Zeker dat het er niet voor was?quote:Op woensdag 11 november 2009 00:12 schreef TC03 het volgende:
Sketchead kwam na My Propeller volgens mij.
Hoezo, stond het geluid slecht? Waren ze stoned? Speelden ze vals? Of was het gewoon niet je muziek?quote:Op woensdag 11 november 2009 00:13 schreef Horloge het volgende:
Dat was top.![]()
De confetti was geweldig mooi, van bovenaf gezien. En de lichteffecten waren ook erg goed (die opkomst!).
Eagles of Death Metal viel nogal tegen.
Ooh ok, vind namelijk EoDM fantastisch en het laatste album van Arctic Monkeys heel erg goed (Lowlands show was ook heel vet.) Dus kijk er naar uit morgenquote:Op woensdag 11 november 2009 00:22 schreef Horloge het volgende:
Heb ze 2x eerder op Lowlands gezien en toen vond ik het aangenaam om naar te luisteren, nu niet. Kan er niet meer van maken, geen idee waar het aan lag.
Ja, ik hoorde van iemand dat Alex (voor zijn doen dan) veel gepraat had. Maar als ik het zo snel even lees hier in het topic, was het in Nederland toch wel wat vetter dan in Belgiëquote:Op woensdag 11 november 2009 00:23 schreef Aisumasen het volgende:
En trouwens voor het eerst dat ik zag dat Alex onder invloed was van meer dan enkel een lichte persoonlijkheidstoornis. 2 keer tekst kwijt, grapjes op het podium, wankelend aan het eind...
.
Bijna thuis, dan verder verslag.
Ze speelden van 2115 tot 2245.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:16 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik vraag me af, hoe laat was het afgelopen? Kan ik even plannen welke trein ik morgen terug moet nemen.
waar was ie nog meer zn tekst kwijt dan, kheb t alleen bij when the sun goes down opgemerkt. op t rustige stuk ook nog, super zuur:Pquote:Op woensdag 11 november 2009 00:23 schreef Aisumasen het volgende:
En trouwens voor het eerst dat ik zag dat Alex onder invloed was van meer dan enkel een lichte persoonlijkheidstoornis. 2 keer tekst kwijt, grapjes op het podium, wankelend aan het eind...
.
Bijna thuis, dan verder verslag.
Bij Fluorescent Adolescent 2e of 3e couplet geloof ik.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:05 schreef dumblecore het volgende:
[..]
waar was ie nog meer zn tekst kwijt dan, kheb t alleen bij when the sun goes down opgemerkt. op t rustige stuk ook nog, super zuur:P
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:15 schreef BartUlft het volgende:
Het was vanavond een show waar ik meer van had verwacht...
IMHO veel te veel langzame, softe nummers die de sfeer naar beneden haalden.
I bet you look good on the dancefloor & When the sun goes down waren TOP! Daarop ging ook de hele HMH looooooooooooooos!![]()
![]()
![]()
Bij de overige nummers viel het tegen. Waarom speelden ze FA in de langzamere versie?
Ik had het ook niet verwacht, schrok me wezenloos omdat ik even met me gedachten ergens anders was tijdens die wat lange breakdown.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:28 schreef conobram het volgende:
De confetti kwam voor mij toch behoorlijk onverwacht, voor jullie dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |