De 'metrotekstueel' rukt opquote:
Waarom krijg ik telkens uitnodigingen van jou als ik lekker comfi in mijn huispak met kat op schoot genesteld zit en de deur niet uit te slaan ben?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kom maar hier kijken, kunnen we live roddelen over "DE HEFTIGSTE AFLEVERING OOIT".
* MrSubtle zet alvast thee en pakt koekjes
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:14 schreef Cat22 het volgende:
Waarom krijg ik telkens uitnodigingen van jou als ik lekker comfi in mijn huispak met kat op schoot genesteld zit en de deur niet uit te slaan ben?![]()
Laten we eens iets plannen: volgende week Robinson kijken bij jou! Met thee en koekjes. Ga jouw plintjes meteen inspecteren.
quote:
Jij gaat Naartjie echt niet aardig vinden.quote:ach ik vind poezen best lief, alleen vind ik ze vies omdat ze in je wasbak pissen en over de aanrecht lopen en zo![]()
. Ik ben niet echt een katten-mens, en als ze konijntjes onthoofden dan vind ik het stomme strontbeesten
maar dat is meestal tijdelijk
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nok, ik nu dankzij jou (
) er ligt een hondje op mijn schoot en het is blooohoohoot
![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]maar dan is het voor de echt, dat durf ik heul niet
Waar is het roze handtasje als je het nodig hebtquote:Op donderdag 5 november 2009 20:15 schreef MrSubtle het volgende:maar dan is het voor de echt, dat durf ik heul niet
ik stuur alleen kusjes naar mijn mede Posse-membersquote:
Nee, nu zijn dr tweequote:Op donderdag 5 november 2009 20:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nu geen eenzame maniak meer
Wie is Naartje, en waarom niet?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:15 schreef Cat22 het volgende:
Jij gaat Naartjie echt niet aardig vinden.
Zet je hem ook even in je bladwijzers? Ik zocht me ook elke keer kapotquote:Op donderdag 5 november 2009 20:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waar is het roze handtasje als je het nodig hebt
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
Zet je hem ook even in je bladwijzers? Ik zocht me ook elke keer kapot
SC #284 - Waar MB op haar telefoon zit
Muis heeft die kwaal ookquote:Op donderdag 5 november 2009 20:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, nu zijn dr twee![]()
En denk maar niet dat ik het nog uit mn kop krijg thank you very much
Naartjie:quote:Op donderdag 5 november 2009 20:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wie is Naartje, en waarom niet?
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Naartjie:
[ afbeelding ]
Loopt over het aanrecht, pist in de wasbak en als hij zou durven beet hij een knijn haske dood.
Naartjie
Ik zou prima kunnen leven zonder zijn gepis in de wasbak.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik snap dat gewoon niet... dat is toch gewoon vervelend / vies?
Ik was vergeten er een fles bier en de afstandsbediening bij te leggen.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik snap dat gewoon niet... dat is toch gewoon vervelend / vies?
edit: hij zit wel heel vadzig
Het konijnen verhaal boeit me eigenlijk niet, het is een roofdier, hoewel ik natuurlijk wel boos/verdrietig ben als het bij een konijn gebeurt dat ik kenquote:
Ik vind katten wel altijd heel grappig om te zienquote:Op donderdag 5 november 2009 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was vergeten er een fles bier en de afstandsbediening bij te leggen.Hij is koning van de belachelijke houdingen.
Ik wilde graag naar deze, maar hoe de neuk kom je aan kaartjes? Je kan ze volgens mij niet eens echt kopen ofzo? Gewoon winnenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik was dr bij in Rotterdam trouwens, dat was onwijs lachen, die MTV Awards toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |