RTL 7quote:Op donderdag 5 november 2009 18:25 schreef Rancune het volgende:
Welke zender is het?
Jubileumquote:
Dat zou helemaal mooi zijn.quote:
Ja je hebt wat gemistquote:
Afellay gaat weer eens excellerenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:01 schreef lookinforyou het volgende:
En wie gaat die ene waarschijnlijk zwaar bevochten goal scoren?
Ik ga voor Reis, maar twijfel....
Dzsudzsak gaat scoren.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:08 schreef Leso_Varen het volgende:
Afellay gaat weer eens excellerenNatuurlijk met een geweldig afstandsschot die doet denken aan de goal van Babel gisteren!
nou lekker, meteen uit het werk dwars door de spits naar Eindhovenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:04 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Idd, alhoewel het wel lekker is dat je wat vroeger thuis bent en de volgende dag er half 7 weer uit moet
volgens mij viel hij laatst nog in, verder zit hij in een enorm vorm dipquote:Op donderdag 5 november 2009 22:59 schreef Robbiev85 het volgende:
ja, wat is er met Marcellis aan de hand, daar heb ik allang niks meer van gehoord
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:02 schreef mediaconsument het volgende:
Dat gaat prijsschieten worden vanavond. 0-4!
bah nog steeds, erg jammer.. hoop dat hij er toch snel bovenop komt!quote:Op donderdag 5 november 2009 23:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij viel hij laatst nog in, verder zit hij in een enorm vorm dip
Geen idee hoe hij het in jong PSV doet, maar volgens mij is Rutten sowieso niet gecharmeerd van Marcellis.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:00 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij viel hij laatst nog in, verder zit hij in een enorm vorm dip
mwah Marcellis was wel erg lovend over Rutten. Bij Jong PSV doet hij het ook niet echt bijzonder meldde laatst iemand hier in dit topic die een wedstrijd gezien hadquote:Op donderdag 5 november 2009 23:07 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij het in jong PSV doet, maar volgens mij is Rutten sowieso niet gecharmeerd van Marcellis.
In 88 ging het ook telkens zo. Rutten heeft kennelijk veel geleerd van Hiddink.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:17 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan me er ook niet druk om maken, hoor.
Ze spelen vorige week nog 3 wedstrijden in 1 week tijd met dramategenstanders als Vitesse.
1-1 op z'n Hiddinks, vergeten die hap.
Toch leuk applaus van Gronkjaer gekregenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:30 schreef KELDER het volgende:
Gelukkig niet al te koud in t stadion, EN bier... weliswaar evenementenbier van 2,7%, maar bier desalniettemin.
Tenminste niet verloren, wedstrijd snel vergeten en hopen dat als we kopenhagen nog een keer loten dat t ergens in de lente is
Klopt niet lijkt me. Of Koevermans wedstrijdfit is lijkt me eerder de vraag...quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:38 schreef MMUFC het volgende:
Op VI.nl hebben ze voor iedere speelronde een lijstje met blessures en afwezigen..
PSV: Ooijer (knie), Kromkamp (knie), Vukovic (niet wedstrijdfit).
Snap alleen niet hoe ze aan het feit komen dat Vukovic niet kan spelen(anders had er onzeker gestaan) omdat hij nog niet wedstrijdfit is.. gister viel hij in.. dus dan kan hij, lijkt mij, ook tegen ADO spelen...
En anders is ook CFR Cluj er nogquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:28 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben tevreden met 1 puntje. De volgende wedstrijd tegen Sparta Praag thuis gewoon winnen.
Die aanvallers komen niet voorbij mijquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:06 schreef Buitendam het volgende:
Met 7 bussen naar ADO, zondag.
Uitstekend, hoor.
nigga, whut?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:07 schreef Ammi het volgende:
[..]
Die aanvallers komen niet voorbij mij
Ik heb liever gewoon thuis van Praag winnenquote:
Amen to that.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon thuis van Praag winnen
Ik stel voor om gewoon allebei de wedstrijden te winnenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon thuis van Praag winnen
Wat hij dus zegt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:16 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik stel voor om gewoon allebei de wedstrijden te winnen
Nice een goede verdediger is altijd prettigquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:38 schreef rubbereend het volgende:
Rutten: \"Vukovic klopt op de deur\"
8 toch? 7 vanuit Eindhoven en 1 randstadbus.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:06 schreef Buitendam het volgende:
Met 7 bussen naar ADO, zondag.
Uitstekend, hoor.
Leuk ook die reacties op dat dammertjequote:Op zaterdag 7 november 2009 16:38 schreef rubbereend het volgende:
Rutten: \"Vukovic klopt op de deur\"
Kom op Bossie, PSV was ook niet sterk in Praag maar won de zondag erop tegen Feyenoord een van de beste wedstrijden van het seizoen.quote:Op zondag 8 november 2009 00:34 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens morgen geen overwinning. Psv is echt zwaar overschat... damn wat was dat slecht in Denemarken.
Geen waardevolle spelers denk ik. Misschien komt er belangstelling voor Dzsudzsak. Afellay speelt minder dan vorig jaar, dus ik denk dat die wel tot het eind van het seizoen blijft. Ik hoop dat Salcido vertrekt, en misschien nog een paar spelers worden verhuurd (o.a. Nijland).quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Hmm trouwens over een kleine 2 maandjes de winterstop. Niemand bang dat er spelers vertrekken?
Hoe dan ook...ALS ze winnen doen we sowieso goeie zaken!quote:Op zondag 8 november 2009 11:26 schreef lookinforyou het volgende:
Zal wel weer een vette 0-1 worden vanmiddag
Al wordt het 9-10, zolang we maar drie punten pakken.quote:Op zondag 8 november 2009 11:26 schreef lookinforyou het volgende:
Zal wel weer een vette 0-1 worden vanmiddag
BoWa, wanneer kan ik de foto's verwachten?quote:Op zondag 8 november 2009 12:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al wordt het 9-10, zolang we maar drie punten pakken.
Heeft hij meestal tegen een ploeg uit het rechterrijtje, nu weer dus...quote:Op zondag 8 november 2009 14:54 schreef appelsientje het volgende:
Tiovonen heeft het ook op z'n heupen
weer lekker positiefquote:Op zondag 8 november 2009 14:57 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Heeft hij meestal tegen een ploeg uit het rechterrijtje, nu weer dus...
Oh, ik ben blij dat hij het goed doet vandaag hoor. Heel goed zelfs. Maar werd ook wel weer eens tijdquote:
Ik ook natuurlijk, maar dit kan ook een begin zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 15:32 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Oh, ik ben blij dat hij het goed doet vandaag hoor. Heel goed zelfs. Maar werd ook wel weer eens tijd. En ik zou 'm graag eens in een belangrijke wedstrijd zien scoren.
Wordt lastig kiezen voor Rutten. Al zou ik Koevermans wel het vertrouwen geven, maar Reis en nu Toivonen doen het ook goed. Luxeprobleemquote:Op zondag 8 november 2009 15:33 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik ook natuurlijk, maar dit kan ook een begin zijn.
En een hattrick is prachtig natuurlijk
Heerlijk toch om zo'n probleem te hebbenquote:Op zondag 8 november 2009 15:35 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Wordt lastig kiezen voor Rutten. Al zou ik Koevermans wel het vertrouwen geven, maar Reis en nu Toivonen doen het ook goed. Luxeprobleem.
Dacht ik ook aan net ja.quote:Op zondag 8 november 2009 15:35 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Wordt lastig kiezen voor Rutten. Al zou ik Koevermans wel het vertrouwen geven, maar Reis en nu Toivonen doen het ook goed. Luxeprobleem.
quote:Op zondag 8 november 2009 00:34 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens morgen geen overwinning. Psv is echt zwaar overschat...
Echte, snaarstrakke, assistsquote:Op zondag 8 november 2009 15:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Kan het niet volgen. Echte assists, of frommelwerk?
Het probleem is inderdaad dat hij echt te weinig scoort. Maar als hij er in komt/staat creëert hij wel altijd een hoop dreiging/onrust in de verdediging, waardoor er gaten vallen.quote:Op zondag 8 november 2009 14:57 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Heeft hij meestal tegen een ploeg uit het rechterrijtje, nu weer dus...
quote:Op zondag 8 november 2009 15:35 schreef Skylark. het volgende:
Trouwens, complimenten voor het plaatje in de OP.
OK,quote:
Nee.quote:Op zondag 8 november 2009 18:11 schreef BeamofLight het volgende:
Bossie is er nog wa gereld in Denemarken. Of hedde nog blonde wijfuh geneuqt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |