Wat een doerakquote:Op donderdag 5 november 2009 08:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou, eerst leek het alleen te gaan om een grote meerderheid, maar verder onderzoek wees uit dat slechts één enkel lid van de hele PBP niet mee deed.
Ik heb nog een hele mooie van vorig jaar. Ik denk dat ik die weer ga gebruiken.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Cool![]()
Ik zou d'r ook vast eentje aanvragen met een kerstmuts
Ehm ja en nu?quote:Op donderdag 5 november 2009 08:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik rook ook niet, drink niet, heb nooit drugs gebruik, en alcohol is vies
Moi!quote:Op donderdag 5 november 2009 08:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ja wie doet er nou NIET mee met dat SS-gebeuren, er moet toch wel één medestander zijn waar ik gezellig mee kan babbelen tussen het SS-geneuzel door
You go girl!quote:Op donderdag 5 november 2009 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Mogge, is bijlezen de moeite?
Einde maand is af
Sleepy en werd niet blij van mijn postbakken.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daaaag Ml-etje, how are you doin'
quote:Op donderdag 5 november 2009 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Mogge, is bijlezen de moeite?
Einde maand is af
Ook slaperigquote:Op donderdag 5 november 2009 09:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sleepy en werd niet blij van mijn postbakken.
Et toi?
Elies, dat is psies ook mijn reactie op alcoholquote:Op woensdag 4 november 2009 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ongetwijfeld; dat ga ik van alcohol ook. Standaard na een half glaasje: vijf minuten schateren, vijf minuten handtastelijk zijn, vijf minuten duf kijken en daarna: in slaap vallen en een uur later wakker worden met een kater van heb ik jou daar
Sorryquote:
Kan ik beter mijn laptop pakken en map en oversteken.quote:
Oh god ja, de feestdagen usericontoestanden bedoel ik, maar ook die smileysquote:
Nou inderdaadquote:Op donderdag 5 november 2009 09:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan ik beter mijn laptop pakken en map en oversteken.
Aankopen aan het testen?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mogguh!
Ik mis alleen Cat22 nog! Waar hangt ze uit?
Ik doe niet aan SS, maar heb wel een vet stoere FEEst-iconquote:Op donderdag 5 november 2009 09:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh god ja, de feestdagen usericontoestanden bedoel ik, maar ook die smileys![]()
Sterker nog, ik boycot de hele feestdagen![]()
Poep, eigenlijk zou ik dan ook nie mee moeten doen aan SS he?
Gheghe ze is dr vast nog helemaal vol vanquote:
Volgens mij al weer eergisteren toch?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh, was dat feestje gisteravond?
quote:Op donderdag 5 november 2009 09:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij al weer eergisteren toch?
Maar ze is niet meer boven water gekomen
laf joe toe beebquote:Op donderdag 5 november 2009 09:38 schreef Greys het volgende:
Ll doet nog steeds niet mee met SS?
Oh ja, mogguh. En tot later
[dramaqueen] Als je écht van me hield deed je wel mee met SS! *dramatisch aan voeten werpt* [/dramaqueen]quote:
Zo lang er een hintje in zit over wie je bent ben ik tevredenquote:Op donderdag 5 november 2009 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
Maar stel hé
Dat ik nou toch meedoe, dan moeten jullie niet boos zijn als je een niet rijmend, flauw, kutgedichtje krijgt
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op donderdag 5 november 2009 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
Maar stel hé
Dat ik nou toch meedoe, dan moeten jullie niet boos zijn als je een niet rijmend, flauw, kutgedichtje krijgt
Dat is echt een ministukje mits je op het terrein staat.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou inderdaad![]()
Het is nu droog! Toen ik net van de parkeerplaats naar binnen moest niet natuurlijk. In dat ministukje helemaal zeiknat geregend
quote:Op donderdag 5 november 2009 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
Maar stel hé
Dat stond ik! Maar serieus, ineens zoeen wolkbreuk ofzo.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is echt een ministukje mits je op het terrein staat.
Zie en het rijmt nog ook!quote:Op donderdag 5 november 2009 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
Liefdeloos85 zat te denken, wat hij duizelige mevrouw lizzy moest schenken
Nee die dramaqueen actiequote:Op donderdag 5 november 2009 09:46 schreef Greys het volgende:
Zitten jullie me nou uit te lachen?
Omdat ik Cat gesmst heb?
Ik lachte omdat wij tegelijkertijd wat mbt tot SS postenquote:Op donderdag 5 november 2009 09:46 schreef Greys het volgende:
Omdat ik Cat gesmst heb?
Ik heb ooit een rijmpje voor Elisa gemaaktquote:Op donderdag 5 november 2009 09:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zie en het rijmt nog ook!
* Dizzy-Miss-Lizzy zet Loveless op de lijst
OMG Greysssss, ik ben blij dat jij mijn nr nie hebtquote:Op donderdag 5 november 2009 09:46 schreef Greys het volgende:
Omdat ik Cat gesmst heb?
Nee ik vroeg het me ook al afquote:Op donderdag 5 november 2009 09:46 schreef Greys het volgende:
Omdat ik Cat gesmst heb?
Doe niet zo gek, ik stalk echt niemand hoor!quote:Op donderdag 5 november 2009 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG Greysssss, ik ben blij dat jij mijn nr nie hebt![]()
( maar heb je al antwoord dan????? )
Je zei stelenquote:Op donderdag 5 november 2009 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
Beeh ik moet ff naar het naastgelegen pand, maar het regent pijpenstelen![]()
(ja ik zei pijpen)
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, ik stalk echt niemand hoor!
Behalve Ll soms, maar die verdient het dan ook echt op zulke momenten. Whehehe.
En er komt net antwoord (ja, dat wil je dan weer wel weten he????)
Alles prima! Druk, kan op het werk meelezen maar niet posten. SS mailadres + partyverhalen komen vanaaf! Dikke kus voor de kliek!
Ze zegt kliekquote:Op donderdag 5 november 2009 10:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, ik stalk echt niemand hoor!
Behalve Ll soms, maar die verdient het dan ook echt op zulke momenten. Whehehe.
En er komt net antwoord (ja, dat wil je dan weer wel weten he????)
Alles prima! Druk, kan op het werk meelezen maar niet posten. SS mailadres + partyverhalen komen vanaaf! Dikke kus voor de kliek!
ooooh dat mag nietquote:
Helemaal NIETS?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:20 schreef Morretje het volgende:
![]()
Verder niets bijzonders te melden..
Succesquote:Op donderdag 5 november 2009 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga snel naar de overkant. De kou en regen in
Bel dan ook eerst!quote:Op donderdag 5 november 2009 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Back, de persoon voor wie ik ging was er niet
Jeej!quote:Op donderdag 5 november 2009 10:39 schreef draculettetje het volgende:
Morgen mag ik naar huis! wel nog met spugen maar krijg voedingsdrank en advies van dieetiste mee!
Mailen dat je langs bent geweest en dat als hij nog iets wil dat hij bij jou mag langslopenquote:Op donderdag 5 november 2009 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij belde mij vanochtend "jaaa ik ben er tot 12uur"
Nou mooi, hij kan de tering genieten nu.
Fijn! Hopen dat het spugen snel stopt.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:39 schreef draculettetje het volgende:
Morgen mag ik naar huis! wel nog met spugen maar krijg voedingsdrank en advies van dieetiste mee!
"Zeg dat krot van jou, dat deugt niet. Doe ons eens geld? Anders stuur ik de PBP op je af"quote:Op donderdag 5 november 2009 10:37 schreef Ml-etje het volgende:
Ow ik heb wel een leuke;
Hoe vertellen we de verkoper van het huis dat we hebben gekcoht tactisch dat er nu iets teveel gebreken zijn en dat we geld willen zien![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:39 schreef draculettetje het volgende:
Goed nieuwsquote:Op donderdag 5 november 2009 10:39 schreef draculettetje het volgende:
Is een ideequote:Op donderdag 5 november 2009 10:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
"Zeg dat krot van jou, dat deugt niet. Doe ons eens geld? Anders stuur ik de PBP op je af"
* Barbaaf notitie maakt voor volgende meetquote:Op donderdag 5 november 2009 09:08 schreef oh-oh het volgende:
En van wiet word ik zo hitsig dat ik de dag dr na echt nie meer weet wat ik allemaal gedaan heb dus dat doen we ook maar nie meer![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:48 schreef Barbaaf het volgende:
Möggeuh![]()
Maandafsluiting schiet niet op hier, gegevens moeten nog uit alle hoeken en gaten gesleurd worden lijkt het wel. Afijn, nog een week voordat de klant mag klagen![]()
Mörgen naar Motörhead in Heerhugowaard![]()
[..]
* Barbaaf notitie maakt voor volgende meet
Edit: goedzo Draakje
Heh, ik voel me gelijk weer thuis.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mogguh!
Ik mis alleen Cat22 nog! Waar hangt ze uit?
Ik had het over SS email adressenquote:Op donderdag 5 november 2009 10:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heh, ik voel me gelijk weer thuis.![]()
![]()
Goedemorgen allen.
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:39 schreef draculettetje het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
dit is een automatisch gegenereerde post ter voorkoming van een 'JJH'tje'
Too fucking latequote:Op donderdag 5 november 2009 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
heldquote:Op donderdag 5 november 2009 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ga es werken!quote:
Draakje! Super meisquote:Op donderdag 5 november 2009 10:39 schreef draculettetje het volgende:
Binnenspands moet er toch wel wat te doen zijn?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar ben ik van terug gekomen. Ik wilde net werken, het enige wat ik kreeg was een nat pak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |