Dreigen met?quote:
beter dan buiten, want daar is het zo koudquote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef PieterBas het volgende:
en Windows 7 binnen... leuk projectje voor van het weekend
Wie zegt dat 't bij dreigen bleef, slecht garpjequote:
Rot opquote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef UncleErnie het volgende:
Waar is je toffe username?
Deze is keistom
Mijn raam staat wel open..quote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
beter dan buiten, want daar is het zo koud
MoBlo is er nog hoor!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef UncleErnie het volgende:
Waar is je toffe username?
Deze is keistom
Ik keek serieus of ik er eentje meer had toen je het zei.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:38 schreef Zonebloempje het volgende:
[..]
Wie zegt dat 't bij dreigen bleef, slecht garpje.
Je weet dat die krengen een X-aantal dagen achterlopen? Of iig, als je ze bij dat abonnementen-ding checkt. Om te voorkomen dat mensen erachter komen welke mod wanneer een note gezet heeft.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik keek serieus of ik er eentje meer had toen je het zei.
Ja pff.. maak me maar bang, Isdatzo ZoBlo.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:40 schreef zonebloempje het volgende:
[..]
Je weet dat die krengen een X-aantal dagen achterlopen? Of iig, als je ze bij dat abonnementen-ding checkt. Om te voorkomen dat mensen erachter komen welke mod wanneer een note gezet heeft.
ja hadden we toch vanmiddag afgesproken in onze pm's?quote:
[POR]quote:Op donderdag 5 november 2009 21:42 schreef zonebloempje het volgende:
2 mod-accounts, best tof.. waar wordt zonebloempje eiks mod van?
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:46 schreef jna het volgende:
[..]
ja hadden we toch vanmiddag afgesproken in onze pm's?
Of mocht het niet openbaar worden?
Hele jaar doorquote:Op donderdag 5 november 2009 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
DeanNu al in kerststemming?
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:46 schreef jna het volgende:
[..]
ja hadden we toch vanmiddag afgesproken in onze pm's?
Of mocht het niet openbaar worden?
Zo richting kerst kom ik meestal in de kerstsfeerquote:
Hij zit al maanden te zoeken naar een chickie en nu snaai jij zomaar L.no voor z'n neus weg. Vind 't geen pas hebben, jnaquote:
inderdaadquote:Op donderdag 5 november 2009 21:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij zit al maanden te zoeken naar een chickie en nu snaai jij zomaar L.no voor z'n neus weg. Vind 't geen pas hebben, jna.
Ja ik heb maanden gewachtquote:Op donderdag 5 november 2009 21:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij zit al maanden te zoeken naar een chickie en nu snaai jij zomaar L.no voor z'n neus weg. Vind 't geen pas hebben, jna.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:55 schreef jna het volgende:
[..]
Oh daar zal L.no blij mee zijn dat je dr niet leuk vindt...
Last Christmas, I gave you my heeaaarrrttt..quote:Op donderdag 5 november 2009 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo richting kerst kom ik meestal in de kerstsfeerMaar zodra ik dan de eerste kerstliedjes hoor, ben ik de kerst alweer beuh.
Ben het al beuh.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Last Christmas, I gave you my heeaaarrrttt..
Dat liedje is zó gay.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Last Christmas, I gave you my heeaaarrrttt..
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nu moeten we nog ff een chick vinden die ons bier gaat halen.
hahaha.. ja die is zo mooi hequote:Op donderdag 5 november 2009 22:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ken je die New Kids aflevering?
http://www.flabber.nl/lin(...)s-deel-2-3097?page=2
quote:
Toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Die uit jouw UI ook. "Hij kent z'n eigen krachten nie!!".quote:Op donderdag 5 november 2009 22:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hahaha.. ja die is zo mooi he
Holy Shit!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ze zijn allemaal zo mooiquote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die uit jouw UI ook. "Hij kent z'n eigen krachten nie!!".
Of die met dat ongeluk... Of die met die chinees.. "Gij kent zéker geen wheelie.."
- Echt wel man
Dan moet'te dat doen, jongee
Of die met swat dat hij daar in z'n blote lul staat te schoppen.
Of..
Of..
Teveel keuze.
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Toch?Geen idee. jij kent L.no beter dan mezelf. ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
LOL!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Dean zet de Hertog Jan weer terug in de koelkastquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
* Dean zet de Hertog Jan weer terug in de koelkast
Ja,quote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ze zijn allemaal zo mooi
Dat was godverdomme een lieve hond jongen!
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:17 schreef L.no het volgende:
Ik kén het wel, maar kijk het gewoon niet.
Ik krijg nooit PM'squote:
En die Puala-kloon is wel héél obvious.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:47 schreef Psychonikeo het volgende:
maar voor de rest zijn het allemaal kloontjes van bootje
inderdaad! wel heel makkelijkquote:Op donderdag 5 november 2009 22:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En die Puala-kloon is wel héél obvious.
Nee hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 22:46 schreef L.no het volgende:
Wat, bootje slaapt en nu is iedereen weg?
Bijna bootje onwaardig.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad! wel heel makkelijk
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zou het juist bootje waardig vinden
Eén van de. Maar ik heb 'm in de laatste maanden pas 2 keer gebruikt hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 22:52 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Is dat je favo plaatje? Heb em al vaker langs zien komen
En je neemt niet eens even de moeite om een geile porsche (pleonasme) te postenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hehe, ik kom dit topic ook weer eens tegen!
Eindelijk gevonden?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hehe, ik kom dit topic ook weer eens tegen!
Verdorie, dan heb ik hem precies die twee keer gezienquote:Op donderdag 5 november 2009 22:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eén van de. Maar ik heb 'm in de laatste maanden pas 2 keer gebruikt hoor.
ik moettoch eerst uitvinden wat voor vlees ik in de kuip heb...?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En je neemt niet eens even de moeite om een geile porsche (pleonasme) te posten?
nou... ik kwam hem wel vaker tegen, maar dan moest ik snel weer verder met de studie maar nu weer alle tijd om dit topic te verpesten met een heuleboel porsches !quote:
Ah, tijd voor mij om te gaan slapen dus.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou... ik kwam hem wel vaker tegen, maar dan moest ik snel weer verder met de studie maar nu weer alle tijd om dit topic te verpesten met een heuleboel porsches !
Welterusten jongensquote:Op donderdag 5 november 2009 22:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou... ik kwam hem wel vaker tegen, maar dan moest ik snel weer verder met de studie maar nu weer alle tijd om dit topic te verpesten met een heuleboel porsches !
het is al vaker verpest zonder mij erbij?quote:
Als hier een reeks met plaatjes van auto's komt ben ik pleitequote:Op donderdag 5 november 2009 23:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het is al vaker verpest zonder mij erbij?
En motoren dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:09 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Als hier een reeks met plaatjes van auto's komt ben ik pleite
Ik ben spamsletje afquote:Top 100 van donderdag 5 november 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
028. 099 Psychonikeo
039. 087 Bootje84
049. 082 The_Dean
054. 077 DjRex89
079. 066 motorbloempje
086. 063 L.no
087. 062 Puala
Zeker, met jou ook weer zo te lezen.quote:
Nou als dit goed is wil ik me niet veel vaker goed voelen hoorquote:
Oooh leukquote:Druk weekend voor de boeg denk ik. Vanavond feestje en zaterdag een toneelvoorstelling. Jij nog plannen?
Ja hoorquote:
Yeah! ^^quote:
Wat heb je gedaan dat je ineens meer spierpijn hebt?quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja hoorbed was alleen veel te lekker
![]()
En ik heb nog meer spierpijn als gisteren![]()
En hoe is het met jou?![]()
Nice!quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:59 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar met mij is het goed!
Met jou ook L.no?
Bowlen is juist lachenquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou als dit goed is wil ik me niet veel vaker goed voelen hoor![]()
[..]
Oooh leuk![]()
Ik heb weinig plannen. Vandaag komen mijn zusjes weer richting mij, dus daar druk mee. Morgen ff naar Den Bosch toe & zondag verjaardag van mijn ex (bowlen)
L.noquote:
Ik roeleer met bowlenquote:
Met krukken gelopenquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dat je ineens meer spierpijn hebt?
Ik niet, maar aan het eind ben ik altijd enigszins aangeschotenquote:
Mwah het is meer de groep met. Het zijn zijn vrienden en ik heb me daar altijd mee gemengd omdat we een relatie hebben.. maar ik gok ergens dat het een lange zit gaat worden zondagquote:
Gelukkig wel verdeeld. ^^quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:06 schreef Psychonikeo het volgende:
6 uur op niets doen op school op 1 dag?
Ik wist niet dat je daarvan spierpijn zou krijgen.quote:
Paulaquote:
quote:
oh ik wou al zeggen. En uitslapen en vroeg naar huis gaan, was altijd wel 1 van de grote voordelen van op school zittenquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Gelukkig wel verdeeld. ^^
Ik baal stiekem omdat ik niet meer kan uitslapen en vroeg naar huis kan.
Of zoveel ouwehoere dat de ballen op de verkeerde baan belandenquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:11 schreef L.no het volgende:
Bowlen is tof. Zo langzaam mogelijk laten rollen en toch strikes halen.
1 uurtje is idd vaak al lang zat.. Daarna is het toch meestal niet serieus meer en heeft iedereen het wel gehad.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:13 schreef AMDB het volgende:
Ik hou niet zo heel veel van bowlen, is af en toe wel lachen maar ik ben het na 2 rondes altijd wel zat. Doe ik liever gewoon een beetje ouwehoeren.
Uitslapen zit gewoon in mijn aard.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ik wou al zeggen. En uitslapen en vroeg naar huis gaan, was altijd wel 1 van de grote voordelen van op school zitten
Daarom doe ik altijd zo langzaam mogelijk. Geen gewonden enzo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Of zoveel ouwehoere dat de ballen op de verkeerde baan belanden
Dus eigenlijk ben ik een negerin?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
precies.. daar ben je negerin voor
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
precies.. daar ben je negerin voor
Ik wel. Je gebruikt spieren die je anders gewoon niet gebruiktquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je daarvan spierpijn zou krijgen.
Ah oke.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wel. Je gebruikt spieren die je anders gewoon niet gebruikt
Wat een smeerlappen daar in het gemeentehuisquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:31 schreef Puala het volgende:
Leuk berichtje op intranet hier:
<jongensnaam> trekt PVDA
Partytime!quote:
Nou met die grap hebben ze weer de tijd gevuld tot de lunchpauze.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:31 schreef Puala het volgende:
Leuk berichtje op intranet hier:
<jongensnaam> trekt PVDA
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:40 schreef jna het volgende:
[..]
Nou met die grap hebben ze weer de tijd gevuld tot de lunchpauze.
En ohja: gooooooooooooooodmorningggggggg SC
Morning lieve excuusnegerquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:40 schreef jna het volgende:
[..]
Morguh jnaquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:40 schreef jna het volgende:
[..]
quote:
Nu zondag nog, daar maak ik me meer zorgen omquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het was weer een goede overwinning
Tegen wie moeten ze dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:47 schreef jna het volgende:
[..]
Nu zondag nog, daar maak ik me meer zorgen om
K wist niet dat geesten konden voetballenquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tegen een leeg stadion
Hoorde dat de Hertog in spits staat
Feyenoord heeft toch ook Roy Makaay?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:55 schreef Puala het volgende:
[..]
K wist niet dat geesten konden voetballen
Een engeltje op de latquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:55 schreef Puala het volgende:
[..]
K wist niet dat geesten konden voetballen
*adem in* *adem uit*quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:58 schreef jna het volgende:
NEE HOEREN MICROSOFT, IK WIL MSN NIET UPDATEN! TERINGLIJERS MET HUN DWINGENDE GEDOE
adiumquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:58 schreef jna het volgende:
NEE HOEREN MICROSOFT, IK WIL MSN NIET UPDATEN! TERINGLIJERS MET HUN DWINGENDE GEDOE
Je HOEFT het NIET te gebruiken, je MAG het gebruiken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:58 schreef jna het volgende:
quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:13 schreef Messenga het volgende:
Mensen die niet met de digitale toekomst kunnen omgaan
Omdat ik niet wil updaten?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:13 schreef Messenga het volgende:
Mensen die niet met de digitale toekomst kunnen omgaan
De computers van nu zijn sowieso beter zonder microsoftquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Want zonder Microsoft waren computers nu veel beter enzo
Die updates zijn toch alleen maar ter verbetering van de beveiliging. Alleen maar goed dus. Het nieuwe design is echt niet slechter dan het oude, en daarnaast kan je MSN zover strippen als je zelf wilt met diverse programma's.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:16 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil updaten?![]()
ik heb het nu trouwens al gedaan dus schouderklopje voor mezelf, toch goed dat ik nu ben voorbereid op de digitale toekomst
Sociaal leven? Wat is dat?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:22 schreef AMDB het volgende:
Zonder Microsoft was er geen MSN en hadden wij nu alleen FOK en geen manier om ons sociale leven te onderhouden
Een mythe waar ik over gehoord heb. Dat mensen elkaar in het echt ontmoeten en bier drinken en praten enzo.quote:
Kari Byronquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Een mythe waar ik over gehoord heb. Dat mensen elkaar in het echt ontmoeten en bier drinken en praten enzo.
Misschien een ideetje voor Mythbusters, ik geloof nameiljk niet dat dit echt mogelijk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kari Byron
Dat wijf is zó ontiegelijk onnozelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat wijf is zó ontiegelijk onnozel lekker![]()
Ik zou haar geven. En hóequote:Op vrijdag 6 november 2009 10:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat wijf is zó ontiegelijk onnozel
[..]
Hartslag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Ga je gang. Die manier dat ze MacGyver probeerde te busten...quote:
Daar heb je een punt. Niemand fucked met de grootste held allertijdenquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ga je gang. Die manier dat ze MacGyver probeerde te busten...
Niet fucken met MacGyver.
Ja écht!quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Niemand fucked met de grootste held allertijden
[..]
Kari Byron
zij heeft zulke foto's gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er nog meer??
quote:
is het daar nu pas afgelopen maandag 12.00 uur?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:43 schreef jna het volgende:
Luchtalarm in Friesland.
HOU VOL DEAN! WE KOMEN JE REDDEN!
Zelfs daarmee lopen ze achterquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is het daar nu pas afgelopen maandag 12.00 uur?
Huh?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:43 schreef jna het volgende:
Luchtalarm in Friesland.
HOU VOL DEAN! WE KOMEN JE REDDEN!
Heb niks gehoordquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:46 schreef jna het volgende:
Ja hoor, gaslek ergens in een dorp. Hebben ze per ongeluk in de hele provincie de luchtalarmen laten afgaan![]()
![]()
Je moet eens wat minder naar harde muziek luisteren, dan had je het ook gehoord en nu in paniek hier gepost wat je moet doen.quote:
waarom wist is dat niet en heb ik die niet?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
Nico, FHM heeft een shoot gedaan met Kari..
Dean woont stiekem gewoon in de albert cuypstraat in Amsterdamquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ha! Nu ontmasker je jezelf! Je bent helemaal geen Friese boerenjongen!! haha!!
F5 dat luchtalarm topic eensquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ha! Nu ontmasker je jezelf! Je bent helemaal geen Friese boerenjongen!! haha!!
En stiekem heb ik een model als vriendin, rij ik een Porsche en ben ik helemaal geen MBO'er. Stiekem speel ik achter het podium James Hetfield's gitaarpartijen en staat hij maar te playbacken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:50 schreef jna het volgende:
[..]
Dean woont stiekem gewoon in de albert cuypstraat in Amsterdam
Oh ik dacht dat je stiekem dan klassiek gitaar speelde of jazz gitaarquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En stiekem heb ik een model als vriendin, rij ik een Porsche en ben ik helemaal geen MBO'er. Stiekem speel ik achter het podium James Hetfield's gitaarpartijen en staat hij maar te playbacken.
Nooit van ICQ of AOL messenger gehoord ofzo?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:22 schreef AMDB het volgende:
Zonder Microsoft was er geen MSN en hadden wij nu alleen FOK en geen manier om ons sociale leven te onderhouden
Stiekem noem ik me voor de radio Jack Johnson. Gewoon Willem de Boer klonk wat kneuterig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:53 schreef jna het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je stiekem dan klassiek gitaar speelde of jazz gitaar
Zij ia fucking zwanger man! En ook niet zo'n klein beetje ook, download de laatste US episodes maar! Als je haar neukt kop je ook gelijk iets anders!quote:
ik heb zo'n idee dat bootje nu denkt: /carequote:Op vrijdag 6 november 2009 10:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zij ia fucking zwanger man! En ook niet zo'n klein beetje ook, download de laatste US episodes maar! Als je haar neukt kop je ook gelijk iets anders!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:58 schreef jna het volgende:
[..]
ik heb zo'n idee dat bootje nu denkt: /care
Dan kan bootje dat ook gelijk van zn neuk-to-do lijstje afstrepenquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:58 schreef jna het volgende:
[..]
ik heb zo'n idee dat bootje nu denkt: /care
Een eiwitbom..quote:
Jaja, vroeger was alles beter, tuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nooit van ICQ of AOL messenger gehoord ofzo?
Dat is wel heel erg oud..
Al bestond MSN toen ook al, maar volgens mij nog niet als messenger. ICQ begon rond 1996 ofzoietsquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jaja, vroeger was alles beter, tuurlijk
Vroeger was MSN echt voor losers. ICQ was qua mogelijkheden veel verder toenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Al bestond MSN toen ook al, maar volgens mij nog niet als messenger. ICQ begon rond 1996 ofzoiets
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weetquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:07 schreef Peet11 het volgende:
[..]
Je gooit zeker een paar eieren van je vaders kippies in die natte la zeker
Die geluidjes!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:09 schreef jna het volgende:
[..]
Vroeger was MSN echt voor losers. ICQ was qua mogelijkheden veel verder toen
Free for chat was briljant.. Zat je opeens met een Chinees te chatten.. Die geen Engels konquote:
jaaa, dat was tof!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Free for chat was briljant.. Zat je opeens met een Chinees te chatten.. Die geen Engels kon
jup..quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:20 schreef Peet11 het volgende:
[..]
soort Teletubbies geluid toch? oh - oh
Of het altijd standaard A/S/L? en Do you have a pic?quote:
Was ik nog maar 18..quote:
QFT!quote:
ook dat ja!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT!
De ervaring, het geld en de rijbewijzen 9
Ja idd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:46 schreef Psychonikeo het volgende:
verdomme.. en ook mijn eigen huisje erbij trouwensDat zou helemaal ideaaaaal zijn
Mevrouw is jaloers als wij straks groene blaadjes kunnen sexen en zij met haar uitgelubberde goochelaarsmouw nog geen zwerver kan scorenquote:
Volgens mij genoeg oude vrouwen die ook een jonge vent aan de haak slaan. Dus ben niet jaloers.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mevrouw is jaloers als wij straks groene blaadjes kunnen sexen en zij met haar uitgelubberde goochelaarsmouw nog geen zwerver kan scoren
Wie zegt dat jou dat lukt..?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij genoeg oude vrouwen die ook een jonge vent aan de haak slaan. Dus ben niet jaloers.
Een cougar... waar!!?!?!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij genoeg oude vrouwen die ook een jonge vent aan de haak slaan. Dus ben niet jaloers.
Sexquote:
quote:
uitgelubberde goochelaarsmouwquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mevrouw is jaloers als wij straks groene blaadjes kunnen sexen en zij met haar uitgelubberde goochelaarsmouw nog geen zwerver kan scoren
Kende je die nog niet?quote:
Boratquote:
quote:
De ondertiteling welquote:
Of tegelijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zou jane gewoon pakken ipv bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |