Nouja, lach er maar mee, ik bedoelde het serieusquote:Op donderdag 5 november 2009 23:08 schreef smartiessss het volgende:
Vosss
genoemd naar een creatieve fokker (dat moet op de steen naast de deur)
Cafe 't Voskequote:Op donderdag 5 november 2009 23:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, lach er maar mee, ik bedoelde het serieus
Ik ook. Dat cafe word niks of TS heeft aandacht tekort dus wat maakt het uit hoe het heet.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, lach er maar mee, ik bedoelde het serieus
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:12 schreef Bragi het volgende:
Als ik ooit een kroeg begin, noem ik het Puzzles.
En dan alleen maar dit bier tappen:quote:
de natte kletsquote:Op donderdag 5 november 2009 23:05 schreef Biancavia het volgende:
De Zaak.
En dat zegt een lesboquote:Op donderdag 5 november 2009 23:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoi Vosss.
Ik vind Café de Kloten de beste tot nu toe.
Nog even door brainstormen en je kan zelf een cafe beginnen.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:17 schreef vosss het volgende:
[..]
En dan alleen maar dit bier tappen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ook lesbo's zijn wel eens naar de kloten. Hoewel, ik zeg meestal naar de tering.quote:
Als ik een kroeg zou beginnen dan zou ik het heel toepasselijk Café de Wolk noemen.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:20 schreef smartiessss het volgende:
[..]
Nog even door brainstormen en je kan zelf een cafe beginnen.
Café de Wolk - De kastelein zuipt meer dan het volkquote:Op donderdag 5 november 2009 23:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik een kroeg zou beginnen dan zou ik het heel toepasselijk Café de Wolk noemen.
Zo hebben ze een kraakpand ofzo in Best genoemd (paar jaar geleden)quote:Op donderdag 5 november 2009 23:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Café de Wolk - De kastelein zuipt meer dan het volk
the outsider of terfpunt en als je het helemaal gek wil maken PKCquote:
Hadden we Cas nog maar.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:25 schreef badboynova het volgende:
[..]
the outsider of terfpunt en als je het helemaal gek wil maken PKC
quote:
En hier vanaf 7:17.quote:Ted: We should buy a bar.
Barney: Of course, we should buy a bar!
Ted: We should totally buy a bar.
Barney: We should totally buy a bar. Our bar would be awesome. And dude, dude, dude, dude... the name of our bar... Puzzles. People will be, like, "Why is it called Puzzles?". That's the puzzle.
ik spreek hem nog wel af en toe, en als hij uit turky naar ned kom moet ik altyd mee om boodschappen te doen bij de c1000quote:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22Caf%E9+de+Buurman%22quote:Op donderdag 5 november 2009 23:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Café de Buurman
(zal al wel bestaan denk ik, of ik ben echt origineel)
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22Caf%E9+de+Buurman%22
Stervende hoeren. Kankerkachel.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:12 schreef Neroje het volgende:
Zoek een interessante naam/gebeurtenis in de Eindhovense geschiedenis
Jij komt niet uit Brabant of wel?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:39 schreef DarkMinded het volgende:
Noem het op zijn brabants: Cafe de Mongol.
Waar ga de gij heen? Ja godverdomme, ik ga naar die mongol, wittewel!
Okee, niet helemaal zelf bedacht
Jawel hoor, maar hier zeggen ze het allebij (omg uden).quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jij komt niet uit Brabant of wel?
In heel Nederland zeggen ze "weet je wel"
In Brabant "wittenie"
uujequote:Op vrijdag 6 november 2009 02:02 schreef DarkMinded het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar hier zeggen ze het allebij (omg uden).
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:07 schreef Maisnon het volgende:
'Puzzles'
zit (ook) al in Den Haagquote:Op donderdag 5 november 2009 23:08 schreef zquing het volgende:
M'n Ex
heldquote:
Ja dat is natuurlijk de grap, jij zegt tegen je vrienden/collega's: Ik ga naar de bingo!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:55 schreef senderrr het volgende:
ja, sure, als je als een bejaarde wilt klinken
Dat er nog geen kroeg op het stratumseind die naam heeft is wel verbazingwekkend eigenlijk.quote:
< Can we drink?quote:
Deze klinkt goed, dan zou ik 'm elke week bezoekenquote:
Cafe de Aparte Allitereerderquote:Op zondag 8 november 2009 23:54 schreef Gutz het volgende:
Cafe Het Vochtige Viltje
Cafe De Dronken Duif
Cafe Morgen
Cafe Den Dieje
Cafe Hier
Cafe 1
Cafe De Prijzige Pint
Cafe De Troosteloze Tap
Cafe De Krakende Kruk
Cafe De Boze Beveiliger
Cafe Eindhoven's eerste!
Cafe 't Cafe!
'EHV' (als in: Eindhoven)quote:Op donderdag 5 november 2009 23:05 schreef akadoenka het volgende:
Hoi mensen,
Twee neven van me zijn bezig om een (feest) cafe op te richten in Eindhoven.
Heel veel dingen zijn al rond maar ze zijn nog op zoek naar een naam.
Wie heeft er een leuke naam voor een kroeg (graag serieuze raecties)?
De naam moet gemakkelijk in de mond liggen (gaan we vanavond naar .......)
Wij hebben hier toevallig 'n "Tijdloos" en "The Outsider" ..quote:Op donderdag 5 november 2009 23:25 schreef badboynova het volgende:
[..]
the outsider of terfpunt en als je het helemaal gek wil maken PKC
Als je bijv. 3 bier bestelt en je pakt ze door 3 vingers in de glazen te doen en dan tegen elkaar drukken...quote:Op donderdag 22 april 2010 18:08 schreef lubje25 het volgende:
Hier zat een kroeg vroeger die heette: "De Vieze Vinger"
Geen idee waarom ie zo heette. Ik vind het wel een grappige naam.
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:12 schreef Bragi het volgende:
Als ik ooit een kroeg begin, noem ik het Puzzles.
inderdaad, kutkneuzen...quote:Op donderdag 22 april 2010 21:13 schreef Portalis het volgende:
[..]
Ja. Noem je café vooral naar de (roepnaam van de) sociëteit van het DSC.
Schijtende Bever?quote:Op maandag 9 november 2009 00:37 schreef Ensaf het volgende:
Ben hier een paar namen tegengekomen die waar ik wel eens geweest ben.
Woon jij in nuenen?quote:
Of in Ommen of in Heino of in Alphen a/d Rijn of in Utrecht of...of...of...quote:
er zijn wel wat Zaken iddquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of in Ommen of in Heino of in Alphen a/d Rijn of in Utrecht of...of...of...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |