Je kan geen Nederlands, geen Engels.. welke taal wel eigenlijk?quote:Op donderdag 5 november 2009 01:21 schreef Meki het volgende:
Kan iemand dit vertalen want we zijn in Nederland niet in USA
Ik kan Nederlands, Engels ook. Maar ik moet van de overheid aanpassen dus pas ik me aan.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je kan geen Nederlands, geen Engels.. welke taal wel eigenlijk?
Maar United States of America mag wel?quote:Op donderdag 5 november 2009 01:21 schreef Meki het volgende:
welke overheid?..quote:Op donderdag 5 november 2009 01:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik kan Nederlands, Engels ook. Maar ik moet van de overheid aanpassen dus pas ik me aan.
Doe jij dan hetzelfde met je ondertitel?quote:Op donderdag 5 november 2009 01:21 schreef Meki het volgende:
Touché!quote:Op donderdag 5 november 2009 01:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Doe jij dan hetzelfde met je ondertitel?
Omdat het vandaag 5 nov is.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Maar waarom actueel?
Vquote:Op donderdag 5 november 2009 00:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Heb je gisteren die nieuwe V gezien? hagedissen zijn maar wat nare dieren... wat ik je brom.
Meki, je woont toch in Amsterdam? die stad heeft Engels als officiële voertaal.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik kan Nederlands, Engels ook. Maar ik moet van de overheid aanpassen dus pas ik me aan.
omdat veel regimes tegenwoordig ook weer totalitaire trekjes krijgen.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:50 schreef HiZ het volgende:
En waarom is het nieuws dat een paar honderd jaar geleden een terrorist faalde bij het opblazen van een parlement?
Dat komt meer doordat je erg pro-authoritaire regimes bent, vermoed ik zo.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Toegegeven, ik vond de film helemaal niet speciaal, had meer verwacht. Kreeg zap neigingen. Maar dat had denk ik meer van doen met de hele stijl dan met het plot of achterliggende gedachte.
Ja niet zo geavanceerd als The Lord of the Rings of iets in die richting, maar wel degelijk een verhaal. Alleen een die me niet echt aansprak, vond de hele stijl van de film niet interessant, het kwam op me over als een verkapte Britse detective serie, alleen dan zonder de charisma rijke Barnaby die alles oplost.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:31 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat komt meer doordat je erg pro-authoritaire regimes bent, vermoed ik zo.
Nee, vond de film gewoon niks.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:31 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat komt meer doordat je erg pro-authoritaire regimes bent, vermoed ik zo.
Laat me raden: jij kijkt liever naar die oerslechte film over de Twin Towersquote:Op donderdag 5 november 2009 11:36 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, vond de film gewoon niks.
Liever niet, maar ik moest wel huilen bij die film ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat me raden: jij kijkt liever naar die oerslechte film over de Twin Towers
Meen je dat nou? Dat is nou een film die ik vrij vlug heb weggezapt. Niet omdat ik anti-Amerika ben ofzo, maar het lag er allemaal iets te dik bovenop.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:40 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Liever niet, maar ik moest wel huilen bij die film ja.
Ik heb 'm op DVD gekocht en kijk 'm nog wel eens als ik in een weemoedige bui ben, vind 't nog steeds gruwelijk wat er gebeurd is en als die 'scene' dan aanbreekt dan kropt het wel op ja. Maargoed, ik creëer toch alleen maar vijanden met deze info.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Dat is nou een film die ik vrij vlug heb weggezapt. Niet omdat ik anti-Amerika ben ofzo, maar het lag er allemaal iets te dik bovenop.
Gewoon een waargebeurd verhaal, en Stone heeft het niet verkracht ofzo vind ik.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Dat is nou een film die ik vrij vlug heb weggezapt. Niet omdat ik anti-Amerika ben ofzo, maar het lag er allemaal iets te dik bovenop.
Ja, maar jij slaapt ook in een Amerikaanse vlag-beddenset.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:47 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik heb 'm op DVD gekocht en kijk 'm nog wel eens als ik in een weemoedige bui ben, vind 't nog steeds gruwelijk wat er gebeurd is en als die 'scene' dan aanbreekt dan kropt het wel op ja. Maargoed, ik creëer toch alleen maar vijanden met deze info.
Echt waar? Hebben twee vliegtuigen zich werkelijk in de Twin Towers geboord???quote:Op donderdag 5 november 2009 11:49 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Gewoon een waargebeurd verhaal, en Stone heeft het niet verkracht ofzo vind ik.
Doe niet zo dom, ik heb het over het die twee politiemannen.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt waar? Hebben twee vliegtuigen zich werkelijk in de Twin Towers geboord???
Nee, nooit dat plezier mogen hebben. Wil nog wel altijd zo'n hele grote vlag kopen voor in de kamer maar geen dekbed.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar jij slaapt ook in een Amerikaanse vlag-beddenset.
Ja, of wou je zeggen dat je het niet gezien hebt op de letterlijk duizenden privé filmpjes gemaakt die dag, en de duizenden ooggetuigen allemaal liegen?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt waar? Hebben twee vliegtuigen zich werkelijk in de Twin Towers geboord???
Dat is behoorlijk aangedikt hoor, op zn Hollywoods.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:52 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Doe niet zo dom, ik heb het over het die twee politiemannen.
En het Amerikaanse volkslied als ringtone?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:52 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, nooit dat plezier mogen hebben. Wil nog wel altijd zo'n hele grote vlag kopen voor in de kamer maar geen dekbed.
Nee heurr.. dezequote:Op donderdag 5 november 2009 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En het Amerikaanse volkslied als ringtone?
Je denkt toch niet dat de bovenstaande post serieus bedoeld was?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja, of wou je zeggen dat je het niet gezien hebt op de letterlijk duizenden privé filmpjes gemaakt die dag, en de duizenden ooggetuigen allemaal liegen?
De kans dat er twee vliegtuigen zich in een gebouw boren met terroristen er in is nog groter dan dat de hele stad New York blind is en de overheid duizenden YouTube filmpjes heeft gefabriceerd met commentaar.
Een beetje misschien, maar google hun verhaal eens zou ik zeggen.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk aangedikt hoor, op zn Hollywoods.
Trance??!!quote:
You never know met al die Lambiekjes hier..quote:Op donderdag 5 november 2009 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat de bovenstaande post serieus bedoeld was?Whiskey, ik ben zelfs een paar jaartjes ouder dan jij, hoe de fok had ik 9/11 moeten missen?
Ah retro!quote:Op donderdag 5 november 2009 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trance??!!![]()
Mijn ringtone is die van zo'n telefoon die je eigenlijk in elke film of serie hoort. Heel bijdehand soms.
Zeker waar. Niet voor niets is het topic over het verdrag van Lissabon naar de klote geholpen.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:04 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
You never know met al die Lambiekjes hier..
Trance energy ganger?quote:
Amen brother.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeker waar. Niet voor niets is het topic over het verdrag van Lissabon naar de klote geholpen.
Mwah vanalles wel, maar kan het wel waarderen inderdaad. Of val ik nu weer ongewenst in een bepaald hokje meteen?quote:
Ooh nee hoor. Ben zelf ook een fervent bezoeker van feesten. Al ga ik niet naar trance-fuifjes, maar meer electro en techno. En natuurlijk een keer per jaar lowlands.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Mwah vanalles wel, maar kan het wel waarderen inderdaad. Of val ik nu weer ongewenst in een bepaald hokje meteen?
Misschien had TS verwacht dat we serieus op zijn opstanden tegen totalitaire regimes in zouden gaan aan de hand van zijn voorbeeld van een Brits feitje waar de meesten wellicht geeneens gehoord hebben , behalve dan vanuit die slasherfilm.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
Dit gesprek is trouwens vreselijk off-topic.
Hij wilde een revolutie ontketenen zegmaar?quote:Op donderdag 5 november 2009 12:17 schreef kitao het volgende:
[..]
Misschien had TS verwacht dat we serieus op zijn opstanden tegen totalitaire regimes in zouden gaan aan de hand van zijn voorbeeld van een Brits feitje waar de meesten wellicht geeneens gehoord hebben , behalve dan vanuit die slasherfilm.
Oh ik denk dat het algemene kennis is dat 5 november een historische aangelegenheid geweest is, echter het is makkelijker te praten over pop cultuur aspecten dan de daden van een mafkees in het verre verleden. Vooral omdat de film het ongeveer samenvat, in hedendaagse context (dat dan weer wel).quote:Op donderdag 5 november 2009 12:17 schreef kitao het volgende:
[..]
Misschien had TS verwacht dat we serieus op zijn opstanden tegen totalitaire regimes in zouden gaan aan de hand van zijn voorbeeld van een Brits feitje waar de meesten wellicht geeneens gehoord hebben , behalve dan vanuit die slasherfilm.
Zullen we wel even onthouden dat er een verschil is tussen de V-reeks waarin het over de Visitors gaat, en de comic en film V for Vendetta waarin het gaat over een terrorist met een Guy Fawkes masker die strijd tegen een totalitair regime in Engeland?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
V![]()
Die lizard-baby uit het origineel
In a world far far away, in a time long long ago...quote:Op donderdag 5 november 2009 12:34 schreef sp3c het volgende:
waar gaat dit nou weer over
iemand een samenvatting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |