oh ik ben juist bang dat ik niet geschikt ben omdat bepaalde dingen me veel teveel aan zouden grijpen denk ik. Miskramen, bevallen die verkeerd gaan ofzo, slecht nieuws mededelen. Dat soort dingen.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vraag me dan alleen maar heel erg af of ik daar wel geschikt voor benVolgens mij ben ik dan te weinig empatisch ofzo.
oh ik hou dr van, kan mn lief lekker bij elk dingetje vragen of het nou echt nodig isquote:Op woensdag 4 november 2009 16:34 schreef Vicky het volgende:
Ik ga even heerlijk ALLEEN
Gewoon ff lekker zonder man en zonder kinderen....
M. kan niet eens mee, hij is ziek! En daarnaast moet er iemand thuis blijven voor de kinders tochquote:Op woensdag 4 november 2009 16:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ik hou dr van, kan mn lief lekker bij elk dingetje vragen of het nou echt nodig ishaha
nee hoor, hij vindt het ook gezelligzolang ie maar niets hoeft te passen
Oxy morgen gaat het vast beter!
muh, B. kan niet. Hij moet zn lessen voorbereiden voor morgenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh Huup ga je ook naar de HemaKan ook eigenlijk niet anders he
Waar gaan hullie heen?
Ik was geinspireerd door PinQ vanmorgen..heb net lekker een makreel gehaald op de markt
Ja, dat ook nog eens. Al geloof ik dat ik dat nu beter kan dan pak m beet 10 jaar geleden. Dus er is nog hoop voor jequote:Op woensdag 4 november 2009 16:33 schreef huuphuup het volgende:
En hier weer verder!
Thanks vicky, eens even kijken of mn lief zin heeft om vanavond te gaan
En mijn laatste post:
[..]
oh ik ben juist bang dat ik niet geschikt ben omdat bepaalde dingen me veel teveel aan zouden grijpen denk ik. Miskramen, bevallen die verkeerd gaan ofzo, slecht nieuws mededelen. Dat soort dingen.
vloek niet zo ;o je kan nooit genoeg hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:51 schreef innepin het volgende:
Ik wil ook naar de Hema maar ik kan geen excuus bedenken eigenlijk, volgens mij heb ik niks nodig
jawel joh, Hema is net als Ikea, je hebt altijd wat nodigquote:Op woensdag 4 november 2009 16:51 schreef innepin het volgende:
Ik wil ook naar de Hema maar ik kan geen excuus bedenken eigenlijk, volgens mij heb ik niks nodig
Dat en ik ben 's avonds liever thuis dan dat ik in het donker in de stad ben, noem me een mietje maar al die hangjongerenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:51 schreef innepin het volgende:
auquote:Op woensdag 4 november 2009 17:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil ook wel naar de Hema. Alleen kan ik er niet heen, kan nog niet zover autorijdenNet bij de fysio geweest, auauau, die man knijpt zo hard is voor mijn slijmbeursbeen
Sowwy! En tuurlijk sta ik weer open voor een Elinpakketje, graag zelfsquote:Op woensdag 4 november 2009 16:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vloek niet zo ;o je kan nooit genoeg hebben
binnenkort nog interesse in een elinpakketje trouwens?
Ik heb weer een flinke hoop
Ik ben van de week bij de ikea geweest en heb alleen maar gekocht wat ik nodig had - een lamp.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jawel joh, Hema is net als Ikea, je hebt altijd wat nodig![]()
Hoe laat zal ik je ophalen?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jawel joh, Hema is net als Ikea, je hebt altijd wat nodig![]()
Buuf doen!
welke ga je?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hoe laat zal ik je ophalen?
jaaaa doen!quote:Op woensdag 4 november 2009 17:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Vacature op de kinderafdeling. Ik durf niet.....
Ik denk er nog ff over na.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaaa doen!
kom op, ga dr voor! Iets voor jezelf doen nu![]()
en voor t geval je twijfelt, je kunt het vast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |