Ach ja, ik las ergens iets van een waterhoofdachtig verschijnsel?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee hoor dat niet. Ik heb al 2x eerder een drain gehad dus ik weet wat ik kan verwachten. Bovendien is het zo dat mijn klachten verminderen/weggaan door dat gedoe dus ik ben een happy panda
Zwanger- misselijk- spugen - spugen - spugen- ziekenhuis.quote:[..]
Ik moet bijlezen geloof ikwat is er met Draakje?
Het wachten is killing he?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:34 schreef Bamba het volgende:
[..]
Met een blinddoek erbij ja![]()
Ze moeten nog geleverd worden
Wat naarquote:Op donderdag 5 november 2009 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach ja, ik las ergens iets van een waterhoofdachtig verschijnsel?![]()
Lang leve de drains dus! (hejje geen permanente drain of werkt dat niet bij jou?)
[..]
Zwanger- misselijk- spugen - spugen - spugen- ziekenhuis.
Maar morgen dus naar huis met speciale voeding en zo.
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
Wat waren dat dan voor smeersels die je op het toilet moest smeren?
Nou ja, niet op het toilet, maar op jezelf... en dáár neem ik aan, maar wat deed het?
Het heette Viagel. You do the math.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
Wat waren dat dan voor smeersels die je op het toilet moest smeren?
Nou ja, niet op het toilet, maar op jezelf... en dáár neem ik aan, maar wat deed het?
Frustratie? Wrom? heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:37 schreef ferrari_rood het volgende:
@Muis dat klinkt heftig sterkte ermee. En je weet ik woon in de buurt dus als je hulp nodig hebt roep je maar.
Ik ben nu uit frustratie een bakje b&j ijs aan het eten.
Als je zoveel overgeeft en vocht tekort gaat komen nemen ze je preventief op voor je lichaam gaat putten uit de reserves voor de baby.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat naaris alles verder ok met de baby?
Geen permdrain hopelijk want zo ernstig is het niethij hoeft er maar een paar dagen in als het goed is.
Ja maar er zal toch wel door de gastvrouw verteld zijn wat het zou móeten doen?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er ging niemand naar het tiolet
Dat lijkt me zooooo irritant. Wordt de boel gestimuleerd en voel je het niet tussen je oren.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het heette Viagel. You do the math.![]()
En Greys, voldeed mijn verslag een beetje aan de hooggespannen verwachtingen?![]()
It\s a match made in heavenquote:Op donderdag 5 november 2009 19:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je zoveel overgeeft en vocht tekort gaat komen nemen ze je preventief op voor je lichaam gaat putten uit de reserves voor de baby.
Hey..... jij hebt iets teveel en zij iets te weinig![]()
![]()
Pas maar op dat ze geen cyborg van je maken!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat naaris alles verder ok met de baby?
Geen permdrain hopelijk want zo ernstig is het niethij hoeft er maar een paar dagen in als het goed is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet hoe het met Drakekind is, maar meestal lijdt de moeder er een stuk meer onder dan de baby.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, maar waarom waren er dan twee flesjes?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het heette Viagel. You do the math.![]()
En Greys, voldeed mijn verslag een beetje aan de hooggespannen verwachtingen?![]()
Bij ons werd er de eerste keren wel wat gegiecheld als iemand naar de wc moest, maar dat was ook snel weer over. Gelukkig maar, want aangezien ik momenteel superveel drink i.v.m. diabetes moest ik ook onwijs veel naar de wcquote:Op donderdag 5 november 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar er zal toch wel door de gastvrouw verteld zijn wat het zou móeten doen?
Ik zie het helemaal voor me he, iedereen met gekruiste beentjes vooral NIET gaan plassen en als je dan toch moet er vooral drie keer bij zeggen dat je dat *hihihi* echt heus niet gaat smeren hoor! *hihihi*
Het voegt 'iets' toe aan de ervaring.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat lijkt me zooooo irritant. Wordt de boel gestimuleerd en voel je het niet tussen je oren.
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze geen cyborg van je maken!![]()
Ja hoor, maar je bent 5 jaar te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet hoe het met Drakekind is, maar meestal lijdt de moeder er een stuk meer onder dan de baby.![]()
Bummer. Denk je origineel te zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hoor, maar je bent 5 jaar te laat
Eentje maarquote:Op donderdag 5 november 2009 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bummer. Denk je origineel te zijn.Heb je dan al 5 jaar buizen door je hoofd lopen?
Helemaal zelf?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:47 schreef MrSubtle het volgende:
nu heb ik weer zin in ijs...
*zucht*
Naar de vriezer maar weer
Electrode.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Eentje maaralleen een elektrode, voor mijn implantaat
Het is prachtig! Mag ook wel voor al het geld wat erin gestoken is.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:52 schreef Muis006 het volgende:
Ja mijn verzekeraar doat niet aan eigen risico teruggave geloof ik.
Maar ik heb wel een skon hoofd vind ik
Er speelt een liedje door mijn hoofd van the Kelly Familyquote:Op donderdag 5 november 2009 19:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Eentje maaralleen een elektrode, voor mijn implantaat
You lucky bastard.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:58 schreef Muis006 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee de Kelly Family!
/zet hoorapparaat uit
Het is de moeite kan ik uit recente ervaring zeggenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:00 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, ik ging B&J uit de diepvries halen. Tot straks!
Kijk jij ook MTVquote:Op donderdag 5 november 2009 19:58 schreef Muis006 het volgende:
/zet hoorapparaat uit
Ik zal het voor je visualiserenquote:Op donderdag 5 november 2009 19:58 schreef Muis006 het volgende:
/zet hoorapparaat uit
Dan kunnen we nérgens meer over zeuren straks!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zal nooit meer zeuren dat ik last van mijn schouder heb en zovaak hoofdpijn als ik dat van Muis zo lees.
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kijk jij ook MTV![]()
Hier zag ik de Kelly Family pas een minuut geleden
Whehehehe, zullen we Hara met d'r stijltang er op los laten?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zal het voor je visualiseren
[ afbeelding ]
Overigens refereerde ik aan je implantaat
Je zou het goed doen in BNW
Aaargh Nok wat doe jequote:Op donderdag 5 november 2009 20:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zal het voor je visualiseren
[ afbeelding ]
Overigens refereerde ik aan je implantaat
Je zou het goed doen in BNW
Ik zit hier dus nog. Zonder B&J. Omdat er een kitten tussen buro en schoot geklemd ligt te slapen.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het is de moeite kan ik uit recente ervaring zeggen![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zit hier dus nog. Zonder B&J. Omdat er een kitten tussen buro en schoot geklemd ligt te slapen.
*fluistert naar Satsu*quote:
Zie je wel dat jij poezels ook lief vindt.quote:
Hij is zo verschrikkelijk. En je kunt echt vanalles verzinnen op die klotemelodie.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoor nog liever de Kelly familie dan dat ik heb een tuintje in mijn hart geblaat.
Kom maar hier kijken, kunnen we live roddelen over "DE HEFTIGSTE AFLEVERING OOIT"quote:Op donderdag 5 november 2009 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*fluistert naar Satsu*
Over 22 minuten gaan we via de diepvries naar de bank.
Nee tis een copycatquote:Op donderdag 5 november 2009 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zie je wel dat jij poezels ook lief vindt.![]()
Is dat nieuwe topic ook van jouw hand? Wie is de inspiratie?
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij is zo verschrikkelijk. En je kunt echt vanalles verzinnen op die klotemelodie.
Zit ik hier op de bank, komt Bijoux bij me liggen in mijn armen. Zit er gelijk in mijn kop: er ligt een poezje op mijn schoot, het is Bijouxhoeoe. Op die melodie dus.
grrrrrrrr
De 'metrotekstueel' rukt opquote:
Waarom krijg ik telkens uitnodigingen van jou als ik lekker comfi in mijn huispak met kat op schoot genesteld zit en de deur niet uit te slaan ben?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kom maar hier kijken, kunnen we live roddelen over "DE HEFTIGSTE AFLEVERING OOIT".
* MrSubtle zet alvast thee en pakt koekjes
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:14 schreef Cat22 het volgende:
Waarom krijg ik telkens uitnodigingen van jou als ik lekker comfi in mijn huispak met kat op schoot genesteld zit en de deur niet uit te slaan ben?![]()
Laten we eens iets plannen: volgende week Robinson kijken bij jou! Met thee en koekjes. Ga jouw plintjes meteen inspecteren.
quote:
Jij gaat Naartjie echt niet aardig vinden.quote:ach ik vind poezen best lief, alleen vind ik ze vies omdat ze in je wasbak pissen en over de aanrecht lopen en zo![]()
. Ik ben niet echt een katten-mens, en als ze konijntjes onthoofden dan vind ik het stomme strontbeesten
maar dat is meestal tijdelijk
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nok, ik nu dankzij jou (
) er ligt een hondje op mijn schoot en het is blooohoohoot
![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]maar dan is het voor de echt, dat durf ik heul niet
Waar is het roze handtasje als je het nodig hebtquote:Op donderdag 5 november 2009 20:15 schreef MrSubtle het volgende:maar dan is het voor de echt, dat durf ik heul niet
ik stuur alleen kusjes naar mijn mede Posse-membersquote:
Nee, nu zijn dr tweequote:Op donderdag 5 november 2009 20:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nu geen eenzame maniak meer
Wie is Naartje, en waarom niet?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:15 schreef Cat22 het volgende:
Jij gaat Naartjie echt niet aardig vinden.
Zet je hem ook even in je bladwijzers? Ik zocht me ook elke keer kapotquote:Op donderdag 5 november 2009 20:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waar is het roze handtasje als je het nodig hebt
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
Zet je hem ook even in je bladwijzers? Ik zocht me ook elke keer kapot
SC #284 - Waar MB op haar telefoon zit
Muis heeft die kwaal ookquote:Op donderdag 5 november 2009 20:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, nu zijn dr twee![]()
En denk maar niet dat ik het nog uit mn kop krijg thank you very much
Naartjie:quote:Op donderdag 5 november 2009 20:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wie is Naartje, en waarom niet?
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Naartjie:
[ afbeelding ]
Loopt over het aanrecht, pist in de wasbak en als hij zou durven beet hij een knijn haske dood.
Naartjie
Ik zou prima kunnen leven zonder zijn gepis in de wasbak.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik snap dat gewoon niet... dat is toch gewoon vervelend / vies?
Ik was vergeten er een fles bier en de afstandsbediening bij te leggen.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik snap dat gewoon niet... dat is toch gewoon vervelend / vies?
edit: hij zit wel heel vadzig
Het konijnen verhaal boeit me eigenlijk niet, het is een roofdier, hoewel ik natuurlijk wel boos/verdrietig ben als het bij een konijn gebeurt dat ik kenquote:
Ik vind katten wel altijd heel grappig om te zienquote:Op donderdag 5 november 2009 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was vergeten er een fles bier en de afstandsbediening bij te leggen.Hij is koning van de belachelijke houdingen.
Ik wilde graag naar deze, maar hoe de neuk kom je aan kaartjes? Je kan ze volgens mij niet eens echt kopen ofzo? Gewoon winnenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik was dr bij in Rotterdam trouwens, dat was onwijs lachen, die MTV Awards toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:40 schreef MrSubtle het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(robinson spoiler)VrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jubelen om een serie
![]()
Jamaar 't was terecht hoor in dit gevalquote:
Jeweets, me and my posse going to tha Zooquote:Op donderdag 5 november 2009 20:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jamaar 't was terecht hoor in dit geval![]()
.
Ja, ga er maar over klagen tijdens je wijven-dierentuinmeet [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:40 schreef MrSubtle het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(robinson spoiler)JUBEL ENDE JUICH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.End dei laf joe.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jeweets, me and my posse going to tha Zoo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JUBEL ENDE JUICH!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja da's dan wel weer jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Kweenie, wij kregen toen kaartjes via Virginquote:Op donderdag 5 november 2009 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wilde graag naar deze, maar hoe de neuk kom je aan kaartjes? Je kan ze volgens mij niet eens echt kopen ofzo? Gewoon winnen![]()
En tjah U2, leuke band hoor, maar vind het zo cliche zoiets te nomineren voor 'Best Rock', dan winnen ze wss meteen door de grote schare fans terwijl ze al jaaaaaren niet echt iets wereldschokkends meer uitbrengen. De eerste paar albums waren echt baanbrekend, dat heeft ze op de kaart gezet. Nu maken ze gewoon normale, acceptable 13 in een dozijn pop/rock.
En Kings of Leon en dat soort dingen (snow patrol en noem het maar op), dat mag toch ook echt geen 'rock' heten... Het is toch gewoon pop met een heeeul klein beetje extra gitaar.
Rock is Green Day, Foo Fighters, Linkin Park (LP wel genomineerd) of als je dan commercieel wil dingen als Nickelback ofzo.
Je hebt toch wel MTV opstaan héquote:Op donderdag 5 november 2009 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Q![]()
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=731
Nou er word gewoon veel gevarieerder gedraaid. Op 538 of Q-music hoor je soms zelfs Metallica voorbij komenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kweenie, wij kregen toen kaartjes via Virgin![]()
En we hadden stembussen in de winkels waarin mensen hun stemmen konden doen en waarmee ze kaartjes konden winnen![]()
Ik vind Green Day en zo ook nog gewoon pop![]()
Tegenwoordig is alles pop, dr is nog maar een dunne lijn vaak tussen R&B en pop, dance en pop, rock en pop etc etc.
Nee joh, ik vind er echt wel duidelijker een verschil tussen hoor. Wat vind jij dan echt rock?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:08 schreef oh-oh het volgende:
Mjah, ik vind t wel een popbandje hoor, Muse das toch ook gewoon pop en geen rock?
Oh , van al die optredens wil ik alleen Beyoncé zien, ik haak denk ik af en check youtube wel later
Oeh! Shirley!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Q![]()
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=731
Nope, zeg dat dan ff eerderquote:Op donderdag 5 november 2009 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel MTV opstaan hé
Green Day nu, die openen de EMA's
Jij durftquote:Op donderdag 5 november 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
HYPER
HYPER
HYPER
Bijna topic nummer 300!![]()
Kut voor loetjequote:Op donderdag 5 november 2009 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, zeg dat dan ff eerder![]()
Ik was pas laat thuis; eerst werkoverleg en zorgen dat ik voor 19 uur bij de DA was voor Loetjes nieuwe pijnstiller.
Deze is vloeibaar en hoeft maar 1x per dag.
Nu maar hopen dat ie dit beter verdraagt![]()
De DA verdenkt hem overigens van een virusinfectie die z'n gebit aantast, dus wrs. moet ie na de amoxi-kuur nog aan de prednison![]()
Over prednison gesproken...Q, al wat gewend aan de medicijnen?
En Muizelientje...wat een verhaal zeg! Een drain in je lieftallige bolletje![]()
Maar wel super dat de tumor zo goed slinkt! Het is trouwens een goedaardige tumor neem ik aan?
En wat voor aandoening heb je eiks precies?
MB, ik kan het me heel goed voorstellen hoor.
Tegenwoordig, als er hier weer gezeur is, ga ik wel elders surfen of tv kijken ofzo.
Kan het ook niet zo goed hebben eiks.
Maar ik hoop wel dat je gewoon meedoet met SS![]()
Pas maar op, straks is er weel een relquote:Op donderdag 5 november 2009 21:16 schreef Greys het volgende:HYPER
HYPER
HYPER
Bijna topic nummer 300!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |