Het is prachtig! Mag ook wel voor al het geld wat erin gestoken is.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:52 schreef Muis006 het volgende:
Ja mijn verzekeraar doat niet aan eigen risico teruggave geloof ik.
Maar ik heb wel een skon hoofd vind ik
Er speelt een liedje door mijn hoofd van the Kelly Familyquote:Op donderdag 5 november 2009 19:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Eentje maaralleen een elektrode, voor mijn implantaat
You lucky bastard.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:58 schreef Muis006 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee de Kelly Family!
/zet hoorapparaat uit
Het is de moeite kan ik uit recente ervaring zeggenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:00 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, ik ging B&J uit de diepvries halen. Tot straks!
Kijk jij ook MTVquote:Op donderdag 5 november 2009 19:58 schreef Muis006 het volgende:
/zet hoorapparaat uit
Ik zal het voor je visualiserenquote:Op donderdag 5 november 2009 19:58 schreef Muis006 het volgende:
/zet hoorapparaat uit
Dan kunnen we nérgens meer over zeuren straks!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zal nooit meer zeuren dat ik last van mijn schouder heb en zovaak hoofdpijn als ik dat van Muis zo lees.
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kijk jij ook MTV![]()
Hier zag ik de Kelly Family pas een minuut geleden
Whehehehe, zullen we Hara met d'r stijltang er op los laten?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zal het voor je visualiseren
[ afbeelding ]
Overigens refereerde ik aan je implantaat
Je zou het goed doen in BNW
Aaargh Nok wat doe jequote:Op donderdag 5 november 2009 20:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zal het voor je visualiseren
[ afbeelding ]
Overigens refereerde ik aan je implantaat
Je zou het goed doen in BNW
Ik zit hier dus nog. Zonder B&J. Omdat er een kitten tussen buro en schoot geklemd ligt te slapen.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het is de moeite kan ik uit recente ervaring zeggen![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zit hier dus nog. Zonder B&J. Omdat er een kitten tussen buro en schoot geklemd ligt te slapen.
*fluistert naar Satsu*quote:
Zie je wel dat jij poezels ook lief vindt.quote:
Hij is zo verschrikkelijk. En je kunt echt vanalles verzinnen op die klotemelodie.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoor nog liever de Kelly familie dan dat ik heb een tuintje in mijn hart geblaat.
Kom maar hier kijken, kunnen we live roddelen over "DE HEFTIGSTE AFLEVERING OOIT"quote:Op donderdag 5 november 2009 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*fluistert naar Satsu*
Over 22 minuten gaan we via de diepvries naar de bank.
Nee tis een copycatquote:Op donderdag 5 november 2009 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zie je wel dat jij poezels ook lief vindt.![]()
Is dat nieuwe topic ook van jouw hand? Wie is de inspiratie?
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij is zo verschrikkelijk. En je kunt echt vanalles verzinnen op die klotemelodie.
Zit ik hier op de bank, komt Bijoux bij me liggen in mijn armen. Zit er gelijk in mijn kop: er ligt een poezje op mijn schoot, het is Bijouxhoeoe. Op die melodie dus.
grrrrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |