Geen PTA mod, maar nu ergens anders?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen PTA mod meer... voelt wel raar hoor
Yup.. Ff paar maandjes het elfstedenforum, en dan helemaal weg als modquote:Op donderdag 10 december 2009 22:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Geen PTA mod, maar nu ergens anders?
Beetje afbouwen is goed voor jequote:Op donderdag 10 december 2009 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Yup.. Ff paar maandjes het elfstedenforum, en dan helemaal weg als mod
Welke van de 2? (tivoli)quote:Op vrijdag 11 december 2009 04:24 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac heeft Sjoewe of een sjoewe look-a-like gezien @ tivoli (wat een KUT tent trouwens)
hoi en zoquote:Op donderdag 10 december 2009 21:41 schreef Sjoegerd het volgende:
Hellow. Maar eens echt volwassen worden en PUB (
) verlaten.
ik had in het begin (net nadat ik geen mod meer was) nog steeds de compulsieve drang om echt alle topics te openen in een tabblad om de reacties na te lezen.duurde ff voordat dat er af was zegquote:Op donderdag 10 december 2009 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen PTA mod meer... voelt wel raar hoor
Auto is niet van mij, maar ben redelijk hoofdgebruikerquote:
Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat jouw smaak voor muziek en vrouwen anders is als die van mij.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:40 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan spreek je hem niet ff aan?![]()
De ene keer dat ik er was, was het goed te pruimen hoor
Oude gracht, niet de Helling.quote:
Mja, dat deed ik na een jaar al niet meer...quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik had in het begin (net nadat ik geen mod meer was) nog steeds de compulsieve drang om echt alle topics te openen in een tabblad om de reacties na te lezen.duurde ff voordat dat er af was zeg
Nu lees ik haast niets meer
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Auto is niet van mij, maar ben redelijk hoofdgebruiker. Het betreft een Opel Astra uit 2000.
Yup, ik was er bij een concert van After Forever en Autumn, en die hale zaal stond vol met gothic chicksquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat jouw smaak voor muziek en vrouwen anders is als die van mij.
Ik sprak em niet aan omdat ik te druk was met iemand anders.
Vertel, ik kan het hebbenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, dat deed ik na een jaar al niet meer...Op een gegeven moment weet je wel welke topics zeikgarantie hebben, en wat ook zonder toezicht wel rustig doorkabbelt
![]()
[..]Als ik zwart was geweest had er heirnu een mooi verpakte doodsverwensing gestaan
[..]
Yup, ik was er bij een concert van After Forever en Autumn, en die hale zaal stond vol met gothic chicks![]()
![]()
Jurken
Corsetten
![]()
Ach, het rijdquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou me nog liever aan een staalkabel in een lege fabriekshal ophangen dan dagelijks in een Opel Astra uit 2000 rijden.
Correctie, wat meer vermogen zou opzich wel lekker zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach, het rijd.. Zou zelf ook wel wat anders uitkiezen, maar ben niet ontevreden
.
Als ik echt zelf mocht kiezen een Volvo 850R of een S70R. T-5 volstaat ookquote:
Yooooooooooooooow, mijn broer heeft er wel een paar te staan. Wat is je budget?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:41 schreef Sjoegerd het volgende:
een Land Rover Series III mijn waardering ook wel krijgt.
Voorlopig nog helemaal niksquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Yooooooooooooooow, mijn broer heeft er wel een paar te staan. Wat is je budget?
Ah iemand met verstandquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik echt zelf mocht kiezen een Volvo 850R of een S70R. T-5 volstaat ook. Alhoewel een mooie oude Amazon of een Land Rover Series III mijn waardering ook wel krijgt
. Maar de 850/S70 zijn voor alledaags meer bruikbaar
Mijn ouders vinden het ook niks dat een van mijn autos al drie jaar in hun garage staat, en hun eigen auto buiten moet staanquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voorlopig nog helemaal niks. Daarbij ook last van tegenwerkende ouders.
Iemand moet het hebbenquote:
Maarja ik weet van mijzelf dat ik het opzich ook niet kan opbrengen. Tenzij ik fulltime ga werken en niet meer studerenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn ouders vinden het ook niks dat een van mijn autos al drie jaar in hun garage staat, en hun eigen auto buiten moet staanEn ik woon er geeneens meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |