I know where you coming from, al was ik vaak iets minder arrogant, en was het bij mij niet altijd goed raak, maar ik had mijn jaren.
In mijn laatste "hosseljaar" (ik was toen dertig), ging het weer erg rap... ik had deze amazing chick, met het heetste kontje in history. Met haar had ik een vrije relatie, dus bijna elke dag in de kroeg... direct op een chick toestappen en zeggen "jij bent mooi, ik wil met je zoenen." (dat zo'n slechte versierzin zo goed kon werken had waarschijnlijk te maken met dat mijn ondeugende ogen... in 2/3 e van de gevallen zoenden we daarna direct, in de andere gevallen werd mijn vrijpostigheid me nooit kwalijk genomen.

En eerlijk is eerlijk; driekwart van de vrouwen die ik zoende heb ik niet eens meegevraagd naar mijn woonruimte. Meestal nam ik gewoon in stijl (inclusief een handkus) afscheid en bedankte ze voor de fijne avond, zonder ze mee te nemen.
Maar net als ik, weet jij schijnbaar wel met wie je door wilt gaan. Dus vergeet het hosselen, tenzij jouw vriendin ook wel iets ziet in een relatie met weinig verplichtingen. Met die open relatie had ik een afspraak... we konden doen wat we wilden, maar als we met elkaar uit waren, dan hadden we alleen oog voor elkaar. Het waren prachtige maanden.
En toen kwam ik ineens weer iemand tegen die mij behalve uiterlijk ook emotioneel raakte. Daar ben ik dan ook voor gegaan (nog wel een 2 tal incidenten om het af te leren in de eerste 3 maanden, maar daarna was ik ook trouw).
En dat raad ik jou dus ook aan; of je spreekt met haar een open relatie af... of je kiest voor een monogame relatie. Kies je voor het laatste... ga dan alleen vreemd als je het echt weer even nodig hebt, en dan vooral op een plek waar niemand je kent.
Maar als je bij voorbaat weet dat je er nog niet aan toe bent om je te binden, dan moet je haar loslaten. Want echte liefde gaat niet om jouw geluk of ego, maar om het geluk van jouw vriendin boven jouw eigen geluk te stellen. Dat je jouw trots haalt uit hoe gelukkig je jouw vriendin maakt i.p.v. hoe gelukkig ze jou maakt.
Als je daar niet aan kunt voldoen, wees dan een man... en gun haar aan een andere man. Als jij niet die man bent, zet dan tenminste jouw ego aan de kant. Als de situatie andersom was, zou je ook liever weten waar je aan toe was i.p.v. jaren te investeren in een leugen.
Goed tot zover de Nederlandse dr Phil... Eric (paginabeheerder).
Maar welgemeend!