oh ik ben juist bang dat ik niet geschikt ben omdat bepaalde dingen me veel teveel aan zouden grijpen denk ik. Miskramen, bevallen die verkeerd gaan ofzo, slecht nieuws mededelen. Dat soort dingen.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vraag me dan alleen maar heel erg af of ik daar wel geschikt voor benVolgens mij ben ik dan te weinig empatisch ofzo.
oh ik hou dr van, kan mn lief lekker bij elk dingetje vragen of het nou echt nodig isquote:Op woensdag 4 november 2009 16:34 schreef Vicky het volgende:
Ik ga even heerlijk ALLEEN
Gewoon ff lekker zonder man en zonder kinderen....
M. kan niet eens mee, hij is ziek! En daarnaast moet er iemand thuis blijven voor de kinders tochquote:Op woensdag 4 november 2009 16:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ik hou dr van, kan mn lief lekker bij elk dingetje vragen of het nou echt nodig ishaha
nee hoor, hij vindt het ook gezelligzolang ie maar niets hoeft te passen
Oxy morgen gaat het vast beter!
muh, B. kan niet. Hij moet zn lessen voorbereiden voor morgenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh Huup ga je ook naar de HemaKan ook eigenlijk niet anders he
Waar gaan hullie heen?
Ik was geinspireerd door PinQ vanmorgen..heb net lekker een makreel gehaald op de markt
Ja, dat ook nog eens. Al geloof ik dat ik dat nu beter kan dan pak m beet 10 jaar geleden. Dus er is nog hoop voor jequote:Op woensdag 4 november 2009 16:33 schreef huuphuup het volgende:
En hier weer verder!
Thanks vicky, eens even kijken of mn lief zin heeft om vanavond te gaan
En mijn laatste post:
[..]
oh ik ben juist bang dat ik niet geschikt ben omdat bepaalde dingen me veel teveel aan zouden grijpen denk ik. Miskramen, bevallen die verkeerd gaan ofzo, slecht nieuws mededelen. Dat soort dingen.
vloek niet zo ;o je kan nooit genoeg hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:51 schreef innepin het volgende:
Ik wil ook naar de Hema maar ik kan geen excuus bedenken eigenlijk, volgens mij heb ik niks nodig
jawel joh, Hema is net als Ikea, je hebt altijd wat nodigquote:Op woensdag 4 november 2009 16:51 schreef innepin het volgende:
Ik wil ook naar de Hema maar ik kan geen excuus bedenken eigenlijk, volgens mij heb ik niks nodig
Dat en ik ben 's avonds liever thuis dan dat ik in het donker in de stad ben, noem me een mietje maar al die hangjongerenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:51 schreef innepin het volgende:
auquote:Op woensdag 4 november 2009 17:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil ook wel naar de Hema. Alleen kan ik er niet heen, kan nog niet zover autorijdenNet bij de fysio geweest, auauau, die man knijpt zo hard is voor mijn slijmbeursbeen
Sowwy! En tuurlijk sta ik weer open voor een Elinpakketje, graag zelfsquote:Op woensdag 4 november 2009 16:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vloek niet zo ;o je kan nooit genoeg hebben
binnenkort nog interesse in een elinpakketje trouwens?
Ik heb weer een flinke hoop
Ik ben van de week bij de ikea geweest en heb alleen maar gekocht wat ik nodig had - een lamp.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jawel joh, Hema is net als Ikea, je hebt altijd wat nodig![]()
Hoe laat zal ik je ophalen?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jawel joh, Hema is net als Ikea, je hebt altijd wat nodig![]()
Buuf doen!
welke ga je?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hoe laat zal ik je ophalen?
jaaaa doen!quote:Op woensdag 4 november 2009 17:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Vacature op de kinderafdeling. Ik durf niet.....
Ik denk er nog ff over na.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaaa doen!
kom op, ga dr voor! Iets voor jezelf doen nu![]()
en voor t geval je twijfelt, je kunt het vast!
3 keuzes; Leyweg, Loosduinen of Bogaard. Zeg het maarquote:Op woensdag 4 november 2009 17:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
welke ga je?
*zucht* ik denk dat k toch maar ga dan
is me eigk om t evenquote:Op woensdag 4 november 2009 17:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
3 keuzes; Leyweg, Loosduinen of Bogaard. Zeg het maar
Ik ga tochaar naae de Herenstraat. Ik neem Amber ff mee.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
3 keuzes; Leyweg, Loosduinen of Bogaard. Zeg het maar
Die is me net ff te ver voor het leukequote:Op woensdag 4 november 2009 17:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ga tochaar naae de Herenstraat. Ik neem Amber ff mee.
is best, ik pm je ffquote:Op woensdag 4 november 2009 18:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die is me net ff te ver voor het leuke
Huup, hoe laat? Uur of 7?
ze hebben niet wat ik wilquote:Op woensdag 4 november 2009 18:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die is me net ff te ver voor het leuke
Huup, hoe laat? Uur of 7?
Heuj da heb ik ookquote:Op woensdag 4 november 2009 17:12 schreef Rewimo het volgende:
Op mijn heup. Ik zak steeds door mijn been heen, het zit precies bij de aanhechting van een paar grote spieren
Ik heb niet zulke goeie ervaringen met injecties. Die doen niks bij mijquote:Op woensdag 4 november 2009 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
Heuj da heb ik ookIk krijg alleen geen fysio maar injecties *auw*
Ik dacht al dat ik gek geworden wasquote:Op woensdag 4 november 2009 20:02 schreef Vicky het volgende:
isset bij jullie ook zo aan het flitsen??
sinds een uurtje of 18.00 is er elke paar minuten een flits..
je bent dus niet gek...quote:Op woensdag 4 november 2009 20:21 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik gek geworden was(ik zie ze maar af en toe en dan in m'n ooghoek.. heb dus steeds van die 'huh, was dat nou wat?' momenten
)
En anders kun je je altijd nog aansluiten bij de tetten van Miss Sly (zie kolftopicquote:
En je hebt het overleefd! Heldin, ik durf al niet in mijn eentje in de auto, laat staan met 6 kinderen onder mijn hoede!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:47 schreef Spuuglokje het volgende:
De Hema bij ons doet natuurlijk niet mee.En om nou 20 minuten in de auto te gaan zitten
dan gaat het voordeel weer op aan benzinekosten. Jammer. Ik heb er trouwens ook niet echt de puf meer voor. Vanmiddag een kinderfeestje gehad. In m'n eentje met 6 kinderen in 1 auto
Gelukkig waren ze tijdens de film zelf rustig.
nou weet je, afgelopen maandag had hij die controle van de logopedie en hij was weer zo vreselijk duidelijk autistisch dat het gewoon pijn deed. maar ondanks dat ben ik zo vreselijk gek op dat kind, het is zo'n lieverd.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:12 schreef Jula het volgende:
lady_wrb, klinkt heerlijk!
en een kadootje gewoon omdat hij lief is, heel herkenbaar
De achtergrond kende ik niet, sorryquote:Op woensdag 4 november 2009 21:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou weet je, afgelopen maandag had hij die controle van de logopedie en hij was weer zo vreselijk duidelijk autistisch dat het gewoon pijn deed. maar ondanks dat ben ik zo vreselijk gek op dat kind, het is zo'n lieverd.
daarom. ik had er gewoon even behoefte aan om dat in iets om te zetten. dus dan dit.
jeutjes, dan lig je nu zeker uitgeteld op de bank met je voeten op tafel?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:23 schreef Spuuglokje het volgende:
We gingen naar de film Up, die hadden we al gezien maar Tristan wilde zo graag nog een keer. Ik had m'n haakwerkje meegenomen, maar het was zo donker in de bios dat daar niks van terecht kwam. Maar ik vond het veel leuker om 'm nog een keer te zien dan ik vantevoren gedacht had. Gelukkig was het in de zaal heel erg leeg. De rustige kinderen gingen bij mij zitten, en de vier drukste (waaronder mijn kind ja) gingen op de eerste rij zitten. Geen last van gehad dus!Maar tjonge, wat een stel bij elkaar. Stel je 1 meisje voor dat om het minste of geringste ging stampvoeten en huilen (ik heb minimaal 8 huilbuien voorbij zien komen vanmiddag
), 1 jongen voor wie ik medicijnen had meegekregen voor ADHD (en dat werkte heel goed hoor, hij was heerlijk rustig
(alleen jammer dat hij niet van hotdogs hield hij heeft toen maar een banaan als lunch gehad niet van popcorn, niet van iets met prik etc. etc.
), en 1 kind dat net een stuiterbal is, want die vloog over op en onder, die was echt niet in toom te houden. Dat vliegende kind is het beste vriendje van mijn zoon, en als die twee samen zijn steekt hij Tristan ook aan, dus die was ook nauwelijks in bedwang te houden.
En dan nog 2 'normale' kinderen, die heel lief en rustig en beleefd waren. Pfffff
maar ik heb er ook echt wel van genoten hoor, zo'n enthousiast stel wilden bij elkaar.
![]()
had je niet genoeg ritalin voor alle zes bij je?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:23 schreef Spuuglokje het volgende:
We gingen naar de film Up, die hadden we al gezien maar Tristan wilde zo graag nog een keer. Ik had m'n haakwerkje meegenomen, maar het was zo donker in de bios dat daar niks van terecht kwam. Maar ik vond het veel leuker om 'm nog een keer te zien dan ik van tevoren gedacht had. Gelukkig was het in de zaal heel erg leeg. De rustige kinderen gingen bij mij zitten, en de vier drukste (waaronder mijn kind ja) gingen op de eerste rij zitten. Geen last van gehad dus!Maar tjonge, wat een stel bij elkaar. Stel je 1 meisje voor dat om het minste of geringste ging stampvoeten en huilen (ik heb minimaal 8 huilbuien voorbij zien komen vanmiddag
), 1 jongen voor wie ik medicijnen had meegekregen voor ADHD (en dat werkte heel goed hoor, hij was heerlijk rustig
(alleen jammer dat hij niet van hotdogs hield hij heeft toen maar een banaan als lunch gehad niet van popcorn, niet van iets met prik etc. etc.
), en 1 kind dat net een stuiterbal is, want die vloog over op en onder, die was echt niet in toom te houden. Dat vliegende kind is het beste vriendje van mijn zoon, en als die twee samen zijn steekt hij Tristan ook aan, dus die was ook nauwelijks in bedwang te houden.
En dan nog 2 'normale' kinderen, die heel lief en rustig en beleefd waren. Pfffff
maar ik heb er ook echt wel van genoten hoor, zo'n enthousiast stel wilden bij elkaar.
![]()
Een sloot cola en een grote bak pepernoten gemengd met strooigoed had ik wel verdiendquote:Op woensdag 4 november 2009 21:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jeutjes, dan lig je nu zeker uitgeteld op de bank met je voeten op tafel?
*check*quote:Op woensdag 4 november 2009 21:29 schreef Memmel het volgende:
Wat leuk al die Hema shoppers!
Ik denk trouwens dat ik de meet voor vrijdag cancel ivm veel afzeggingen. Volgende keer beter!
wat ben je aan het haken?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ga nog even een uurtje tv kijken en haken. Doei!
wel met melk..anders kan je volgens mij na 2 kopjes niet meer opstaanquote:Op woensdag 4 november 2009 22:08 schreef She-Wolf het volgende:
Doe je er dan nog wel melk bij, of drink je het zo, straight?
Jaaa das lekker!!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:05 schreef Kleurdoos het volgende:
weet je wat kickass is?
chocoladeletters omsmelten en er chocolademelk van maken, betere chocomelk bestaat er niet
hihi, goeie weddenschap, je kon er alleen maar bij winnen zo te lezen.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:45 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik heb geen zin in chocola maar nu heeft meneer net mijn naam in chocoladeletters gekocht en nu voel ik de behoefte om ze naar binnen te proppenkuthormonen.
(weddenschapje trouwens, hij beweerde dat ie geen t-shirt meer in de kast had, en ik wilde wel wedden van wel. dus voor elk t-shirt dat ik zou vinden heb ik een chocoladeletter ge-eist.
7 stuks
quote:Op woensdag 4 november 2009 23:59 schreef trui het volgende:
oh, frikandellenvrees heb ik ook. ik vind de geur alleen al zó vies!
een vriend van me eet trouwens juist alleen frikandellen, geen enkel ander vlees. "omdat 't niet op vlees lijkt" + en er zijn tijden geweest dat ie ontbeet met frikandellen, lunchte met frikandellen, en avond-at met frikandellen.![]()
z'n moeder maakte zelfs frikandellen-cocktail voor 'm, als voorgerecht bij 't kerstdiner.
Leuk! Maak er een fijne dag van!quote:Op donderdag 5 november 2009 09:04 schreef Ca.ra het volgende:
Ik hoop dat het hier nog even droog blijft. Mijn opa en oma komen op visite, en ik ga ze over een uurtje van het station halen. Nou is het station hier vlakbij, maar als het goed giet word je in 5 minuten natuurlijk ook goed nat.
En ik moet nog snel even stofzuigen en een paar glazen afwassen en... en.. en...
en ik zit mijn tijd te verdoen op Fok....foei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA ik zag het. maarja wat moet ik nou met een puppyhandtasjequote:Op donderdag 5 november 2009 09:12 schreef Kleurdoos het volgende:
geen foto's Pinq
Ik had nog wel wat gepost over dat roze puppyhandtasje gisteren, koop m want hij is awesome :d die andere 2 zijn lelijk
en Amelie,dat overslagvestje heb ik ook, 1 van de weinige leuke dingen bij de wibraars. maar dan in het grijs
maat 80, dus dan weet je dat alvast
hehe
ja t is een polsrammelaarquote:
Zo stond ik dus ook met die puppy aan mijn armquote:Op donderdag 5 november 2009 09:13 schreef pinquit het volgende:
[..]
JA ik zag het. maarja wat moet ik nou met een puppyhandtasjekga nog wel even kijken
alleen echte mozzarella, de meeste soorten uit de winkel niet .. die vind ik lekkerder, die van buffels is me te zout en te klefquote:Op donderdag 5 november 2009 09:22 schreef pinquit het volgende:
wisten jullie al dat mozzarella gemaakt wordt van buffelmelk
Ja wist ik, 1 keer gegeten maar ik vind er geen smaak aan zittenquote:Op donderdag 5 november 2009 09:22 schreef pinquit het volgende:
wisten jullie al dat mozzarella gemaakt wordt van buffelmelk
er zit ook geen smaak aanquote:Op donderdag 5 november 2009 09:25 schreef Fannie het volgende:
[..]
Ja wist ik, 1 keer gegeten maar ik vind er geen smaak aan zitten
juhpquote:Op donderdag 5 november 2009 09:27 schreef Fannie het volgende:
Schetig die tuinbroek KD![]()
Istie ook van ribcord?
visuele misleidingquote:Op donderdag 5 november 2009 09:42 schreef huuphuup het volgende:
oh en dat tuinbroekje KD![]()
wat wordt ze groot zo ineens zeg!
Hetty ja!quote:Op donderdag 5 november 2009 09:46 schreef pinquit het volgende:
KDneem dan deze:
[ afbeelding ]
deskvacuum![]()
En ik nu ookquote:Op donderdag 5 november 2009 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb zin in chocoladetruffelsachtigechocola
oei das nie prettig!!quote:Op donderdag 5 november 2009 11:05 schreef E.T. het volgende:
Kan iemand de aarde vertellen rustig te blijven..
Aardbevingen in Taiwan terwijl Swets daar zit vind ik niet grappig
Daar heb je ook pepernoten vanquote:Op donderdag 5 november 2009 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb zin in chocoladetruffelsachtigechocola
hihi!quote:Op donderdag 5 november 2009 11:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh nee, denk sugarleehooperdenksugarleehooper, buuf.;(
Wát heb je met je haar gedaan?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh nee, denk sugarleehooperdenksugarleehooper, buuf.;(
gelukkig!quote:Op donderdag 5 november 2009 11:44 schreef E.T. het volgende:
5.6 op de schaal van Richter, maar behalve schudden niks aan de hand. Taiwanezen zelf vonden het ook wel een behoorlijke
Ja, dat sowieso, dat staat er bij mij ook in. Ik ga toch maar eens een mailtje aan de (onder)baas opstellen met mijn vragen daarover, want ik ga er steeds vanuit dat ik dan voor deze baby wel later dat verlof nog op mag/ kan nemen...quote:Op donderdag 5 november 2009 12:29 schreef Tazz het volgende:
Ligt eraan wat in je contract staat. Ik had bij een vorige werkgever erin staan dat het pas geld als ik 1 jaar in dienst was...
Echt een andere werkgever, helaas ...quote:Op donderdag 5 november 2009 12:29 schreef Vicky het volgende:
Groofsken, werk je per 1 mei echt bij een ander bedrijf? of ben je alleen van functie veranderd?
Je kan namelijk pas ouderschapsverlof opnemen als je minimaal 1 jaar in dienst bent.
Als er in je CAO niks staat dan gelden de wettelijke regels voor ouderschapsverlof.
Je mag ouderschapsverlof opnemen tot je kind 7 wordt of is geloof ik, het maakt niet uit of ze geboren is bij de baas waar je nu werkt zeg maar, dus je moet het opnemen voor die tijd en je kan het uiteraard maar 1 keer per kind opnemen. Je moet inderdaad alleen wel een jaar in dienst zijnquote:Op donderdag 5 november 2009 12:27 schreef Groofsken het volgende:
ngens, ik kom even binnenvallen... ik heb weer eens een vraag...
(Er zou een vraag-maar-raaktopic voor Groofsken moeten bestaan)
Ik werk sinds 1 mei op deze nieuwe plek. Omdat S daarvoor is geboren (ruim een jaar eerder) heb ik voor haar denk ik geen recht op ouderschapsverlof hè? Iemand die dat weet?
Thanksjoe.
Nu net een naschok, maar geen idee hoe heftig.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Wát heb je met je haar gedaan?
Maar je hebt dus wel contact met hem ET? Verwachten ze nog naschokken of was dit het?
Dank voor deze link Troel, ik heb hem meteen gelezen en toegevoegd aan 'mijn favorieten'.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Je mag ouderschapsverlof opnemen tot je kind 7 wordt of is geloof ik, het maakt niet uit of ze geboren is bij de baas waar je nu werkt zeg maar, dus je moet het opnemen voor die tijd en je kan het uiteraard maar 1 keer per kind opnemen. Je moet inderdaad alleen wel een jaar in dienst zijn
Groof:
http://home.szw.nl/index.cfm?menu_item_id=13763&hoofdmenu_item_id=13826&rubriek_item=391842&rubriek_id=391818&set_id=2517&doctype_id=6&link_id=72370
Jemig, ook al zo schrikken!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:04 schreef Memmel het volgende:
Oeh ET, dat is wel spannend. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.
WIj hebben ook een hetty! Ik betaal haar alleen per uur. (serieus, de hulp heet Hetty)
en mijn man heeft vanmorgen een auto-ongeluk gehad. Kop staart op de a10. Gelukkig stond ie vooraan en heeft hij niets.
Ohquote:Op donderdag 5 november 2009 12:49 schreef Kleurdoos het volgende:
hihi hans Dorresteijn was net in t voorproefje van het sinterklaasjournaalik vind m zo leuk!
Ow, niet gezien, maar ik vind hem ook zoo leukquote:Op donderdag 5 november 2009 12:49 schreef Kleurdoos het volgende:
hihi hans Dorresteijn was net in t voorproefje van het sinterklaasjournaalik vind m zo leuk!
stop eens met mijn woordenquote:Op donderdag 5 november 2009 12:49 schreef Kleurdoos het volgende:
wat een briljant idee van dat half uurtje vtv bellenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:19 schreef Vicky het volgende:
Bluh, wachten op een monteur is waardeloos huup!
Volgende keer vragen of ze je een half uurtje v.t.v. willen bellen
Rewimo, wat een telepathie
tip van flipquote:Op donderdag 5 november 2009 13:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat een briljant idee van dat half uurtje vtv bellen![]()
waarom denk ik daar niet gewoon aan
gnorf
kenzo!! wat wil je ervoor hebben bittequote:Op donderdag 5 november 2009 13:26 schreef huuphuup het volgende:
zeg gebruikt iemand van jullie die naar de pindameet komt dit parfum?
[ afbeelding ]
ik heb hier een nagenoeg volle fles staan maar ik draag het niet eigks dus als iemand anders em wil hebben? Anders gooi k em weg
euh, iets voor mn meiske?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:30 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
kenzo!! wat wil je ervoor hebben bitte
dan wullikwal! help me ff herinneren dat ik dan iets meeneem naar de meet, ik ben zo'n zeefquote:Op donderdag 5 november 2009 13:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
euh, iets voor mn meiske?
monteur is nu hier!
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
euh, iets voor mn meiske?
monteur is nu hier!
s goed!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dan wullikwal! help me ff herinneren dat ik dan iets meeneem naar de meet, ik ben zo'n zeef
weet ik, t is ook een lekker luchtjequote:
Dan klinkt alsof je weer beter bentquote:
nu toch ook nog?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:40 schreef Troel het volgende:
Flower heette het toen het net nieuw was
Zou kunnen hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 13:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nu toch ook nog?
Kenzo - Flower
dacht ik. Toch? Ik heb het niet anders gekend iig
kleurdooske ik heb er trouwens geen doos bij, alleen de fles. En het is zo'n grote, 100 ml eau de parfum.
[ afbeelding ]
Zo goed als, ik hoest nog flink, maar dat was het welquote:Op donderdag 5 november 2009 13:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan klinkt alsof je weer beter bent
Ik vind het leuk, wij hebben dan de wii fit met zo'n balanceboard. Heb serieus spierpijn (en dat is goedquote:Op donderdag 5 november 2009 14:17 schreef _Bar_ het volgende:
oxygeniet er van
de wii staat hier beetje te versloffen, maar zodra we wiifit+ hebben wil ik het wel weer keer proberen.
Voor dagopvang zijn wel enkele plaatsen in den haag, en dan is iets verder reizen ook geen probleem. Alleen ik ga Pepijn niet naar een basisschool doen op 25 min enkele reis.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:17 schreef Pvoesss het volgende:
Ja balen he piglet. Ik kon zo aan de slag als verpleegster voor precies de uren die ik wil.
Goede vergoedingen etc etc maar in de buurt geen mogelijkheid voor flexibele omgang.
Ja dan kom ik er dus niet als alleenstaande
ja wij ook, maar het komt er gewoon niet van, maar het is binnenblijf weer dus wie weet sta ik snel genoeg weer op het boardquote:Op donderdag 5 november 2009 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, wij hebben dan de wii fit met zo'n balanceboard. Heb serieus spierpijn (en dat is goed)
in de kinderwagenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:23 schreef Pvoesss het volgende:
ik wil aan de zumba en heb besloten dat ik een weegschaal wil hebben.
Ik vraag me af hoe ik dat ga vervoeren. 3 pakken luiers een weegschaal en de boodschappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er achter hangenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:42 schreef Pvoesss het volgende:
ik heb al een turkentrollyDaar doe ik boodschappen mee als ik met de doek ga.
![]()
Maar daar past niet alles in. en ik kan wel met de fiets maar dan zit ik alsnog met te weinig ruimte.
En de trolly op de fiets gaat vast niet lukken
Een regentunnelquote:Op donderdag 5 november 2009 14:50 schreef Pvoesss het volgende:
hahaha ik zie mezelf al gaan.![]()
Ze vinden me ook al een weirdo omdat ik de kleine dame in een heuse regentunnel heb zitten nu het regent hahaha![]()
Maar ze zit mooi wel droog
dies niet nieuw, heb ik hier al staanquote:Op donderdag 5 november 2009 14:54 schreef Fannie het volgende:
Miss-Sly, heb je dit al gezien?
een nieuwe van Kellerman
wat suf?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:58 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat vind ik ook. Maar ik krijg er zulke rare blikken bij als ik haar in dat ding heb.
Euw, dacht ik met een primeur te komenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
dies niet nieuw, heb ik hier al staan
zal eens kijken of er weer een nieuwe is, want dat wordt weer tijd
Dus dan zit je nog steeds in de kou?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:00 schreef huuphuup het volgende:
oh wat handig zo'n ding!![]()
gewoon bij halfords?
rijstebuiltje das ook niks zeg. Ontstoken amandelen zijn behoorlijk rot. Beterschap voor hem!
De monteur is weer weghet gasblok wat de ene monteur er een paar dagen terug in gegooid heeft daar moest hij heel hard om lachen want dat ging toch nooit werken dat zie je toch zo joh?! Ehm mja. ok... dus die is nu weer op zoek naar een nieuw gasblok en dan ns kijken of de verwarming het dan wel gaat doen. K heb er een loopneus van inmiddels
Dat ziet er handig uit!quote:
ik weet niet waar je woont, maar je zou ze bij mij ook mogen lenen, hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 15:02 schreef Fannie het volgende:
[..]
Euw, dacht ik met een primeur te komen![]()
T'is lang geleden dat ik een Kellerman gelezen heb, allemaal uit de bieb, zal ook weer eens gaan kijken daar.
De bieb is hier net verbouwd, hopelijk staan dr weer wat nieuwere tussen
* Pvoesss heeft geen paardenkracht en krijgt nog niet eens sokken onder de snelbindersquote:Op donderdag 5 november 2009 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hoef niet door de regen, vriendin van mij pikt Sander even mee in de auto![]()
Bedenk ik me net dat ik nog boodschappen moet doen en er alsnog uit moet
Pvoess als je snelbinders hebt dan kan je evengoed toch nog 1 of 2 extra pakken luiers meenemen?
hij komt nog terug. Alleen geen idee wanneer. Voor 9 uur vanavond iigquote:Op donderdag 5 november 2009 15:03 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dus dan zit je nog steeds in de kou?Komt 'ie vandaag nog terug met wat anders?
Ik ben een geboren Amsterdamsequote:Op donderdag 5 november 2009 15:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik weet niet waar je woont, maar je zou ze bij mij ook mogen lenen, hoor
oudste heb ik in t nederlands, rest in t engels.
zag dat er een nieuwe uit is http://www.bol.com/nl/p/b(...)006545070/index.html
die ga ik straks even bestellen
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:32 schreef Kleurdoos het volgende:
en wat is hilary swank toch een mooie man
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:32 schreef Kleurdoos het volgende:
en wat is hilary swank toch een mooie man
visdraad, probeer dat maar eens stuk te trekkenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Van Kim is er alweer een ketting gesneuveld. Kim overstuur, Tyler er als de kippen bij. Tyler kralen afgepakt, Tyler overstuur. Gezellig.
Nu zat ik te denken misschien kun je wel draad kopen wat wel stevig is en dan daar nieuew ketting van maken.
Iemand ervaring mee?
tijd voor een rek op de voorkantquote:Op donderdag 5 november 2009 15:25 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb een mama fiets en die fietst heerlijk maar door hoe het stuur zit kan ik niet zo makkelijk met boodschappen aan het stuur fietsen. Het stuur zit echt rondom het zitje en ik vind het dan lastig.
Een behendige mama kan het vast wel. Maar ik ben koos hopeloos met fietsen
ja, pastquote:Op donderdag 5 november 2009 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja handy!
[ afbeelding ]
Al weet ik niet of dat samen gaat met een fietszitje en een scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |