opzich niet een heel slechte gastenlijst.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gasten: Nebahat Albayrak, Mart de Kruijf, Youp van 't Hek.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:49 schreef AAA2009 het volgende:
[ afbeelding ]
http://sexbommen.blogspot.com/2009/01/blog-post_11.html
NEEquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:38 schreef qonmann het volgende:
Nebahat Albayrak![]()
en ze doet het zo goed..ga het zeker zien
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:58 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
NEE
Ik wil m'n Kijk en Luistergeld terug.
quote:Het huidige PvdA-kamerlid Nabahat Albayrak staat in het lijstje omdat zij het prototype is van een nieuwe generatie zelfbewuste, hard werkende, singles aan het Binnenhof. ,,Ik heb mijn sociale activiteiten zo geminimaliseerd dat ik buiten de werksfeer nauwelijks andere mensen tegenkom'', zei de Turkse vorig jaar in een interview. Nee, ze had bij al het kamerwerk nog geen man gevonden. ,,Dat komt wel, ik maak me geen zorgen, ik ben niet desperaat, ik heb het gewoon even niet gemist.''
Ben je besneden en breng je genoeg kamelen mee?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:53 schreef Ringo het volgende:
Zou ze het willen aanleggen met een nietonknappe halfalcoholische antipolitieke quasikunstenaar als ik?
en ze heeft ook nog inhoud.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:03 schreef qonmann het volgende:
Nabahat Albayrak![]()
Daar is ze dan, wat ziet ze er weer mooi uit
Eerste vraag: ja, en wat de tweede vraag betreft, ik zal eens op Marktplaats kijken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben je besneden en breng je genoeg kamelen mee?
Meer een type voor tong80...quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Misschien zoekt ze jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |