gegeten en gezopen en chillen aan het strand/zwembadquote:Op woensdag 18 november 2009 16:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
great mên.
Leuke dingen gedaan? Bijgekomen ?
thnxquote:
Nice. Wanneer willen jullie erin?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, gaat om boven. De keuken en woonkamer zijn geschilderd en de vloer beneden ligt er al in.
Weer een dik mokkel ondergekotst?quote:
Timmetjuh & Anne zitten er warm bijquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nice. Wanneer willen jullie erin?
bronquote:20 November 2009
Eerste atlantische vlucht met A380
Een A380 van Air France, het grootste passagiersvliegtuig ter wereld, maakt vandaag voor het eerst de oversteek van Parijs naar New York. Air France is de eerste Europese luchtvaartmaatschappij die met de A380 vliegt.
Op de eerste transatlantische vlucht gaan 538 passagiers mee. Onder hen zijn 380 luchtvaartfanaten die op een veiling van Air France op een overtocht hadden geboden. Hoeveel die veiling heeft opgeleverd, is niet bekendgemaakt.
Vanaf maandag draait de A380 mee in de dienstregeling van Air France. Emirates, Singapore Airlines en Qantas hebben het toestel al in gebruik.
Nee, niemand onder gekotst, avondje stappen met wat vrienden. Als er geen vrouwen bij zijn, halen we altijd New Kids 'quotes' aan. Blijkbaar kon ik er niet mee stoppen toen ik thuis kwamquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nice. Wanneer willen jullie erin?
[..]
Weer een dik mokkel ondergekotst?
Word je daar niet helemaal para van na een tijdje?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:09 schreef Anne het volgende:
* Anne kan vanuit haar tuin de vliegtuigjes spotten
En lezen wat er op het vliegtuig staat.
Van het voorbij vliegen? Nee hoor. Ik hoor ze niet hè? Dat is het fijne.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:58 schreef invine het volgende:
[..]
Word je daar niet helemaal para van na een tijdje?
Oh dat valt nog mee, als je none stop die vliegtuigen over hoort komen zou ik wel para wordenquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Van het voorbij vliegen? Nee hoor. Ik hoor ze niet hè? Dat is het fijne.
Ik hoor ze alleen als ze gaan opstijgen, dan voel je even 2 seconden het huis zachtjes trillen. Dat was het.
Dat is bij mijn vriend in zijn ouderlijk huis wel zo, maar dat hoor je op een gegeven moment ook niet meer.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:28 schreef invine het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee, als je none stop die vliegtuigen over hoort komen zou ik wel para worden
heb der al in gezeten, was het eerste vliegtuig waarbij ik mijn twijfels had of die wel de lucht in zou komenquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:52 schreef Dingest het volgende:
Een vriend van mij is afgelopen zomer bij een luchtshow in Parijs geweest, waar dat ding ook opsteeg. Ze hadden het ook gefilmd, en het is echt absurd om te zien hoe zo'n log apparaat de lucht in gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |