oh ik ben juist bang dat ik niet geschikt ben omdat bepaalde dingen me veel teveel aan zouden grijpen denk ik. Miskramen, bevallen die verkeerd gaan ofzo, slecht nieuws mededelen. Dat soort dingen.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vraag me dan alleen maar heel erg af of ik daar wel geschikt voor benVolgens mij ben ik dan te weinig empatisch ofzo.
oh ik hou dr van, kan mn lief lekker bij elk dingetje vragen of het nou echt nodig isquote:Op woensdag 4 november 2009 16:34 schreef Vicky het volgende:
Ik ga even heerlijk ALLEEN
Gewoon ff lekker zonder man en zonder kinderen....
M. kan niet eens mee, hij is ziek! En daarnaast moet er iemand thuis blijven voor de kinders tochquote:Op woensdag 4 november 2009 16:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ik hou dr van, kan mn lief lekker bij elk dingetje vragen of het nou echt nodig ishaha
nee hoor, hij vindt het ook gezelligzolang ie maar niets hoeft te passen
Oxy morgen gaat het vast beter!
muh, B. kan niet. Hij moet zn lessen voorbereiden voor morgenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh Huup ga je ook naar de HemaKan ook eigenlijk niet anders he
Waar gaan hullie heen?
Ik was geinspireerd door PinQ vanmorgen..heb net lekker een makreel gehaald op de markt
Ja, dat ook nog eens. Al geloof ik dat ik dat nu beter kan dan pak m beet 10 jaar geleden. Dus er is nog hoop voor jequote:Op woensdag 4 november 2009 16:33 schreef huuphuup het volgende:
En hier weer verder!
Thanks vicky, eens even kijken of mn lief zin heeft om vanavond te gaan
En mijn laatste post:
[..]
oh ik ben juist bang dat ik niet geschikt ben omdat bepaalde dingen me veel teveel aan zouden grijpen denk ik. Miskramen, bevallen die verkeerd gaan ofzo, slecht nieuws mededelen. Dat soort dingen.
vloek niet zo ;o je kan nooit genoeg hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:51 schreef innepin het volgende:
Ik wil ook naar de Hema maar ik kan geen excuus bedenken eigenlijk, volgens mij heb ik niks nodig
jawel joh, Hema is net als Ikea, je hebt altijd wat nodigquote:Op woensdag 4 november 2009 16:51 schreef innepin het volgende:
Ik wil ook naar de Hema maar ik kan geen excuus bedenken eigenlijk, volgens mij heb ik niks nodig
Dat en ik ben 's avonds liever thuis dan dat ik in het donker in de stad ben, noem me een mietje maar al die hangjongerenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:51 schreef innepin het volgende:
auquote:Op woensdag 4 november 2009 17:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil ook wel naar de Hema. Alleen kan ik er niet heen, kan nog niet zover autorijdenNet bij de fysio geweest, auauau, die man knijpt zo hard is voor mijn slijmbeursbeen
Sowwy! En tuurlijk sta ik weer open voor een Elinpakketje, graag zelfsquote:Op woensdag 4 november 2009 16:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vloek niet zo ;o je kan nooit genoeg hebben
binnenkort nog interesse in een elinpakketje trouwens?
Ik heb weer een flinke hoop
Ik ben van de week bij de ikea geweest en heb alleen maar gekocht wat ik nodig had - een lamp.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jawel joh, Hema is net als Ikea, je hebt altijd wat nodig![]()
Hoe laat zal ik je ophalen?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jawel joh, Hema is net als Ikea, je hebt altijd wat nodig![]()
Buuf doen!
welke ga je?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hoe laat zal ik je ophalen?
jaaaa doen!quote:Op woensdag 4 november 2009 17:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Vacature op de kinderafdeling. Ik durf niet.....
Ik denk er nog ff over na.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaaa doen!
kom op, ga dr voor! Iets voor jezelf doen nu![]()
en voor t geval je twijfelt, je kunt het vast!
3 keuzes; Leyweg, Loosduinen of Bogaard. Zeg het maarquote:Op woensdag 4 november 2009 17:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
welke ga je?
*zucht* ik denk dat k toch maar ga dan
is me eigk om t evenquote:Op woensdag 4 november 2009 17:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
3 keuzes; Leyweg, Loosduinen of Bogaard. Zeg het maar
Ik ga tochaar naae de Herenstraat. Ik neem Amber ff mee.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
3 keuzes; Leyweg, Loosduinen of Bogaard. Zeg het maar
Die is me net ff te ver voor het leukequote:Op woensdag 4 november 2009 17:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ga tochaar naae de Herenstraat. Ik neem Amber ff mee.
is best, ik pm je ffquote:Op woensdag 4 november 2009 18:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die is me net ff te ver voor het leuke
Huup, hoe laat? Uur of 7?
ze hebben niet wat ik wilquote:Op woensdag 4 november 2009 18:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die is me net ff te ver voor het leuke
Huup, hoe laat? Uur of 7?
Heuj da heb ik ookquote:Op woensdag 4 november 2009 17:12 schreef Rewimo het volgende:
Op mijn heup. Ik zak steeds door mijn been heen, het zit precies bij de aanhechting van een paar grote spieren
Ik heb niet zulke goeie ervaringen met injecties. Die doen niks bij mijquote:Op woensdag 4 november 2009 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
Heuj da heb ik ookIk krijg alleen geen fysio maar injecties *auw*
Ik dacht al dat ik gek geworden wasquote:Op woensdag 4 november 2009 20:02 schreef Vicky het volgende:
isset bij jullie ook zo aan het flitsen??
sinds een uurtje of 18.00 is er elke paar minuten een flits..
je bent dus niet gek...quote:Op woensdag 4 november 2009 20:21 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik gek geworden was(ik zie ze maar af en toe en dan in m'n ooghoek.. heb dus steeds van die 'huh, was dat nou wat?' momenten
)
En anders kun je je altijd nog aansluiten bij de tetten van Miss Sly (zie kolftopicquote:
En je hebt het overleefd! Heldin, ik durf al niet in mijn eentje in de auto, laat staan met 6 kinderen onder mijn hoede!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:47 schreef Spuuglokje het volgende:
De Hema bij ons doet natuurlijk niet mee.En om nou 20 minuten in de auto te gaan zitten
dan gaat het voordeel weer op aan benzinekosten. Jammer. Ik heb er trouwens ook niet echt de puf meer voor. Vanmiddag een kinderfeestje gehad. In m'n eentje met 6 kinderen in 1 auto
Gelukkig waren ze tijdens de film zelf rustig.
nou weet je, afgelopen maandag had hij die controle van de logopedie en hij was weer zo vreselijk duidelijk autistisch dat het gewoon pijn deed. maar ondanks dat ben ik zo vreselijk gek op dat kind, het is zo'n lieverd.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:12 schreef Jula het volgende:
lady_wrb, klinkt heerlijk!
en een kadootje gewoon omdat hij lief is, heel herkenbaar
De achtergrond kende ik niet, sorryquote:Op woensdag 4 november 2009 21:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou weet je, afgelopen maandag had hij die controle van de logopedie en hij was weer zo vreselijk duidelijk autistisch dat het gewoon pijn deed. maar ondanks dat ben ik zo vreselijk gek op dat kind, het is zo'n lieverd.
daarom. ik had er gewoon even behoefte aan om dat in iets om te zetten. dus dan dit.
jeutjes, dan lig je nu zeker uitgeteld op de bank met je voeten op tafel?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:23 schreef Spuuglokje het volgende:
We gingen naar de film Up, die hadden we al gezien maar Tristan wilde zo graag nog een keer. Ik had m'n haakwerkje meegenomen, maar het was zo donker in de bios dat daar niks van terecht kwam. Maar ik vond het veel leuker om 'm nog een keer te zien dan ik vantevoren gedacht had. Gelukkig was het in de zaal heel erg leeg. De rustige kinderen gingen bij mij zitten, en de vier drukste (waaronder mijn kind ja) gingen op de eerste rij zitten. Geen last van gehad dus!Maar tjonge, wat een stel bij elkaar. Stel je 1 meisje voor dat om het minste of geringste ging stampvoeten en huilen (ik heb minimaal 8 huilbuien voorbij zien komen vanmiddag
), 1 jongen voor wie ik medicijnen had meegekregen voor ADHD (en dat werkte heel goed hoor, hij was heerlijk rustig
(alleen jammer dat hij niet van hotdogs hield hij heeft toen maar een banaan als lunch gehad niet van popcorn, niet van iets met prik etc. etc.
), en 1 kind dat net een stuiterbal is, want die vloog over op en onder, die was echt niet in toom te houden. Dat vliegende kind is het beste vriendje van mijn zoon, en als die twee samen zijn steekt hij Tristan ook aan, dus die was ook nauwelijks in bedwang te houden.
En dan nog 2 'normale' kinderen, die heel lief en rustig en beleefd waren. Pfffff
maar ik heb er ook echt wel van genoten hoor, zo'n enthousiast stel wilden bij elkaar.
![]()
had je niet genoeg ritalin voor alle zes bij je?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:23 schreef Spuuglokje het volgende:
We gingen naar de film Up, die hadden we al gezien maar Tristan wilde zo graag nog een keer. Ik had m'n haakwerkje meegenomen, maar het was zo donker in de bios dat daar niks van terecht kwam. Maar ik vond het veel leuker om 'm nog een keer te zien dan ik van tevoren gedacht had. Gelukkig was het in de zaal heel erg leeg. De rustige kinderen gingen bij mij zitten, en de vier drukste (waaronder mijn kind ja) gingen op de eerste rij zitten. Geen last van gehad dus!Maar tjonge, wat een stel bij elkaar. Stel je 1 meisje voor dat om het minste of geringste ging stampvoeten en huilen (ik heb minimaal 8 huilbuien voorbij zien komen vanmiddag
), 1 jongen voor wie ik medicijnen had meegekregen voor ADHD (en dat werkte heel goed hoor, hij was heerlijk rustig
(alleen jammer dat hij niet van hotdogs hield hij heeft toen maar een banaan als lunch gehad niet van popcorn, niet van iets met prik etc. etc.
), en 1 kind dat net een stuiterbal is, want die vloog over op en onder, die was echt niet in toom te houden. Dat vliegende kind is het beste vriendje van mijn zoon, en als die twee samen zijn steekt hij Tristan ook aan, dus die was ook nauwelijks in bedwang te houden.
En dan nog 2 'normale' kinderen, die heel lief en rustig en beleefd waren. Pfffff
maar ik heb er ook echt wel van genoten hoor, zo'n enthousiast stel wilden bij elkaar.
![]()
Een sloot cola en een grote bak pepernoten gemengd met strooigoed had ik wel verdiendquote:Op woensdag 4 november 2009 21:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jeutjes, dan lig je nu zeker uitgeteld op de bank met je voeten op tafel?
*check*quote:Op woensdag 4 november 2009 21:29 schreef Memmel het volgende:
Wat leuk al die Hema shoppers!
Ik denk trouwens dat ik de meet voor vrijdag cancel ivm veel afzeggingen. Volgende keer beter!
wat ben je aan het haken?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ga nog even een uurtje tv kijken en haken. Doei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |