ze moeten autorijden gewoon nog veel duurder maken zodat we niet meer van die kneuzen met een 10 jaar oude opel astra op de weg tegenkomen.
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:59 schreef Barcaconia het volgende:
KLIKKEN OP EIGEN RISICO!!Godver, ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier betaal ik volgens mij ook zoiets per liter, geen idee eigenlijk. Volle tank kost me zo rond de 20 euro (want met creditcard, dus in euros te zien)Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
in welke valuta krijg je het te zien als je met een normale bankpas betaal dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
Godver, ik klikte
Hier betaal ik volgens mij ook zoiets per liter, geen idee eigenlijk. Volle tank kost me zo rond de 20 euro (want met creditcard, dus in euros te zien)
Ik kwam van de snelweg, reed 30 toen. Opeens STORING: AIRBAG GORDEL.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:50 schreef Misan het volgende:
[..]
wtf?rijden en abrupt stoppen of knalde 'ie er tijdens een gangetje van 150km/u uit?
het is dan geloof ik ook lastiger om de pompstations op texel bij te vullen, nietwaar?quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:18 schreef Skinneh het volgende:
valt nog wel mee op texel draaien ze je helemaal een poot uit met 1,40 de liter of 1,47 als je de verkeerde heb.
Wou net vragen wat jij nog op doetquote:Op vrijdag 6 november 2009 02:34 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe Maastrichtersteenwegkoning die je bent !
Wtf doe ik nog op de pc
Ik heb eigenlijk gepoker de hele avondquote:
Keine ziggo meer?quote:Op vrijdag 6 november 2009 02:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk gepoker de hele avond
Achja 17$ winst
Gratis geld = altijd welkom sinds ik een werkeloze knul ben
Verkapt "Mijn pc is niet kapot maar ik doe alsof, eigenlijk wil ik je meelokken op mijn zolderkamer zodat ik je in elkaar kan slaan" post.quote:Op vrijdag 6 november 2009 02:38 schreef Plums het volgende:
[..]
Keine ziggo meer?
Mn pc ratelt opeens heel raar, help!?
Hoe weet jij dat ik n zolderkamer heb?!quote:Op vrijdag 6 november 2009 02:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapt "Mijn pc is niet kapot maar ik doe alsof, eigenlijk wil ik je meelokken op mijn zolderkamer zodat ik je in elkaar kan slaan" post.
gesubsidieerde benzine?quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:28 schreef JeMoeder het volgende:
Jankhond, in Leiden betaal ik 1,40 per liter ofzo. Wees blij dat je in een achterstandsstreek woont, zodat je zwaar gesubsidiëerde benzine kan kopen
Nee, lagere accijnzen over de grens, zodat de prijs wel omlaag moet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:29 schreef Misan het volgende:
[..]
gesubsidieerde benzine?
je bedoelt minder winstbejag door de pomphouder?
voor het eerst dat ik dàt hoor en dat maakt het nog steeds geen subsidie.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:31 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee, lagere accijnzen over de grens, zodat de prijs wel omlaag moet.
Oud Zuid, super duur, focking duur...quote:Op donderdag 5 november 2009 23:27 schreef S.Seagal het volgende:
Hoe duur? Focking duur.
Bij de zelfbedieningspomp betaal ik inderdaad 6-8 cent minder, maar aangezien ik veel op de weg ben moet ik maar tanken waar het op dat moment kan. Die 1,40/l is trouwens niet langs de snelweg, maar gewoon in de stad.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:42 schreef Misan het volgende:
[..]
voor het eerst dat ik dàt hoor en dat maakt het nog steeds geen subsidie.zelfs in Almere betaal je bij lange na geen 1,40 voor een litertje euro95
Argentijnse pesos hequote:Op vrijdag 6 november 2009 00:11 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
in welke valuta krijg je het te zien als je met een normale bankpas betaal dan?
2 hoog, supermooiquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oud Zuid, super duur, focking duur...
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:55 schreef Gutz het volgende:
1.29??? Waar????
Hier is 't verdomme al 1.40 bij de "goedkopere" pompen
Tenkan? Klinkt toch vreemder dan tenken imho.quote:
Je krijgt alleen gefrustreerde mensen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:51 schreef Revolution-NL het volgende:
Tankpas FTW
Gaat leuk worden als de economie weer aantrekt olie prijzen van 200$ en de prijs aan de pomp 1.80
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |