ik ben ff wezen kijken, maar zag enkel acryl nailhardener (ook roze), maar ik begreep dat je verharder beter niet als basecoat kunt gebruiken omdat je dan kans loopt dat de kleur in je nagel trekt?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:43 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Dat had ik ook met als gevolg dat mijn nagellak er echt snel afging omdat die op die rand zeg maar brak. Nu met die catrice acryl eronder heb ik hier geen last meer van. De eerste 2 dage wel nog een beetje maar daarna niet meer
Heb je je seche vite al binnen?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben ff wezen kijken, maar zag enkel acryl nailhardener (ook roze), maar ik begreep dat je verharder beter niet als basecoat kunt gebruiken omdat je dan kans loopt dat de kleur in je nagel trekt?
nee, nog nietquote:Op donderdag 5 november 2009 14:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heb je je seche vite al binnen?
Je zou een laagje verharder, laagje basecoat of ridgefiller, lak, lak, seche vite kunnen doen dan. Zonder een goede sneldrogende topcoat raad ik dat niet aan want zoveel lagen laten drogen duurt een eeuwigheid.
That's it! Ik verhuis naar Frankrijkquote:Op donderdag 5 november 2009 15:17 schreef Linnie20v het volgende:
Deze mevrouw heeft inderdaad erg mooi rechte, dunne nagels !
Nu even zonder kleur te bewonderen...
http://passiondesongles.o(...)turels-38584428.html
deed het nu van links naar rechts, misschien is voor mijn rechterhand jouw manier beter.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:04 schreef Sjeen het volgende:
DE, ik lak de randjes net zoals ik de hele nagels lak, dus niet van links naar recht maar tip van het kwastje eropzetten en iets naar beneden duwen. Zo steeds een stukje, tot het hele randje gelakt is.
boozy toch?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:23 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een webshop ontdekt waar ze Diamond Cosmetics verkopen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe het ook anders, ik vind het mooier om een dikkere witte rand te hebben die best rond loopt, dus lak ze gewoon in de lengte, waar ik dan ben uitgeschoten haal ik weg door er met een watenstaafje en remover langsaf te gaan, zo krijg ik ze best strak. Verder moet je gewoon veel oefenenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:53 schreef DarkElf het volgende:
wat een enge nagels
vraagje, voor t eerst aan t prutsen met french manicure, vind ik altijd erg mooi staan.
Ik ben recht, links lijntje trekken gaat prima, rechts is moeilijker. Iemand tips?
maar maar maar maar, ik weet het pas sinds eergister, kusje dr op?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eh, jaik vroeg het laatst en niemand wist het
Alleen decadence hebben ze niet
!!
Ooh ik wil ook nog meer glitters! waar staan die bij? Sirieus, ik moet ook nog naar de kruidvat deze week.. 3 lakjes voor 81 cent, dat is toch niet normaal meer? kan ik echt niet laten staan.. HEBBENquote:Op donderdag 5 november 2009 16:43 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben een faalhaas....![]()
Ik naar het kruidvat, om alléén het stempelsetje te kopen....
Dit werd het:
[ afbeelding ]
Stempelsetje, glitters, Catrice (Royal nights) Royal Petrol, Essence Ice Sparkles, Essence That's Life!, Essence pro white rosé...
En dat alles voor het astronomische bedrag van 6,71 euro![]()
(de drie essence lakjes kostten bij elkaar 81 cent, écht!!)
Oh dan is het niet ergquote:Op donderdag 5 november 2009 16:44 schreef moussy het volgende:
[..]
maar maar maar maar, ik weet het pas sinds eergister, kusje dr op?
Noesquote:Op donderdag 5 november 2009 16:43 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben een faalhaas....![]()
Ik naar het kruidvat, om alléén het stempelsetje te kopen....
Dit werd het:
[ afbeelding ]
Stempelsetje, glitters, Catrice (Royal nights) Royal Petrol, Essence Ice Sparkles, Essence That's Life!, Essence pro white rosé...
En dat alles voor het astronomische bedrag van 6,71 euro![]()
(de drie essence lakjes kostten bij elkaar 81 cent, écht!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |