Verwacht vooral nummers van het laatste album en FWNquote:Op maandag 9 november 2009 19:31 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Ben geen waanzinnige AM-fan, maar ik vond Whatever People Say... één van de sterkste albums die ik sinds tijden gehoord had. Vooral t laatste album heb ik iets minder mee [lijkt me live wat minder interessant], maar ik heb iig wel kaarten voor morgen. Ben benieuwd!
Ach, zolang ze ook maar genoeg van FWN spelen en de "hitjes" van Whatever... spelen heb ik een goede avond!quote:Op maandag 9 november 2009 19:34 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Verwacht vooral nummers van het laatste album en FWN
Ze moeten juist alles van Humbug spelen. Alles veel langgerekter, dat indie-hype gedoe hebben we nu wel gehadquote:Op maandag 9 november 2009 21:06 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Ach, zolang ze ook maar genoeg van FWN spelen en de "hitjes" van Whatever... spelen heb ik een goede avond!![]()
[heb net t Humbug nog ns geluisterd, lijkt me toch echt niet heel boeiend live...]
Jep. Ik ga (ook?) vanuit school rechtstreeks naar Amsterdam toe, maar laat mijn waardevolle spullen voor een dagje thuis, en drop m'n tas wel af bij de garderobe in de HMH. Dinsdagavond is niet echt een goed moment om volledig in de stemming te komen voor een concert trouwensquote:Op maandag 9 november 2009 21:57 schreef K.Weenie het volgende:
Even een praktische vraag voor morgen: hebben ze op station bijlmer arena kluisjes?
Voorprogramma lijkt me.quote:Op maandag 9 november 2009 22:32 schreef Merkie het volgende:
De aanvang is 20:00 volgens het kaartje, begint dan het voorprogramma of AM zelf?
Goeie vraag, ik hoop voorprogramma, anders ben ik aan de late kantquote:Op maandag 9 november 2009 22:32 schreef Merkie het volgende:
De aanvang is 20:00 volgens het kaartje, begint dan het voorprogramma of AM zelf?
18:30 Deurenquote:Op maandag 9 november 2009 22:32 schreef Merkie het volgende:
21:00 AM en 22:30 einde lijkt me sterk.quote:Op maandag 9 november 2009 22:40 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
18:30 Deuren
20:00 Eagles Of Death Metal
21:00 Arctic Monkeys
22:30 Einde
Bedanktquote:Op maandag 9 november 2009 22:40 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
18:30 Deuren
20:00 Eagles Of Death Metal
21:00 Arctic Monkeys
22:30 Einde
Zijn hele normale tijden voor een HMH-concert op een doordeweekse dag. Misschien 21:10 aanvang en 22:45 einde, maar niet veel later. De zaal is al om 18:30 open hè.quote:Op maandag 9 november 2009 22:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
21:00 AM en 22:30 einde lijkt me sterk.
In antwerpen was het iig om exact 22:45 gedaan. En het begon om ongeveer kwart na, 20 na 9.quote:Op maandag 9 november 2009 22:48 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Zijn hele normale tijden voor een HMH-concert op een doordeweekse dag. Misschien 21:10 aanvang en 22:45 einde, maar niet veel later. De zaal is al om 18:30 open hè.
Eigenlijk ook vanuit school idd (ook nijmegen toch?quote:Op maandag 9 november 2009 22:20 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Jep. Ik ga (ook?) vanuit school rechtstreeks naar Amsterdam toe, maar laat mijn waardevolle spullen voor een dagje thuis, en drop m'n tas wel af bij de garderobe in de HMH. Dinsdagavond is niet echt een goed moment om volledig in de stemming te komen voor een concert trouwens.
Meestal in de HMH kan je zo 18.30/19.00/19.30 makkelijk naar binnen lopen en dan heb je een prima plekje.quote:
Zin !quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:26 schreef MCH het volgende:
Iedereen vanavond dancing shoes aantrekken! In Berlijn ging het helemaal los, ook op de rustigere nummers. Heel vet concert. Alle Duitsers gingen al helemaal los op het voorprogramma, dus ik dacht dat AM tegen zou vallen (In Antwerpen was het publiek vrij rustig toch?) AM rockte nog 10x harder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:54 schreef Merkie het volgende:
Valt net niet onder de categorie smartlap.
Geen Smaakquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:54 schreef Merkie het volgende:
Mardy Bum, wat een irritant nummer is dat. Valt net niet onder de categorie smartlap.
Eensquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:54 schreef Merkie het volgende:
Mardy Bum, wat een irritant nummer is dat. Valt net niet onder de categorie smartlap.
maar dan wel een hele mooiequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:21 schreef tim. het volgende:
Ik zou eerder "Cornerstone" als smartlap aanmerken.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:30 schreef daankes het volgende:
Ik ben er vanavond ook bij! Super veel zin in, niet normaal.
Mis helaas alleen een paar <3 nummers.
http://www.setlist.fm/set(...)ermany-6bd73e46.html
Hier staat setlist, mis vooralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ten percent faster with a sturdier frame
Vind ik de grootste misser eigenlijk!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:59 schreef Aisumasen het volgende:
Ik luister ''Potion Approaching'' nog maar een keertje, want ik weet wat we vanavond gaan missen.
Wat houdt dat precies in?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:44 schreef Aisumasen het volgende:
Vandaag is trouwens ook hun persdag.
Oh, zo zit dat! Nee, zover was ik al wel maar het lijkt me niet dat ze veel boeiends te melden hebbenquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:47 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik denk dat ze iets met de pers gaan doen
Ik ga NU weg.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:48 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Oh, zo zit dat! Nee, zover was ik al wel maar het lijkt me niet dat ze veel boeiends te melden hebben
Nee, maar de bladen dienen ook gevuld te worden en het album verkocht.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:48 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Oh, zo zit dat! Nee, zover was ik al wel maar het lijkt me niet dat ze veel boeiends te melden hebben
Pers komt langs om morgen recensies te schrijven voor de artikelen van morgen. Doen ze eigenlijk altijd op de eerste show. Althans, was bij Oasis ook zo.quote:
quote:Don't know if it was mentioned before or if anybody cares but I think you guys in the UK will hear Catapult on the upcoming arena tour!
Why? Because they had a Catapult t-shirt at the gig in Berlin yesterday. It was cream or light-brown and had an old-school slingshot and a candy on it
Maar je hebt al betere shows van ze gezien?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:35 schreef Aisumasen het volgende:
Het was (heel erg) oké. Al haalde het totale gebrek aan een spanningsboog de vaart uit het optreden, heb ik er toch een goed gevoel aan over gehouden door de fantastische afsluiting ''Secret Door''/FA/''505''.
Zeker dat het er niet voor was?quote:Op woensdag 11 november 2009 00:12 schreef TC03 het volgende:
Sketchead kwam na My Propeller volgens mij.
Hoezo, stond het geluid slecht? Waren ze stoned? Speelden ze vals? Of was het gewoon niet je muziek?quote:Op woensdag 11 november 2009 00:13 schreef Horloge het volgende:
Dat was top.![]()
De confetti was geweldig mooi, van bovenaf gezien. En de lichteffecten waren ook erg goed (die opkomst!).
Eagles of Death Metal viel nogal tegen.
Ooh ok, vind namelijk EoDM fantastisch en het laatste album van Arctic Monkeys heel erg goed (Lowlands show was ook heel vet.) Dus kijk er naar uit morgenquote:Op woensdag 11 november 2009 00:22 schreef Horloge het volgende:
Heb ze 2x eerder op Lowlands gezien en toen vond ik het aangenaam om naar te luisteren, nu niet. Kan er niet meer van maken, geen idee waar het aan lag.
Ja, ik hoorde van iemand dat Alex (voor zijn doen dan) veel gepraat had. Maar als ik het zo snel even lees hier in het topic, was het in Nederland toch wel wat vetter dan in Belgiëquote:Op woensdag 11 november 2009 00:23 schreef Aisumasen het volgende:
En trouwens voor het eerst dat ik zag dat Alex onder invloed was van meer dan enkel een lichte persoonlijkheidstoornis. 2 keer tekst kwijt, grapjes op het podium, wankelend aan het eind...
.
Bijna thuis, dan verder verslag.
Ze speelden van 2115 tot 2245.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:16 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik vraag me af, hoe laat was het afgelopen? Kan ik even plannen welke trein ik morgen terug moet nemen.
waar was ie nog meer zn tekst kwijt dan, kheb t alleen bij when the sun goes down opgemerkt. op t rustige stuk ook nog, super zuur:Pquote:Op woensdag 11 november 2009 00:23 schreef Aisumasen het volgende:
En trouwens voor het eerst dat ik zag dat Alex onder invloed was van meer dan enkel een lichte persoonlijkheidstoornis. 2 keer tekst kwijt, grapjes op het podium, wankelend aan het eind...
.
Bijna thuis, dan verder verslag.
Bij Fluorescent Adolescent 2e of 3e couplet geloof ik.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:05 schreef dumblecore het volgende:
[..]
waar was ie nog meer zn tekst kwijt dan, kheb t alleen bij when the sun goes down opgemerkt. op t rustige stuk ook nog, super zuur:P
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:15 schreef BartUlft het volgende:
Het was vanavond een show waar ik meer van had verwacht...
IMHO veel te veel langzame, softe nummers die de sfeer naar beneden haalden.
I bet you look good on the dancefloor & When the sun goes down waren TOP! Daarop ging ook de hele HMH looooooooooooooos!![]()
![]()
![]()
Bij de overige nummers viel het tegen. Waarom speelden ze FA in de langzamere versie?
Ik had het ook niet verwacht, schrok me wezenloos omdat ik even met me gedachten ergens anders was tijdens die wat lange breakdown.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:28 schreef conobram het volgende:
De confetti kwam voor mij toch behoorlijk onverwacht, voor jullie dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |