Ik heb ook hetzelfde en loop er inmiddels een half jaar mee rond. Keb ook de kans gekregen om hem om te ruilen, maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Scheur is bij mij niet groter geworden (3G). Ik krijg over half jaar weer nieuwe telefoon en ga er dus ook niks mee doen.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:24 schreef Jarno het volgende:
Anyway, not amused aangezien ik er zuinig op dat ding ben..
Het probleem bij t-mobile is als volgt:quote:Op donderdag 12 november 2009 17:28 schreef Jarno het volgende:
Oh ik verwacht ook zeker niet dat het ding 2 jaar lang in nieuwstaat blijft hoor. Maar als je gewoon zuinig bent op je spullen (zonder 'm direct in een vitrine te leggen) is het vervelend dat er zomaar iets mee is opeens. Aan de andere kant heb ik ook al tijden last van een weigerachtige home-knop dus wellicht is e.e.a. reden om toch maar eens bij de T-Mobile shop aan te kloppen.
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
De app van Albert Heijn, Appie, staat in de store. Ziet netjes uit. Boodschappenlijstje te maken, ook aan de hand van je eerdere aankopen. Nice.
http://appulo.us/ ?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:08 schreef Locusta het volgende:
Nog een vraag: er was/is een website waar alle nieuwe toevoegingen (en updates) die in Cydia te downloaden zijn gepost worden. Wie weet over welke site ik het heb?Zit al een uur te googlen en kan het niet vinden
![]()
Hmmm, nee, dat is hem niet. Balen zeg, want het was een hele fijne websitequote:
Ook opgeslagenquote:Op donderdag 12 november 2009 19:48 schreef Locusta het volgende:
[..]
Hmmm, nee, dat is hem niet. Balen zeg, want het was een hele fijne website![]()
In ieder geval bedankt![]()
Iemand anders?
/Edit: gevonden![]()
Stond nog bij FF in mijn bookmarks, dacht dat 'ie verdwenen was![]()
Deze misschien? Voor zowel Mac als PCquote:Op donderdag 12 november 2009 20:06 schreef Bellerophon het volgende:
Ook opgeslagenTrouwens is er een makkelijk iphone explorer voor windows? Gratis
Ik had er 1 maar ben de naam even kwijt
Apart, de VI alert versie staat er ook inquote:Op donderdag 12 november 2009 19:02 schreef Skv het volgende:
My Football PRO is uit, direct aangeschaft. Handig ding lijkt me!
http://www.iphoneclub.nl/(...)a-push-notificaties/
Dat geldt voor My Football Pro ookquote:Op donderdag 12 november 2009 20:24 schreef Kremers het volgende:
De Alert versie van VI.nl app staat in de store. Kost ¤2,99. Wel opgepast: Zo te zien kun je hem alleen dit seizoen gebuiken. Voor komend seizoen dan weer ¤2,99 betalen?
quote:
Elitaire kaknerd met je wijnquote:Op donderdag 12 november 2009 22:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Pauper. Nog nooit van gehoord overigens.
Bij mij staat 'lussendraagtas AH' bovenaan, daarna varkenshaas en wijn.
Jammer dat er geen cijfers bij staan van hoeveel ik er heb gekocht.
Whehe.. Eendje is inderdaad gek op wijnquote:Op donderdag 12 november 2009 22:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Pauper. Nog nooit van gehoord overigens.
Bij mij staat 'lussendraagtas AH' bovenaan, daarna varkenshaas en wijn.
Jammer dat er geen cijfers bij staan van hoeveel ik er heb gekocht.
Appie.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:45 schreef larry_flynt het volgende:
ik kan de ah app niet vinden. Hoe heet ie?
Ik kon hem daarop niet vindenquote:
Ja ik dus ook niet....quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kon hem daarop niet vindenHij staat wel in de top gratis apps..
Nee, de een na laatste kan ook, en dan heb je zelfs unlock van Dev Team ipv Geohot.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:12 schreef Bellerophon het volgende:
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=5886
KudtJe moet dus wel de nieuwste baseband hebben.
Hier ook...quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:55 schreef Copycat het volgende:![]()
Heel vreemd. Ik heb het net nog gecheckt en vind 'm ook nu gewoon door appie in het zoekscherm te typen.
Ik nu ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hier ook...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Haal die 5 updates eens binnen!quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:59 schreef zarGon het volgende:
Hier ook...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Iemand?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:01 schreef Locusta het volgende:
Ik kan supreme prefrences niet installeren via cydiaHij zegt dan dat er een conflict is waardoor het niet geïnstalleerd kan worden. Ik draai nu fw 3.1.2. kan het daar mee te maken hebben?
Zo nee, iemand dit al een keer meegemaakt en een oplossing gevonden?
Niemand?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:42 schreef GeneraalUli het volgende:
Bah, bij synchroniseren gaan m'n gratis apps niet meer op m'n iPhone (Teletekst, Nos Journaal, Nu.nl, VI) Met én zonder jailbreak. Snap er niks van.
Meer mensen met dit probleem?
Ja, maar als ik dan ga synchroniseren gaan de vinkjes voor de gratis programma's weer weg.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel ingesteld dat die programma's wel gesynced moeten worden?
Hmm, raar. Heb je al geprobeerd om die programma's te installeren met App Store op de telefoon zelf?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:05 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dan ga synchroniseren gaan de vinkjes voor de gratis programma's weer weg.
Dat gaat beter, zal wel een of andere vage fout hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmm, raar. Heb je al geprobeerd om die programma's te installeren met App Store op de telefoon zelf?
Vergeet 3G Unrestrictor nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:36 schreef Jarno het volgende:
Ik ben echt helemaal los met de jailbreak hoor. Net nog ff cycorder geinstalleerd, best geinige kwaliteit voor de iPhone cam zeg! Morgen tijdens de intocht van de Sint maar eens mee spelen
.
Maar ondertussen staat ook SBSettings, Lockinfo met aangepast thema en plugins en weet ik veel wat er allemaal op.
Hm dat doe ik niet zo vaak (ik heb alleen op kantoor fatsoenlijk 3G bereik en tussen kantoor en huis amper) maar ik zal er eens naar kijken. Nog meer tips?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:37 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Vergeet 3G Unrestrictor niet. Lekker Uitzending Gemist kijken met Wifi kwaliteit onderweg.
Wat houdt dat precies in dan? Dat je hem thuis al helemaal kan bufferen oid?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:37 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Vergeet 3G Unrestrictor niet. Lekker Uitzending Gemist kijken met Wifi kwaliteit onderweg.
nee, normaal kan je zonder wifi niet streamen, 3G vertikt ie dan, maar nu heeft de app niet door dat ie niet via wifi zitquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:00 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in dan? Dat je hem thuis al helemaal kan bufferen oid?
3G Unrestrictor is chill, inderdaad. AttachmentSaver, YourTube, Safari Download Manager.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:37 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ah, duidelijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:07 schreef zarGon het volgende:
Je draait 3.1.2. Supreme Preferences eist een firmware lager dan 3.0. Daarom kun je het niet eens installeren.
[ afbeelding ]
Voor dat safari download manager moest je toch 2 dollar betalen? Hoe doe je dat? Want dat heb ik er best voor over.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:37 schreef Sena het volgende:
[..]
3G Unrestrictor is chill, inderdaad. AttachmentSaver, YourTube, Safari Download Manager.. En iFile,
.
Voeg maar toe in Cydia: http://apt.zargon.nl/.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef Agiath het volgende:
[..]
Voor dat safari download manager moest je toch 2 dollar betalen? Hoe doe je dat? Want dat heb ik er best voor over.
En wat gebruiken jullie? Cydia of Rock? Die laatste werkt wat sneller, maar op cydia staat dacht ik wat meer.
En wat is de beste gratis navigatie?
En saai nerd geleuter over jailbraken?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:19 schreef Skv het volgende:
Waarom loopt dit topic alleen maar op het stellen van domme vragen?
Onder andere. Het loopt nu alleen maar vol met panische debielen die constant lopen te zeiken over of ze hun telefoon moeten jailbreaken en of 'Apple dan niet mijn telefoon gaat blokken'. Dan, zodra de jailbreak een feit is, krijg je paginalang gezeik over hoe je een source toe moet voegen, welke apps handig zijn en gedram over gratis programma's.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:34 schreef Jarno het volgende:
Waar moet het dan over gaan? Hoesjes voor de iPhone?.
En hoe is dat precies offtopic in een iPhone topic?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Onder andere. Het loopt nu alleen maar vol met panische debielen die constant lopen te zeiken over of ze hun telefoon moeten jailbreaken en of 'Apple dan niet mijn telefoon gaat blokken'. Dan, zodra de jailbreak een feit is, krijg je paginalang gezeik over hoe je een source toe moet voegen, welke apps handig zijn en gedram over gratis programma's.
Ik zeg niet dat het helemaal offtopic is, het is in ieder geval stierlijk irritant.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
En hoe is dat precies offtopic in een iPhone topic?.
Weet je wat ik dan alleen niet snap. Jailbreaken en dergelijke mag je hier wel bespreken, maar ik mag het in het xbox 360 topic niet hebben over de laatste Ixtreme??quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
En hoe is dat precies offtopic in een iPhone topic?.
Dan maak je een mooi stukje tekst waar alles in staat aan info en opper je dat voor de volgende OP. Alleen maar janken is zo ... Zo.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:45 schreef Skv het volgende:
Onder andere. Het loopt nu alleen maar vol met panische debielen die constant lopen te zeiken over of ze hun telefoon moeten jailbreaken en of 'Apple dan niet mijn telefoon gaat blokken'. Dan, zodra de jailbreak een feit is, krijg je paginalang gezeik over hoe je een source toe moet voegen, welke apps handig zijn en gedram over gratis programma's.
Ik zat eerst ook te twijfelen maar toen ik het bij een vriend zag was ik overtuigdquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:17 schreef Tijn het volgende:
Hey, ik zat me af te vragen of ik m'n iPhone eens moest gaan jailbreaken... maar ik wil natuurlijk niet door Apple geblocked worden!
Maar stel dat ik 'em jailbreak he... welke apps zijn dan handig? En hoe moet ik een source toevoegen?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:17 schreef Tijn het volgende:
Hey, ik zat me af te vragen of ik m'n iPhone eens moest gaan jailbreaken... maar ik wil natuurlijk niet door Apple geblocked worden!
Maar stel dat ik 'em jailbreak he... welke apps zijn dan handig? En hoe moet ik een source toevoegen?
Nog serieus reageren ookquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik zat eerst ook te twijfelen maar toen ik het bij een vriend zag was ik overtuigd
Heb het vandaag gedaan en alles ging goed.
Lees deze topics voor nuttige info in het Nederlands
http://www.iphoneclub.nl/(...)dummies-handleiding/
http://www.iphoneclub.nl/(...)-x-waarom-eigenlijk/
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik zat eerst ook te twijfelen maar toen ik het bij een vriend zag was ik overtuigd
Heb het vandaag gedaan en alles ging goed.
Lees deze topics voor nuttige info in het Nederlands
http://www.iphoneclub.nl/(...)dummies-handleiding/
http://www.iphoneclub.nl/(...)-x-waarom-eigenlijk/
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:23 schreef elcastel het volgende:
Dan maak je een mooi stukje tekst waar alles in staat aan info en opper je dat voor de volgende OP. Alleen maar janken is zo ... Zo.
2 hele goede tipsquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:57 schreef DCNY het volgende:
Doen we volgende keer toch 2 topics; 1 voor de iphone, en 1 voor een gejailbreakte iphone??
Een jailbreak is illegaal en als je bluetooth aanzet kan Apple direct registreren dat je 'm hebt gejailbreaked. Omdat ze je telefoon dan onklaar kunnen maken (je kunt dan niet meer bellen/sms'en) moet je de procedure uitvoeren die hier vaak 'unlocken' wordt genoemd. Maar goed, als je wifi hebt draaien stuurt Apple ieder uur een nieuwe baseband naar je telefoon, waardoor je 'm steeds maximaal een uur kunt gebruiken. Dat staat ook wel bekend als 'tethering'. Dan is het dus ofwel ieder uur opnieuw unlocken, ofwel permanent bluetooth en wifi uitschakelen. Hoewel je weinig aan bluetooth hebt, is het desalniettemin zonde van de functionaliteit en zit je ook zonder wifi.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:17 schreef Tijn het volgende:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Een jailbreak is illegaal en als je bluetooth aanzet kan Apple direct registreren dat je 'm hebt gejailbreaked. Omdat ze je telefoon dan onklaar kunnen maken (je kunt dan niet meer bellen/sms'en) moet je de procedure uitvoeren die hier vaak 'unlocken' wordt genoemd. Maar goed, als je wifi hebt draaien stuurt Apple ieder uur een nieuwe baseband naar je telefoon, waardoor je 'm steeds maximaal een uur kunt gebruiken. Dat staat ook wel bekend als 'tethering'. Dan is het dus ofwel ieder uur opnieuw unlocken, ofwel permanent bluetooth en wifi uitschakelen. Hoewel je weinig aan bluetooth hebt, is het desalniettemin zonde van de functionaliteit en zit je ook zonder wifi.
Kortom, jailbreaken is zeker geen aanrader. Bovendien zijn er veel gevallen bekend van mensen die op hun T-Mobile rekening 'overige kosten' hebben: in 10% van de gevallen worden ze geschrapt, maar in 90% van de gevallen zijn het extra kosten voor het gebruik van 3G omdat T-Mobile je jailbreak heeft ontdekt.
En een jailbreak maakt je iphone trager omdat er background processen komen. Bovendien verlies je je garantie omdat door een jailbreak het stripje in je iphone van kleur verandertquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Een jailbreak is illegaal en als je bluetooth aanzet kan Apple direct registreren dat je 'm hebt gejailbreaked. Omdat ze je telefoon dan onklaar kunnen maken (je kunt dan niet meer bellen/sms'en) moet je de procedure uitvoeren die hier vaak 'unlocken' wordt genoemd. Maar goed, als je wifi hebt draaien stuurt Apple ieder uur een nieuwe baseband naar je telefoon, waardoor je 'm steeds maximaal een uur kunt gebruiken. Dat staat ook wel bekend als 'tethering'. Dan is het dus ofwel ieder uur opnieuw unlocken, ofwel permanent bluetooth en wifi uitschakelen. Hoewel je weinig aan bluetooth hebt, is het desalniettemin zonde van de functionaliteit en zit je ook zonder wifi.
Kortom, jailbreaken is zeker geen aanrader. Bovendien zijn er veel gevallen bekend van mensen die op hun T-Mobile rekening 'overige kosten' hebben: in 10% van de gevallen worden ze geschrapt, maar in 90% van de gevallen zijn het extra kosten voor het gebruik van 3G omdat T-Mobile je jailbreak heeft ontdekt.
Bullshit. Gejailbreakte iPhone herstellen en naar SV sturen en je krijgt gewoon een gerepareerde/andere iPhone terug en ja dat is uit eigen ervaring.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:04 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
En een jailbreak maakt je iphone trager omdat er background processen komen. Bovendien verlies je je garantie omdat door een jailbreak het stripje in je iphone van kleur verandert
quote:De tot nu bekende easter eggs in Appie: eieren, afwasborstel, bananen, stokbrood en hamburgers. Nog meer gevonden?
ach ik heb al een paar gehad dat hij tijden lang op de helft zat en opeens gewoon uitviel met daarna het teken dat de accu helemaal leeg wasquote:Op zondag 15 november 2009 21:17 schreef TNA het volgende:
Batterij vandaag: razendsnel richting de 44%, om daar al uren te blijven. Het blijft een verrassende telefoon
Cydia --> Manage --> Packages --> klik op de app die wil verwijderen --> Modify --> Remove.quote:Op maandag 16 november 2009 00:28 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb nu mijn iphone gejailbreakt en wat apps gedownload via cydia, maar hoe kan ik deze apps weer verwijderen? Via googel niet te vinden...
Makkelijker is om uit Cydia de app cydelete te downloaden daarmee kan je alle cydia apps verwijderen zoals je ook de normale programma's kan verwijderen.quote:Op maandag 16 november 2009 01:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Cydia --> Manage --> Packages --> klik op de app die wil verwijderen --> Modify --> Remove.
Dan ben je behoorlijk achterlijk. klikquote:Op maandag 16 november 2009 00:28 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb nu mijn iphone gejailbreakt en wat apps gedownload via cydia, maar hoe kan ik deze apps weer verwijderen? Via googel niet te vinden...
Waarom zou ik een stukje tekst aan moeten maken? Ik weet het allemaal al.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:23 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dan maak je een mooi stukje tekst waar alles in staat aan info en opper je dat voor de volgende OP. Alleen maar janken is zo ... Zo.
Drugs are bad, mmmkayquote:Op maandag 16 november 2009 14:08 schreef Skv het volgende:
Zo, nu verder op een normale manier. Nooit meer jailbreaken dus!
Wat is er kut aan de telefoon?quote:Op maandag 16 november 2009 14:15 schreef HiZ het volgende:
iPhone, schitterend apparaat, jammer alleen dat het zo'n kut telefoon is.
Ook die functie werkt heel goed.quote:Op maandag 16 november 2009 14:15 schreef HiZ het volgende:
iPhone, schitterend apparaat, jammer alleen dat het zo'n kut telefoon is.
Enige minpuntje wat ik zou kunnen bedanken, is af en toe het bereik en het geluidquote:
Wha? Blackrain doet het niet bij mij, er gebeurd gewoon niksquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:56 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nee, de een na laatste kan ook, en dan heb je zelfs unlock van Dev Team ipv Geohot.
Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad.quote:Op maandag 16 november 2009 14:26 schreef Bellerophon het volgende:
Enige minpuntje wat ik zou kunnen bedanken, is af en toe het bereik en het geluid
Nou bij mijn woonplaats zo z.g.n. 3G dekking moeten zijn, en ik heb dat gewoon niet met de iPhone, terwijl mijn broer dat wel heeft (BlackBerry)quote:Op maandag 16 november 2009 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad.
Krijg je geen programma op je SpringBoard te zien? Waarmee je o.a. Cydia kunt installeren.quote:Op maandag 16 november 2009 14:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wha? Blackrain doet het niet bij mij, er gebeurd gewoon niksDenk dat dat aan die baseband ligt
Ik heb al Cydia op mijn iphone staanquote:Op maandag 16 november 2009 14:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Krijg je geen programma op je SpringBoard te zien? Waarmee je o.a. Cydia kunt installeren.
Misschien moet je even op de link klikken omn het verschil te zien?quote:Op maandag 16 november 2009 16:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat is er mis met http://www.apple.com/nl/iphone/how-to/#klok.wekkers-instellen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |