Stelling: Nederland moet verdere Islamisering binnen haar land mogelijk kunnen maken.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:13 schreef mr_vavavoom het volgende:
Misschien een goed idee om alles puntgewijs af te lopen? D.w.z. plaats een stelling?
Denk dat het dan makkelijker discussieren is.
De stelling verraadt al wel een beetje je eigen mening hierover.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:26 schreef TheTruth2oo9 het volgende:
[..]
Stelling: Nederland moet verdere Islamisering binnen haar land mogelijk kunnen maken.
Verklaar je naderquote:Op donderdag 5 november 2009 10:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
De stelling verraadt al wel een beetje je eigen mening hierover.
quote:Nederland moet verdere Islamisering binnen haar land onmogelijk kunnen maken.
Deze definitie gaat er per definitie van uit dat een "groeiend aantal moslims" gelijk staat aan "een meer islamitisch karakter krijgen" van de samenleving.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:26 schreef TheTruth2oo9 het volgende:
[..]
Stelling: Nederland moet verdere Islamisering binnen haar land mogelijk kunnen maken.
Voor / tegen
Ik quoteer:
"Islamisering / islamificatie is het proces van de omvorming van een samenleving naar de islamitische religie, cultuur en wetgeving. Het woord wordt ook gebruikt om een proces aan te duiden, waarbij een Westerse samenleving uit een groeiend aantal moslims bestaat en daardoor een meer islamitisch karakter krijgt."
Bron: http://www.encyclo.nl/begrip/ISLAMISERING
Als zoiets al direct ‘islamitisering’ is, dan is het niet een gevaar. Natuurlijk is het te verwachten dat als je meer moslims krijgt dat je ook meer hoofddoekjes in het straatbeeld, een Turkse winkelier, een wijkmoskee krijgt.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:26 schreef TheTruth2oo9 het volgende:
"Islamisering / islamificatie is het proces van de omvorming van een samenleving naar de islamitische religie, cultuur en wetgeving. Het woord wordt ook gebruikt om een proces aan te duiden, waarbij een Westerse samenleving uit een groeiend aantal moslims bestaat en daardoor een meer islamitisch karakter krijgt."
Niet per definitie (goed punt) maar zo werkt het blijkbaar in de praktijk wel: als er meer moslims komen in een samenleving, zal die samenleving ook meer de normen en waarden die moslims met elkaar delen reflecteren, simpelweg omdat de moslims deel uitmaken van die samenleving.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:43 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Deze definitie gaat er per definitie van uit dat een "groeiend aantal moslims" gelijk staat aan "een meer islamitisch karakter krijgen" van de samenleving.
Nogal dubieus en verklaart mijns inziens ook meteen waarom er geen nuttige discussie over gevoerd kan worden. Wat is "islamisering" concreet? Als ik dat vraag aan 3 verschillende personen, krijg ik 3 verschillende antwoorden.
Ik weet perfect wat de Islam is, daar hoef je mij niet voor te verwijzen naar google. Maar laat ik jouw woorden eens herhalen: Islamisering van een maatschappij houdt in dat een maatschappij steeds meer in aanraking komt met de idealen zoals die verspreid worden door de Islam.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:56 schreef TheTruth2oo9 het volgende:
[..]
Niet per definitie (goed punt) maar zo werkt het blijkbaar in de praktijk wel: als er meer moslims komen in een samenleving, zal die samenleving ook meer de normen en waarden die moslims met elkaar delen reflecteren, simpelweg omdat de moslims deel uitmaken van die samenleving.
Islamisering van een maatschappij houdt in dat een maatschappij steeds meer in aanraking komt met de idealen zoals die verspreid worden door Islam.
Als u me nu gaat vragen wat Islam is, verwijs ik u door naar www.google.com
Toch vraag ik het je. Wat zijn die idealen die de Islam volgens jou verspreidt?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:56 schreef TheTruth2oo9 het volgende:
Islamisering van een maatschappij houdt in dat een maatschappij steeds meer in aanraking komt met de idealen zoals die verspreid worden door Islam.
Het uitroeien van andersdenkenden.....quote:Op donderdag 5 november 2009 11:07 schreef Iblis het volgende:
[..]
Toch vraag ik het je. Wat zijn die idealen die de Islam volgens jou verspreidt?
En is dat typisch voor de Islam of voor extremistische Islam?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:10 schreef incident het volgende:
[..]
Het uitroeien van andersdenkenden.....
http://www.spitsnieuws.nl(...)ijbels_om_allah.html
Is dat nu typisch voor hét Christendom?quote:Artikel 36. Van het ambt der overheid.
Tot dat einde heeft Hij de overheid het zwaard in handen gegeven tot straf der bozen en bescherming der vromen. En hun ambt is, niet alleen acht te nemen en te waken over de politie, maar ook de hand te houden aan den heiligen kerkendienst; om te weren en uit te roeien alle afgoderij en valsen godsdienst, om het rijk van den antichrist te gronde te werpen, en het Koninkrijk van Jezus Christus te doen vorderen, het woord des Evangelies overal te doen prediken, opdat God van een iegelijk geëerd en gediend worde, gelijk Hij in Zijn Woord gebiedt.
Nee, ik wil helemaal niet over de Bijbel discussiëren, ik wil mensen wijzen op het feit dat het te gemakkelijk is om aan de hand van één leerstroming een beeld op te rakelen van de Islam.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:22 schreef TheTruth2oo9 het volgende:
Iblis: graag on-topic blijven. Als je graag over de Bijbel wilt discussieren gelieve dit in een ander onderwerp te doen; dit gaat over de toenemende groei van Islam binnen Nederland en de meningen van mensen hierover.
Het is wel degelijk typerend, echter het verschil ligt hem in de aanhang en uitvoer. En dat stuit bij veel mensen tegen de borst op dit moment.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:30 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nee, ik wil helemaal niet over de Bijbel discussiëren, ik wil mensen wijzen op het feit dat het te gemakkelijk is om aan de hand van één leerstroming een beeld op te rakelen van de Islam.
Vandaar dat ik vraag: En is dat typisch voor de Islam of voor extremistische Islam?
Omdat nog even aan te zetten stel ik een retorische vraag, aan de hand van artikel 36 van de NBG, namelijk, ‘Is dat nu typisch voor hét Christendom?’ – het antwoord moge duidelijk zijn: Neen.
De Islam groeit niet, het aantal aanhangers binnen Nederland groeit. Dat zegt niets over de Islam zelf.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:22 schreef TheTruth2oo9 het volgende:
Iblis: graag on-topic blijven. Als je graag over de Bijbel wilt discussieren gelieve dit in een ander onderwerp te doen; dit gaat over de toenemende groei van Islam binnen Nederland en de meningen van mensen hierover.
Zwaar tegen. Mensen emigreren naar Nederland om verschillende redenen. Imho pas je je aan aan het land waar je naar emigreert. Dit doe je natuurlijk ook om een reden.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:26 schreef TheTruth2oo9 het volgende:
[..]
Bron: http://www.encyclo.nl/begrip/ISLAMISERING
Ik ben een humanist gemixed met wat rationeel hedonistische trekjes. Maar dat doet er niet toe, on-topic plsquote:Op donderdag 5 november 2009 11:34 schreef Frollo het volgende:
TS, waarom open je het ene topic na het andere om duidelijk te maken dat je van de vele interpretaties van de islam uitsluitend de meest onverdraagzame erkent? Ben je salafist of zo?
Als je de stelling in deze vorm giet, klinkt de stelling politiek incorrect. Ik had dus daarom bewust gekozen voor de tegengestelde vorm om niet onnodig politiek incorrect te klinken als ik het gemakkelijk kan vermijden.quote:
Het Christendom an sich is niet 'gevaarlijker' m.b.t. dit aspect. Wel heeft het Christendom in tegenstelling tot de Islam significante invloed in de politiek. De relevante vraag m.b.t. Islamisering is dan ook of de Islam een dergelijke significante invloed gaat krijgen. Gezien de demografische trends lijkt mij dat niet erg waarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:57 schreef rood_verzet het volgende:
Het christendom is in dit aspect gevaarlijker: het overwegend christelijk kabinet heeft al bepaalde vrijheden afgeschaft (zoals het paddoverbod) en dreigt met nog meer inperkingen. Zo wou men het verbod op godslastering uitbreiden.
Ik heb hier al wat bomgordels klaar liggenquote:Op donderdag 5 november 2009 12:35 schreef Killaht het volgende:
Meneer kan het niet winnen in het vorige topic http://forum.fok.nl/topic/http://1358741 en gaat hier weer verder lopen verkondigen. Weet je wat jij bent een groter gevaar dan de islamitisering met je radicale denken
JA omdat wij als niet moslims gediscrimineerd en uitgemolken gaan worden.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:03 schreef TheTruth2oo9 het volgende:
Islam en politiek kunnen anno 2009 absoluut niet meer los van elkaar gezien worden. Van elke grote huidige politieke partij wordt geeist dat zij hun standpunt inneemt hoe zij tegenover de Islam in Nederland staat.
Cruciale vragen zijn hierbij (ik beperk me hier qua gebied dan maar even tot Nederland terwijl ik weet dat de wereld groter is dan Nederland):
- vormt de Islam een gevaar voor Nederland? Zo wel, wat is dit gevaar dan, zo niet, waarom niet?
JA kijk naar alle landen waar islam zijn intrede heeft gedaan, van hht middenoosten tot azie, alle landen die een islamitische overheid heeft zijn voor ons westerlingen niet leuk om zelfs maar op vakanie te gaan.quote:- wordt dit gevaar eventueel groter als Nederland verder Islamitiseert in de toekomst? Waarom wel of niet?
JA Koran is een politieke stroming en het is de taak van volk en tweede kamer om politieke stromingen kritisch te bekijken en controleren.quote:- mag kritiek op de Koran (het woord van Allah) of is het politiek incorrect en is deze kritiek een bedreiging voor de vrije meningsuiting?
quote:- is het huidige democratische systeem wat Nederland op dit moment hanteert te rijmen met de wetten zoals die beschreven staan in de Koran, Hadith en Sunnah (de laatste twee zijn verzamelingen van geschriften die het leven van Mohammed, de Profeet van Allah, beschrijven) (daar zijn de 'Sharia' wetten op gebaseerd)?
Tja goeie vraag probeer eens een antwoord uit een moslim te krijgen. Als je de geschriften hierboven genoemt kent. Weet je dat Moslims moeten liegen tegen over ongelovigen als dat voordeel voor islam kan hebben.quote:- prefereren moslims in Nederland het huidige rechtstelsel of prefereren zij dat er in Nederland Sharia wetten komen?
90%quote:- hoe groot is de kans dat er Sharia wetten in Nederland zullen komen als moslims de meerderheid in Nederland gaan vormen?
Islamisering is: Arabaische chocolade letters bij de hema, middeleeuws moslim gezeik uit de moskee torens de ganze dag door, vrouwen die gesluierd over straad gaan ook al is het 40 graden warm, blanke vrouwen die verkracht worden om zo meer islam kindertjes te maken, 5 grote moskees in elk dorp of stad, islam is ook het verbieden van bepaalde boeken gedachtes homosexualiteit, het verbieden van korte jurkjes en schaars geklede vrouwen. Islamisering is ook het weg laten halen van bepaalde kunstwerken en beelden die men on islamistisch vindt.Met islamisering wordt bedoeld alle dingen die met islam en mosliims te maken heeft voor de voordeur, dus in het publieke domein.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:17 schreef Elcadarn het volgende:
Misschien een domme opmerking, maar kan jij misschien toelichten wat jij precies met de verzamelterm Islamitisering bedoeld? Heb je het hier over hoofddoekjes op straat of de roep om invoering sharia ?
Onzin. Het is niet realistisch om te stellen dat de islam in Nederland de dienst zal uitmaken. Alu-hoed argument van jou dus.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:08 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
JA omdat wij als niet moslims gediscrimineerd en uitgemolken gaan worden.
Onzin, ik noem een Turkije, een Egypte of een Dubai en ik rest my case.quote:JA kijk naar alle landen waar islam zijn intrede heeft gedaan, van hht middenoosten tot azie, alle landen die een islamitische overheid heeft zijn voor ons westerlingen niet leuk om zelfs maar op vakanie te gaan.
De Koran, het boek, is een politieke stroming?quote:JA Koran is een politieke stroming en het is de taak van volk en tweede kamer om politieke stromingen kritisch te bekijken en controleren.
Totaal tegenover is natuurlijk onzin. Er zijn uiteraard punten die niet overeenkomen. Daarnaast: Turkije is een democratisch land, daat gaat de combinatie islam + democratie ook prima.quote:NEE Iedereen die een paar punten uit die geschriften kent weet dat dit totaal tegenover huidige maatstaven staat.
Wat is dit nou voor flutargument, op deze manier maak je de dialoog mondood. Vooraf stellen dat moslims toch maar liegen is een drogreden van jouw kant omdat je geen andere mening accepteert dan de jouwe.quote:Tja goeie vraag probeer eens een antwoord uit een moslim te krijgen. Als je de geschriften hierboven genoemt kent. Weet je dat Moslims moeten liegen tegen over ongelovigen als dat voordeel voor islam kan hebben.
Jij houdt wel erg van feiten uit je duim zuigen. Geef eens een onderbouwing.quote:90%
quote:Islamisering is: Arabaische chocolade letters bij de hema,
Dat gebeurt echt ook overal he? Niet dus.quote:middeleeuws moslim gezeik uit de moskee torens de ganze dag door,
Als eerst 40 graden, in Nederland?quote:vrouwen die gesluierd over straad gaan ook al is het 40 graden warm,
Bullshit.quote:blanke vrouwen die verkracht worden om zo meer islam kindertjes te maken,
In welke dorp staan 5 moskeeën?quote:5 grote moskees in elk dorp of stad, i
De enige politicus die in Nederland boeken wil verbieden, is die kotspruik Wilders.quote:islam is ook het verbieden van bepaalde boeken gedachtes homosexualiteit, het verbieden van korte jurkjes en schaars geklede vrouwen. Islamisering is ook het weg laten halen van bepaalde kunstwerken en beelden die men on islamistisch vindt.
"Alles wat met de islam en moslims te maken heeft in het publieke domein is islamisering" zeg je. Met andere woorden je houdt de definitie zo open en breed mogelijk om al jouw onzin erin te kunnen verwerken. Newsflash: op die manier stelt zo'n begrip niks meer voor. Het wordt te vaag.quote:Met islamisering wordt bedoeld alle dingen die met islam en mosliims te maken heeft voor de voordeur, dus in het publieke domein.
Dat is ook echt overal verplicht he?quote:Islamisering betekent dus ook islam les op school,
Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk als je het nu over het "kinderen voor kinderen" liedje hebt, waar de PVV kamervragen over stelde. Wat een niveau zeg.quote:het bekeren van niet moslims door middel van liedjes,
Nog meer onzin, hier is totaal geen sprake van.quote:in elkaar slaan als je niet bekeert en bekeren op de suikerfeest feestjes. Het systematisch uitdruiven van niet moslims in moslim wijken behoort ook tot islamisering op deze wijze worden moslim vrijstaatjes gecreëerd.
Mag iedereen zelf bepalen. Zolang het niet wordt opgelegd aan andersdenkenden is er geen sprake van islamisering.quote:Net zoals alleen islamitische namen geven aan kinderen, en het alleen trouwen van andere moslims behoort tot islamisering. Islamitische omroepen en islamitische partijen islamitische zwembad uurtjes islamitische slachthuizen, islamitische begraafplaatsen,
Zijn christelijke feestdagen een vorm van "christelisering"? Word ik christelijk als ik vrij heb tijdens kerst?quote:islamitische feestdagen doorvoeren als nationale feestdagen.
Dikke onzin, je zuigt het uit je duim.quote:En ga zo maar door je ziet het islamisering is in volle gang en binnen 40 jaar zijn er 3 keer zoveel moslims als nu uitgaande van cijfers van het cbr.
quote:JA kijk naar alle landen waar islam zijn intrede heeft gedaan, van hht middenoosten tot azie, alle landen die een islamitische overheid heeft zijn voor ons westerlingen niet leuk om zelfs maar op vakanie te gaan.
quote:
Bron? Ik heb namelijk zo'n vermoeden dat zelfs op een site als stormfront de lieden met enige intelligentie inzien dat dit flauwekul is.quote:
Dit moet gewoon kunnen want niemand heeft er last van. Behalve misschien een paar PVV'ers met heel lange tenen.quote:[..]
Islamisering is: Arabaische chocolade letters bij de hema, vrouwen die gesluierd over straad gaan ook al is het 40 graden warm, 5 grote moskees in elk dorp of stad, middeleeuws moslim gezeik uit de moskee torens de ganze dag door
Dit soort dingen zijn uiteraard niet de bedoeling, en daar moet dus ook streng tegen worden opgetreden. Net als tegen eerwraak, dat past ook mooi in dit rijtje.quote:blanke vrouwen die verkracht worden om zo meer islam kindertjes te maken, islam is ook het verbieden van homosexualiteit, het verbieden van korte jurkjes en schaars geklede vrouwen.
Dat is wel het doel van islam. Het veroveren van de hele wereld dus ook Nederland. Door middel van kinder fabriekjes 6 tot 8 kinderen per gezin en het afslachten van ongelovigen waar miogelijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:24 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Onzin. Het is niet realistisch om te stellen dat de islam in Nederland de dienst zal uitmaken. Alu-hoed argument van jou dus.
[..]
Turkye en egypte haha. Al die christenen die neergestoken worden in turkye en de koerden die lekker onderdrukt en neergeschoten worden. Christenen mogen geen bezit hebben en kerken mogen alleen eigendom van de staat zijn. Oh en dan nog die armeense genocide.quote:Onzin, ik noem een Turkije, een Egypte of een Dubai en ik rest my case.
[..]
Niet het boek de koran maar wat er instaat snugger.quote:De Koran, het boek, is een politieke stroming?
[..]
Nee turkye is een politie staat en is al een aantal jaar conservatiever aan het worden. Met uitzondering van de kustplaatsten waar ze wel blij zijn met de miljarden aan toerisme inkomsten.quote:Totaal tegenover is natuurlijk onzin. Er zijn uiteraard punten die niet overeenkomen. Daarnaast: Turkije is een democratisch land, daat gaat de combinatie islam + democratie ook prima.
[..]
Moslims moeten liegen tegen anders gelovigen om de islam te helpen en ze mogen anders gelovigen niet in vertrouwen nemen (koran 3:28, 16:106)quote:Wat is dit nou voor flutargument, op deze manier maak je de dialoog mondood. Vooraf stellen dat moslims toch maar liegen is een drogreden van jouw kant omdat je geen andere mening accepteert dan de jouwe.
[..]
Dit is een mening.quote:Jij houdt wel erg van feiten uit je duim zuigen. Geef eens een onderbouwing.
[..]
De meerderheid van arabieren is islamiet.quote:![]()
Ten eerste, nee dat is geen islamisering, dat is marketing. Ten tweede, sinds wanneer staat Arabisch gelijk aan islamitisch? Arabieren vormen een minderheid in de totale populatie van moslims.
Dat heb ik nergens gezegd dat het overal gebeurt. Maar overal waar het wel gebeurt is islamisering aan de gang.quote:[..]
Dat gebeurt echt ook overal he? Niet dus.
Gaat er niet om of het vrije keus is of niet, het is islam in de samen leving dus islamisering van een christelijk land.Nergens staat geschreven dat dit met geweld of oorlag gaat.quote:[..]
Als eerst 40 graden, in Nederland?Ten tweede, als die vrouwen dat willen, heb jij daar niets mee te maken. Dat is geen islamisering, maar eigen keuze, vrijheid. Islamisering zou het zijn als de hoofddoek verplicht zou zijn voor iedereen. Flut-argument dus.
http://97.74.65.51/readArticle.aspx?ARTID=6161quote:[..]
Bullshit.
Mein Kampf is al vele decennia verbodenquote:[..]
De enige politicus die in Nederland boeken wil verbieden, is die kotspruik Wilders.
Jammer genoeg mag iedereen dat zelf weten ja in Nederland, maar dan is er nog steeds sprake van meer islam in Nederland dus islamisering van een christelijk land genaamd Nederland.quote:[..]
Mag iedereen zelf bepalen. Zolang het niet wordt opgelegd aan andersdenkenden is er geen sprake van islamisering.
Wordt wakker dude je woont in een Christelijk land.quote:[..]
Zijn christelijke feestdagen een vorm van "christelisering"? Word ik christelijk als ik vrij heb tijdens kerst?
Nogmaals, dit is een Alu-hoedje argument, jij stelt dus dat moslims in Nederland veel kinderen nemen om de islam te kunnen verspreiden. Dit kan je in realiteit niet onderbouwen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:46 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
Dat is wel het doel van islam. Het veroveren van de hele wereld dus ook Nederland. Door middel van kinder fabriekjes 6 tot 8 kinderen per gezin en het afslachten van ongelovigen waar miogelijk.
Je verdraait de argumenten niet echt subtiel. Het ging om toerisme, in dat opzicht zijn er voldoende islamitische landen waar niet-islamitische mensen naar toe gaan om hun vakantietijd te besteden. Jouw ongefundeerde standpunt is van tafel.quote:Turkye en egypte haha. Al die christenen die neergestoken worden in turkye en de koerden die lekker onderdrukt en neergeschoten worden. Christenen mogen geen bezit hebben en kerken mogen alleen eigendom van de staat zijn. Oh en dan nog die armeense genocide.
Egypte sinds de islam zijn intrede heeft gedaan is het niet meer veilig voor niet moslims.
Als je snugger zou zijn, zou je dat in eerste plaats normaal kunnen opschrijven. Er staat heel veel in de Koran, je kan dat niet zomaar een politieke stroming noemen. Het is een pakket aan normen en waarden, waar moslims in Nederland niets politieks mee doen. Hoeveel zetels heeft een moslimpartij in Nederland? Nul!quote:Niet het boek de koran maar wat er instaat snugger.
Nu is er opeens wel toerisme? Je spreekt jezelf tegen. Turkije is een democratie en de meerderheid van de bevolking is moslim. Jammer he dat jouw argument op deze manier onderuit gehaald wordt door de praktijk.quote:Nee turkye is een politie staat en is al een aantal jaar conservatiever aan het worden. Met uitzondering van de kustplaatsten waar ze wel blij zijn met de miljarden aan toerisme inkomsten.
Jij interpreteert de tekst als zodanig en dit zijn jouw conclusies. Het enige wat jij hiermee probeert te bereiken is het buitenspel zetten van moslims. Ik denk niet dat veel mensen daarin trappen. Hooguit wat moslimofobenquote:Moslims moeten liegen tegen anders gelovigen om de islam te helpen en ze mogen anders gelovigen niet in vertrouwen nemen (koran 3:28, 16:106)
Zoals aangegeven door TS deze geschriften zijn gods woord.Ee goede moslim behoud zich aan het woord van god en zal dus liegen tegen ongelovigen om de islam te helpen zoals in de koran en hadith staat geschreven.
Hoe is "90%" een mening? Je geeft een statistiek aan, statistieken zijn feiten geen meningen. Je kan het niet onderbouwen, dus ook dit standpunt van jou is onzin.quote:.
Dit is een mening.
De meerderheid van de moslims is geen Arabier en spreekt ook geen Arabisch. Arabische chocoladeletters zijn geen vorm van islamisering.quote:De meerderheid van arabieren is islamiet.
Nee, in feite zeg je niks. Je kan namelijk niks onderbouwen. Ook dit punt weer niet.quote:Dat heb ik nergens gezegd dat het overal gebeurt. Maar overal waar het wel gebeurt is islamisering aan de gang.
Natuurlijk gaat het wel om de vrije keuze, islamisering impliceert een van bovenaf opgelegde dwang.quote:Gaat er niet om of het vrije keus is of niet, het is islam in de samen leving dus islamisering van een christelijk land.Nergens staat geschreven dat dit met geweld of oorlag gaat.
Objectieve bron ook.quote:
Zijn er vandaag, behalve Wilders, politici die boeken willen verbieden? Nee.quote:Mein Kampf is al vele decennia verboden
Niks "jammer genoeg", vrijheid is een groot goed.quote:Jammer genoeg mag iedereen dat zelf weten ja in Nederland, maar dan is er nog steeds sprake van meer islam in Nederland dus islamisering van een christelijk land genaamd Nederland.
Ik woon in een land waar kerk en staat gescheiden zijn.quote:Wordt wakker dude je woont in een Christelijk land.
Eén woord: Bullshit. Pak de cijfers van het CBS er maar bij. Toevallig heb ik die hier liggen, en vanaf de 2e generatie hebben ook Marokkanen en Turken niet of nauwelijks meer kinderen dan Nederlanders.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:46 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
Dat is wel het doel van islam. Het veroveren van de hele wereld dus ook Nederland. Door middel van kinder fabriekjes 6 tot 8 kinderen per gezin en het afslachten van ongelovigen waar miogelijk.
Gezien je politieke overtuigingen moeten repressie en verboden jou toch behoorlijk aanspreken.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:57 schreef rood_verzet het volgende:
Het christendom is in dit aspect gevaarlijker: het overwegend christelijk kabinet heeft al bepaalde vrijheden afgeschaft (zoals het paddoverbod) en dreigt met nog meer inperkingen. Zo wou men het verbod op godslastering uitbreiden.
Inderdaad, zelfs in Islamitische landen ligt het gemiddelde aantal van kinderen tussen de 2 en de 3quote:Op donderdag 5 november 2009 19:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Eén woord: Bullshit. Pak de cijfers van het CBS er maar bij. Toevallig heb ik die hier liggen, en vanaf de 2e generatie hebben ook Marokkanen en Turken niet of nauwelijks meer kinderen dan Nederlanders.
Doemdenkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |