Ik kijk het standaard met teletekst 888 open!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:20 schreef Soohr het volgende:
[..]
ik ber er wel voor dat Peter altijd ondertiteling krijgt
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:26 schreef PM-girl het volgende:
Ik stem voor ondertiteling bij Wietse. Misschien dat het als een soort autocue kan werken voor hem, zegt 'ie ook eens wat.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:39 schreef Adelante het volgende:
Wat gaf Peter nou aan Hanneke voor d'r verjaardag?
Haha - hij geeft op verjaardagen buisjes met sperma van het beste peerd op stalquote:
Ja, want Jo is onwijs christelijk, die zal wel eerst willen trouwenquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:31 schreef Adelante het volgende:
Ze is wel geiler dan die andere, by far
So truequote:Op donderdag 5 november 2009 22:27 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Andere stembanden was een beter idee
Hannekequote:Op zondag 8 november 2009 17:33 schreef Duderella het volgende:
Ik hoop niet dat Peteg voor Saskia kiest.
Daar is ze veel te leuk voor.
waarom moest ie dan veranderen voor t progr? Of zou ie dat dan uit zichzelf hebben gedaan? Want zo geef je wel een verkeerd beeld door aan de vrouwen.quote:Op zondag 8 november 2009 16:49 schreef W00fer het volgende:
Hmm, ik denk dat Jos is zoals in de eerste voorstelaflevering (uit mei dit jaar). Daar was hij arrogant, en een macho. Later is hij veranderd voor het programma in lief en aardig. Volgens mij is hij in het echt een stuk harder.
Hij heeft dat uit zichelf gedaan natuurlijk. Je laat tijdens je eerste afspraakjes je negatieve kanten toch niet zien?quote:Op zondag 8 november 2009 18:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
waarom moest ie dan veranderen voor t progr? Of zou ie dat dan uit zichzelf hebben gedaan? Want zo geef je wel een verkeerd beeld door aan de vrouwen.
Ik hoop wel dat Peter voor Saskia kiest - ik vind hem wat spontaner omgaan met Hanneke, maar sommige mensen hebben nu eenmaal dat als ze iemand leuk vinden ze wat meer gesloten omgaan met die persoon.quote:Op zondag 8 november 2009 17:33 schreef Duderella het volgende:
nee dat niet. Maar ik ga me ook niet totaal anders voordoen ofzo. En dit is al meer dan 'eerste afsrpaakjes'. Maar goed, weet niet hoe het buiten de cameras er aan toe gaat...quote:Op zondag 8 november 2009 18:33 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Hij heeft dat uit zichelf gedaan natuurlijk. Je laat tijdens je eerste afspraakjes je negatieve kanten toch niet zien?
Ja dat is wel zo, ik heb al vanaf het begin Hanneke geroepen, dat past gewoon goedquote:Op zondag 8 november 2009 17:33 schreef Duderella het volgende:
Hij kiest voor Audrey, maar ergens denk ik dat dat ook niet eeuwig duurt. Hans is wel rustig in groepjes maar verder best een aardige prater. Audrey is zo traag en saai. Ja ze is gevoelig, dat is het enige dat ze heeft wat Hans zoekt, maar verder...quote:Op zondag 8 november 2009 16:08 schreef Terreros85 het volgende:
En dat Hans vanavond onverwachts toch nog Jo kiest. En dat Audrey flipt
Dat iemand rustig is, betekend niet ook automatisch saaiquote:Op zondag 8 november 2009 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, ik heb al vanaf het begin Hanneke geroepen, dat past gewoon goed
Saskia is wel het leukste, maar ik denk dat Peteg wel snel uitgekeken op haar is, ze is zo rustig.
Hij is zo'n lompe boer, daar kan Hanneke het beste meer overweg
audrey is gewoon verlegen, die komt nog wel losquote:Op zondag 8 november 2009 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij kiest voor Audrey, maar ergens denk ik dat dat ook niet eeuwig duurt. Hans is wel rustig in groepjes maar verder best een aardige prater. Audrey is zo traag en saai. Ja ze is gevoelig, dat is het enige dat ze heeft wat Hans zoekt, maar verder...
quote:Op zondag 8 november 2009 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vind dat Dycke wallen tot d'r kin heeft?
Dat mens ziet er zo moe uit, echt van die halve kuilen onder d'r ogenHoe oud is ze eik?
Als je nou een man was kon ik nog zeggen of vragen of je ogen op een andere hoogte waren, al die afleveringenquote:Op zondag 8 november 2009 19:52 schreef Heidi- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je hebt gelijk, was me echt nog niet opgevallen.
Nee, maar als jij de oren van iemand z'n kop kletst en je krijgt elke dag weinig respons, omdat die persoon geen prater is en heel rustig, dan is dat niet alles hoorquote:Op zondag 8 november 2009 19:43 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat iemand rustig is, betekend niet ook automatisch saai
Het valt me elke keer weer op! En daarbij komt ze ook nogal ' zuchtend en steunend' op me over, wat het er niet beter op maakt.quote:Op zondag 8 november 2009 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Dat mens ziet er zo moe uit, echt van die halve kuilen onder d'r ogenHoe oud is ze eik?
Die hangen niet, die staan er nog prima bij.quote:Op zondag 8 november 2009 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je nou een man was kon ik nog zeggen of vragen of je ogen op een andere hoogte waren, al die afleveringen
Ik (op mijn leeftijdquote:Op zondag 8 november 2009 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Daaronder twijfel ik, Cynthia is nog zo strak als een twaalfjarigequote:Op zondag 8 november 2009 20:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik (op mijn leeftijd) zou ervoor tekenen zo'n figuurtje te hebben hoor. En ja, je leeftijd staat toch wel in je kop gegrift, daar doe je weinig aan. Die wallen en rimpeltjes komen vanzelf.
Ik denk dat Dycke weinig in leeftijd verschilt van Cynthia. Die heeft misschien geen wallen, maar ík weet wel wie beter geconserveerd is.
quote:Op zondag 8 november 2009 20:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik (op mijn leeftijd) zou ervoor tekenen zo'n figuurtje te hebben hoor. En ja, je leeftijd staat toch wel in je kop gegrift, daar doe je weinig aan. Die wallen en rimpeltjes komen vanzelf.
Ik denk dat Dycke weinig in leeftijd verschilt van Cynthia. Die heeft misschien geen wallen, maar ík weet wel wie beter geconserveerd is.
quote:Op zondag 8 november 2009 20:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daaronder twijfel ik, Cynthia is nog zo strak als een twaalfjarige
quote:Op zondag 8 november 2009 20:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daaronder twijfel ik, Cynthia is nog zo strak als een twaalfjarige
Ik heb geen idee hoe oud je bent (29?), maar ik wens je sterkte in je streven.quote:Op zondag 8 november 2009 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ik moet er niet aan denken om tegen die tijd zúlke wallen te hebben, ik vind haar écht enorm doorleefd.De gemiddelde vrouw van die leeftijd heeft niet van die hele kuilen hoor.
![]()
En mensen lullen er niet over omdat d'r tieten in beeld zijn en de rest wel oke is, bij een ander had je het echt wel gehoord
Ze rookt toch? Is het gelijk verklaard.quote:Op zondag 8 november 2009 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ik moet er niet aan denken om tegen die tijd zúlke wallen te hebben, ik vind haar écht enorm doorleefd.De gemiddelde vrouw van die leeftijd heeft niet van die hele kuilen hoor.
![]()
En mensen lullen er niet over omdat d'r tieten in beeld zijn en de rest wel oke is, bij een ander had je het echt wel gehoord
quote:Op zondag 8 november 2009 20:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe oud je bent (29?), maar ik wens je sterkte in je streven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |