Die is toch voorgoed door de shredder gehaald.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:58 schreef Jian het volgende:
Lach niet anders geef ik Judge666 een unban, nou ja, als ik knopjes had dan hè
De laatste drie letters van je naam zijn puicker dan deze postquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Lach niet anders geef ik Judge666 een unban, nou ja, als ik knopjes had dan hè
Jahquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is toch voorgoed door de shredder gehaald.
Heb je Andries al een mail gestuurd, dat wij de waarheid eisen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat om een reactie vragen gebeurt echt niet in een gemoedelijke cafésfeer, maar via telefoon of mail.
Ik heb het hele donkerbruine vermoeden dat Huub zijn eigen woordvoerder was, onder de noemer van 'een vriend'.
ooohh, je hebt het dus zelf verzonnen, ja zo ken ik het ook, mag Huub nog wel hier in het Vondelpark komen, al ligt het erg ver van Tilburg????quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:59 schreef sunny16947 het volgende:
Ja ik denk ik neem het blauwe meer, dat in de buurt is, ook maar even mee. Stel je voor dat Huub daar met zijn nieuwe vriendinnetje naar toe gaat terwijl zij daar zo'n leuke fandag hebben beleefd.
Nee. Ik ben niet zo eng eisend.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:02 schreef sunny16947 het volgende:
Heb je Andries al een mail gestuurd, dat wij de waarheid eisen.
Hebben ze daar dan ook al gezamenlijke romantische herinneringen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ooohh, je hebt het dus zelf verzonnen, ja zo ken ik het ook, mag Huub nog wel hier in het Vondelpark komen, al ligt het erg ver van Tilburg????
Heeej, ik was voor jou hè, ik heb nog gedreigd dat je wel terug zou komen als je gedronken had, nou daar had ie niet van terugquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De laatste drie letters van je naam zijn puicker dan deze post
Ik ben er ook een beetje naar van hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ooohh, je hebt het dus zelf verzonnen, ja zo ken ik het ook, mag Huub nog wel hier in het Vondelpark komen, al ligt het erg ver van Tilburg????
ah je hebt (betrouwbare) bronnen. Voor de draad ermee.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik ben niet zo eng eisend.
Daarbij geloof ik mijn bron volledig.
Dit geloof ik dus nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
ah je hebt (betrouwbare) bronnen. Voor de draad ermee.
Ja, dat is ook.quote:
Gelukkig. Houen zo. Ik geloof al helemaal niemand. Sinterklaas is er nog niet eens en heb me nu al tegengegeten aan al die speculaas.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Nu gelooft niemand meer een enkel woord van wat sunny zegt
Ja, want het IS een aanname.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:48 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Kom op je tweede stukje kan ik inkomen.
Maar je eerste stukje begrijp ik niet. Ik weet niet of hij zelf geweest is want dat hij gesignaleerd was met Andries dat wist ik niet, als het inderdaad zo is dat hij gesignaleerd is nou dan is het zeker duidelijk maar buiten dat. In dat stuk staan allemaal prive dingen die een ander niet kan weten zoals bijvoorbeeld ingetrapte deuren, telefoons gooien, zaak die niet goed loopt etc. etc. etc. en huub wordt in dat stuk helemaal schoongepraat en eigenlijk lag alles aan claire door heimwee etc. etc. en jij geloofd werkelijk dat het alleen een aanname is.
Ja, ik ging helemaal op Sunny haar posten af, echt ik sta helemaal perplex dat het dus niet waar is en Huub wel de bosjes van dat Blauwe meer onveilig mag maken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben er ook een beetje naar van hoor
Holle vaten klinken het hardst!quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Beschuldig mij eens van iets. Dikke kans dat ik het de moeite van het reageren niet waard vind.
Maar dit wordt wel het spreekwoordenhoekje van FOK! zo geloof ik. Cool!
Nou, nou? Eric heeft een huis bezichtigd en gekeurd (niet voor hem zelf) Dus dat kunnen de fokkertjes dan toch zelf wel raden en invullenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, want het IS een aanname.
Maar goed, misschien heeft hij het ook wel op die manier gedaan hoor, zou best kunnen. Ik sluit het niet uit. Feit is dat hij nu al een tijd een totale mediastop houdt, ook geen "lekkende Ericjes" meer oid, en ik denk dat dit verstandig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |