Goed nieuwsquote:Op donderdag 5 november 2009 10:39 schreef draculettetje het volgende:
Morgen mag ik naar huis! wel nog met spugen maar krijg voedingsdrank en advies van dieetiste mee!
Is een ideequote:Op donderdag 5 november 2009 10:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
"Zeg dat krot van jou, dat deugt niet. Doe ons eens geld? Anders stuur ik de PBP op je af"
* Barbaaf notitie maakt voor volgende meetquote:Op donderdag 5 november 2009 09:08 schreef oh-oh het volgende:
En van wiet word ik zo hitsig dat ik de dag dr na echt nie meer weet wat ik allemaal gedaan heb dus dat doen we ook maar nie meer![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:48 schreef Barbaaf het volgende:
Möggeuh![]()
Maandafsluiting schiet niet op hier, gegevens moeten nog uit alle hoeken en gaten gesleurd worden lijkt het wel. Afijn, nog een week voordat de klant mag klagen![]()
Mörgen naar Motörhead in Heerhugowaard![]()
[..]
* Barbaaf notitie maakt voor volgende meet
Edit: goedzo Draakje
Heh, ik voel me gelijk weer thuis.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mogguh!
Ik mis alleen Cat22 nog! Waar hangt ze uit?
Ik had het over SS email adressenquote:Op donderdag 5 november 2009 10:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heh, ik voel me gelijk weer thuis.![]()
![]()
Goedemorgen allen.
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:39 schreef draculettetje het volgende:
Morgen mag ik naar huis! wel nog met spugen maar krijg voedingsdrank en advies van dieetiste mee!
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
dit is een automatisch gegenereerde post ter voorkoming van een 'JJH'tje'
Too fucking latequote:Op donderdag 5 november 2009 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
heldquote:Op donderdag 5 november 2009 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ga es werken!quote:
Draakje! Super meisquote:Op donderdag 5 november 2009 10:39 schreef draculettetje het volgende:
Binnenspands moet er toch wel wat te doen zijn?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar ben ik van terug gekomen. Ik wilde net werken, het enige wat ik kreeg was een nat pak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |