abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 november 2009 @ 20:30:07 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74398288
quote:
Op woensdag 4 november 2009 19:48 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Daar zou je boven moeten staan.
Jouw standpunt is dat er iets is misgegaan in iemands jeugd om homoseksueel te zijn, iemand anders ontkent dat.
Lijkt mij het moment om bijvoorbeeld met praktijkvoorbeelden te komen.

Van homofielen weet ik het overigens niet zo goed, van lesbiennes is mijn ervaring dikwijls dat ze het juist op latere leeftijd worden naar aanleiding van veel teleurstellingen met mannen relatiewijs.
Je realiseert je wel dat je met dit soort opmerkingen juist opmerkingen in de trant van 'homo's kunnen genezen worden' in de hand werkt hè? Er zijn ook zoveel lesbo's die niet lesbisch zijn geworden nav een negatieve ervaring met een man. Ikzelf ben het bijvoorbeeld altijd geweest. Doodnormale jeugd gehad, volledig omringd door hetero's en dan toch zelf als vrouw van vrouwen houden.

Ik weet zelf niet zo goed wat ik moet met vrouwen die op latere leeftijd lesbisch zijn geworden... .
Niet meer actief op Fok!
pi_74398367
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Menen dat er inhoudelijk te discussieren valt met mensen die menen dat homosexualteit een afwijking is....

Homo's kunnen er beter mee omgaan dan jij lijkt het, ze vinden het iig legitiem genoeg om op te reageren.
  woensdag 4 november 2009 @ 20:31:46 #128
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_74398384
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Menen dat er inhoudelijk te discussieren valt met mensen die menen dat homosexualteit een afwijking is....
Je hoeft op zich niet eens neerbuigend te doen. Dus. Nergens voor nodig. Dus.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 4 november 2009 @ 20:32:14 #129
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_74398405
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Trigger brengt het zeker niet kwetsend en ik ben ervan overtuigd dat hij er ook niet op uit is om te kwetsen. Maar de implicatie dat er iets mis was in je opvoeding; het raakt me. Want het maakt voor mijn gevoel hoowmoowseksualiteit tot iets dat je wordt vanuit iets negatiefs. Dat het niet helemaal goedgekomen is met je. Dat je een tik van de molen hebt gehad. Dat er een steekje los zit. En dát voel ik als een belediging.
Ja, en daarom ben ik ook zo benieuwd waar dat "defect" dan zit in opvoeding volgens hem.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 4 november 2009 @ 20:33:27 #130
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74398456
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:31 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Je hoeft op zich niet eens neerbuigend te doen. Dus. Nergens voor nodig. Dus.
Triggershot vraagt daarom met zijn stupide provocerende uitlatingen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 4 november 2009 @ 20:33:41 #131
33954 ElisaB
pi_74398467
quote:
Op woensdag 4 november 2009 19:48 schreef Lamon. het volgende:
Van homofielen weet ik het overigens niet zo goed, van lesbiennes is mijn ervaring dikwijls dat ze het juist op latere leeftijd worden naar aanleiding van veel teleurstellingen met mannen relatiewijs.
Ik ken er ook best een paar, maar ik ken geen enkele die een minder prettige relatie met een man ziet als de oorzaak van de huidige seksuele geaardheid. Het mislukken van de relatie met de man door de sluimerende andere geaardheid dan weer wel.
pi_74398470
quote:

[..]

Trigger brengt het zeker niet kwetsend en ik ben ervan overtuigd dat hij er ook niet op uit is om te kwetsen. Maar de implicatie dat er iets mis was in je opvoeding; het raakt me. Want het maakt voor mijn gevoel hoowmoowseksualiteit tot iets dat je wordt vanuit iets negatiefs. Dat het niet helemaal goedgekomen is met je. Dat je een tik van de molen hebt gehad. Dat er een steekje los zit. En dát voel ik als een belediging.
Ik gaf een aantal redenen he, opvoeding was er alleen maar eentje van. Had ik opvoeding weggelaten was het dan nog steeds beledigend geweest? Het is dus eigenlijk meer dat je vind dat ik je ouders bekritiseer?
  woensdag 4 november 2009 @ 20:34:08 #133
33954 ElisaB
pi_74398482
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:

Triggershot vraagt daarom met zijn stupide provocerende uitlatingen
Dat ligt dan aan jou, want bij mij heeft ie dat effect niet
  woensdag 4 november 2009 @ 20:35:17 #134
33954 ElisaB
pi_74398532
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:33 schreef Triggershot het volgende:
Ik gaf een aantal redenen he, opvoeding was er alleen maar eentje van. Had ik opvoeding weggelaten was het dan nog steeds beledigend geweest? Het is dus eigenlijk meer dat je vind dat ik je ouders bekritiseer?
Twee dingen: dat er iets mis moet zijn gegaan én dat jij geleerd hebt door ervaringh dat er bij de homo's iets mis was in hun jeugd en opvoeding.
  woensdag 4 november 2009 @ 20:36:26 #135
33954 ElisaB
pi_74398583
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet zelf niet zo goed wat ik moet met vrouwen die op latere leeftijd lesbisch zijn geworden... .
Mee trouwen is een optie

Overigens: ik ben gek op mannen. Niet op allemaal natuurlijk.
pi_74398656
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:35 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Twee dingen: dat er iets mis moet zijn gegaan én dat jij geleerd hebt door ervaringh dat er bij de homo's iets mis was in hun jeugd en opvoeding.
Ok, stel ik ben van deze mening, is er een manier in jouw perspectief dat ik dit onbeledigend kan overbrengen, of is het als geheel in essentie en inhoud alleen al beledigend?
pi_74398681
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Neen. Ik zie het als een belediging dat je redenen bedenkt dat iemand homoseksueel is geworden. En of je daar nou de ouders, de omgeving of het weer voor gebruikt maakt me niet zo heel veel uit. Ik zie niet echt een oorzaak waarom iemand homoseksueel is. Je BENT het. Hoe laat en op welke leeftijd en hoe je daar opeens achterkomt kan verschillen maar het is denk ik toch echt wel iets dat in je zit en niet iets dat je eventjes wordt door je omgeving of een slechte ervaring..
pi_74398686
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Mee trouwen is een optie

Op mij?
  woensdag 4 november 2009 @ 20:40:00 #139
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_74398759
Ik ben toch wel erg benieuwd welke aspecten qua opvoeding dan zo bepalend zijn volgens Triggershot, ongeacht of ze "waar" zijn of niet.
Hoogachtend,
Erik.
  † In Memoriam † woensdag 4 november 2009 @ 20:40:42 #140
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_74398784
quote:

[..]

Uit de quote
quote:
Bij de homo's die ik tot nu toe ben tegengekomen 'mankeert' er altijd wel iets aan de omgeving of aan de opvoeding, is het altijd onder invloed van externe factoren wat ze indirect aanzet tot homofilie.
kan je natuurlijk ook concluderen dat een opvoeding in Triggershot's visie 'mankeert' als er niet uit alle macht een aversie tegen homofilie wordt ingeprent zodat homo's die in zo'n gezin opgroeien liever zelfmoord plegen dan uit de kast te komen. Als je wordt opgevoed met het idee dat homo's slechte, perverse mensen zijn die door je god gehaat worden kan ik me zo voorstellen dat je nogal met jezelf in de knoop raakt als je die gevoelens bij jezelf ontdekt.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  woensdag 4 november 2009 @ 20:41:50 #141
33954 ElisaB
pi_74398838
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:37 schreef Triggershot het volgende:
Ok, stel ik ben van deze mening, is er een manier in jouw perspectief dat ik dit onbeledigend kan overbrengen, of is het als geheel in essentie en inhoud alleen al beledigend?
Laat ik het zo stellen: jouw overtuiging dat er iets negatiefs met mij moet zijn gebeurd waardoor ik lesbisch ben geworden, zie ik als een devaluatie van mijn zijn. Er is namelijk helemaal niets gebeurd waardoor ik lesbisch ben geworden. Ik was het gewoon. En ik begreep pas waarom ik het hebben van vriendjes helemaal zo leuk en spannend niet vond tot ik als een blok viel voor mijn eerste vriendinnetje. Daarna had ik overigens wel een probleem, want hoewel het heel natuurlijk voelde en ik er niemand kwaad mee deed, was ik toch ineens 'anders' als adolecent. En dat is nooit grappig.
  woensdag 4 november 2009 @ 20:42:13 #142
33954 ElisaB
pi_74398857
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:38 schreef Triggershot het volgende:

Op mij?
Ik heb een zwak voor je
pi_74398882
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:38 schreef Cwaas het volgende:

[..]

Neen. Ik zie het als een belediging dat je redenen bedenkt dat iemand homoseksueel is geworden. En of je daar nou de ouders, de omgeving of het weer voor gebruikt maakt me niet zo heel veel uit. Ik zie niet echt een oorzaak waarom iemand homoseksueel is. Je BENT het. Hoe laat en op welke leeftijd en hoe je daar opeens achterkomt kan verschillen maar het is denk ik toch echt wel iets dat in je zit en niet iets dat je eventjes wordt door je omgeving of een slechte ervaring..
Ik sprak niet zoals de NS hé, 'ineens heb je het, je wordt homo'. Ook in mijn stelling is het afhankelijk van een langdurig proces waar causaliteit van toepassing is en waar weer het debat van nature-nurture een belangrijk rol speelt. Ik ben van mening dat wanneer bepaalde elementen in je opvoeding missen of juist sterk aanwezig zijn, dat dat mede bepaalt in hoe je eindigt. Ook op seksueel gebied.
  woensdag 4 november 2009 @ 20:43:58 #144
33954 ElisaB
pi_74398946
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:42 schreef Triggershot het volgende:
Ik ben van mening dat wanneer bepaalde elementen in je opvoeding missen of juist sterk aanwezig zijn, dat dat mede bepaalt in hoe je eindigt. Ook op seksueel gebied.
Maar wélke elementen dan?
pi_74398968
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb ze al vaker bekeerd, dus schrik er niet van, dat effect heb ik wel eens.

(Okee, grapje tussendoor moet kunnen toch? )
  woensdag 4 november 2009 @ 20:44:53 #146
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_74398978
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik sprak niet zoals de NS hé, 'ineens heb je het, je wordt homo'. Ook in mijn stelling is het afhankelijk van een langdurig proces waar causaliteit van toepassing is en waar weer het debat van nature-nurture een belangrijk rol speelt. Ik ben van mening dat wanneer bepaalde elementen in je opvoeding missen of juist sterk aanwezig zijn, dat dat mede bepaalt in hoe je eindigt. Ook op seksueel gebied.
Geef dan eens voorbeelden dan die dingen, want die fascineren me . Dan kan ik kijken of ze voor me opgaan.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 4 november 2009 @ 20:45:28 #147
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_74398998
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:44 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ik heb ze al vaker bekeerd, dus schrik er niet van, dat effect heb ik wel eens.

(Okee, grapje tussendoor moet kunnen toch? )
Als het geen grapje is dat ongeveer elke heteroseksuele man maakt tegen lesbo's .
Hoogachtend,
Erik.
pi_74399095
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Als het geen grapje is dat ongeveer elke heteroseksuele man maakt tegen lesbo's .
Ik ga tegenwoordig voor voorspelbaar, dat werkt wel goed, merk ik.
pi_74399123
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:41 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Laat ik het zo stellen: jouw overtuiging dat er iets negatiefs met mij moet zijn gebeurd waardoor ik lesbisch ben geworden, zie ik als een devaluatie van mijn zijn. Er is namelijk helemaal niets gebeurd waardoor ik lesbisch ben geworden. Ik was het gewoon. En ik begreep pas waarom ik het hebben van vriendjes helemaal zo leuk en spannend niet vond tot ik als een blok viel voor mijn eerste vriendinnetje. Daarna had ik overigens wel een probleem, want hoewel het heel natuurlijk voelde en ik er niemand kwaad mee deed, was ik toch ineens 'anders' als adolecent. En dat is nooit grappig.
Weetje dan waar het bij mij is misgegaan, afwijken van de norm, daar zit wat mij betreft geen waardeoordeel in, daarom zette ik in mijn oorspronkelijke reactie ook mankeren ook expres tussen aanhalingstekens. Als ik jouw voorkeur mensonwaardig of onverantwoord vond had ik het wel in die woorden uitgedrukt, dus het was zeker niet als devaluatie bedoeld. Sowieso niet op lesbi's
pi_74399209
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:42 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik heb een zwak voor je
Dus toch hetero
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')