Verwacht vooral nummers van het laatste album en FWNquote:Op maandag 9 november 2009 19:31 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Ben geen waanzinnige AM-fan, maar ik vond Whatever People Say... één van de sterkste albums die ik sinds tijden gehoord had. Vooral t laatste album heb ik iets minder mee [lijkt me live wat minder interessant], maar ik heb iig wel kaarten voor morgen. Ben benieuwd!
Ach, zolang ze ook maar genoeg van FWN spelen en de "hitjes" van Whatever... spelen heb ik een goede avond!quote:Op maandag 9 november 2009 19:34 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Verwacht vooral nummers van het laatste album en FWN
Ze moeten juist alles van Humbug spelen. Alles veel langgerekter, dat indie-hype gedoe hebben we nu wel gehadquote:Op maandag 9 november 2009 21:06 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Ach, zolang ze ook maar genoeg van FWN spelen en de "hitjes" van Whatever... spelen heb ik een goede avond!![]()
[heb net t Humbug nog ns geluisterd, lijkt me toch echt niet heel boeiend live...]
Jep. Ik ga (ook?) vanuit school rechtstreeks naar Amsterdam toe, maar laat mijn waardevolle spullen voor een dagje thuis, en drop m'n tas wel af bij de garderobe in de HMH. Dinsdagavond is niet echt een goed moment om volledig in de stemming te komen voor een concert trouwensquote:Op maandag 9 november 2009 21:57 schreef K.Weenie het volgende:
Even een praktische vraag voor morgen: hebben ze op station bijlmer arena kluisjes?
Voorprogramma lijkt me.quote:Op maandag 9 november 2009 22:32 schreef Merkie het volgende:
De aanvang is 20:00 volgens het kaartje, begint dan het voorprogramma of AM zelf?
Goeie vraag, ik hoop voorprogramma, anders ben ik aan de late kantquote:Op maandag 9 november 2009 22:32 schreef Merkie het volgende:
De aanvang is 20:00 volgens het kaartje, begint dan het voorprogramma of AM zelf?
18:30 Deurenquote:Op maandag 9 november 2009 22:32 schreef Merkie het volgende:
21:00 AM en 22:30 einde lijkt me sterk.quote:Op maandag 9 november 2009 22:40 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
18:30 Deuren
20:00 Eagles Of Death Metal
21:00 Arctic Monkeys
22:30 Einde
Bedanktquote:Op maandag 9 november 2009 22:40 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
18:30 Deuren
20:00 Eagles Of Death Metal
21:00 Arctic Monkeys
22:30 Einde
Zijn hele normale tijden voor een HMH-concert op een doordeweekse dag. Misschien 21:10 aanvang en 22:45 einde, maar niet veel later. De zaal is al om 18:30 open hè.quote:Op maandag 9 november 2009 22:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
21:00 AM en 22:30 einde lijkt me sterk.
In antwerpen was het iig om exact 22:45 gedaan. En het begon om ongeveer kwart na, 20 na 9.quote:Op maandag 9 november 2009 22:48 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Zijn hele normale tijden voor een HMH-concert op een doordeweekse dag. Misschien 21:10 aanvang en 22:45 einde, maar niet veel later. De zaal is al om 18:30 open hè.
Eigenlijk ook vanuit school idd (ook nijmegen toch?quote:Op maandag 9 november 2009 22:20 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Jep. Ik ga (ook?) vanuit school rechtstreeks naar Amsterdam toe, maar laat mijn waardevolle spullen voor een dagje thuis, en drop m'n tas wel af bij de garderobe in de HMH. Dinsdagavond is niet echt een goed moment om volledig in de stemming te komen voor een concert trouwens.
Meestal in de HMH kan je zo 18.30/19.00/19.30 makkelijk naar binnen lopen en dan heb je een prima plekje.quote:
Zin !quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:26 schreef MCH het volgende:
Iedereen vanavond dancing shoes aantrekken! In Berlijn ging het helemaal los, ook op de rustigere nummers. Heel vet concert. Alle Duitsers gingen al helemaal los op het voorprogramma, dus ik dacht dat AM tegen zou vallen (In Antwerpen was het publiek vrij rustig toch?) AM rockte nog 10x harder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:54 schreef Merkie het volgende:
Valt net niet onder de categorie smartlap.
Geen Smaakquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:54 schreef Merkie het volgende:
Mardy Bum, wat een irritant nummer is dat. Valt net niet onder de categorie smartlap.
Eensquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:54 schreef Merkie het volgende:
Mardy Bum, wat een irritant nummer is dat. Valt net niet onder de categorie smartlap.
maar dan wel een hele mooiequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:21 schreef tim. het volgende:
Ik zou eerder "Cornerstone" als smartlap aanmerken.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:30 schreef daankes het volgende:
Ik ben er vanavond ook bij! Super veel zin in, niet normaal.
Mis helaas alleen een paar <3 nummers.
http://www.setlist.fm/set(...)ermany-6bd73e46.html
Hier staat setlist, mis vooralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ten percent faster with a sturdier frame
Vind ik de grootste misser eigenlijk!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:59 schreef Aisumasen het volgende:
Ik luister ''Potion Approaching'' nog maar een keertje, want ik weet wat we vanavond gaan missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |