Nogmaals, dit is een Alu-hoedje argument, jij stelt dus dat moslims in Nederland veel kinderen nemen om de islam te kunnen verspreiden. Dit kan je in realiteit niet onderbouwen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:46 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
Dat is wel het doel van islam. Het veroveren van de hele wereld dus ook Nederland. Door middel van kinder fabriekjes 6 tot 8 kinderen per gezin en het afslachten van ongelovigen waar miogelijk.
Je verdraait de argumenten niet echt subtiel. Het ging om toerisme, in dat opzicht zijn er voldoende islamitische landen waar niet-islamitische mensen naar toe gaan om hun vakantietijd te besteden. Jouw ongefundeerde standpunt is van tafel.quote:Turkye en egypte haha. Al die christenen die neergestoken worden in turkye en de koerden die lekker onderdrukt en neergeschoten worden. Christenen mogen geen bezit hebben en kerken mogen alleen eigendom van de staat zijn. Oh en dan nog die armeense genocide.
Egypte sinds de islam zijn intrede heeft gedaan is het niet meer veilig voor niet moslims.
Als je snugger zou zijn, zou je dat in eerste plaats normaal kunnen opschrijven. Er staat heel veel in de Koran, je kan dat niet zomaar een politieke stroming noemen. Het is een pakket aan normen en waarden, waar moslims in Nederland niets politieks mee doen. Hoeveel zetels heeft een moslimpartij in Nederland? Nul!quote:Niet het boek de koran maar wat er instaat snugger.
Nu is er opeens wel toerisme? Je spreekt jezelf tegen. Turkije is een democratie en de meerderheid van de bevolking is moslim. Jammer he dat jouw argument op deze manier onderuit gehaald wordt door de praktijk.quote:Nee turkye is een politie staat en is al een aantal jaar conservatiever aan het worden. Met uitzondering van de kustplaatsten waar ze wel blij zijn met de miljarden aan toerisme inkomsten.
Jij interpreteert de tekst als zodanig en dit zijn jouw conclusies. Het enige wat jij hiermee probeert te bereiken is het buitenspel zetten van moslims. Ik denk niet dat veel mensen daarin trappen. Hooguit wat moslimofobenquote:Moslims moeten liegen tegen anders gelovigen om de islam te helpen en ze mogen anders gelovigen niet in vertrouwen nemen (koran 3:28, 16:106)
Zoals aangegeven door TS deze geschriften zijn gods woord.Ee goede moslim behoud zich aan het woord van god en zal dus liegen tegen ongelovigen om de islam te helpen zoals in de koran en hadith staat geschreven.
Hoe is "90%" een mening? Je geeft een statistiek aan, statistieken zijn feiten geen meningen. Je kan het niet onderbouwen, dus ook dit standpunt van jou is onzin.quote:.
Dit is een mening.
De meerderheid van de moslims is geen Arabier en spreekt ook geen Arabisch. Arabische chocoladeletters zijn geen vorm van islamisering.quote:De meerderheid van arabieren is islamiet.
Nee, in feite zeg je niks. Je kan namelijk niks onderbouwen. Ook dit punt weer niet.quote:Dat heb ik nergens gezegd dat het overal gebeurt. Maar overal waar het wel gebeurt is islamisering aan de gang.
Natuurlijk gaat het wel om de vrije keuze, islamisering impliceert een van bovenaf opgelegde dwang.quote:Gaat er niet om of het vrije keus is of niet, het is islam in de samen leving dus islamisering van een christelijk land.Nergens staat geschreven dat dit met geweld of oorlag gaat.
Objectieve bron ook.quote:
Zijn er vandaag, behalve Wilders, politici die boeken willen verbieden? Nee.quote:Mein Kampf is al vele decennia verboden
Niks "jammer genoeg", vrijheid is een groot goed.quote:Jammer genoeg mag iedereen dat zelf weten ja in Nederland, maar dan is er nog steeds sprake van meer islam in Nederland dus islamisering van een christelijk land genaamd Nederland.
Ik woon in een land waar kerk en staat gescheiden zijn.quote:Wordt wakker dude je woont in een Christelijk land.
Eén woord: Bullshit. Pak de cijfers van het CBS er maar bij. Toevallig heb ik die hier liggen, en vanaf de 2e generatie hebben ook Marokkanen en Turken niet of nauwelijks meer kinderen dan Nederlanders.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:46 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
Dat is wel het doel van islam. Het veroveren van de hele wereld dus ook Nederland. Door middel van kinder fabriekjes 6 tot 8 kinderen per gezin en het afslachten van ongelovigen waar miogelijk.
Gezien je politieke overtuigingen moeten repressie en verboden jou toch behoorlijk aanspreken.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:57 schreef rood_verzet het volgende:
Het christendom is in dit aspect gevaarlijker: het overwegend christelijk kabinet heeft al bepaalde vrijheden afgeschaft (zoals het paddoverbod) en dreigt met nog meer inperkingen. Zo wou men het verbod op godslastering uitbreiden.
Inderdaad, zelfs in Islamitische landen ligt het gemiddelde aantal van kinderen tussen de 2 en de 3quote:Op donderdag 5 november 2009 19:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Eén woord: Bullshit. Pak de cijfers van het CBS er maar bij. Toevallig heb ik die hier liggen, en vanaf de 2e generatie hebben ook Marokkanen en Turken niet of nauwelijks meer kinderen dan Nederlanders.
Doemdenkers.
Wat geen islamisering :quote:Op donderdag 5 november 2009 10:50 schreef isogram het volgende:
Er is een spanningsveld tussen het recht op vrije meningsuiting en het recht op godsdienstvrijheid. Een zelfde spanningsveld is er ook tussen de islam en democratie zoals wij die in westerse landen kennen.
Ik denk dat het gevaar van islamisering meer theoretisch dan reëel is, maar we moeten toch de vinger aan de pols houden. Dat kunnen we doen door duidelijke grenzen te stellen aan de rechten die gelovigen hebben. Ik vind het - los van de islam - sowieso van groot belang dat gelovigen geen privileges genieten die niet-gelovigen niet hebben.
Ik heb niets tegen de aanwezigheid van moslims in Nederland, maar het is wel van belang dat ze met hun geloof binnen de grenzen van onze democratie en rechtsstaat blijven. Verder is het belangrijk dat de rechtsstaat (democratie) geen concessies doet ten opzichte van welke religie dan ook. Kerk (moskee) en staat moeten strikt gescheiden zijn en ook zaken als Sharia-rechtsspraak moeten hier geen voet aan de grond kunnen krijgen.
Dit ja. op het moment is het christendom, maar ook zeker een persoon als Wilders, die claimt de vrijheden te verdedigenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:25 schreef Hexagon het volgende:
Islamisering is een grotendeels aangepraat fenomeen en ik kan niet zeggen dat ik er in het echte leven iets van merk. Ik heb helemaal niets met de islam net als ik met geen enkel ander geloof iets heb. Maar wat mij betreft moet iedereen zelf weten welke op drogredenaties gebaseerde beperkingen men zichzelf oplegt.
Verder kan ik gewoon mijn wijntjes whiskeys en biertjes drinken, mijn broodje ham eten tussen de middag wanneer ik maar wil en is het op een zomerdag nog heerlijk om op het terras naar vrouwelijk schoon te koekeloeren. Ik zie serieus nergens iets vanuit de islam dat mijn levensstijl beperkt. Ik hoef er echt geen enkele boodschap aan te hebben.
En de sharia wordt niet ingevoerd tenzijn 66.7 % van onze bevolking dat goed vind. Dan zou de bevolking dus voor 66.7 % uit moslimfanatici moeten bestaan. Zie je het voor je?
Wat ik echter wel zie zijn kloterige conservatieven van autochtone afkomst die mijn privacy willen afpakken, het me onmogelijk willen maken op Zondag te winkelen en die mij willen verbieden om joints te roken of housefeestjes gaan verbieden.
Dus waar denk je nu echt dat het gevaar ligt?
Maar wel gevoed door execessen in de maatschappijquote:
Excessen zoals er ook excessen zijn tussen doodnormale Nederlanders?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Maar wel gevoed door execessen in de maatschappij
Moslims zijn net voetbalsupporters. Die zitten ook niet allemaal bij de F-Sidequote:Op vrijdag 6 november 2009 19:48 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Excessen zoals er ook excessen zijn tussen doodnormale Nederlanders?
Je valt ons er niet mee lastig hoor, het gezeur krijgt namelijk weinig aandacht van ons in het dagelijks leven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:16 schreef Picchia het volgende:
Als Europa ophoudt met het bestrijden van het niet-bestaande probleem van het demografische tekort (de handhaving van de overbevolking) dan hoeven wij de Europese moslims ook verder niet lastig te vallen met gezeur over de Islamisering van Europa.
Dat is mooi, maar ik denk niet dat iedereen zo evenwichtig is. Vooral jongeren niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:28 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Je valt ons er niet mee lastig hoor, het gezeur krijgt namelijk weinig aandacht van ons in het dagelijks leven.
Ik kan je alvast op een blaadje meegeven dat het met de Islam en het Jodendom geen haar beter zal zijn, getuige de verkrampte houding die die 2 religies tegen o.a. alcohol aannemen. Elk van die twee zou op een gegeven moment ook de truffels gaan verbieden mocht het christendom middels de magische hypothetische knip in de vingers van het pluche getrapt en vervangen door 1v/d 2 bovengenoemde worden.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:57 schreef rood_verzet het volgende:
Het christendom is in dit aspect gevaarlijker: het overwegend christelijk kabinet heeft al bepaalde vrijheden afgeschaft (zoals het paddoverbod) en dreigt met nog meer inperkingen. Zo wou men het verbod op godslastering uitbreiden.
Het CBS telt niet iedereen afkomstig uit een islamitisch land mee, aangezien niet alle moslims hun geloof actief belijden. Zodoende zijn er pas 1 miljoen fanatieke moslims in 2015, het totale aantal medelanders is een ander verhaal. Bovendien vertrekken er ongeveer 50.000 autochtonen per jaar, dat is 1 miljoen per 20 jaar. Met andere woorden, de islamitische overheersing is een feit in 2050 als het merendeel van de bevolking onder de 20 jaar islamistisch is.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:02 schreef anboni het volgende:
Er zijn op dit moment minder dan een miljoen moslims in nederland, de verwachting is dat dat miljoen pas in de tweede helft van het volgende decennium wordt bereikt (bron). Als we dan aannemen dat het overgrote deel van deze moslims niet heel erg fanatiek is (en dus geen behoefte heeft aan Sharia) denk ik dat die 'islamisering' vooral te scharen is onder de noemer mediapraat (of misschien meer accuraat 'wilderspraat', volgens mij heeft hij de term aan het grotere publiek voorgeschoteld)
Hoe kom je daar nu bij ? Toen de gastarbeiders hier pas een paar jaar waren droegen er maar weinig vrouwen die doek. Dat was zo ongeveer het eerst dat ze bij aankomst deden : die hoofddoek afdoen want hiet hoef je die niet te dragenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:21 schreef Megalomaniac het volgende:
Als je het vergelijkt met 20 jaar geleden, lopen er minder mensen met hoofddoekjes e.d op straat.
Die hoefde je in het land van herkomst ook niet te dragen hoor.quote:Op maandag 9 november 2009 15:25 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij ? Toen de gastarbeiders hier pas een paar jaar waren droegen er maar weinig vrouwen die doek. Dat was zo ongeveer het eerst dat ze bij aankomst deden : die hoofddoek afdoen want hiet hoef je die niet te dragen
Godverdomme zeg, heb je ooit wel eens statistiek gehad? Je redenatie is echt te slecht voor woorden en wordt totaal niet ondersteund door de cijfers van het CBS.quote:Op maandag 9 november 2009 05:33 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
Het CBS telt niet iedereen afkomstig uit een islamitisch land mee, aangezien niet alle moslims hun geloof actief belijden. Zodoende zijn er pas 1 miljoen fanatieke moslims in 2015, het totale aantal medelanders is een ander verhaal. Bovendien vertrekken er ongeveer 50.000 autochtonen per jaar, dat is 1 miljoen per 20 jaar. Met andere woorden, de islamitische overheersing is een feit in 2050 als het merendeel van de bevolking onder de 20 jaar islamistisch is.
Ten eerste: wat boeit het als mensen uit een islamitisch land komen, als ze zelf geen moslim zijn?quote:Op maandag 9 november 2009 05:33 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
Het CBS telt niet iedereen afkomstig uit een islamitisch land mee, aangezien niet alle moslims hun geloof actief belijden. Zodoende zijn er pas 1 miljoen fanatieke moslims in 2015, het totale aantal medelanders is een ander verhaal. Bovendien vertrekken er ongeveer 50.000 autochtonen per jaar, dat is 1 miljoen per 20 jaar. Met andere woorden, de islamitische overheersing is een feit in 2050 als het merendeel van de bevolking onder de 20 jaar islamistisch is.
Heb je gedronken ofzo...quote:Op maandag 9 november 2009 05:33 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
Het zijn geen actief belijdende moslims, 20 tot 40% (precieze nummer wordt niet gegeven) van wat de gemiddelde Nederlander als moslim beschouwt is dus blijkbaar geen moslim als het aan het CBS ligt. Ook wordt immigratie in de prognose niet meegenomen, in 2008 steeg het aantal import huwelijken met 30%, met dank aan de PvdA.quote:Op maandag 9 november 2009 18:25 schreef Igen het volgende:
Ten eerste: wat boeit het als mensen uit een islamitisch land komen, als ze zelf geen moslim zijn?
Zijn vooral allochtonen die tijdelijk in Belgie of Duitsland gaan wonen om een import bruidje te scoren om vervolgens weer naar Nederland te vertrekken. Het zijn vaak autochtone gezinnen met jonge kinderen die permanent naar Australie, Nieuw Zeeland, Canada, en de VS vertrekken, en dat is waar emigratie het meest op de bevolkingsgroei drukt.quote:Ten tweede: van die 50.000 autochtonen die emigreren komt een groot deel ook weer terug
De conclusie is haar scherp. Moslims planten zich sneller voor, moslim immigratie, en blanke emigratie. Over 40 jaar is het zo ver, en iedereen met een goed stel hersens weet dat het onzin is als de overheid zegt dat we ons nergens zorgen om hoeven te maken. Pappen en nat houden noemen we dat.quote:Ten derde: de conclusie die je eraan verbindt slaat ook helemaal nergens op.
Als Nederlanders niet-moslims als moslim beschouwen, dan liggen die Nederlanders fout, niet het CBS.quote:Op maandag 9 november 2009 21:52 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
Het zijn geen actief belijdende moslims, 20 tot 40% (precieze nummer wordt niet gegeven) van wat de gemiddelde Nederlander als moslim beschouwt is dus blijkbaar geen moslim als het aan het CBS ligt. Ook wordt immigratie in de prognose niet meegenomen, in 2008 steeg het aantal import huwelijken met 30%, met dank aan de PvdA.
Hahahaha.quote:[..]
Zijn vooral allochtonen die tijdelijk in Belgie of Duitsland gaan wonen om een import bruidje te scoren om vervolgens weer naar Nederland te vertrekken.
De objectieve cijfers zeggen iets heel anders dan jouw gewauwel.quote:[..]
De conclusie is haar scherp. Moslims planten zich sneller voor, moslim immigratie, en blanke emigratie. Over 40 jaar is het zo ver, en iedereen met een goed stel hersens weet dat het onzin is als de overheid zegt dat we ons nergens zorgen om hoeven te maken. Pappen en nat houden noemen we dat.
80 kinderen is nog steeds veel.quote:Op maandag 9 november 2009 22:15 schreef Igen het volgende:
Kleine toevoeging:
[ afbeelding ]
Ja, tweede-generatie-allochtonen fokken echt als konijnen.
Tip: als je geen grafiek kan lezen, doe dan ook niet net alsof.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |