vette velgen man!quote:Op zondag 8 november 2009 16:48 schreef Sounddragon het volgende:
Nieuw vs oud (achter)![]()
[ afbeelding ]
oud onder de auto..
[ afbeelding ]
Nieuw onder de auto![]()
[ afbeelding ]
Tis wel een verbetering, nu zijn de wielkasten een beetje gevuld; velgen maken de auto
het is dat ik al voorzien ben ....quote:Op maandag 9 november 2009 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Zal er nog wel vaker komenHeb niet echt aan tijd gehad bij jou te buurten, en had constant mooie vrouwen om me heen, wat interessanter ook he?
jaarbeursquote:Op donderdag 12 november 2009 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
En waar moet ik morgen zijn voor de mooie vrouwen in Utrecht?
Dat komt mooi uit, daar zit ik morgenquote:
ik weet niet precies wat er komtquote:Op donderdag 12 november 2009 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, daar zit ik morgenIs de margriet winter fair weer tegelijk met Logistica? Dat was 3 jaar gelden zo, en dat is toch jou smaak vrouwen?
Jij bent geen milf. Dus voel je maar niet aangesprokenquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:04 schreef Anne het volgende:
Laten we het vrouwvriendelijk houden hè.
even een pta mopje danquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
vrijdag is de dag van de liefde, en 13 is een geluksgetal (kijk maar naar het christendom.. 12 apostelen + jezus is een club van 13 man)
du hast gewonnen!quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Woar ist fleisch!!!!!
Gemist worden door Annequote:Op donderdag 5 november 2009 19:18 schreef Anne het volgende:
En waar is vlad eigenlijk? En Xtreem?
Niet getrouwd. Niet naar Brazilië geweestquote:Op donderdag 5 november 2009 21:04 schreef lipje het volgende:
[..]
Het laatste wat ik van Vlad gehoord heb is dat ie ging ontdooien in Brazilië![]()
Zou ie ondertussen getrouwd zijn met een "big mamma" ?
Hij is ook niet meer zoveel op MSN
weinig verandert...quote:Op zondag 15 november 2009 01:20 schreef PeuRac het volgende:
Totdat ik me verveelde bij mn ouders en nog ff online kwam
En ohja, hoe kom je op het idee om op zondag ochtend 11u een zakelijke brunch af te sprekenfijn zulke compagnons.
Truste
tis hier f*cking koudquote:Op woensdag 18 november 2009 15:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoe was de vakantie?
beter dan de shit hier in NL zeker
great mên.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tis hier f*cking koud, vakantie was geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |