RTL 7quote:Op donderdag 5 november 2009 18:25 schreef Rancune het volgende:
Welke zender is het?
Jubileumquote:
Dat zou helemaal mooi zijn.quote:
Ja je hebt wat gemistquote:
Afellay gaat weer eens excellerenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:01 schreef lookinforyou het volgende:
En wie gaat die ene waarschijnlijk zwaar bevochten goal scoren?
Ik ga voor Reis, maar twijfel....
Dzsudzsak gaat scoren.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:08 schreef Leso_Varen het volgende:
Afellay gaat weer eens excellerenNatuurlijk met een geweldig afstandsschot die doet denken aan de goal van Babel gisteren!
nou lekker, meteen uit het werk dwars door de spits naar Eindhovenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:04 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Idd, alhoewel het wel lekker is dat je wat vroeger thuis bent en de volgende dag er half 7 weer uit moet
volgens mij viel hij laatst nog in, verder zit hij in een enorm vorm dipquote:Op donderdag 5 november 2009 22:59 schreef Robbiev85 het volgende:
ja, wat is er met Marcellis aan de hand, daar heb ik allang niks meer van gehoord
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:02 schreef mediaconsument het volgende:
Dat gaat prijsschieten worden vanavond. 0-4!
bah nog steeds, erg jammer.. hoop dat hij er toch snel bovenop komt!quote:Op donderdag 5 november 2009 23:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij viel hij laatst nog in, verder zit hij in een enorm vorm dip
Geen idee hoe hij het in jong PSV doet, maar volgens mij is Rutten sowieso niet gecharmeerd van Marcellis.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:00 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij viel hij laatst nog in, verder zit hij in een enorm vorm dip
mwah Marcellis was wel erg lovend over Rutten. Bij Jong PSV doet hij het ook niet echt bijzonder meldde laatst iemand hier in dit topic die een wedstrijd gezien hadquote:Op donderdag 5 november 2009 23:07 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij het in jong PSV doet, maar volgens mij is Rutten sowieso niet gecharmeerd van Marcellis.
In 88 ging het ook telkens zo. Rutten heeft kennelijk veel geleerd van Hiddink.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:17 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan me er ook niet druk om maken, hoor.
Ze spelen vorige week nog 3 wedstrijden in 1 week tijd met dramategenstanders als Vitesse.
1-1 op z'n Hiddinks, vergeten die hap.
Toch leuk applaus van Gronkjaer gekregenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:30 schreef KELDER het volgende:
Gelukkig niet al te koud in t stadion, EN bier... weliswaar evenementenbier van 2,7%, maar bier desalniettemin.
Tenminste niet verloren, wedstrijd snel vergeten en hopen dat als we kopenhagen nog een keer loten dat t ergens in de lente is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |